نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت نوبت دهی یکی از محصولات و خدمات برجسته شرکت طراحی سایت نوپرداز می باشد.

نوپرداز با گرد هم آوری تیم متخصص خود در زمینه طراحی سایت حرفه ای  دارای سوابق درخشان و نمونه کارهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل زیادی می باشد.

اگر تمایل به داشتن یک وب سایت حرفه ایی و خدمات برجسته هستید که در رقابت اینترنتی باعث پیشرفت شما شود، پیشنهاد می کنیم سری به نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز بزنید تا بتوانید بهترین تصمیمات را بگیرید.

 

مزیت  طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

صرفه جویی در وقت

صرفه جویی در هزینه

امکان یافتن پزشکان مورد نظر

امکان گرفتن نوبت برای زمان مورد نظر

امکان لغو نوبت ثبت شده

امکان یافتن پزشکان موجود در شهر و استان مورد نظر

امکان پرداخت آنلاین هزینه ویزیت

 و ...

 

هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت نوبت دهی آنلاین و هزینه اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای نوپرداز حتما با مشاوره ای رایگان و آنالیز درخواست شما، بهترین و منصفانه ترین قیمت و هزینه طراحی سایت به شما اعلام خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت نوبت دهی آنلاین

انتخاب شرکت مناسب به منظور طراحی سایت نوبت دهی آنلاین و طراحی اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین خیلی سخت نیست.شما بعد از داشتن مشاوره و یا بررسی سوابق و نمونه کارهای شرکت های موردنظر می توانید تشخیص دهید کدام تیم طراحی سایت می تواند شما را برای داشتن سایت مورد نظر کمک کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات سایت نوبت دهی آنلاین نوپرداز حتما به سایت و مطلب زیر مراجعه نمایید و از طرق تماس با مای سیات با نوپرداز ارتباط برقرار نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت نوبت دهی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه داشتن یک وب سایت با امکانات حرفه ای از جمله ضروری ترین عواملی است که می تواند سبب موفقیت کسب و کار ها در هر اندازه ای گردد. برای داشتن یک سایت حرفه ای باید با ک تیم حرفه ای و شرکت طراحی سایت قابل اعتماد کارتان را شروع کنید.بسیاری از افراد ترجیح می دهند ابتدا وب سایت مد نظر خود را با استفاده از قالب های آماده مانند وردپرس یا جولا در اختیار مشتریان خود قرار دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که هر قدر وسعت کسب و کار شما بیشتر می شود، شما نیازمند این هستنید که از امکانات اختصاصی تری در وب سایت خود برخودار باشید و این موضوع دلیل استفاده نمودن بسیاری از فروشگاه ها و وب سایت های بزرگ از سایت های اختصاصی می باشد.

 

تعیین ایده طراحی سایت

در اولین قدم شما بایستی به تجزیه و تحلیل نیاز ها و خواسته های خود از وب سایتتان بپردازید. شاید این قسمت مهم ترین قسمت در طراحی وب سایت مد نظر شما باشد زیرا شما بایستی تمام توقعات و خواسته هایی را که از وب سایت خودتان دارید مشخص نمایید. سعی کنید در این هنگام از مشاوره های تخصصی اعضای شرکت طراحی سایت استفاده نمایید.

شرکت 

UI و UX وب سایت

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت وب سایت شما طرح و دیزاینی است که در وب سایت شما به نمایش در می آید. استفاده از طرحی مناسب می تواند سبب افزایش بازدید و کسب رتبه بهتر وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل شود. دریافت مشاوره و کمک گرفتن از یک متخصص در زمینه UI و UX قطعا می تواند سبب بهبود یافتن وضعیت سایت شما شود.

 

تست و ارزیابی سایت

وب سایت شما پس از تحویل گرفتن، نیازمند تست و ارزیابی است و شما بایستی با روش های مختلفی وب سایت را تست کرده و تمام اشکالات و خطا های آن را از طریق تیکت های پشتیبانی یا تماس با شرکت گزارش دهید. کمک گرفتن از پشتیبان های شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت یکی از مهم ترین وظایفی است که شما باید به آن توجه داشته باشید.

 

طراحی وب سایت شرکت نوپرداز

از جمله خدمات شرکت نوپرداز طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، ایمیل های تبلیغاتی، میزبانی وب، پشتیبانی و طراحی اپلیکیشن های موبایلی می باشد. از جمله نمونه کار های مهم شرکت نوپرداز عبارتند از :

طراحی سایت خبری 19دی آنلاین

طراحی سایت کتابخانه دیجیتال

طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی کتابخانه علامه مجلسی

طراحی سایت خبری اطلاع رسانی کتاب ناب

طراحی سایت خبرخوان دارالخبر

طراحی سایت ورزشی هدف پویان قم

 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه نمودن خدمات و مشاوره های رایگان طراحی سایت مشتریان خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وب سایت و اپلیکیشن های موبایل آگاه می سازد. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف اطلاعات زیادی درباره یک وب سایت اینترنتی و راه های به موفقیت رسیدن آن ندارند و بایستی پس از انجام مشاوره های لازم وب سایت مد نظر آن ها تهیه گردد. شرکت طراحی سایت نوپرداز خدمات مختلفی را در بیشتر مناطق کشور ارائه می دهد که در زیر لیست برخی از این شهر ها و استان ها قرار داده شده است:

طراحی سایت 

طراحی سایت استان تهران

طراحی سایت استان خراسان رضوی

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت البرز

طراحی سایت شهر ارومیه

طراحی سایت استان فارس

طراحی سایت شهر اهواز

طراحی سایت شهر کرمانشاه

طراحی سایت شهر رشت

طراحی سایت شهر زاهدان

طراحی سایت استان کرمان

طراحی سایت استان یزد

طراحی سایت استان مازنداران

طراحی سایت استان سمنان

طراحی سایت استان اصفهان

طراحی سایت شهر یاسوج

طراحی سایت استان گیلان

طراحی سایت استان قم

طراحی سایت 

 شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره گیری از تیمی حرفه ای و با سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی فروشگاه اینترنتی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.



:: برچسب‌ها: شرکت های طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل (Android,iOS,Windows Phone) با استفاده از فریمورک Apache Cordova و زبان جاوااسکریپت فرا خواهیم گرفت.

Apache Cordova یک نسخه متن باز از PhoneGap بوده و ابزاری قدرتمند برای ساخت اپلیکیشن های موبایل چند سکویی (cross-platform) است.

مزایای استفاده از Cordova 

  • محیط برنامه نویسی قدرتمند 
  • هسته اصلی  کد‌های همه اپلیکیشن‌ها  تولید شده شبیه به هم است 
  • نیازی به یادگیری زبان‌های مربوط به هر پلتفرم را ندارید 
  • کم هزینه و زمان کمتر 
  • طراحی رابط گرافیکی سریع و منعطف به کمک HTML5 , CSS3  
  • برنامه نویسی آسان و سریع با jаvascript , Typescript 
  • قابلیت اجرا بر روی چندین پلتفرم مختلف(Android,iOS,Widnows Phone ) 
  • قابلیت استفاده از فریم‌ورکهای تحت وب مانند Bootstrap , Angular JS, ... 
  • قابلیت طراحی پلاگین برای ارتباط با سیستم عامل 
  • مناسب برای برای برنامه‌های چت و استفاد از وب سرویس‌ها 
  • مناسب برای ساخت بازیهای آنلاین و آفلاین با تکنولوژی‌های تحت وب 
  • راحتی کار با آن برای برنامه نویسان تحت وب  

معایب استفاده از Cordova 

  • کاهش سرعت اجرایی جزئی نسبت به سایر برنامه‌ها (به دلیل استفاده از WebView) 
  • عدم دسترسی مستقیم به سیستم عامل و امکانات آن  

( تنظیم Dns های shecan.ir بر روی wifi کانکشن )

همانطور که می دانید کشور ما شامل تحریم های بین المللی زیادی در تمامی حوزه های اعم از حوزه فناوری میباشد. به همین علت من یک تحریم شکن جدید به نام shecan.ir را به شما پیشنهاد میکنم که قبل از شروع کار بر روی wifi کانکشن خود تنظیم نمایید. در صورت عدم تنظیم در ادامه هنگام نصب برنامه و اجرای دستورات با خطاهای زیادی مواجه خواهید شد. برای نصب shecan کافیست یکبار سایت shecan.ir را باز کنید. 

( ویدئو آموزش نصب کامل Cordova و برای اجرای یک اپلیکیشن )

 
نظر شما در این باره چیست؟ 
 
 
تمام مراحل گفته شده در ویدئو آموزشی را با دقت انجام دهید.


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

۱- قرص های هوشمندی که دارو را مستقیما به اندام مورد نظر می‌رسانند:

این قرص‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شوند که بدون آسیب دیدن توسط سیستم گوارش انسان، داروها را در دوزهای مشخص شده به اندام‌های بیمار برسانند. این فناوری می‌تواند در درمان بیماری‌هایی نظیر سرطان کولون، مشکلات روده‌ای و التهاب راست روده مورد استفاده قرار گیرد.

۲- گیرنده‌های تکنولوژیکی که دارو را در یک مسیر مشخص و به صورت پیوسته حمل می‌کنند:

این طرح زیست‌پزشکی بر اساس تکنیکی کار می‌کند که با کمک آن یک سنسور کوچک را داخل قرص قرار داده با کمک آن مسیر حرکت دارو را در اندام یا بافت مورد نظر بررسی می‌کنند. این ایده می‌تواند در درمان بیماری‌های عروقی، عفونت‌ها، دیابت و اختلالات روانی نقشی موثر داشته باشد.

۳- پیشگیری از حمله مغزی:

سیستم RNSکه یک سامانه حساس عصبی تأثیرپذیر است و با نام Neuro Pace معرفی می‌شود، قادر است فعالیت‌های غیرعادی الکتریکی که از علایم مشخص در هنگام حملات و سکته های مغزی هستند را تشخیص داده و در مقابل با ارسال سیگنال‌های الکتریکی در قالب الگویی خاص و متوسط، از این حملات جلوگیری کند.

۴- لنزهای تماسی که قادر به تشخیص بیماری آب سیاه هستند:

دانشمندان لنزی تماسی و هوشمند با یک میکرو چیپ کار گذاشته شده در درون آن، طراحی کرده‌اند که می‌تواند فشار درون چشم را اندازه گیری کند. اگر بیمار به مدت یک روز از این لنز استفاده کند بیماری آب سیاه سریعا تشخیص داده شده و آسیب کمتری به اعصاب بینایی وارد می‌گردد.

۵- پانکراس مصنوعی برای افراد دیابتی:

تحقیقات انجام شده در بیمارستان ماساچوست و نیز در دانشگاه بوستون موفقیت این طرح را بر روی بیماران مبتلا به دیابت نوع یک نشان داد. این پانکراس حاوی پمپ‌های انسولین، سنسورهایی برای اندازه گیری قند خون و نرم افزازهای تنظیم کننده عملکرد است.

۶- ساختن پوست جدید:

محققین دانشگاه فارست کشف کردند که چگونه با استفاده از فناوری پرینت‌های جوهری، می‌توان پروتئین‌های موجود در پوست انسان را مستقیما بر روی قسمت‌های آسیب دیده پرینت کرده و فرایند التیام یافتن پوست را سرعت ببخشند. منبع

۷- ساخت شبکیه مصنوعی:

محققین دپارتمان انرژی که به نام DOE شناخته شده و متشکل از چندین بیمارستان، آزمایشگاه و صنایع خصوصی است در حال کار بر روی شبکیه مصنوعی هستند. تا اینجا این پروژه موفق شده ارتباط میان سلول‌های بینایی و سلول‌های عصب که مسئول انتقال اطلاعات بصری به مغز هستند را برقرار کند.

۸- خلق بازی‌های ویدیویی در جهت افزایش مهارت‌های دانشجویان علوم پزشکی و درمانی:

دانشگاه تگزاس درصدد است بازی‌های ویدیویی با زمینه‌ای واقعی ارائه دهد تا دانشجویان تازه‌کار و نیروهای متخصص را به شکلی کاملا جدی درگیر موقعیت‌های خاص کند. تا با استفاده از مشاهدات، نتایج آزمایشات و دیگر امکانات واقعی به علل بیماری‌ها پی برده بر میزان مهارت‌ها و اطلاعات‌شان افزوده شود.

۹- روبات پرستار:

خرس عروسکی روباتیک که با داشتن پوستی حساس و سنسورهای الکتریکی، قادر است نقشی موثر در ارتباط با کودکان داشته باشد. با در آغوش فشردن این عروسک توسط کودک، روبات قادر است وضعیت سلامت کودک را تشخیص داده، مشخص کند کودک در حالت آشفتگی قرار داشته یا احساس آرامش می‌کند.

۱۰- آزمایشگاهی بر روی یک چیپ:

دانشمندی به نام دیویس از دانشگاه کالیفرنیا موفق به ساخت آزمایشگاه کوچکی شده که بر روی یک چیپ قرار گرفته و قادر است بیماری ایدز را بدون نیاز به آزمایشات پیچیده و گران، در کمتر از چند ثانیه تشخیص دهد. مکانیسم عملکرد این چیپ، شمارش مولکول‌های مشخص شده و نیز سلولهای خونی بوده که از طریق این شمارش قادر است وجود یا عدم وجود ویروس ایدز را در فرد بررسی کند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی وب سایت برای شرکت های خصوصی توسط شرکت نوپرداز با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا انجام می گردد. جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

از آن جایی که شرکت های خصوصی دارای پیشرفت بیشتری نسبت به شرکت های دولتی هستند، طراحی وب سایت برای آن ها یکی از ملاک های موفقیت و سبقت گرفتن این شرکت ها از رقبایشان می باشد. با توجه به قدرت خلاقیتی که در شرکت های خصوصی وجود دارد، اغلب مدیران این شرکت ها از اهمیت دنیای اینترنت و وب غافل نمی شوند.

اما در طراحی سایت برای شرکت های خصوصی نکاتی وجود دارند که باید آن ها را مورد توجه قرار دهند. از جمله مهم ترین این نکات وجود قالبی واکنش گرا برای سایت است تا کاربران بتوانند به راحتی با تمامی دستگاه ها وب سایت را پیمایش کنند و به عناصر مورد نظرشان در صفحه دسترسی پیدا کنند.

طراحان وب قالب های گرافیکی اختصاصی و مورد تایید مدیران شرکت را پیاده سازی می کنند و در صورتی که نیاز به تغییر باشد، تمامی موارد اعمال خواهد شد. معمولا استفاده از قالب های آماده برای سایت های شرکت های خصوصی توصیه نمی شود.

ساخت سایت شرکت خصوصی 

امکانات سایت شرکتی خصوصی

  • امکان گزارش گیری دقیق و حرفه ای توسط مدیر
  • استفاده از پنل مدیریتی ساده و کامل
  • امکان ایجاد، ویرایش و حذف صفحات مختلف
  • ساخت وبلاگ و دسته بندی های آن
  • ایجاد درگاه بانکی آنلاین
  • ساخت صفحه تماس با ما
  • امکانت اختصاصی دیگر مورد نظر شرکت

چشم انداز شرکت های خصوصی

اگر یک بررسی از شرکت های خصوصی موفق داشته باشیم، متوجه می شویم که همگی یک چشم اندازی را برای آینده مشخص می نمایند. ایجاد فضایی برای همفکری و خلق موقعیت های جدید از جمله موارد مهم است که توسط مدیران مورد بررسی قرار می گیرد. به همین دلیل است که اغلب این شرکت ها دائم در حال پیشرفت و دستیابی به موفقیت های بیشتر هستند.

با ما همراه باشید

سایت منبع



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکت خصوصی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

پاسخ به این سوال مثبت است. البته در شرایطی که برخی اصول را رعایت کنید. 

خیلی از افراد فکر می کنند داشتن یک سایت حرفه ای کار خیلی دشواری است در حالی که شما می توانید با رعایت برخی اصول ساده طراحی و توسعه وب و همچنین جایگذاری عناصر مطابق اصول از یک وب سایت حرفه ای برخوردار شوید.

استفاده از خدمات پشتیبانی حرفه ای می تواند گام موثری در توسعه وب سایت شما داشته باشد.

سعی کنید سایت خود را هر چند وقت یکبار به روز رسانی کنید و با ایجاد مطالب جذاب و مفید کاربران مختلف را به سمت سایت خود جلب کنید.

منبع: شرکت طراحی سایت نوپرداز



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

فروش هاست ارزان مخصوص سئو

فروش انواع هاست میزبانی ایران و آلمان با کیفیت بالا و ارزان قیمت

جشنواره پاییزی هاست من
یک گیگ هاست میزبانی به همراه دامنه رایگان ir بمدت 18 ماه فقط 45000 تومان
کد تخفیف : mypaeez97
https://cp.my-host.ir/cart.php?a=add&pid=3



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

دو تکنیک سودمند برای مطالعه وجود دارد که آشنایی با آنها ضروری است.

اثر فاصله‌گذاری
ساده‌ترین روش برای جذب انبوه اطلاعات استفاده از اثر فاصله‌گذاری است. پژوهشگران این روش را در میان یافته‌های گوناگون در زمینه‌ی یادگیری «یکی از چشمگیرترین پدیده‌ها» می‌دانند.

وقتی چیز جدیدی یاد می‌گیرید مغزتان این آموخته‌ی جدید را در نورون‌ها ذخیره می‌کند. سپس این نورون‌ها با نورون‌های حاوی دانسته‌های پیشین ارتباط برقرار می‌کنند و شبکه‌ای از معانی به‌هم‌پیوسته را شکل می‌دهند، اما تقویت این نورون‌ها و گسترش شبکه‌ی معنایی با یک بار تلاش کار آسانی نیست. به عبارتی برای مغز ممکن نیست که گذرگاه‌های عصبی را تنها در یک روز به حدی گسترش دهد که آموخته‌های جدید برای همیشه در ذهن ذخیره بشوند (برای همین نیاز به تکرار داریم). به همین دلیل اگر موضوعی را طی یک یا دو روز به سختی مطالعه کنید، با اینکه ساعت‌های طولانی را صرف مطالعه کرده‌اید، به نتیجه‌ی مناسبی در به‌ یادآوردن آن مطالب نخواهید رسید.

پژوهش‌ها نشان‌ داده‌اند اگر مغز را در معرض اطلاعات جدید بگذارید و سپس دستِ‌کم یک روز تا مطالعه‌ی بعدی صبر کنید، به نتیجه‌ی بهتری در به‌ یاد‌آوردن آن اطلاعات می‌رسید. در این مدت مغز فرصت می‌یابد تا ارتباطات عصبی شکل‌گرفته را تقویت کند؛ بنابراین دفعه‌ی بعد که در معرض همان اطلاعات قرار می‌گیرد از نظر فیزیکی برای استحکام ارتباطات آمادگی بیشتری دارد.

مثلا مطالعه‌ی موضوعی طی یک هفته، روزی یک بار بهتر از مطالعه‌ی ۳۰ باره‌ی آن در یک یا دو روز است. با اینکه تکرار کمتری داشته‌اید، اما همگام با روند طبیعی مغز برای ذخیره‌سازی اطلاعات پیش رفته‌اید. در مورد کنکور و هنگامی که یک سال برای آماده‌سازی فرصت دارید، شرایط کمی متفاوت، اما اصول و مبانی یکسان است. در روند مطالعه‌ صحیح برای کنکور باید به دفعات و با فاصله‌ اطلاعات لازم را به مغزتان ارائه کنید.

حتما بخوانید: آشنایی با موثرترین روش های مطالعه و یادداشت برداری
پیش‌خوانی


گام بعدی برای پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز این آزمون تکنیکی به نام «پیش‌خوانی» است.

شما با حجم انبوهی از درس‌ها و مطالب روبه‌رو هستید اما نگران نباشید با استفاده از فاصله‌گذاری و پیش‌خوانی می‌توانید همه‌ی این مطالب را طی چند ماه چندین بار مرور کنید. مرور چندباره‌ با فاصله‌گذاری نقش کلیدی در به خاطر سپردن اطلاعات لازم دارد.

پیش‌خوانی روشی است برای دسته‌بندی اطلاعات به‌گونه‌ای که ‌مدیریت آن ساده باشد. فرض بر این است که هم‌زمان با آماده شدن برای کنکور در کلاس‌های درس هم شرکت می‌کنید؛ اگر اینطور نیست این روش را روی برنامه و کتاب‌های درسی‌تان پیاده کنید. درس و موضوعات مربوط به هر روز را یک روز قبل بخوانید. مطالب مهم و کلیدی را که به روش‌های دیگر مشخص نشده‌اند، هایلایت کنید، اما از هایلایت کردن جمله‌ی اصلی هر پاراگراف (معمولا جمله‌ی نخست هر پاراگراف که شامل محتوای اصلی آن بند است) خودداری کنید.

در کلاس یادداشت‌ بردارید. یادداشت‌هایتان باید منظم و به‌گونه‌ای باشد که به راحتی امکان مرور آنها همزمان با مرور فصل‌های مختلف را فراهم کند. با توجه به اینکه مطالب را از پیش خوانده‌اید یادگیری مؤثرتری خواهید داشت.

اکنون که آموزش و درک مطالب را پشت سر گذاشته‌اید، هنگام بازخوانی مطالب تنها عنوان‌ها، جمله‌ی اصلی (جمله‌ی نخست هر پاراگراف)، قسمت‌هایی که نویسنده بر آنها تأکید کرده است و بخش‌های هایلایت شده خودتان را بخوانید. در پایان خلاصه‌ی هر فصل شامل جمع‌بندی مطالب بیان‌شده در آن فصل را بخوانید.

بیشتر نکته‌های مهم و کلیدی در عنوان‌ها، جمله‌های اصلی پاراگراف، متن‌های مشخص‌شده (با حروف قطور، مورب یا روش‌های دیگر) و قسمت‌هایی است که خودتان هایلایت کرده‌اید. مثلا جمله‌ی اصلی شامل نکته‌ی کلیدی هر بند است و باقی جملات برای توضیح بیشتر بیان می‌شوند. پس اگر پیش از این تمام فصل را خوانده باشید اکنون با مرور جمله‌ی اصلی هر بند موضوع اصلی آن پاراگراف را به یاد می‌آورید. با این روش مطالعه‌ی هر فصل به جای یک ساعت یا بیشتر، تنها ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و شما برای مرور چندباره‌ی مطالب با فاصله‌گذاری که نقش حیاتی در به یاد سپردن مطالب دارد، فرصت خواهید داشت.

در کنار مطالعه‌ی مطالب مطابق با برنامه‌ریزی‌تان، هر روز یادداشت‌هایتان را مرور کنید، چون این مطالب را خودتان نوشته‌اید، مطالعه‌ی آنها زمان زیادی نمی‌گیرد. همچنین با این روش در نخستین مواجهه‌ی مغز با اطلاعاتی که برای آزمون لازم دارید، ارائه‌‌ی بی‌نقصی خواهید داشت.

اکنون باید روی تکرار در فاصله‌های معین تمرکز کنید تا مغزتان اطلاعات مشابه را بارها و بارها جذب کند و در عین حال با تعیین فاصله‌ی مناسب (دستِ‌کم یک روز) امکان ایجاد پیوند در شبکه‌ی عصبی و تقویت آن را فراهم کنید.

با تکنیک پیش‌خوانی می‌توانید روزانه حدود ۳۰۰ صفحه را همراه با یادداشت‌هایی که سر کلاس نوشته‌اید، در زمانی حدود ۲ ساعت مرور کنید. در نتیجه هر هفته ۲۴۰۰ صفحه را مرور و بنابراین طی چند ماه ۲۰ تا ۳۰ بار مطالب موردِ‌نیاز را با فاصله‌گذاری مرور خواهید کرد. به احتمال زیاد این مقدار مطالعه برای پوشش مطالب کلی و همچنین جزئیات مسائل کافی است.

سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

رعایت اصول سئو و کدنویسی

برای اینکه سایت ها در موتورهای جستجو جایگاه مناسبی داشته باشند باید قواعد خاص طراحی سئو را در پیاده سازی وب سایت خود رعایت کنند در این مقاله به برخی از این قواعد می پردازیم:

کدنویسی HTML سایت ها باید بر اساس تگ DIV نوشته شده باشد و از تگ DIV فقط جهت صفحه بندی استفاده نشود.

تگ TABLE لزوما باید برای مقادیر داخل جدول استفاده شود.

سئو

آدرس صفحات وب سایت حتما باید برای موتور جستجو به صورت SEF تعریف شده باشد (SEF چیست ) . در این روش آدرس دهی برای هر شاخه یک عدد فولدر جداگانه قرار داده میشود و اسامی صفحات بر طبق عنوان صفحه قرار داده میشود. مثال : برای اینکه اسم صفحه ای مشابه به index.php?id=10 را داشته باشیم از اسم صفحه name-title.html بهره میگیریم. بهره گیری از اسم صفحه فارسی تاثیر قوی تری در ایندکس صفحات سایت ها در موتورهای جستجو دارد.

کدنویسی سایت ها حتما باید استانداردهای لازم W3C را داشته باشد و بعد از پایان طراحی سایت باید سایت را در W3C چک کرد و خطاهای احتمالی وب سایت ها را اصلاح نمود. اگر خطای سایت ها برطرف شود این سایت برایتان پیام تبریک نمایش میدهد. توجه: این سایت صفحه های سایت را به شکل مجزا سنجش می نماید برای همین این آزمایش باید روی همه صفحه های وب صورت گیرد.

قرار گرفتن عنوان برای صفحه های سایت و استفاده از تگ های H1 و H2 در وب سایت در کنار اصل های اولیه مسائل و قواعد بزرگتر و مهم تری وجود دارد که در نظر گرفتن آنها در کدنویسی صفحه ها باعث ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو می شود که در این مقاله به این اصول و قواعد آن نیز می پردازیم:

تهیه کردن نسخه موبایل برای سایت تاثیر زیادی برای رتبه سایت در موتور جستجو دارد برای اینکه در جامعه کنونی حجم زیادی از کاربران از تبلت و موبایل ها استفاده می کنند و وجود نسخه موبایل و نمایش صحیح صفحه در موبایل باعث آن میشود که کاربران وقت بیشتری را با موبایل در وب سایت بگذرانند و این تاثیر زیادی برای رتبه سایت دارد.

به کارگیری از اسنیپت ها باعث ارتقا سایت در موتور جستجو میشود.

عنوان برای صفحه

عنوان صفحه مسئله بسیار مهمی می باشد عنوان صفحه در بالای صفحه دیده میشود و توسط آن موتور جستجو به موضوع صفحه پی می برد. برای انتخاب بهترین و مناسبترین عنوان نکات زیر لازم است:

عنوان ها را فقط برای سایت ها انتخاب کنید. و اسم عنوان باید برای کاربری که میخواهد وارد سایت شود جذاب باشد و کاربر به سمت سایت کشش پیدا کند.

کلمات کلیدی زیاد استفاده نشود و یکبار مناسب است.

استفاده بیش از اندازه از کلید واژه مناسب نیست و هر صفحه باید بر روی یک کلمه اشاره داشته باشد و در انتهای مقاله عنوان و اسم و نشان برند و مارک خودتان حتما درج شود.

جایز نمی باشد که مترادف و هم خانواده ها را در عنوان وارد کنید مترادف ها را در داخل مقاله بگنجانید.

قابل توجه ترین صفحه در سایت ها صفحه اول و ورودی می باشد برای کلید واژه این صفحه باید نهایت دقت را به خرج داد. بهترین کلمه کلیدی را که باید سایر کلمات را در بر داشته باشد در اول و آخر اسم برند خودتان درج کنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب سایت ها

یکی از قابل توجه ترین اقداماتی که در رابطه با سئو باید صورت پذیرد پیدا کردن کلید واژه در ارتباط با سایت ها است که باید یه دست سئو کار صورت گیرد و جهت عنوان صفحه های سایت ها و ساختن محتوا برای سایت ها استفاده شود.

اما اگر میخواهید خودتان کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید ، ساده ترین راه این است که مهم ترین کلمه کلیدی سایت خود را در گوگل سرچ کنید ، گوگل کلمات دیگری که مرتبط با کلیدواژه ی درج شده است را نیز در پایین صفحه ی جستجو نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله یافتن کلمات کلیدی در گوگل را مطالعه بفرمایید.

مقادیر استفاده از کلمات کلیدی در مقاله

صحیح نیست که از کلید واژه های بسیار زیاد در صفحه ها استفاده کرد نباید صفحه را سرشار از کلمه کلیدی کرد مقاله ها و متن ها حتما باید برای استفاده کاربران تهیه و نوشته شود و برای موتورهای جستجو نباید این کار را انجام داد.

استفاده تنها یک بار از کلمات در هر صفحه مناسب است و نکته قابل توجه آن است که متن ها و مقاله های صفحات سایت شما برای کاربران کارا و مناسب باشد و سایت شما پاسخ گوی نیاز کاربر باشد در غیر این صورت اگر کاربران پاسخ نیاز و جستجوی خود را دریافت نکنند مدت زمان زیادی در صفحه شما وقت نمیگذارند و این اصلا به نفع رتبه سایت نمی باشد پس باتوجه به نکات گفته شده مهمترین اصل وجود اطلاعات مفید و آموزشی و کار آمد به کاربران می باشد.

طریقه ساخت بک لینک

ساخت و تولید بک لینک از سایت های دیگر کاری است که باید دائم انجام شود. در اصل ساخت لینک ریسک و خطرناک ترین جز سئو سایت می باشد که از این جهت باید به دقت انجام شود. میتوان برای انجام این کار از فروم ها و وبلاگ ها و غیره استفاده کرد.

نکات زیر برای ایجاد بک لینک ضروری می باشد به آنها می پردازیم:

  • کلمات کلیدی مناسب و خاصی را در نظر گرفته و روی انها تمرکز کنید.
  • جهت لینک دادن به سایت ها از کلمات گوناگون بهره گیری کنید.
  • از اسم مارک و برند مختص به خود جهت لینک دادن به سایت ها استفاده کنید.
  • تلاش کنید تا ساختن بک لینک شما خیلی طبیعی و مناسب صورت گیرد و بهتر است که با ابزار بک لینک صورت گیرد.
  • از خرید و تبادل بک لینک جدا خود داری کنید.
  • از وب های مرتبط بک لینک دریافت کنید.

روش بروز کردن سایت ها

تلاش کنید تا جایی که امکان دارد وب خود را در یک دوره زمانی خاص بروز کنید مثلا هر ده روز سایت خود را بروز کنید با مطالبی که در ارتباط با شغل و خدمات خودتان می باشد سطح مقالات و متنهای درج شده بسیار قابل توجه می باشد و در جایگاه سایت شما تاثیر دارد.

در مطالب خود به گاهی به صفحات دیگر سایت خود که مرتبط با کلیدواژه خاصی است اشاره کنید ، از چند کلمه ی کلیدی در مقاله خود استفاده نمایید.

اندازه مطالب سایت ها

هراندازه که متن های درج شده در سایت شما دقیق تر و جامع تر باشد اثر بهتری دارد. ده خط حداقل میزانی است که باید در هر صفحه باشد. مطالب درج شده باید تمام جنبه های موضوع را کامل در بر گیرد تا کاربران با مرور این متن ها تمام نیاز های خود را بر طرف کنند. هر چه مقاله ها و متن ها کامل تر باشد و بیشتر نیازها را بر طرف کند اثر بیشتری برای سئو وب سایت شما دارد پس ما به شما پیشنهاد میکنیم که مقالات جامع تری را در نظر بگیرید و هم اینکه بیان گر موضوع و شغل سایت شما باشد.

موضوع جهت متن ها و مقالات درج شده در سایت ها

حتما لازم است که مقالات درج شده مرتبط با شغل خودتان باشد. شما حتما باید با کاربران خود در ارتباط باشید تا بتوانید خواسته های آنها را متوجه شوید و با توجه به خواسته های کاربران مقالات و متن های صفحات خود را بنویسید. وجود مطالب جامع و کامل باعث می شود تا نام شما برای کابران برند شود چون آنها وب سایتی را جستجو میکنند که پاسخ تمام نیازها و خواسته هایشان را دارا باشد.

چگونه برند بسازیم

اگر شرکت قابل اعتماد و معتبری هستید و ادعا میکنید که مقاله ها و نوع فعالیت شما بهتر و برتر از بقیه شرکت ها می باشد باید برند خاص خود را داشته باشید. و فقط روی برند خود دفت کنید از این جهت که برندینگ چیزیه که موتور جستجو به آنها اهمیت داده و ارزش بیشتری برایش قائل می شوند و الگوریتم آن برای شناخت برندهای بهتر نمایش میدهند.

بهره گیری از شبکه های اجتماعی

بهره گیری از شبکه های اجتماعی سیگنال هایی برای موتور جستجو می فرستد این سیگنال ها برای رتبه وب سایت عالی خواهد بود. جدیدا این سیگنال ها اهمیت خیلی بالایی برای موتور جستجو پیدا کردند از این جهت شما باید مفیدترین شبکه های اجتماعی را در راستای کار و شغل خود پیدا کنید و صفحه شغل و شرکت خود را در آن شبکه اجتماعی راه اندازی و معرفی کنید و شروع فعالیت خود را آغاز کنید. به چند نکته مهم درباره شبکه های اجتماعی می پردازیم:

       
  • تلاش کنید تا صفحه اجتماعی خود را چند روز یک بار بروز رسانی کنید.
  • روشی را بیابید تا مشتری ها و بازدید کنندگان صفحه شما بپسندد و لایک کنند.
  • ارتباط خود را با منابع کاریتان از طریق شبکه اجتماعی انجام دهید و در صفحه خود فعالیت کنید.
  • خبرها و وقایع مهم را در صفحه اجتماعی خود درج کنید.

روش بالابردن بازدید کنندگان وب سایت و مقالات آن

اصلی ترین بخش سایت مقالات آن می باشند که کمتر مورد توجه می باشند در صورتی که به کمک بخش مقاله سایت میتوانید بازدیدکننده بیشتری داشته باشید، برند سازی کنید، از وب های دیگر یک لینک داشته باشید و در نهایت اثر بهتری در مشتری ها و کار خود فراهم آوردید.

برای به دست آوردن بازدیدکنندگان و کاربران سایت خود میتوانید از روش های پایین استفاده کنید:

  • در فروم ها و وبلاگ های دیگر به شکل داعم و پیوسته مشارکت کنید ولی فعالیت درست و مناسب.
  • با کاربران و بازدیدکنندگان در قسمت نظرات سایت خود وارد ارتباط شوید تا باعث شود کاربر دوباره وارد سایت بشود.
  • از ساب دامنه استفاده نکنید جهت راه اندازی قسمت مقاله سایت و در یک فلدر از سایت قرار بدهید.
  • از کسانی که مشابه کار و صنعت شما هستند و یا تاثیر گذار هستند برای نوشتن مقاله استفاده کنید و اگر لازم بود آنان را با دقت به وب سایت پیوند دهید.
  • از ایجاد مطلب زیاد و کیفیت پایین خودداری کنید و سعی کنید مطالب با کیفیت و حجم بالا استفاده کنید.
  • سعی کنید فقط از متن استفاده نکنید و در کنار متن ها از تصاویر و شکل های گرافیکی بهره بگیرید اگر این کار را انجام بدهید در ذهن کاربران و خوانندگان ماندگارتر میشود.
  • سعی کنید قسمت ایمیل جهت ثبت نام فعال باشد تا راحت بتوانید کاربران را از متن های جدید و بروز آگاه کنید و بازدید کنندگان از تغییرات با خبر شوند.
  • حتما نظرات کاربران را مورد بررسی قرار داده و با گفتن دلیل نظرات را رد یا عمل نمایید.
  • در شبکه های اجتماعی مقاله های خود را به اشتراک با دیگران بگذارید و این کار را دائما انجام دهید.

مطالب جدید در سایت و چرخه تولید آن

حتما باید برای وب سایت ها برنامه صورت گیرد تا امکانات را در دوره زمانی مشخص جهت ارسال متن و مقالات بروز روی وب مشخص شود. مثلا هر هفته و یا هر ماه یک مقاله بر روی وب شما گذاشته شود. نکته مهم این است که " زمان " باید رعایت شود و به طور دقیق در زمان مشخص مقاله گذاشته شود. رعایت کردن این کار اثر بالایی در رنکینگ وب شما دارد البته فراموش نشود که کیفیت مقاله نیز بسیار مهم است.

گوگل و تبلیغات گوگلی

تبلیغ یعنی نتیجه جستجوی گوگل برای نمایش سایت ها و چون گوگل قویترین موتور جستجوی موجود می باشد از تبلیغات آن ترافیک خوب و بالایی سهم شما میشود. در کل وب سایت ها به دو روش در گوگل نشان داده می شوند

1-Adwords می باشد که برای نمایش وب سایت در گوگل مبلغی پرداخت میشود که ممکنه است نمایش تبلیغ باشد و یا کلیک توسط کاربران.

2- در روش دوم تبلیغات گوگل سایت شما فقط جهت کلمات کلیدی در ارتباط با نوع فعالیت شما انجام میگردد و سایت شما صفحه اول نمایش داده میشود گه نام این روش سئو است.

دیگر راه های تبلیغ

باید در نظر گرفت که فقط روش سئو سایت پاسخگو نمی باشد و نباید به تنهایی به آن تکیه کرد جهت آنکه نتیجه بهتر و مطلوب تری را بگیرید برای وب سایت خود روش های دیگر تبلیغات را تا جایی که میتوانید انجام دهید .

سایر روشها از قبیل:

  • تبلیغاتی خیابانی شبیه بیلبورد.
  • تبلیغات درمجبه ها و روزنامه.
  • تبلیغ در دیگر سایت ها و وب ها.
  • تبلیغات کلیکی.
  • فرستادن ایمیل و خبرنامه های تبلیغاتی.
  • ارسال پیامک های تبلیغاتی.
  • تبلیغات از تلویزیون و تیزر های تبلیغاتی.

هرچقدر این روش های و روش های دیگر را بیشتر به کار بگیرید به کار و برند سازی شما کمک میکند و زمانی که شما برند سازی انجام دهید رتبه سایت شما در موتور جستجو بالا میرود.

وب سایت ها و ورژن موبایل

مدت هاست که یکی از شرایط کسب رتبه سایت ها در گوگل نسخه موبایلی می باشد . در این صورت وب سایت هایی که نسخه موبایلی را دارا می باشند از جایگاه بالاتری در موتورهای جستجو دارند. با توجه به نیاز، امروزه بیشتر کاربران از موبایل و تبلت استفاده میکنند و برای وب سایت ها وجود نسخه موبایل ضروری می باشد.

این یعنی کاربران بتوانند از طریق موبایل و تبلت به راحتی و بدون اسکرول و زوم سایت ما را ببینند و به راحتی فعالیت کنند. در غیر این صورت ممکن به دلیل اینکه نمیتوانند از سایت شما بهره گیری لازم را با موبایل و تبلت داشته باشند سایت شما را ترک کنند که این به ضرر کار و سئو وبسایت به شمار می آید.

قابل توجه ترین آیتم رتبه دهی موتور جستجو

در اصل مقدار زمانی را که کاربران در سایت شما صرف می کنند ، مهمترین آیتم رتبه دهی گوگل می باشد و برای همین باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. راه های زیادی برای زیاد کردن مدت زمان و گشتن کاربران در سایت وجود دارد. در زیر برخی موارد را ذکر میکنیم:

  • درج مقاله و مطالب مفید و آموزشی در ارتباط با شغل.
  • تبدیل کردن سایت به یک مرجع فوق تخصصی اطلاعات در زمینه مد نظر.
  • طراحی سایت و فضاسازی عالی و کاربر پسند تا کاربران علاقه مند به ماندن در وب بشوند.
  • نمایش اطلاعات و مقالات سایت طبق نوع نیاز کاربران.

کاربران بیشتر و راضی = سئو

سئو یعنی کابران راضی از سایت شما. بازدیدکنندگان راضی مدت بیشتری را در وب سایت شما می گذرانند و امکان دارد مقاله و اطلاعات شما را در صفحه های اجتماعی و دیگر وب سایت های خود درج کنند و این موردها مهمترین و بهترین آیتم رتبه دهی جستجوگرها می باشد. پس در اصل یعنی شما باید سایت و مقاله و مطالب را جوری طراحی کنید تا کاربران زمان بیشتری در وب شما وقت بگذارند و مطالب شما را در سایت های دیگر و یا شبکه های اجتماعی منتقل کنند.

قالب هایی که کاربران می پسندد

قالب های سایت باید جوری طراحی شود که بازدید کننده با آن ارتباط بگیرد. و در حال حاضر ثابت شده که قالب های تخت و 2بعدی برای کاربران تاثیر بیشتری دارد و جدیدا بیشتر قالب ها به سمت 2بعدی رفته است. طرح قالب باید با توجه به موضوع و شغل کاربران باشد. بنابراین لازم است که گرافیستی که قالب را طراحی میکند از علم روانشناسی رنگها آگاه باشد و از رنگ ها و شکل ها و طرح های مدرن و جدید بهره بگیرد. پس نتیجه آنکه هرچه بازدید کنندگان با سایت شما بهتر ارتباط برقرار بکنند به نفع سئو سایت شما خواهد شد.

وجود مقاله ها و متن های مفید و کاربردی

درج مطلب و متن های مفید و کارآمد و آموزشی از هر نوع مقالات متنی ، صوتی ، تصویری، نمایشی و غیره باعث می شود کاربران رضایت کامل داشته باشند. بهتر این است که در هر موردی که فعالیت میکنید سایت خود را به یک مرجع کامل و فوق تخصصی در زمینه کاری خود تبدیل کنید و این سبب خواهد شد زمانی که بازدیدکنندگان برای نیازهای خود و سوالات و درخواست های خود جستجو میکنند با وب شما برخورد کرده و همه نیازهای خود را بر طرف کنند. در کل مطالب تخصصی و مقالات با محتوا بهترین پیشرفت برای سایت شما و سئو خواهد بود. جهت اینکه یک مقاله و متن ، کامل و خوب باشد باید شرایط زیر را رعابت کنید:

  • باید متن ها و مقالات به روز شده و جدید باشد و نیاز بازدیدکنندگان باشد.
  • همه مسائل موصوع را در بر بگیرد و پیوند به مرجع را دارا باشد.
  • بهره گیری از شکل ها و سوت ها و تصویرهای در ارتباط با مقاله تاثیر را بیشتر میکند.
  • مطلب و متن های درج شده در وب سایت باید به طور کامل نیاز بازدیدکنندگان را در ارتباط با موضوع جسیجو شده یر طرف کند.

رضایت مندی مشتریان

یکی از مهمترین مواردی که در سئو سایت بسیار مهم می باشد رضایت مندی مشتریان است شما باید در ارائه خدمات در سایت خود رضایت مشتریان را در نظر بگیرید و این خودش یک بازاریابی است. و اگر مشتریان راضی باشند به دیگران شما را معرفی خواهند کرد و امکان دارد مطالب شما را در فضای اینترنت و صفحات دیگر انتقال دهند و برای دیگران ارسال کنند پس رضایت مشتری و بازدیدکنندگان در سئو بسیار مهم است.

مانع های فنی و از بین بردن آنها

اول از همه باید موانع رسیدن به سایت خودتان را شناسایی کرده و از سر راه بردارید اگر وب شما مشکلی مثل ایندکس در جستجو باشد آن را حل کنید. یعنی شما از راه های گوناگون تبلیغات اینترنتی راهی را ایجاد کنید که بازدیدکنندگان به سایت شما راه داشته باشند.

صبر کردن برای سئو

سئو وب سایت در لحظه و یک باره انجام نمیشود و صبوری در عملیات سئو نقش مهمی دارد و شما بهتر است برای آینده وب سایت خود برنامه ریزی های لازم جهت سئو را داشته باشید. شما باید دائما برای سایت خود مطالب جدید و مفید در نظر بگیرید و بک لینک باید زیر نظر متخصص سئو انجام شود. پشتکار و ادامه دادن سئو در بالا رفتن رتبه سایت شما تاثیر دارد حتی زمانی که سایت شما کلمه کلیدی اول مورد نظر جستجوگر باشد.

محتوا شاه کلید سئو

اگر درباره سئو سایت جستجو کرده باشید حتما خوانده اید که محتوا شاه می باشد و این به این معنی است که در حین انجام مراحل سئو و بهینه سازی برای سایت محتوای عالی و با کیفیت و کامل و مقالات و اطلاعاتی که نیاز کاربران باشد بالاترین آیتم برای پیشرفت است. اگر سایتی بتواند مقاله و اطلاعاتی که نیاز کاربران درباره شغل آنها است را کامل پوشش دهد میتواند مقام خوبی در گوگل پیدا کند. پس تمام سعی خود را برای محتوا به کار بگیرید تا نتیجه آن را ببینید.

سرعت بارگذاری و لود کامل سایت

یکی از قابل توجه ترین آیتم های و فاکتورهای مهم موتورهای جستجوی اینترنتی جهت رتبه دهی به وب ها سرعت آن وب سایت می باشد برای همین هر چه قدر امکان دارد سرعت بالا آمدن و لود شدن سایت خود را تقویت کنید و گرافیک و آیتم های پر حجم را کاهش دهید. در صورتی که می توانید از هاست و سرورهای داخل ایران به جای سرورهای خارجی استفاده کنید. چون هاست های داخل ایران به دلیل نزدیکی محل نگهداری سرور ، برای کاربران داخلی سریعتر لود می شود و این نیز یکی از فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی می باشد.

روش سئوی کلاه سپید

به روش های درست و به دور از تقلب ، سئو کلاه سفید گفته میشود که در دراز مدت جواب می دهد که در روش کلاه سفید سئو ، بر بهینه سازی صفحه های سایت و وجود محتوا و و مقاله های بسیار مفید و آموزشی و کاربر پسند برای وب سایت و وجود پیوند ورودی کیفیت دار به سایت توجه بسیار زیادی میکند.

این روش اصولی به مقدار رصایت کاربران و بازدیدکنندگان از وب سایت و مطالب با کیفیت بهترین توجه را دارد که در این صورت هیچ ریسکی برای سایت ندارد و تاثیر آن برای سایت دراز مدت و همیشگی می باشد.

سئوی کلاه سیاه و سرعتی

به روش سریع سئو به اصطلاح کلاه سیاه گفته می شود که در این روش سایت ها خیلی سریع به صفحه اول جستجو راه پیدا میکنند و معمولا پر ریسک می باشند و امکان دارد گوگل متوجه این روش سریع بشود و وب سایت مورد نظر به کلی از نتایج جستجو حذف شود.

اصولا سئوکارها روش سریع یا همان کلاه سیاه را روی دریافت پیوند با حجم بسیار بالا از وب سایتهای مختلف و توجه کردن فقط روی بهره گیری از کلمات کلیدی در پیوندهای ورودی به سایت خود را بنیان گذاری می کنند. ممکن است موثر باشد اما قطعا ماندگار نیست ، به خصوص اینکه با حذف لینک هایی که ایجاد شده ، رتبه و جایگاه کسب شده در گوگل افت بسیاری پیدا می کند پس از سئو کلاه سیاه می توان به عنوان روشی پر هزینه نیز نام برد.

ممنوعیت های ویژه سئو

در گذشته و شاید تا سال 2012 راه ها و روش هایی در سئو بودند که بهره گیری از آنها بسیار زیاد بود اما در حال حاضر امکان دارد با انجام دادن برخی از آنها وب سایت شما در گوگل مجازات شود و یا به کلی از لیست جستجوی گوگل حذف شود . برخی از آنها را در زیر یادآور می شویم:

  • بهره گیری زیاد و غیر عادی از کلمه کلیدی خاصی در یک صفحه.
  • درج محتوا و مقالات با کیفیت پایین در سایت که یا در ارتباط با سایت و شغل نیستند و یا کاربران و بازدیدکنندگان از خواندن آنها راضی نمی باشند.
  • درج قسمت نظر گذاشتن در دیگر وب سایت ها ها به همراه درج پیوند سایت نظر دهنده.
  • بهره گیری از کلمات کلیدی در پیوند دادن به سایت
  • ارسال کردن مقاله و اطلاعات به دیگر وب سایت ها با درج منبع که جستجوگر با ان برخورد میکند.
  • درج پیوند سایت در همه صفحه های سایت ها.

بک لینک دائمی در سئو کلاه سفید

اگر به دنبال یک روش جدید برای سئو وب سایت خود هستید که هم مقرون به صرفه باشد ، یعنی یک بار هزینه کنید و برای همیشه برای وب سایت شما مفید واقع شود و هم جزو سئو کلاه سفید بوده و هیچ مجازاتی را از جانب موتورهای جستجو برای وب سایت شما نداشته باشد ، رپورتاژ آگهی می تواند بهترین و موثرترین راه برای افزایش ایندکس شدن و پیشرفت سئو وب سایت شما باشد. ( مقاله رپورتاژ آگهی را بخوانید ) فقط علاوه بر تمام مواردی که در بخش رپورتاژ آگهی توصیه شده ، دقت کنید که حداکثر تعداد لینک در هر رپورتاژ را دو عدد در نظر بگیرید که بازدهی خوبی برای وب سایت شما داشته باشد و همچنین یک رپورتاژ را در چندین و چند سایت درج نکنید.

Bold یا Strong کردن در سئو

در این چندین سال اخیر فضای اینترنت به مقدار خیلی زیاد دست خوش تغییر شده است ولی موردی که هنوز در بهینه سازی و سئو باقی است اینه که وبمسترها متن ها و فصل های طراحی وبشان را در آن مشخص میکنند.

سر فصل هر صفحه اصولا با ابزار هیدر علامت گذاشته میشود و مطلب های قابل اهمیت در تگ های بولد یا Strong به صورت پر رنگ و برجسته شده قرار میدهد تا مطمئن شوند به متن توجه خواهد شد. این روش هم برای کاربران جلب توجه میکند هم اینکه برای جستجوگران یک تکان اولیه می باشد تا متوجه شوند چه چیزی در این صفحه مهم می باشد و در مورد چی حرف میزند.

یکی از راه های بزرگ برای بالا بردن رنکینگ سایتتان در جستجوی گوگل، قرار دادن تگ H1 هدر header می باشد. مثلا اگر یک صفحه درباره کلاه دارید کامل ترین راه گذاشتن یک تگ هدر می باشد.

باید مد نظر داشت که برای موتورهای جستجوی اصلی نظیر گوگل مهم است که تعداد زیادی کلمه کلیدی به کار نبرید و یک حرکت درست این است که در صفحه های وب سایتمان از 3 یا 4 عدد تگ هدر مثلا h2 یا h3 بهره گیری کنید و بعد از هر تگ یه پاراگراف مطلب بنویسید. مثل همین مطلبی که ما در این صفحه نوشتیم.

اگر در صفحه از تگ های متعدد استفاده کنید برای گوگل به شکل اسپم می باشد و برای بازدیدکنندگان نیز مناسب و کارا نیست.

کار شما تمام نشده است و هنوز راه ها و روش های بسیاری برای بالا بردن سئو سایت وجود دارد.

ابزارهای بسیار زیادی هست که برای درست انجام دادن کلمات کلیدی سایت خود و البته برای سئو و بهینه سازی می توانید استفاده کنید. وقتی از کلمه کلیدی استفاده میکنید مهم است که همراهش از تگ های BOLS یا STRONG و غیره استفاده کنید تا اطمینان داشته باشید کاربران و همینطور موتورهای جستجو این کلمات را مهم بدانند.

خیلی از وب سایت ها و افراد در سایت خود از فلش و انیمیشن استفاده میکنند و این باعث میشود گوگل به سختی امکان تشخیص داشته باشد. پس همانطور که قبلا هم گفتیم ، استفاده از سایت های فلش را برای خودتان ممنوع کنید.

کلمات کلیدی دو بخش دارد: 1- بخش جادویی 2- آمارگیری سخت می باشد.

برای هر صفحه از وب سایتتان بیشتر از چند کلمه از کلیدواژه را نگذارید. اولین اشتباه افرادی که شروع به کار سئو کرده اند این است که در هر صفحه تعداد زیادی از کلمات کلیدی استفاده میکنند و انتظار بالا رفتن دارند. این روش در سال های گذشته جواب گو بوده است ولی الان جستجوگران از راه های پیچیده ای استفاده میکنند و از این راه نمیتوان جلو رفت. برای همین بهتر آن است که از کلمات کلیدی کمتری استفاده کنید و کلمات مختصر و کوتاه باشند. برای راه اندازی سایت های جدید امکان ندارد بتوان با این راه رتبه خوبی داشته باشید.

آنالیز سئو سایت

روشهای آنالیز کردن سایت ها بسیار زیاد است و ما در بک لینک فا به چند مورد از بهترین روش های آنالیز وب سایت اشاره می کنیم.

افزونه seo-doctor چیست؟

این افزونه بر روی مرورگر فایرفاکس نصب می شود و قابلیت های کار آمدی برای آنالیز وب سایت دارد و ما را در سئو سایت کمک خواهد کرد.

افزونه seo doctor

با نصب افزونه سئو داکتر در کنار آدرس بار مرورگر شما یک پرچم رنگی خواهید دید که در سمت راست آن نیز همان پرچم با همان رنگ به همراه عددی که به درصد ثبت شده است را میبینیم ، اگر سایت شما سئو ی کامل باشد و تمام اصول کدنویسی (نه محتوای استاندارد فقط کد قالب سایت) رعایت شده باشد رنگ پرچم سبز و عدد کنار آن 100درصد را نمایش می دهد.

اگر رنگ پرچم سبز نبود ، زرد یا نارنجی یا قرمز بود ، سئوی سایت شما به ترتیب ، خوب ، متوسط و ضعیف پیشبینی شده است و با این افزونه می توانیم اشکالات را به راحتی یافته و در صدد رفع آنها قدم برداریم.

با کلیک کردن روی عبارت درصدی که در سمت راست مرورگر و در کنار پرچم نوشته شده است ،پنجره ای در پایین مرورگر باز می شود که در کنار برخی از آنها تیک سبز خورده به نشانه ی صحیح و در کنار بعضی علامت ضربدر قرمز درج شده که علامت عدم رعایت سئو است و در کنار بعضی نیز علامت رعد با رنگ زرد درج شده است که به منظور تاثیر کمتر یا اشکال جزئی است. لازم به توضیح است که با کلیک روی هر یک از بخش ها ، توضیح مناسبی (البته به صورت انگلیسی) نمایش داده می شود که به راحتی قابل فهم است که چه عملیاتی برای بهبود سئو در کدنویسی سایت بایستی انجام دهیم.

برخی از مهمترین مواردی که افزونه ی سئو داکتر برای بهبود سئو سایت اعلام می کند:

حتما نیاز است که یک تگ تایتل در کد سایت شما وجود داشته باشد و در بهتر است حداکثر 11 کلمه و 70 کاراکتر در تگ تایتل استفاده شده باشد.

سئوی url سایت نیز مورد بررسی قرار داده می شود ، پیشنهاد شده است که صفحات داخلی سایت به تگ html ختم شود و یا به طریقی کلمات کلیدی را در بر گیرد.

وجود تگ های noindex و یا فایل robots.txt که چه صفحاتی در آن به dissallow در آمده اند نیز بررسی می شود ، جا دارد درباره تگ noindex بگوییم که این تگ باعث می شود صفحه ی سایت شما در گوگل هرگز ایندکس نشود و در نتایج جستجو قرار نگیرد و همچنین عبارت dissallow در فایل robots.txt به گوگل و دیگر موتورهای جستجوی می گوید که این صفحات را مورد بررسی قرار ندهد و درصورتی که اشتباه استفاده شوند به سئو سایت آسیب می رساند.

این افزونه سرعت لود سایت را نیز بررسی می کند ، سرعت لود شدن سایت یکی از عوامل بسیار مهم و موثر در سئو سایت است ، همواره استفاده از تصاویر با حجم کم در قالب و صفحات پیشنهاد می شود چون بر روی سرعت لود وب سایت تاثیر مستقیم دارد.

افزونه ای که معرفی کردیم ، تعداد لینک های خروجی و همینطور تعداد لینک های ورودی سایت شما را شمارش می کند و به طور درصدی به شما اعلام می کند که چند درصد لینک های موجود در سایت ، داخلی هستند ، هرچه درصد بالاتری لینک های داخلی سایت داشته باشید برای سئو سایت بهتر است. لینک های خروجی کمتر ، امتیاز کمتری از سایت شما خرج می کند و بهتر است لینک های خروجی با تگ nofollow کم اعتبار شوند.

تگ های h1 و h2 در سایت مورد بررسی قرار می گیرد ، در هر صفحه از سایت فقط یک تگ h1 بایستی وجود داشته باشد ، درصورتی که کمتر باشد با علامت ضربدر قرمز هشدار می دهد و چنانچه بیش از یک عدد باشد با علامت زرد رنگ پیشنهاد بهبودی سئو را می دهد ، تگ های h2 به هر تعداد اما با کلمات کلیدی مرتبط استفاده می شود.

تمامی تصاویر موجود در صفحه وب سایت شما نیز مورد بررسی این افزونه قرار می گیرد که آیا همه ی آنها از تگ alt یا به اصطلاح توضیح استفاده شده است یا خیر ، استفاده از این تگ برای سئو سایت بسیار مهم است و این تگ باعث می شود که در آینده کاربران بسیار زیادی از گوگل و دیگر موتورهای جستجوی (بخش تصاویر) به وب سایت شما وارد شوند.

برای دریافت این افزونه می توانید مستقیم از سایت موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید.

سئو مسترینگ چیست

سئو مسترینگ یکی از سایت های سئو و بهینه سازی است که نسبتا اطلاعات کاملی ارائه می کند ، برخی از اطلاعاتی که از طریق آنالیز وب سایت در سئو مسترینگ می توان دریافت کرد:

بعد از آنالیز وب سایت در درجه ی اول ، Site Value یا ارزش دلاری وب سایت را نمایش می دهد ، در کنار آن TrustRank که با توجه به بروز بودن مطالب هر سایت و اضافه شدن صفحات سایت معمولا افزایش می یابد ، در کنار آن Real PageRank را مشاهده می کنید که درواقع به معنای پیج رنک واقعی و اصلی سایت است که باتوجه به فاکتورهای زیادی شکل گرفته و عددی بین 0 تا 10 را نمایش می دهد.

با حرکت دادن اسکرول و ورود به پایین صفحه اطلاعات بسیار زیاد و مهمی درباره ی سایت ارائه می شود که می تواند به شما کمک کند.

نشانی آنالیزور سئو مسترینگ : www.seomastering.com است ، پیشنهاد می شود در این سایت به طور رایگان ثبت نام کنید تا برخی از امکانات بیشتر که فقط برای اعضاء قابل نمایش است نیز باز شوند.

سایت موز

اما معتبرترین وب سایتی که مدتها است در زمینه ی آنالیز آنلاین سایت فعالیت دارد ، سایت موز به نشانی moz.com است.

پیج اتوریتی و دامین اتوریتی هایی که در هر سایتی می بینید از این سایت نشأت می گیرد. درواقع این سایت علاوه بر پیج اتوریتی و دامین اتوریتی فاکتورهای مهم دیگری را نیز نمایش میدهد که به برخی از آنها می پردازیم:

moz

بخش اسپم اسکور یا Spam Score که عددی بین یک تا هفده را نمایش می دهد و هرچه این عدد به هفده نزدیک تر باشد ، این سایت درصد بیشتری اسپم شناخته شده است ، همچنین از موارد مهمی که سایت موز در آنالیز سایت مورد بررسی قرار می دهد ، بک لینک های ورودی سایت است و همینطور اینکه پنجاه بک لینک را که با عناوین مختلف به سمت سایت شما روانه شده را به طور دقیق مشخص می کند ، البته با ورود به صفحات بعدی عناوین و صفحاتی که بک لینک شما در آنها هست را نیز به شما نمایش می دهد.

برای آنالیز وب سایت خود ابتدا وارد آدرس https://moz.com/researchtools/ose/ شوید.

در باکس باز شده آدرس سایت خود یا سایتی که قصد دارید از آن خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ کنید را وارد نمایید.

سپس با زدن اینتر منتظر آنالیز سایت مورد نظر در موز باشید.

نکته ی مهم درباره سایت موز:

نکته ی مهم این است که سایت موز محدودیت آی پی دارد و از هر آی پی فقط چند مورد امکان آنالیز در هر 12 ساعت وجود دارد و بعد از آن از شما خواسته می شود که از نسخه تریال سایت استفاده کرده و در نهایت نسخه ی پولی سایت استفاده نمایید . پس حتما توجه داشته باشید که چند مورد امکان آنالیز در این وب سایت وجود دارد.

پ. ن

سئو (SEO) روشی است که در آن با استفاده از روش های صحیح و اخلاقی عملایتی بر روی وب سایت ها انجام می شود که به موجب آن وب سایت به رتبه بندی بالاتری در جستجو دست خواهد یافت. کلمه سئو از کلمات Search Engine Optimization گرفته شده است.

در طی انجام فرایند سئو به عوامل مهم در زمینه ارتباط موارد مربوط به صفحه وب دلخواه و موتور جستجوگر پرداخته خواهد شد و باعث می شود که صفحه وب از نظر موتور جستجوگر مهم تر شمرده شود.

سئو علمی است که همیشه در حال به روز رسانی می باشد، چرا که الگوریتم ها و روش کار موتورهای جستجوگر در رتبه بندی ها همیشه در حال تغییر می باشد،لذا یک سئو کار باید حتما اطلاعات خود را دائم به روز رسانی کند.

سئو سایت را اصطلاحا بهینه سازی سایت نیز می نامند که این عملیات ها توسط مهندسی که سئوکار نامیده می شود انجام خواهد شد.

در موتور جستجوگر گوگل الگوریتم های متنوعی (بالغ بر 200 نوع الگوریتم) موجود می باشد، لذا یک سئوکار باید حائز اهمیت ترین این الگوریتم ها را بلد باشد و در کار خود از انها استفاده کند.

در سئو تلاش بر این است که بین کلمات کلیدی که کاربران برای جستجو وارد می کنند و صفحات وب مورد نظر ارتباط بهتری به وجود بیاید.البته این ارتباط برای موتور جستجو و برای کاربر نیز دارای فوایدی است؛چرا که تعداد صفحات مرتبط بیشتری در نتیجه جستجو یافت می شوند که این اعتبار موتور جستجوگر را بالا می برد و کاربر راحت تر می تواند به موضوع دلخواه دسترسی داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هیچ چیز خوب و بدی در دنیا وجود ندارد ، این تفکر ماست که آن را می سازد (ویلیام شکسپیر)

بک لینک ها همواره به عنوان ابزاری کارآمد در دنیای سئو به شمار می آیند ، که با توجه به سیاست های استفاده از آن ها می توانند برای سایت ما مفید و یا حتی مضر نیز باشند .شما ممکن است فکر کنید که این بحث تمام شده است ولی به نظر میرسد که هنوز برخی از مردم و وبمستر ها درباره اینکه بک لینک با کیفیت واقعی چیست بحث میکنند.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با بک لینک با کیفیت در سئو سایت مباحثی را مطرح کنیم ، با وب نوش همراه باشید..

۱۱ ویژگی یک بک لینک با کیفیت در سئو سایت :

فهرست مطالب

این ۱۱ ویژگی برای بک لینک با کیفیت در سئو سایت خصوصیات کلی آن ها را بیان کرده و نحوه ی استفاده از آن ها را به خوبی مشخص می سازد. به یاد داشته باشید یک بک لینک با کیفیت برای سئو سایت هنوز میتواند بسیاری از استاندارد ها را دارا باشد. به هر حال، شما باید تلاش خود را بکنید تا با دستورالعمل های کیفیت همراه باشید زیرا علاوه بر تضمین رشد سایت شما ، تاثیرات بیشتری نیز روی سئو سایت شما خواهد داشت.
اگرچه این مقاله در رابطه با تاثیر لینک های سایت های مهم می باشد ولی با این حال این استاندارد ها میتوانند برای انوع دیگر لینک های متنی همانند شبکه وبلاگ های خصوصی نیز به کار برده شوند

 

۱- گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط

گرفتن بک لینک در سئو سایت از وب سایت هایی که با کار شما مرتبط هستند باعث بهبود کیفیت سئو سایت شما خواهد بود و همچنین گوگل نیز به این موارد حساسیت زیادی نشان نداده و فقط امتیاز مثبت به آن تعلق می گیرد.(البته این کار خیلی هم آسان نبوده و با در نظر گرفتن شرایط لینک های دو طرفه و حتی سه طرفه کار دشواری به حساب می آید.)
آیا این کار همیشه ممکن است؟
بدیهی است که پاسخ منفی است.
بخاطر همین ضروری است که لینک مورد نظر خود را در دسته بندی های بیشتری درج کنیم.
با توجه به مطالبی که گفته شد باید لینک های مورد نظر خود رابر اساس ارتباط سایت مبداء و مقصد اولیت بندی کنیم
بنابرین مرحله اول گرفتن لینک روی مرتبط ترین سایت ها برای سئو سایت متمرکز می شود.بعد از آن  به مرحله دوم میرویم، که سایت های مربوط به بازاریابی اینترنتی را هدف قرار می دهد. برای مرحله سوم، سایت هایی را که عموما مربوط به کسب و کار هستند شرح خواهیم داد. اکثر مواقع، شما با ۳ مرحله اول بیشتر لینک های مورد نظرتان را برای سئو سایت خود به دست خواهید آورد.
نکته ی مهم در گرفتن بک لینک این است که شما باید بر روی تلاش های اولیه خود روی بیشترین منابع لینک های مربوطه قبل از توسعه خارجی تمرکز کنید.
در نظر داشته باشید که همیشه استثنا هایی هم در قوانین وجود دارد وقتی که نوبت به سایت-سطح مربوطه میرسد. برای مثال میتوان رسانه های اجتماعی و دایرکتوری کسب و کار را نام برد. و حتی بعضی از دایرکتوری های قدیمی هنوز میتوانند این کیفیت را شامل شوند اگرچه روابط آن ها زیاد هم قوی نباشد.

۲ سطح صفحه مربوطه

بسیار خب، الان شما یک لیست خوب از سایت های مربوط به خودتان دارید. دومین عنصر مهم جهت گرفتن بک لینک باکیفیت برای سئو ، سطح صفحه مربوطه است. در اصل، محتوای اطراف لینک شما باید مربوط به محتوای سایت شما باشد.
یک مثال از سطح سایت و سطح صفحه ، میتواند صفحاتی از وبلاگ باشد که به متن مقاله ای خاص از سایر مقالات لینک داده شود.
به نکته بعدی راجب صفحه- سطح مربوطه میرسیم…
بله. لینک های داخلی میتوانند یک رابط کامل باشند، برای مثال اگر متن “انکر تکست”  به مقاله ای راجب انکر تکست لینک داده شود. ولی این اتفاق عموما رخ نمی دهد. اگرچه این موقعیت میتواند بهترین نتایج را به وجود آورد. در  این حالت شما می توانید سیگنال های قوی تری را دریافت کنید حتی اگر مقاله به طور کمی با محتوای لینک شده خارج سایت شما ارتباط داشته باشد.
فراموش نکنید که گوگل به طور کامل قادر به ربط دادن موضوعات به یکدیگر است، پس استفاده از لینک های داخلی سایت را فراموش نکنید
در اینجا به صورت مثال چند نمونه از آنچه باید انجام دهید و انجام ندهید آورده شده است.

دانشنامه سئو + متن الحاقی-> متن الحاقی = تاثیر گذارترین

دانشنامه سئو + مقاله کلی سئو -> متن الحاقی = تاثیرگذار

دانشنامه سئو + مقاله cat training -> متن الحاقی = به ندرت تاثیر گذار (فقط بخاطر سطح سایت مربوطه)cat training

وبلاگ + مقاله cat training -> متن الحاقی = بی اثر/ شما وقت خود را تلف میکنید

 

۳٫ لینک مربوطه

 

قبل از اینکه خسته بشوید یا عجله کنید شما باید بار دیگر بک لینک باکیفیت برای سئو سایت را اولویت بندی کنید… !، این اولویت بندی باید بر مبنای  Topical Trust Flow انجام گیرد. همانطور که در پست های قبلی نیز توضیح داده شد،   Topical Trust Flowبر مبنای لینک مربوطه و زنجیروار است.

در اصل، لینک های مربوط هستند که به لینک های مربوط دیگر لینک میدهند، در شکل بالا، “کامپیوترها/ برنامه نویسی / اینترنت” روند اعتماد موضعی در دسته ای بزرگ هستند.
اگر شما سایت هایی را که درجه اول هستند اولویت بندی کنید) و سایت هایی را که بسیار مرتبط با سطح محتوا هستند در درجه دوم اولویت بندی نمایید) لینک های بسیار مرتبط دارید و سریعتر به نتیجه میرسید.

 

۴٫ارزش دامنه

اگر شما قدم های قبل را دنبال کرده باشید، بنابرین شما باید یک لیست عالی از بک لینک باکیفیت برای سئو و مرتبط مورد نظر را داشته باشید. ولی الان، شما میخواهید که آن لینک های مورد نظر را  براساس ارزش دامنه دسته بندی کنید.  به طور صادقانه، ارزش دامنه یکی از نادرست ترین معیار های در دسترس برای گرفتن بک لینک برای سئو سایت می باشد زیرا مرورگر های باز سایت، فهرست لینک های خود را با سرعت کم ریفرش میکند. بنابرین، ممکن است بعضی سایت ها دامنه ضعیف تری را نشان دهند چون کراول های موتور های جستجو محتویات سایت شما را به روز رسانی نکرده است.
شما باید لینک های مورد نظر خود را بر اساس بالاترین روند اعتماد موضعی و ارزش دامنه دسته بندی کنید. بعضی مردم ترجیح می دهند سایت هایی را که ارزش دامنه کمتری دارند انتخاب کنند  زیرا روند تایید آنها معمولا راحت تر است. این یک رویکرد قابل قبول است، ولی ما ترجیح میدهیم که لینک های پرقدرت و سریع بگیرم تا بتوانم نتایج سریعتری را دریافت کنم.

 

۵٫ بک لینک های متنی

این مورد نسبت به مثال هایی که در بالا زدیم کمی آشکارتر است. ولی لینک های با محتوا، که همچنین به عنوان لینک های متنی شناخته می شوند، قدرت مند ترین هستند. استفاده از بک لینک های تک نوشته ای  میتواند تاثیر گذار باشد ولی اگر شما تصمیم به استفاده از بک لینک های تک نوشته ای بگیرید.بسیار سطحی تر و ضعیف تر در مقایسه با لینک های داخل متن هستند.

 

۶٫ کیفیت محتوا

این چیزی است که بسیاری از مردم به آن می اندیشند، ولی در کیفیت اصلی محتوا پشتیبانی لینک های شما بسیار مهم است. مقاله ای که در طراحی سایت خود استفاده می کنید باید ، جدید ، خوب، خالی از ایرادات گرامری و دستوری باشد (برای اطلاعات بیشتر به بخش تولید محتوا برای سئو سایت مراجعه نمایید)

ارزش بالای متن= فعالیت های لینک و همه گیر شدن صفحه = قدرت بیشتر برای لینک شما

 

۷٫ لینک های دور از دسترس مربوطه

در هر زمان که شما یک لینک متنی مربوطه را به دست میاورید، شما باید توسط دیگر لینک های دور از دسترس مربوطه احاطه شوید. لینک های دور از دسترس مربوطه اعتماد سایتی را که به شما لینک میدهد افزایش میدهد، که در نهایت اعتبار سایت شما افزایش می یابد. شما باید  از هر وبسایتی که به وب سایت های مختلف و به صورت اسپم وار لینک می دهند دوری کنید.
اگر شما  سایت های اساسی و با موضوعات مربوطه در اختیار مردم میگذارید بنابرین یک شانس خوبی که دارید این است که همه لینک های دور از دسترس (برای دیگر سایت ها) مرتبط و با کیفیت بالا برای سئو سایت بدست خواهید آورد. با این همه ، اگر شما سایت هایی را که فقط برای پست های مهمان ساخته شده اند یا وبلاگ های عمومی شبکه هستند را منتشر کنید، شما لینک های دور از دسترس اسپم را خواهید دید.

 

۸٫ متن های الحاقی

گوگل هنوز تقریبا وزن قابل توجهی را برای کلید واژه های الحاقی غنی تا زمانی که به مقدار کم استفاده میشوند در نظر میگیرد . ما در اینجا درصد الحاقی را در اینجا توضیح میدهیم، ولی شما واقعا نیازی ندارید که از ۱% دقیق متن الحاقی فراتر روید.
بر روی کلمات کلیدی مورد توجه تمرکز کنید و آن ها را هر از گاهی با بعضی از کلید واژه های الحاقی پر جستجو بیامیزید که در نتیجه در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید گرفت.

 

۹٫ آدرس آی پی

استفاده از آدرس آی پی های مختلف برای گرفتن بک لینک باکیفت در سئو سایت نیز مهم است ، سعی کنید تا جایی که امکان دارد از آدرس های ip  مختلف و متفاوت از آدرس آی پی وب سایت خود بک لینک بگیرید .

 

۱۰٫ ترافیک ارجاع

در اینجا منظور از ترافیک ارجاع ، کلیک هایی است که بر روی لینک شما صورت گرفته و از طریق آن بازدید کنندگان وارد وب سایت شما شده اند ،اهمیت ترافیک ارجاع زمانی است که رتبه بندی الکسای سایت برایتان اهمیت داشته باشد. اگر شما سعی دارید تا الکسای سایت خود را از طریق ترافک ارجاع کاهش دهید، بنابرین باید اولیت بندی لینک مورد توجه خود را بر اساس رتبه بندی الکسای سایت مبداء در نظر بگیرید. در برخی از مواقع، ترافیک ارجاع بعضی از سایت ها بالاترین میزان ترافیکی که شما میتوانید دریافت کنید هستند. تبلغیات بنری و لینک های متنی در وب سایت های پر بازدید به صورت چشم گیری روی این مساله تاثیرگذار هستند.

 

۱۱٫ انتخاب مسیر دشوار

به دست آوردن یک لینک با کیفیت خوب باید سخت باشد. استفاده از وب سایت هایی که از مطالب و محتوای قوی و مرتبط با سایت شما استفاده کرده اند خیلی مهم است ، گرفتن بک لینک از این نوع سایت ها برای بالا بردن ارزش وب سایتتان خیلی مهم وتاثیر گذار می باشد . در این میان برخی از وب سایت ها با آغوش باز از لینک های خروجی استقبال کرده و برخی از آن ها نیز در این زمینه حساسیت های بالایی را نشان می دهند ، طبیعی است که گرفتن بک لینک از وب سایت های حساس به لینک خروجی ، به مراتب تاثیر بالاتری بر روی سئو سایت شما خواهد گذاشت.

استراتژی بالا بردن ارزش لینک ها

زمانی که شما لینکی را از صفحه ای از وب سایتی بدست آوردید ، می توانید با بالا بردن ارزش این صفحه ، به بالارفتن ارزش لینک حاوی آن و در نتیجه وب سایت خودتان شوید. بنابر این می توانید با بالابردن ارزش صفحه مبداء ، به صورت مستقیم بر روی سئو سایت خود نیز کار کنید.

لینک های داخلی

موردی که شاید برای خیلی از افراد مهم نباشد، اگر قدرت ویرایش و نوشتاری در سایت مبداء دارید ، حتما از این فرصت استفاده کنید ، استفاده از مطالب مرتبط برای لینک سازی درون سایتی در وب سایت مبداء برای بالا بردن ارزش صفحه ی خاصی که از آنجا بک لینک گرفته اید خیلی مهم می باشد ، چراکه این بالا رفتن ارزش صفحات مبدا باعث رشد سئو سایت شما خواهند شد.

شبکه های اجتماعی

شما میبایست زمان قابل توجهی را برای اشتراک گذاری صفحه هایی که از آن ها بک لینک گرفته اید صرف کنید. شبکه های اجتماعی اعتبار سایت و لینک های شما را افزایش میدهند. باید سخت تلاش کنید تا لینک خود را ارتقا دهید.

 

درگیر کردن کاربران

ماندگاری کاربران در صفحات و گذاشتن قت برای خواندن مقالات از طرف کاربران نیز برای موتور های جستجو مهم می باشد ، این ماندگاری ممکن است با مطرح کردن سوال و به چالش کشیدن کاربران صورت پذیرد.

 لینک های درجه دو

بهترین لینک های درجه دو برای ارتقاء ارزش وب سایت شما یکی از خواصی است که به روند اعتماد موضعی مربوط شده است. اگر شما به این ویژگی دست یابید، قدرت سئو سایت خود را بالاتر برده و سریعتر رشد خواهید نمود .
همانطور که شما احتملا مطلع هستید، این ویژگی همیشه امکان پذیر نمی باشد. معمولا شما فقط روی بهترین لینک های قابل تصور کار کرده اید تا وب سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن و در کلمات کلیدی مشخص شده رشد دهید، لینک های درجه دو ممکن است از تصاویر ، متن و … به وب سایت شما داده شوند. اما در این میان ابزار های مختلفی وجود دارند که میتوانید بک لینک های سایت های رقبا را مورد بررسی قرار داده و از آن ها نیز استفاده کنید ،  در این زمینه فقط باید مواظب لینک های اسپم و رباتی باشید. چراکه در صورت شناسایی اسپم از طرف گوگل و یا سایر موتور های جستجو می تواند برای سایت شما نمره منفی به همراه داشته باشد و به صورت غیر مستقیم باعث افت ارزش سئو وب سایت شما شوند.

 

نتیجه گیری

به دست آوردن بک لینک با کیفیت برای سئو سایت سخت است، ولی نتایج بهتری را نسبت به لینک های معمولی برای وب سایت می دهد. سخت تلاش کنید تا این لینک ها را به دست آورید و دیگر نگران صرف مدت زمان آن نباشید. برای حل مساله زمان و صرفه جویی در آن شما میتوانید از سرویس پست مهمان برای گرفتن بک لینک استفاده نمایید. که البته این امکان در همه ی وب سایت ها وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()