نوشته شده توسط : امامی

واژه UX مخفف کلمه User Experience به معنای تجربه کاربری است و عناصر مختلفی در طراحی سایت می توانند موجب بالا رفتن این تجربه تاثیرگذار باشند. رسیدن به مطلوب ترین نتایج در تجربه کاربری UX تنها از راه تحقیق و تسلط ذر شناخت المان های تاثیرگذار گرافیکی، روانشناسی، طراحی UI و کاربری سایت، کاربران آن و همینطور آزمون خطا انجام پذیر است و نیاز به تخصص دارد اما کارا وب سایت با ترجمه این مقاله سعی کرده تا با ذکر 5 نکته از پر اهمیت ترین آنها به ساده ترین شکل ممکن کاربران را در طراحی سایت پربازده و مطابق با استانداردهای تولید محتوا و سئو سایت کمک کند.

 

تاثیر تجربه کاربری بر طراحی سایت

تاثیر تجربه کاربری بر طراحی سایت

  • رعایت اصول هارمونی در تجربه کاربری (UX) و طراحی سایت متعادل و همگن

سعی کنید المان ها و قسمت های مختلف سایت با یکدیگر همخوان باشند به این معنی که اجزاء، رنگ ها، المان ها و تمامی قسمت ها و صفحات سایت طراحی تقریبا یکسان و یک پارچه داشته باشند و دچار نوسان و تغییرات عمده نشوند تا شخصیت سایتتان را در بالاترین کیفیت حفظ و منتقل نماید و سعی شود تجربه کاربری UX متناسب با سن و سلیقه مخاطبین سایت انتخاب گردد و هیجانات و عواطف آن طیف در طراحی سایت لحاظ شود.

پس دقت داشته باشید که شلوغی، یکدست نبودن سایت و عدم شناخت مخاطبین تنها باعث سردرگمی و دافعه کاربران سایت می شود پس این نکات را حتما در طراحی وب سایتتان رعایت کنید

 

  • رسیدن به صفحات مختلف سایت حداکثر با سه کلیک

آخرین و شاید یکی از مهمترین عوامل کاربر پسند نمودن وب سایت و ایجاد تجربه کاربری مناسب در سایت، طراحی سایت با رعایت استانداردهای بازاریابی و اصولی می باشد. قطعا معرفی خدمات و محصولات متنوع نیاز به صفحات و دسته بندی های متعدد داشته و طراحان سایت مجبور خواهند بود دسته بندی های مختلفی انجام دهند تا تمامی محصولات و خدمات در سایت موجود باشد اما این نکته باید مطابق با استانداردها پیش رفته و طراحی سایت باید هوشمندانه صورت پذیرد و از برچسب ها، منو ها، گرافیک صفحات، معرفی حرفه ای اجناس و مطالب مرتبط، دسته بندی های اصولی و دیگر امکانات طراحی سایت استفاده بهینه انجام شود.

طراح UX سایت می بایست در نظر داشته باشد که کاربران حداکثر با  و3 و حتی المقدور با 2 کلیک باید به مقصد خود برسند، در غیر این صورت سایت کاربران زیادی را از دست خواهد داد

 

  • تجربه کاربری طراحی سایت می بایست استاندارد کاربری داشته باشد

استاندارد کاربری به معنی آسان نمودن روندهایی که کاربران می بایست طی کنند تا به هدف خود برسند می باشد، شاید این هدف خرید از سایت باشد و یا ثبت نام و یا استفاده از محتواهایی که در طراحی سایت قرار داده اید تا کاربران از آنها به صورت رایگان ویا در ازای مبلغی کوچک استفاده نمایند و یا هر فرآیند و هدف دیگری که کاربر می بایست آن را طی نماید. یکی از موارد بارز نقض این استاندارد وجود تبلیغات های غیر استاندارد همچون POP-UP ها که هیچ سودی به غیر از گیج کردن کاربران سایتتان و از بین بردن اعتبار سایت و زحماتتان نخواهند داشت. در ضمن این به دلیل اهمیت این نکته گوگل نیز اهمیت بسیار زیادی به رعایت استاندارد کاربری قائل است و بهینه سازی استاندارد کاربری میتواند در فرآیند سئو سایت و ارتقاء سایتتان در گوگل تاثیر داشته باشد.

 

  • تجربه کاربری مناسب، عاملی برای انتقال اعتبار برند و فرآیند برندینگ

تجربه کاربری (یو ایکس) می تواند پیام ها و احساسات مختلفی را در مخاطبین وب سایت ایجاد نماید. تک تک ما از سایت های مختلفی که بازدید می کنیم انتظارات مختلفی داریم یکی از آنها را پر سرعت میخواهیم و دیگری را ساده و یا حتی فاخر همراه با زیبایی های هنری و یا شاید تجملاتی و شیک، برآورده شدن این انتظارات ما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و آن وب سایت را برای همیشه در ذهن و خاطر ما حک خواهد نمود احتمال بازگشت ما را به آن وب سایت بسیار بالا خواهد برد.

تجربه کاربری یکی از مهمترین عوامل در جهت ارتقای اعتبار ، فروش بیشتر، سود آوری و در کل برندینگ است و به هیچ عنوان نباید بی اهمیت رها شود. پس سعی کنید سایتی در خور کسب و کارتان داشته باشید و طراحی سایت تان را مطابق با کاربری و نوع کسب و کارتان انتخاب نمایید.

 

  •  نقش محتوای تصویری در تجربه کاربری UX تاثیرگذار و کارآمد

عکس، ویدئو، انیمیشن و دیگر محتواهای گرافیکی نقش موثری در انتقال هدف ایفا می نمایند، تولید محتوای گرافیکی استاندارد و با کیفیت اهمیت ویژه ای بر کاربران دارند و می توانند تاثیر به سزایی در جذب مخاطبان بیشتر و نگهداری از مخاطبین فعلی داشته باشند. این نکته جزو نکاتی است که اکثر سایت ها به آن اهمیت نمی دهند و شما می توانید با رعایت و تولید محتوای مناسب و با کیفیت متمایز عمل کنید و نسبت به رقبا کاربران بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و سودتان را دوچندان کنید.

منبع: سایت کارا وب سایت

 



:: برچسب‌ها: نکات مهم ux,نکات ux در طراحی سایت,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند که به جای این که در گوگل به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردند، این کار را از طریق وب سایت آمازون انجام دهند. بیشتر شرکت های و فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا در حال تغییر نگرش خرید مشتریان نسبت به طراحی وب سایت ها هستند. امروزه بیشتر فروشگاه های اینترنتی پیشرفته از فن آوری های چت بات ها و جستجو های صوتی و غیره استفاده می کنند. طبق گفته Gartner، تمام شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک تا سال 2021 از محصولات صوتی و بصری استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، راه حل های هوش مصنوعی در طراحی وب سایت، شرکت های تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا به راحتی خواسته های مصرف کنندگان را درک نمایند و محصولاتی را که متناسب با نیازهای مشتریان باشد را ارائه دهند. بنابر پیش بینی Futurologists این روش ها تا سال 2020 به میزان 30 درصد بر افزایش فروش وب سایت ها کمک خواهد کرد. در ادامه به بررسی مزایای هوش مصنوعی در طراحی سایت می پردازیم.

جستجو سریع تر در وب سایت

مشتریان همیشه دوست دارند که اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما به سرعت و راحتی هر چه تمام تر پیدا کنند. استفاده از جستجو های صوتی در حال حاظر یکی از محبوب ترین روش های جستجو در مخصوصا میان جوانان است. باید دید آیا Siri ،Cortana و سایر نرم افزار های جستجو صوتی می توانند به عنوانی دستیار در خرید های مجازی به مشتریان کمک کنند یا نه! در هر صورت استفاده از جستجو های صوتی بخش مهمی از طراحی و توسعه وب سایت های فروشگاهی خواهد بود.

تعامل بهتر با مشتریان

تعامل با مشتریان سایت 

امروزه چت بات ها روند برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان را طبیعی تر کرده اند. با استفاده از هوش مصنوعی، آن ها به زودی یاد خواهند گرفت که چگونه احساسات انسان را تشخیص دهند. در حقیقت، استفاده از این گزینه تمام موانع ارتباطی را حذف می کند و فرآیند خرید را آسان تر و راحت تر می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، تعامل از طریق چت بات ها شبیه مکالمه با یک مشاور واقعی هنگام خرید خواهد بود که اطلاعاتی از قبیل ویژگی های آن، کیفیت و قیمت را به مشتریان ارائه می دهد. پس بهتر است در هنگام طراحی سایت، مخصوصا برای فروشگاه های اینترنتی، چت بات را در نظر بگیرید.

ایجاد تجربه کاربری مناسب تر

با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی شما می توانید طراحی وب سایت خود را بهتر با نیازهای کاربران تطبیق دهید. تکنولوژی یادگیری آنی با درک وضعیت کنونی مشتری و سلیقه آن ها تجربه کاربری مناسب تری را ایجاد خواهد کرد. بر اساس اطلاعات دریافت شده، این تکنولوژی اجازه می دهد تا به صورت پویا طراحی وب سایت ها را برای هر مشتری تغییر دهیم. علاوه بر این، طیف وسیعی از امکانات وجود دارند:

  • نمایش نظرات درباره کالا ها
  • ارائه دادن قیمت ها در زمان مناسب
  • نمایش تبلیغات شخصی
  • محتوای ویدئویی مناسب برای تحریک مشتریان فروشگاه

ایجاد تجربه شخصی در وب سایت برای مشتریان

شخصی سازی سایت 

با افزایش تعداد خرید آنلاین، تعامل کاربر با وب سایت با سطح کاملا جدیدی روبرو می شود. با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی، تجربه فروشگاه آنلاین بیشتر و شخصی تر می شود. هدف بسیاری از وب سایت ها در حال حاظر فقط استفاده از ناوبری نیست و بلکه آن ها می کوشند تا مشتری در یک محیط خرید و فروشگاه کاملی قرار بگیرد. از آنجا که فرد می تواند به راحتی آنچه را که نیاز دارد انتخاب کند، زمانی که او چیزی را می خواهد همه چیز به گونه ای طراحی شده است که گویی فروشگاه برای او شخصی سازی شده است.

بازاریابی موثرتر

طراحی وب سایت 

فن آوری یادگیری ماشین، به عنوان بخشی از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، فرصت های عالی برای بازاریابان تجارت الکترونیک  ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این فن آوری ها پیش بینی های بازاریابی، بر اساس رفتار مشتری ممکن خواهد بود. مثلا:

  • چه نوع محصولاتی مشتریان را آزار می دهد؟
  • فهمیدن آستانه قیمت مناسب برای مشتری 
  • درک زمانی که مشتری احتمال تمایل بیشتری برای خرید محصول دارد.

به نظر شما آیا ایده های دیگری هم وجود دارند که در این جا گفته نشده اند؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سایت stfalcon



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,هوش مصنوعی در طراحی سایت,هوش مصنوعی در سایت,هوش مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این مقاله درباره اعتماد به یک شرکت طراحی سایت توضیح خواهیم داد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار آسانی نیست اما اگر به یک سری نکات توجه داشته باشید قطعا می تواند از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری کند و افزایش فروش و رونق کسب و کار اینترنتی شما را در پی داشته باشد.

چه کسی به شما اعتماد می کند؟

برخی از افراد معتقد هستند که به هیچ کسی نمی توان اعتماد کرد. بسیاری از کارآفرینان درباره اعتماد نگرانی دارند. در نتیجه، این سوال فراتر از افرادی است که شما به آن ها اعتماد دارید. شما به چه کسانی اعتماد می کنید؟ یا به طور خاص، چه کسی می تواند با موفقیت کسب و کار شما اعتماد کند؟ هیچکس جز شما، درست نیست؟

ممکن است شما مالک یک کسب و کار، کارآفرین یا کارمند یک شرکت باشید. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتریان و مردم بسیار سخت است. این یک واقعیت تلخی است که برخی از شرکت ها با ننگ “غیر قابل اعتماد بودن” مواجه هستند.

به عنوان یک مصرف کننده، ما با صنایعی کار خواهیم کرد که به اعتماد ما نیاز دارند. هنگامی که ما وارد یک فروشگاه خودرو یا نمایندگی مجاز می شویم، به آن ها اعتماد می کنیم که بهترین ماشین ها را با مناسب ترین قیمت ها به ما نشان خواهند داد. این نوع اعتماد برای پزشکان، وکیل ها و سایر مشاغل نیز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشید

برخی از کسب و کار ها به خاطر نقض کردن اعتماد مشتریان شناخته شده هستند. بار ها شده که شما از طریق رسانه های مختلف درباره کار های خلاف و غیر قانونی شرکت های مختلف باخبر شده اید. یک شرکت طراحی وب سایت مانند سایر شرکت ها ممکن است نزد مردم به عنوان شرکتی فریب دهنده شناخته شود.

من به عنوان یک طراح وب سایت، با افرادی که نسبت به شرکت های طراحی سایت اعتماد کمی دارند، همدردی می کنم. صنعت ما مانند بسیاری از صنایع دیگر دارای تعداد زیادی از افرادی است که خدمات ضعیفی را ارائه می دهند.

شما ممکن است توسط یک طراح وب سایت آسیب دیده باشید

من اخیرا با یکی از مشتریان بالقوه شرکت های طراحی سایت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنایی خود با طراح وب سایتش صحبت کرد. این که چگونه طراح باعث عقب افتادن کسب و کار آن ها شده است. او گفت که در حال حاظر شکست خورده و تجربه تلخی از همکاری با شرکت طراحی سایت قبلی دارد. او گفت که کسب و کارش توسط یک شرکت طراحی سایت که به او قول افزایش فروش و طراحی وب سایتی قدرتمند را داده بود، آسیب دیده است .او گفت که اکنون به دنبال یک شرکت طراحی سایت است که علاوه بر این که توانایی ارائه خدمات را داشته باشد، بلکه بتواند خود را اثبات نماید. در حال حاظر به دلیل تجربه های نادرست قبلی او نمی تواند به یک شرکت طراحی سایت اعتماد کند.

آیا می توان او را سرزنش کرد؟ ممکن است شما بگویید که نتایج ضعیف او به دلیل انتخاب های نادرست خودش بوده است. اما این نکته را باید به خاطر داشت که شکست کسب و کار او به خاطر همکاری با یک شرکت طراحی سایت بوده است.

شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن همکاری داشته باشید به دنبال همکاری بلند مدت خواهد بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که هر دو طرف به دنبال ایجاد یک رابطه بلند مدت با یک هدف تجاری مهم در ذهن خود باشند. نتیجه نهایی باید برای هر دو طرف یعنی شرکت طراحی سایت و مشتریان سود و منفعت داشته باشد. این یک ویژگی جهانی است که همه ی کسب و کارهای خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط کوتاه مدت برای پروژه های جداگانه تمرکز می کنند، نه یک رابطه ی طولانی مدت با مشتری.



:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت,اعتماد به شرکت طراحی سایت,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

فرمت های ذخیره سازی صفحات وب

صفحات وب تولید شده در محیطهای ویرایش متن با نرم افزارهای طراحی وب سایت را می توان با دو فرمت html و htm ذخیره نمود که هر دو در مرورگرها به یک ش کل نشان داده می شوند و از این نظر تفاوتی میان آنها وجود ندارد با این حال هنگامی که وب سایت را روی سرور وب قرار می دهید تا از طریق اینترنت در دسترس باشد با دو تفاوت جزیی میان این دو فرمت روبرو می شوید:

Image result for web static

  1. برخی سیستم عامل ها مانند Unix و Linux که نصب آنها بر روی سرورهای وب بسیار رایج است از پسوندهای چهار حرفی مانند html پشتیبانی نمی کنند.
  2. چنانچه صفحه اول سایت به دو صورت index.htm و index.html بر روی سرور وب ذخیره شده باشد، هنگامی که نام سایت را در مرورگر وب وارد می کنید، به صورت پیش فرض، index htm نشان داده می شود لذا توصیه می شود برای ذخیره سازی صفحات وب ساخته شده، از فرمت htm استفاده نمایید.

صفحات ایستا و پویا

ممکن است هنگام گشت و گذار در اینترنت و مشاهده وب سایت های گوناگون، در نوار نشانی مرورگر با پسوندهای دیگری غیر از htm و html مواجه شوید که در این میان، فرمت های aspx asp php و jps عمومیت بیشتری دارند. تفاوت این پسوندهای ناآشنا با فرمت هایی مانند htm و html چیست؟ برای پاسخ به این سؤال باید با دو تعریف جدید آشنا شوید: وب سایت های ایستا و وب سایت های پويا. وب سایت های ایستا با استاتیک به آن دسته از وب سایت هایی گفته میشود که میزان تغییر اطلاعات در آنها پایین است و به همین دلیل ساخت آنها با استفاده از چند صفحه وب با فرمت htm و قرار دادن این صفحات بر روی سرور وب انجام می گیرد
در این نوع وب سایت ها، صفحاتی که کاربر مشاهده می کند به صورت مستقیم توسط طراح وب ایجاد شده و تغییر محتوای صفحات فقط توسط طراح امکان پذیر است. برای مثال در وب سایت یک آژانس مسافرتی که حاوی تبلیغاتی در مورد تورها و نیز لیست قیمت های سه ماهه است، صفحات مورد نظر در قالب چند فایل HTML ایجاد و بر روی سرور وب قرار می گیرد و وقتي موعد تغییر لیست قیمت ها رسید، آن صفحه مجددا طراحی شده و با صفحه قبل جایگزین می گردد
در مقابل، وب سایت های دینامیک که گاهی برنامه های کاربردی وب هم نامیده می شوند ساختار پیشرفته تر و منعطف تری دارند. در این وب سایت ها که عموما توسط گروهی متشکل از طراحان و برنامه نویسان تولید می شوند، برای ورود اطلاعات جدید، مدیریت اطلاعات قبلی و نیز ایجاد تغییرات در تعداد و شکل ظاهری صفحات امکانات مجزایی در نظر گرفته میشود. برای مثال وب سایت یک خبرگزاری که روزانه صدها خبر جدید بر روی خروجی می فرستد باید حاوی امکاناتی برای تنظیم سریع ساختار متن و تصاویر خبر، دریافت و مدیریت نظرات کاربران با ایجاد بخش های خبری جدید باشد تا صفحات به سرعت تولید شده و در اختیار کاربران قرار گیرند
در این گونه وب سایت ها که محتوای پویایی دارند اطلاعات که در صفحات مجزا بلکه در پایگاه داده ذخیره می شود و برای بازیابی و نمایش این اطلاعات باید کدهایی به یک زبان برنامه نویسی تحت وب مانند JSP ASP . NET PHP و… نوشته شود. به همین دلیل پسوند صفحات این نوع وب سایتها متناسب با زبانی است که کدهای صفحات بر اساس آن نوشته شده است.
البته ذکر این نکته ضروری است که وقتی پردازش درخواست کار بر روی سرور وب انجام می گیرد نتیجه پردازش در قالب کدهای HTML برای مرورگر فرستاده می شود چون مرورگر غیر از زبان های نشانه گذاری، زبان دیگری را برای نمایش صفحات وب شناسایی نمی کند.



:: برچسب‌ها: بررسی فرمت های صفحات وب , فرمت صفحات وب , صفحات وب , بررسی فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

کسب و کار های کوچک و فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک بهتر است برای افزایش فروش محصولات خود گزینه های تجارت الکترونیک مناسبی انتخاب کنند. یکی از مهم ترین آن ها جذب و حفظ مشتریان فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات است که از طریق اینترنت انجام می پذیرد. امروزه مردم از خرید و فروش آنلاین دلیل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبی کرده اند. 

استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به بازار های جدید کمک کند و افزایش فروش محصولات شما را در پی داشته باشد. اما بسته های نرم افزاری فروشگاه های اینترنتی گسترده هستند و طیف وسیعی از قیمت ها را در بر میگیرند. برای این منظور مطمئن شوید که درک درستی از نیاز های کسب و کار خود دارید و سایر فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنید.

شاید مهم ترین نکته ای که بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی باید بررسی نمود، سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی است و نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. هر چقدر هم که وب سایت شما زیبا و کاربرپسند باشد، در صورتی که بازدید کننده ای نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد. به همین خاطر استفاده از نیرو های متخصص برای بهبود وضعیت سایت فروشگاهی شما از جمله ملزومات می باشد.

فروشگاه اینترنتی  

برنامه ریزی برای فروشگاه اینترنتی

استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای گام مناسبی برای رشد کسب و کار شما است اما شما باید برای کسب موفقیت به تکنولوژی روز دنیا و کسب و کار خودتان توجه داشته باشید. پرسش های زیر می تواند به شما کمک کند:

  • آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقیبان من چه کسانی هستند و آن ها چه زمانی شروع به کار کرده اند؟
  • آیا می توانم این سیستم کسب و کار آنلاین خود را به صورت اینترنتی هم پردازش کنم؟
  • وب سایت من چه کاری باید انجام دهد؟ آیا نیاز به دسته بندی ها و زیر دسته های مختلفی دارد؟
  • آیا به سبد خرید نیاز دارم؟
  • برای یک فروشگاه آنلاین چه دانش و اطلاعاتی مورد نیاز من است؟
  • چگونه ترافیک ورودی به فروشگاه اینترنتی را افزایش دهم؟

کتاب آموزش فروش و طراحی فروشگاه اینترنتی

هر چند بحث طراحی فروشگاه اینترنتی از نظر ساختار برنامه نویسی و پلن های مختلف کسب و کار بسیار گسترده است اما در این قسمت یک کتاب الکترونیکی قرار داده ایم. این کتاب به شما در طراحی فروشگاه اینترنتی و روش های فروش محصولات کمک می کند. با مطالعه این کتاب دید بهتری نسبت به فروشگاه های اینترنتی و روش های مختلف فروش به دست می آورید.

دانلود کتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB] 



:: برچسب‌ها: فروش بیشتر محصولات,طراحی فروشگاه اینترنتی,فروش فروشگاه اینترنتی,فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بسیار خب، به نظر می رسد که شما در حال انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای هستید. اما این جا سوالاتی مطرح می شود که بایستی به آن ها توجه کنید. چه چیزی باعث می شود یک شرکت طراحی سایت بهتر از دیگری باشد؟ چه کسی بهترین است؟ اگر شما به یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارید، از کجا می توانید بفهمید که شرکت مد نظرتان در کارشان حرفه ای هستند. ممکن است شما صاحب یک کسب و کاری باشید که نمی تواند وقت خود را صرف بررسی تخصصی دنیای اینترنت نماید. این مقاله برای افرادی گردآوری شده است تا سطح دانش کمی از دنیای اینترنت دارند و با مطالعه ای این مطلب بتوانند به اطلاعات کافی درباره انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت دست پیدا کنند.

نکاتی که هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • تجربه شرکت طراحی سایت

  • سابقه کاری و نمونه کار ها

  • اعضای تیم و شرکت

  • مکان شرکت

  • سئو و قابلیت های بازاریابی

  • پشتیبانی مشتریان و مراجعه کنندگان به شرکت

  • قیمت گذاری بر روی پروژه و سایت

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مانند انتخاب یک سازنده یا بنا برای خانه شما می باشد. شما خانه ای می خواهید که قابل اطمینان باشد و متناسب با اهدافتان طراحی شده باشد. اولین قدم یافتن شرکتی است که تجربه کاری آن ها ثابت شده است و حداقل چند سالی در صنعت فعالیت داشته باشند. یکی دیگر از عوامل کلیدی در هنگام جستجوی یک شرکت طراحی وب، این است که مطمئن شوید شرکت دارای یک تیم توسعه است، نه تنها یک نفر. شما هنگام ایجاد یک وب سایت، به یک طراح گرافیک، یک برنامه نویس و مدیر بهینه سازی موتور های جستجو نیاز خواهید داشت. داشتن چندین نفر با مجموعه مهارت های مختلف به شما این ضمانت را خواهد داد که وب سایت مورد نظرتان به بهترین نحو طراحی خواهد شد. درست مانند ساخت یک خانه، وظایف و تخصص های مختلفی برای تکمیل آن وجود دارد(برق کار، بنا، نجار و غیره).

نمونه کار های شرکت طراحی سایت

نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت بهترین روش برای اثبات این است که آیا شرکت مد نظر شما توانایی پیاده سازی پروژه شما را خواهد داشت یا خیر! اگر شما به دنبال یک سایت فروشگاهی هستید، باید بررسی کنید که شرکت مورد نظر شما آیا تا به حال وب سایت های فروشگاهی طراحی کرده است و چقدر در این زمینه حرفه ای عمل کرده است؟ آیا سبک کار آن ها با پروژه درخواستی شما شباهتی دارد؟

مکان شرکت

اطمینان حاصل کنید که شرکت انتخابی شما دارای موقعیتی است که در صورت لزوم می توانید با آنها ملاقات کنید. دانستن این که شرکت طراحی سایت مدنظر شما کجاست، می تواند از هر گونه تقلب و حقه جلوگیری نماید. مثلا شخصی می تواند در داخل خانه خود را صاحب یک شرکت طراحی سایت معرفی نماید.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

این که یک شرکت با مشتریان خود چگونه رفتار می کند، نشان دهنده نحوه کار آن ها و توسعه محصولاتشان است. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که تماس های شما را به موقع پاسخ داده و به سرعت وب سایتتان را به روز رسانی می نماید. اما به خاطر داشته باشید که برخی درخواست های شما ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد و ممکن است در این مدت متخصصان شرکت در حال تجزیه و تحلیل جزئیات آن باشند. سعی کنید همیشه با مشتریان شرکت صحبت کنید و از تجربه کاری که با آن ها داشته اند بپرسید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید، شرکتی که انتخاب کرده اید، بهترین گزینه برای وب سایت شما خواهد بود.

قیمت گذاری پروژه

اما چیزی که می خواهید بیشتر از همه بدانید این است که چقدر باید برای طراحی یک وب سایت پرداخت کنید. البته توصیه ما این است، به جای این که تمرکز خود را بر روی قیمت وب سایت بگذارید به این فکر کنید که چگونه این سایت به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما ده میلیون تومان هزینه صرف وب سایتی بکنید که باعث افزایش مشتریان کسب و کار شما می شود، بهتر از آن است که یک میلیون تومان صرف خرید وب سایتی بکنید که هیچ کمکی برای رشد کسب و کار شما نخواهد کرد.

بهتر است قبل از سفارش پروژه طراحی سایت بررسی کنید که وب سایت هایی که آن ها ساخته اند از نظر موتور های جستجو چه رتبه هایی را کسب کرده اند و به همین جهت می توانید از آن ها درباره وب سایت هایی که طراحی کرده اند و در رتبه های برتر مورتور های جستجو جای دارند، پرسش کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , بهترین طراحی سایت , طراحی سایت , انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بسیار خب، به نظر می رسد که شما در حال انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای هستید. اما این جا سوالاتی مطرح می شود که بایستی به آن ها توجه کنید. چه چیزی باعث می شود یک شرکت طراحی سایت بهتر از دیگری باشد؟ چه کسی بهترین است؟ اگر شما به یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارید، از کجا می توانید بفهمید که شرکت مد نظرتان در کارشان حرفه ای هستند. ممکن است شما صاحب یک کسب و کاری باشید که نمی تواند وقت خود را صرف بررسی تخصصی دنیای اینترنت نماید. این مقاله برای افرادی گردآوری شده است تا سطح دانش کمی از دنیای اینترنت دارند و با مطالعه ای این مطلب بتوانند به اطلاعات کافی درباره انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت دست پیدا کنند.

نکاتی که هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • تجربه شرکت طراحی سایت

  • سابقه کاری و نمونه کار ها

  • اعضای تیم و شرکت

  • مکان شرکت

  • سئو و قابلیت های بازاریابی

  • پشتیبانی مشتریان و مراجعه کنندگان به شرکت

  • قیمت گذاری بر روی پروژه و سایت

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مانند انتخاب یک سازنده یا بنا برای خانه شما می باشد. شما خانه ای می خواهید که قابل اطمینان باشد و متناسب با اهدافتان طراحی شده باشد. اولین قدم یافتن شرکتی است که تجربه کاری آن ها ثابت شده است و حداقل چند سالی در صنعت فعالیت داشته باشند. یکی دیگر از عوامل کلیدی در هنگام جستجوی یک شرکت طراحی وب، این است که مطمئن شوید شرکت دارای یک تیم توسعه است، نه تنها یک نفر. شما هنگام ایجاد یک وب سایت، به یک طراح گرافیک، یک برنامه نویس و مدیر بهینه سازی موتور های جستجو نیاز خواهید داشت. داشتن چندین نفر با مجموعه مهارت های مختلف به شما این ضمانت را خواهد داد که وب سایت مورد نظرتان به بهترین نحو طراحی خواهد شد. درست مانند ساخت یک خانه، وظایف و تخصص های مختلفی برای تکمیل آن وجود دارد(برق کار، بنا، نجار و غیره).

نمونه کار های شرکت طراحی سایت

نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت بهترین روش برای اثبات این است که آیا شرکت مد نظر شما توانایی پیاده سازی پروژه شما را خواهد داشت یا خیر! اگر شما به دنبال یک سایت فروشگاهی هستید، باید بررسی کنید که شرکت مورد نظر شما آیا تا به حال وب سایت های فروشگاهی طراحی کرده است و چقدر در این زمینه حرفه ای عمل کرده است؟ آیا سبک کار آن ها با پروژه درخواستی شما شباهتی دارد؟

مکان شرکت

اطمینان حاصل کنید که شرکت انتخابی شما دارای موقعیتی است که در صورت لزوم می توانید با آنها ملاقات کنید. دانستن این که شرکت طراحی سایت مدنظر شما کجاست، می تواند از هر گونه تقلب و حقه جلوگیری نماید. مثلا شخصی می تواند در داخل خانه خود را صاحب یک شرکت طراحی سایت معرفی نماید.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

این که یک شرکت با مشتریان خود چگونه رفتار می کند، نشان دهنده نحوه کار آن ها و توسعه محصولاتشان است. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که تماس های شما را به موقع پاسخ داده و به سرعت وب سایتتان را به روز رسانی می نماید. اما به خاطر داشته باشید که برخی درخواست های شما ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد و ممکن است در این مدت متخصصان شرکت در حال تجزیه و تحلیل جزئیات آن باشند. سعی کنید همیشه با مشتریان شرکت صحبت کنید و از تجربه کاری که با آن ها داشته اند بپرسید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید، شرکتی که انتخاب کرده اید، بهترین گزینه برای وب سایت شما خواهد بود.

قیمت گذاری پروژه

اما چیزی که می خواهید بیشتر از همه بدانید این است که چقدر باید برای طراحی یک وب سایت پرداخت کنید. البته توصیه ما این است، به جای این که تمرکز خود را بر روی قیمت وب سایت بگذارید به این فکر کنید که چگونه این سایت به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما ده میلیون تومان هزینه صرف وب سایتی بکنید که باعث افزایش مشتریان کسب و کار شما می شود، بهتر از آن است که یک میلیون تومان صرف خرید وب سایتی بکنید که هیچ کمکی برای رشد کسب و کار شما نخواهد کرد.

بهتر است قبل از سفارش پروژه طراحی سایت بررسی کنید که وب سایت هایی که آن ها ساخته اند از نظر موتور های جستجو چه رتبه هایی را کسب کرده اند و به همین جهت می توانید از آن ها درباره وب سایت هایی که طراحی کرده اند و در رتبه های برتر مورتور های جستجو جای دارند، پرسش کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت,انتخاب شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,بهترین شرکت طراحی سایت,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هنگام ساخت یک وب سایت جدید موارد زیادی هستند که بایستی به آن ها توجه کنیم زیرا اغلب پروسه طراحی وب سایت پیچیدگی های خاص خود را دارد. جهت ساده سازی بیشتر این موضوع لیستی از باید ها و نباید هایی که زمان طراحی وب سایت باید آن ها را در نظر گرفت، تهیه نموده ایم.

باید های طراحی وب سایت:

ایجاد تجربه کاربری مشابه

اغلب بازدید کنندگان با استفاده از دستگاه های مختلفی وب سایت شما را بازدید خواهند نمود و صرف نظر از دستگاه هایی که برای بازدید از وب سایت شما استفاده می شوند، لازم است که شما برای آن ها یک تجربه کاربری مشابه ایجاد نمایید. بازدید کنندگان ممکن است با استفاده از تلفن همراه، تبلت یا حتی Smartwatches از وب سایت شما بازدید نمایند. بخش بزرگی از UX این است که مهم نیست که از چه دستگاهی برای بازدید از سایت استفاده می شود، بلکه بازدید کننده باید تجربه مشابهی در همه آن ها داشته باشد.

استفاده از ناوبری واضح و آسان

ناوبری آسان سایت 

وقتی صحبت از قابلیت استفاده از سایت می شود، ناوبری سنگ بنای اصلی آن است. اگر کاربران نتوانند راه خود را در وب سایت شما پیدا کنند، زیبایی آن بی فایده است. ناوبری وب سایت باید سه اصل زیر را دنبال کند:

  • سادگی: تا آن جایی که ممکن است باید ساختار آن ساده طراحی شود.
  • واضح بودن: گزینه های ناوبری باید برای همه کسانی که آن را می بینند واضح و روشن باشد و در معنای آن هیچ ابهامی وجود نداشته باشد.
  • پیوستگی: سیستم ناوبری در صفحه اصلی باید در هر صفحه دیگر وب سایت مشابه باشد.

ناوبری وب سایت شما باید طوری طراحی شود که بازدیدکنندگان با کمترین میزان کلیک ممکن بتوانند به هر کجا که می خواهند دسترسی داشته باشند.

تغییر رنگ لینک های بازدید شده سایت

بخش اصلی از ناوبری در طراحی سایت، رنگ لینک است. هنگامی که یک کاربر بر روی یک لینک کلیک کند، باید رنگ آن تغییر کند تا نشان دهد که سایت بازدید شده است. این به کاربران این امکان را می دهد تا چندین بار از صفحات مشابه بازدید نکند.

مرور و اسکن صفحات وب سایت

این برای بازدید کنندگان عادی است که وب سایت شما را بازدید و اسکن کنند. جالب است بدانید که متوسط توجه کاربران اینترنت کمتر از 8 ثانیه است، به طوری که آنها سریعا وب سایت شما را نگاه می کنند تا ببینند آیا بخشی از محتوایی که به آن علاقه دارند، در وب سایت شما وجود دارد یا خیر. اگر یک بازدید کننده به دنبال محتوایی در وب سایت شما باشد، سایت شما را اسکن می کند تا چیزی که دنبالش هست را پیدا کند. شما به عنوان یک طراح سایت، وظیفه دارید با طراحی یک سلسله مراتب بصری خوب (که اساسا در آن آرایش عناصر به شیوه ای است که اهمیت را نشان می دهد.) کار آن ها را برای جستجو راحت تر نمایید.

چک کردن لینک های وب سایت

بازدید کنندگان وقتی از یک وب سایت دیدن می کنند که آن ها را به صفحه 404 رجوع می دهند، ناامید شده و رضایت آن ها از دست می رود. کاربران از هر لینکی که روی سایت شما کلیک کرده اند، انتظار دارند که آن ها به جایی که می گویند منتقل نماید. دریافت یک پاسخ 404 برای بسیاری از مردم ناشناخته است و سبب کاهش بازدید کنندگان وب سایت شما خواهد شد.

ایجاد عناصر قابل کلیک

هنگام طراحی یک وب سایت اطمینان حاصل کنید که لینک ها قابل کلیک به نظر می رسند. عناصر بصری مانند لینک ها یا دکمه ها که قابل کلیک نیستند می توانند کاربران را گیج کنند. آنها خطوط زیر متن را برجسته می کنند، اما پیوند و اقدام خاصی ندارند. کاربران باید بدانند کدام بخش از سایت شما قابل کلیک است و کدامیک نیست.

نباید های طراحی وب سایت:

معطل کردن بازدید کنندگان برای بارگذاری محتوا

بارگذاری محتوا سایت

محدوده زمانی توجه کاربران اینترنتی هر سال در حال کاهش است. به طور متوسط 10 ثانیه طول می کشد تا یک کاربر بر روی موضوع خاصی در وب سایت شما تمرکز کند. اگر آن ها را در انتظار بارگذاری محتوا وب سایت خود بگذارید، اگر به اندازه کافی سریع نباشد، احتمالا آن ها وب سایت شما را ترک خواهند نمود.

باز نکردن لینک های داخلی در پنجره ای تازه

این رفتار بدی است که باعث می شود کاربران از دکمه Back استفاده کنند که معمولا به سایت های قبلی یا صفحاتی که قبلا بازدید کرده اند، بازگشت داده می شوند.

ترویج و ارتقاء بیش از حد مطالب

مطالب وب سایت 

ارتقاء بیش از حد مطالب می تواند نمایش سایت شما را دچار مشکل کند و کار کاربران را برای پیدا کردن محتوا مورد نظرشان سخت تر کند. این موضوع با نام banner blindness شناخته می شود و به معنای چیزی است که از دور به صورت یک تبلیغ به نظر می رسد و توسط کاربران نادیده گرفته می شود. 

استفاده از اسکرول های پنهان

این اتفاق زمانی روی می دهد که یک طراح وب سایت می خواهد رفتار نوار اسکرول را تغییر دهد تا کار دیگری را انجام بدهد. من درک می کنم که اپل (و دیگر برند ها) می خواهند راهی جدید و هیجان انگیز برای نمایش محصولات خود را در وب سایت خود پیدا کنند، اما شما می توانید از انیمیشن های CSS استفاده کنید و نتایج مشابهی را به دست آورید، بدون اینکه به طور کامل عملکرد اسکرول کاربر را تغییر دهید.

قربانی کردن عملکرد سایت برای زیبایی

برخی از طراحان سایت عملکرد سایت را فدای زیبایی آن می کنند و به همین جهت نرخ تاثیر گذاری سایت آن ها کاهش پیدا می کند. مهم این است که از پس زمینه های شلوغ پشت محتوا یا طرح های رنگ ضعیف دوری کنید، زیرا ممکن است خواندن را برای کاربران دشوار کند. 

تبلیغات و متن های چشمک زن

استفاده از محتویاتی مانند فلش ها یا فایل های ویدیوئی می تواند نوعی احساس متشنج در بازدید کنندگان به وجود بیاورد و باعث ایجاد مزاحمت برای افرادی می شود که قصد بازدید از وب سایت شما را دارند.

طراحی وب سایت

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,طراحی سایت,باید طراحی سایت,نباید طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی وب در حال تغییره و مرز بین طراح بودن و توسعه دهنده بودن هر روز داره بیشتر محو میشه، تا روزی برسه که دیگه مرز دقیق و مشخصی نداشته باشن و نشه وظایفشونو از هم تفکیک کرد. مثلا دیگه ساخت مدل های استاتیک داره روز بروز بیشتر فراموش میشه و معمولا سرمایه گذارها و مشتری ها ترجیح میدن مدل واقعی دینامیک رو ببینن. مشتری بخاطر ظاهر طراحی و اینجور چیزها و توسعه دهنده هم بخاطر کدنویسی که بعدا در طول پروژه لازم میشه. برای همین امروز تصمیم گرفتم ابزار طراحی سایت رو براتون معرفی کنم. یکسری ابزار برای طراحی سایت بوجود اومده که همکاری بین شرکا رو تسهیل می کنه تا بتونن با کمک هم یه سایت استثنایی طراحی کنن.


چه صاحب سایت باشید یا کسی که دنبال یه راهی برای ساخت مدل و نمونست تا ایده هاشو با طراحش پیاده کنه، یا اگه طراح سایتی باشید که دنبال یه راه برای طراحی سایت های بهتر میگرده، در هر حال این ابزار به کارتون میاد و کارتونو راحت تر میکنه.
تو وب پره از ابزاری که تیم های طراحی میتونن ازش استفاده کنن این ابزار ها کمک می کنن هم طراحی های خاص تری داشته باشین و هم قضیه رو از زوایای دیگه هم ببینید و طرز فکرتونو درباره طراحی تغییر میده.

  • Pixate

پیکسیت فرایند ساخت برنامه های گوشی و طراحی سایت های موبایل-اول رو آسون تر می کنه، اون هم بدون اینکه بخواهید حتی یک کد بنویسید. 
میتونید از کامپیوتر به iOS یا گوشی اندرویدتون وصل بشید و طراحی هاتونو انجام بدید. اینجوری میتونید از پشت همون صفحه کامپیوتر می تونید ببینید طراحی هاتون تو صفحه گوشی چه شکلی میشن. خوبیش اینه که پیکسیت رایگانه و جزء برنامه های گوگله.
دمو هایی که با پیکسیت ساخته میشن کاملا واقعین و تضمینی مشتری هاتون میتونن ایده ای که تو ذهنتون بوده رو تو دنیای واقعی ببینن.

  • Affinity

افینیتی محصول شرکت Serif زده رو دست فتوشاپ. فتوشاپ فقط تا 32 هزار درصد زوم می کنه، اما با افینیتی می تونید عکساتونو تا یک میلیون درصد زوم کنید. این ویژگی به درد کارهای هنری دقیق میخوره، چون می تونید باهاش حسابی نزدیک برید. یه ویژگی خاص دیگش اینه که تا 8 هزار مرحله میتونید undo کنید و عقب برگردید.
یه کار خوبی که افینیتی کرده اینه که همه این ویژگی های جدید رو با همون ظاهری که برامون آشناست طراحی کرده و چیزای حواس پرت کنشو مخفی کرده. تعجبی هم نداره اگه بگم این برنامه، پارسال بهترین برنامه مک شناخته شده بود. انگار فتوشاپ هم یه رقیب قابل پیدا کرده.
متاسفانه این برنامه رایگان نیست، و یکم برای ما ایرانی ها دردسر میشه.

  • Avocode

با آووکادو میشه خیلی راحت یه پل بین طراح ها و توسعه دهنده ها زد. می تونید طراحی هایی که تو فتوشاپ انجام دادید یا اسکچ هاتونو تو آووکادو باز کنید بدون اینکه عناصر و لایه هاش دست بخوره. پس اگه از اون دسته توسعه دهنده های front-end هستید که دنبال یه راه آسون میگردن تا کارشونو بریزن سر کدنویس های back-end، این برنامه به کارتون میاد. 
طبیعت این برنامه طوریه که باهاش میتونید کارتونو یه جای مرکزی بذارید و همه با هم روش کار کنید و دیگه لازم نیست هر بار برای کارتون دنبال آخرین نسخه ای که همکاراتون اصلاحش کردن بگردید. این هم بگم که آووکادو هم تو ویندوز کار می کنه و هم تو لینوکس و iOS. 
این برنامه یه نسخه 14 روزه رایگان داره و بعد از اون باید برنامه رو بخرید.

  • Antetype

این یه برنامه جدیده که میشه باهاش رابط کاربری های واکنش گرا طراحی کرد، هم برای سایت و هم برای برنامه ها. باهاش می تونید مدل های خیلی دقیقی بسازید. با این برنامه میتونید با تیمتون دقیقا رو چیزی که دارید میسازید کار کنید، اما نمیتونه جای توسعه دهنده هارو بگیره و اصلا همچین قصدی هم نداشته. 
انتتایپ یه منبع ویجت هم در اختیارتون میذاره که میتونید خیلی راحت برای طراحی مدل هاتون ازش استفاده کنید. علاوه بر اون یه منبع از دستگاه های مختلف و طراحی های OS هم براتون فراهم می کنه که بتونید باهاش کارتونو شروع کنید. تو سایتش یه بخش انجمن مانندی هم هست که میتونید با بقیه کاربرهای انتتایپ در ارتباط باشید و برنامه هایی که لازم دارید رو از به هم معرفی کنید یا کیت هاتونو رد و بدل کنید.
این برنامه یه دوره رایگان ۳۰ روزه داره و بعد از اون باید برنامه رو بخرید.

  • Sketch

اسکچ از ۷ سال پیش که ساخته شد تا الآن میلیون ها فالوئر گرفته. سرعت پیشرفتش واقعا تحسین برانگیزه. مثلا تو آخرین ورژن اسکچ یک سری ابزار جدید برای گرید یا شطرنجی کردن و یه سری نمادها یا سیمبل های جدید معرفی شده به اضافه اینکه سیستم بارگذاری کار (export) هم ارتقا یافته. 
اسکچ تو برنامش از منطق CSS استفاده کرده و برای همین هم خیلی راحتتر میتونید طراحی هایی که باهاش انجام دادید رو به CSS منتقل کنید. یه ویژگی به درد بخور دیگش برش یا قطعه بندی خودکارشه که سرعت طراحی/توسعه رو خیلی بالا میبره، و دیگه لازم نیست دستی برش بدید طوری که با هر کلیک میتونید یه برش 0.5x, 1x, 2x و 3x با انواع و اقسام فرمت ها (PNG, JPG, TIFF) درست کنید.
این هم مثل برنامه قبلی بعد از 30 روز باید خریداری کنید.

  • Atomic

اتومیک هم یه ابزار طراحی سایته که میتونید باهاش تو مرورگرتون، چه تو کامپیوتر و چه تو مک طراحی کنید و تو دستگاه های مختلف -حتی تو ساعت های اپل- به اشتراک بذارید. جون میده برای اینکه مدل هاتونو باهاش به مشتری ها و سهامدارا نشون بدید یا مثلا برای توسعه دهندتون یه نمونه از چیزی که میخواهید ساخته بشه رو بفرستید.
کارهایی که قبلا تو فتوشاپ یا اسکچ روشون کار کردید هم میتونید با اتومیک باز کنید. و بعد هم قبل از اینکه کاراتونو با مشتری یا تیمتون به اشتراک بذارید، میتونید یه سری عناصر تعاملی هم بهش اضافه کنید. اتومیک قابلیت های خوبی برای کارهای گروهی داره، مثلا میتونید خیلی سریع و بی دردسر کارتونو جمع کنید و با خود برنامه برای طراح یا مشتری بفرستید تا تأیید کنن. منتها این برنامه هم رایگان نیست.

  • IXPin

این برنامه یه ابزار طراحی یک مرحله ایه. یعنی از مرحله برنامه ریزی تا بازخورد گرفتن از مشتری و حتی فراتر از اون رو انجام میده. از رسم خط و خطوط ساده (وایرفریم) گرفته تا مدل های صد در صد تعاملی، همه با IXPin قابل انجامن.
با این ابزار هم میتونید روی طراحی های خودتون کار کنید و هم میتونید از نمونه های پیش ساخته خود برنامه استفاده کنید. علاوه بر این یه منبع از عناصر مختلف هم در اختیارتون قرار میده و میتونید ویژگی هایی که خیلی محبوبن و زیاد استفاده میشن رو تو طراحیتون استفاده کنید. مثلا جهت یاب های کشویی متحرک که تو سایت های موبایلی پرطرفدارن، یا فهرست های مخفی شونده و چرخ و فلکی متحرک. حتی میتونید با IXPin یه منوی ساده بسازید و ایده هایی که خودتون تو ذهنتون دارید رو بهش اضافه کنید تا یه فهرست کاملا منحصر به فرد با خلاقیت خودتون داشته باشید.
از نظر هزینه هم باید بگم که رایگان نیست.

  • Macaw

یه ابزار کدنویسی هوشمند طراحی وب برای کسایی که کد نویسی بلد نیستن. با مِکا میتونید خیلی سریع و راحت طراحی های ساده، پروتوتایپ یا حتی طراحی های پیشرفته تر رو انجام بدید. ظاهر مِکا شبیه فتوشاپه و اگه بلد باشید با گل سرسبد برنامه های ویرایش تصویر کار کنید، حتما از کار کردن با مکا خوشتون میاد. 
همینطور که شما دارید کارتونو انجام میدید، مکا هم پایه های HTML و CSS های کارتونو تو پس زمینه میسازه. کدهایی که این برنامه مینویسه واقعا دقیق و معنی دارن. هرچند شاید به خوبیه توسعه دهنده های درگ و دراپ وردپرس نرسه، اما بهتون یه رابط کاربری مناسب ارائه میده تا بتونید بدون استفاده از قالب های وردپرس، طراحی سایت مورد نظرتونو توش نمایش بدید.
با مکا میتونید طراحی های کاملا واکنش گرا بسازید و طرح هاتونو تو دستگاه های مختلف نمایش بدید و ببینید تو هر دستگاهی چطور دیده میشه.

  • Marvel

مارول یه ابزار طراحی بدون کده که عکس ها و اسکچ هارو به مدل های تعاملی تبدیل می کنه طوری که هم مثل برنامه ها و سایت های واقعی میشن. میتونید برای عوض شدن عکس ها و اسلاید ها برنامه زمانبندی هم بذارید تا خودکار عوض بشن و بعد هم طراحی هاتونو تو دستگاه های مختلف و حتی ساعت های اپل ببینید.
اولی که برنامه مارول رو باز می کنید ازتون میخواد با دراپ باکستون وارد بشید تا برنامه بتونه فایل هایی که برای کارتون لازم دارید رو از دراپ باکس بگیره. بدیش همینجاست که مجبورید اگه اکانت dropbox ندارید یکی بسازید، وگرنه نمی تونید از مارول استفاده کنید.
قیمت های مارول متنوعه و ورژن رایگانش هم موجوده.

  • Webflow

ابزار وب فلو با رویکرد ساده ای مدل ها و طراحی هارو انجام میده به این صورت که ابزار طراحی رو کنار زده و به جاش یه کلکسیون از عناصر درگ و دراپ ارائه داده. در مجموع میشه گفت مشابه وردپرسه. در واقع وب فلو یه ابزار طراحی سایت و میزبانی و بخشی از سیستم مدیریت محتوا با همه (مثل وردپرس) که میتونید برای ساخت مدلهاتون ازش بهره ببرید.
به خصوص اگه وردپرس شده تنها ابزار کارتون یا همیشه فقط از وردپرس استفاده کردید، وب فلو به کارتون میاد و میتونید صفحات وب تعاملی و قالب هاتونو با این ابزار درگ و دراپ ساده طراحی کنید. به جز این، میتونید حتی طراحی هاتونو با دست برای وردپرس بازسازی کنید.
قیمت این ابزار هم مثل مارول، از رایگان شروع میشه.

  • Frontify

فرانتیفای یه نرم افزار تر و تمیزه که طراح ها میتونن باهاش برای پروژه هاشون راهنما درست کنن یا برندسازی انجام بدن. تو حوزه های مختلفی میشه با این ابزار کار کرد. برای همین اگه میخواید همه تیمتون هماهنگ با هم روی یک پروژه واحد کار کنن، میتونه ابزار ایده آلی باشه. من که میگم ارزش یه بار امتحان رو داره.
فرانتیفای علاوه بر اینکه یه ابزار برندسازیه، یه ابزار مدل سازی هم داره که اسمشو Workspace گذاشته و باهاش تیمتون میتونن طراحی هاشونو به اشتراک بذارن، درباره طراحی هم نظر بدن، تغییراتی که دیگران رو طرحشون دادن رو تأیید کنن یا باهاش کاراهاشونو آنلاین ارائه بدن. با فرانتیفای میتونید، خیلی راحت و شیک، فونت ها، رنگ ها و هرچیز دیگه ای رو برای کارهاتون به جا جمع کنید تا بعدا ازشون استفاده کنید. 
این ابزار هم از رایگان داره تا ورژن های خریدنی.

  • Origami

اریگامی رو تیم فیسبوک ساختن و خودشون هم برای ساخت خیلی از محصولات شناخته شدشون مثل اینستگرام،  Rooms، Groups و Slingshot ازش استفاده کردن.
اریگامی رایگان ارائه شده، احتمالا فیسبوک میخواد ازش برای یه تجارت جدید استفاده کنه. اما متأسفانه در حال حاضر فقط برای iOS قابل استفادست. ایده پشت اریگامی این بوده که بشه باهاش مدل ساخت و کدهاشو برای مهندس ها فرستاد.

  • PowerMockup

این ابزار یه add-on برای پاورپوینته که باهاش پاورپوینت به یه ابزار طراحی سایت تبدیل میشه و احتمالا برای ارائه سخنرانی و همکاری با مشتری هایی که زیاد فنی نیستن چیز مناسبی باشه.
بیشتر از 800 رابط کاربری داره که هر کدومشون از از روی اشکال پاورپوینت ساخته شدن. میتونید خیلی راحت این عنصر ها رو فقط بکشید تو صفحه و رها کنید (درگ و دراپ). پاور ماکاپ به درد این میخوره که مدل هاتونو تو پلت فرم های رایجی که همه استفاده می کنن و بهشون اعتماد دارن، ارائد بدید. 
این ابزار رایگان نیست اما میتونید برای امتحان یه مدتی ازش رایگان استفاده کنید.

  • Invision

اینویژن یه ابزار طراحی قویه که برای اینکه با مشتری هاتون کار کنید حرف نداره. میتونید باهاش خیلی سریع و آسون طرح های تعاملی بسازید و با مشتری یا تیمتون به اشتراک بذارید.معنی لغوی اینویژن به معنی گفتگو هست و روش اشتراک گذاری مدل ها با اینویژن میتونه خیلی رو مشتری تأثیر بذاره نسبت به وقتی که بخواهید یه PDF یا اسکرین شات از کار بفرستید.
میتونید تو خود برنامه درباره مدل هاتون با مشتری بحث کنید و با تیمتون رو مدل های همدیگه نظر بدید، یا برای کارهای خودتون حاشیه و تفسیر بنویسید. فرقی هم نمی کنه که عضو تیم باشید، رهبر طراحی، سرمایه گذار یا مشتری باشید.
این ابزار برای یک پروژه رایگانه.

  • Wire Flow

با این ابزار می تونید خیلی سریع تو گوشی خودتون کارهاتونو اسکچ بزنید. وقتی به کارهای متنوعی که میشه با وایرفلو انجام داد فکر کنید متوجه میشید که برای طراحی وب هم به درد میخوره.
میتونید باهاش یه رابط کاربری جدید رو امتحان کنید، یا تو جلسه ای که با یه مشتری دارید همونجا طرح های مد نظر رو تو گوشیتون اسکچ بزنید یا خیلی کارهای دیگه. وایرفلو فقط تو اندروید کار می کنه. هرچند که کد نویسی نمیخواد و طرح هارو بدون کد توش وارد می کنید اما طوریه که بازهم میتونید متوجه بشید برای عملی کردن طرحتون چه کدهایی باید استفاده کنید.  نذارید این قضیه کد نداشتن باعث بشه بیخیالش بشید، آخه واقعا برنامه خوبیه. ضمنا رایگان هم هست.

یه ابزار طراحی سایت خوب باید کمکتون کنه تا طرحتونو زودتر آماده کنید و بتونید با مشتری و تیمتون به اشتراک بذاریدش و مشکلاتی که معمولا آدمو پشیمون می کنه رو از سر راه برداره. حالا این طرح میخواد یه اسکچ ساده باشه یا مدل کاربردی، فرقی نمیکنه.
ابزارهایی که براتون معرفی کردم روی همکاری و ارتباط با مشتری و اعضای تیم تأکید داشتن و خیلی راحت با چند تا کلیک امکان حاشیه نویسی و نظر دادن رو براتون فراهم کرده بودن.



:: برچسب‌ها: بهترین ابزارهای طراحی سایت , طراحی سایت سال 1395 , ابزارهای طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

چرا باید از بهترین روش های سئو برا افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنیم؟

بر اساس آمارهایی که اخیرا به دست آمده است، درآمد تبلیغات در سال 2015 از 60 تا 30 میلیارد دلار برای گوگل و 8 میلیارد دلار برای فیس بوک بوده است و به همین جهت گوگل و فیس بوک بزرگترین سهم بازار آگهی های دیجیتال را در اختیار دارند. این به این معنا است که بهینه سازی موتورهای جستجو، رشد فروشگاه های اینترنتی در سال 2017 و فراتر از آن را تعیین خواهد نمود.

گزارش هایی که از Selz جمع آوری شده است نشان دهنده این است که 44 درصد از فروشندگان محصولات آنلاین کار خود را با موتور های جستجو آغاز می کنند. بنابراین، نادیده گرفتن سئو فروشگاه اینترنتی باعث مرگ تدریجی کسب و کار های آنلاین خواهد شد. فراموش نکنید، بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو مانند Bing یا Google کمی پیچیده اما قابل دستیابی می باشد.

فروشگاه اینترنتی 

معمولا، سئو وب سایت های فروشگاهی کار بررسی سایت شما را برای خزنده های گوگل آسان تر کرده و از این طریق می توانید کلمات کلیدی مد نظر خود را در صفحات اول موتور های جستجو به نمایش در بیاورید. اما عواملی وجود دارند که توجه به آن ها می تواند فروش محصولات آنلاین شما را چند برابر کند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

در صفحات محصولات خود از عناوین منحصر به فرد استفاده نمایید.

یک اشتباه بزرگ در میان فروشگاه های اینترنتی، استفاده از عناوین تکراری است. برای جلب توجه بیشتر موتور های جستجو برچسب های هر صفحه باید منحصرد به فرد ایجاد گردد.

استفاده از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر URL های منقضی شده

استفاده از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر صفحاتی که منقضی شده است به صفحه ای دیگر بسیار مفید می باشد. این مورد برای سئو فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است زیرا شما می توانید از این طریق صفحاتی که محتوای قدیمی داشته اند و اکنون آدرس اینترنتی از آن ها وجود ندارد را به دیگر صفحات رجوع دهید و موتور های جستجو برای بررسی سایت به صفحه جایگزین مراجعه نمایند. با تغییر مسیر 301، تمام ویژگی های صفحه هدایت شده، از قبیل پیج رنک، قدرت دامنه، مقدار ترافیک، موز رنک و غیره، به صفحه جایگزین شده منتقل می شود. در حقیقت این مورد کمک می کند تا صفحه قدیمی را از فهرست موتورهای جستجو حذف کنید و آن را با یک جای جدید جایگزین کنید.

سئو و بهینه سازی صفحات دسته بندی با کلمات کلیدی منحصر به فرد

صفحات دسته بندی محصولات به مراتب اهمیت بیشتری از پست ها و صفحات دیگر دارند. این صفحات باید طوری سئو شوند که به عنوان برترین نتایج موتور های جستجو ظاهر گردند. به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه فروش ساعت های لوکس فعالیت دارد، نباید هر صفحه از محصولات خود را برای کلمه کلیدی "ساعت های لوکس" بهینه سازی کند، بلکه همه این صفحات برای کلمه کلیدی "ساعت های لوکس" رقابت خواهند کرد. در واقع، شما باید صفحات و پست های خاص خود را برای مارک ها و مدل های مختلف خود بهینه سازی کنید و همه آن ها را به صفحات دسته بندی "ساعت های لوکس" لینک دهید. به این ترتیب، صفحه دسته بندی برای "ساعت های لوکس" رتبه بندی می شود در حالی که صفحات محصول می توانند شرایط خاصی را رتبه بندی کنند.این باعث می شود که صفحات دسته بندی از رقابت صفحات محصول برای یک کلمه کلیدی جلوگیری کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو از جمله عواملی است که امروزه موتور های جستجو اهمیت زیادی برای آن ها قائل هستند. از زمانی که گوگل شروع به نمایش نسخه های موبایل وب سایت ها نمود اطلاعات مربوط به سایت تلفن همراه شما (محتویات، سرعت صفحه، داده های ساختاری، متا تگ ها، و غیره) مانند نسخه دسکتاپ برای تعیین رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل استفاده می شود. 

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر گوگل ریسپانسیو و دوستانه است، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • وب سایت شما باید از نرم افزارهایی مانند فلش، که در دستگاه های تلفن همراه رایج نیست، اجتناب کند.
  • متن مورد استفاده توسط وب سایت شما باید بدون بزرگ نمایی قابل خواندن باشد.
  • محتوای وب سایت شما باید روی صفحه نمایش داده شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران مجبور نیستند برای خواندن به صورت افقی اسکرول یا زوم انجام بدهند.
  • در نهایت، لینک های وب سایت شما باید طوری قرار داده شوند که بتوان به راحتی بر روی آن ها کلیک کرد.

بینگ نیز مانند گوگل به وب سایت هایی که ریسپانسیو و موبایل پسند هستند پاداش می دهد.

استفاده از Schema برای اضافه کردن جملات مهم به صفحات محصولات

استفاده از Schema باعث افزایش دید محصولات فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد و جزئیات بیشتری را برای مشتریان فرآهم می آورد تا از طریق نتایج موتور های جستجو کلیک کرده و در نهایت درآمد بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. Schema، موتورهای جستجو را قادر می سازد تا اطلاعات محصولات را درک کنند و اطلاعات مربوط به محصول را در نتایج نمایش دهند و CTR های صفحه محصول را افزایش دهد.

بهینه سازی پرمالینک (Permalink) و ساختار صفحات محصولات فروشگاه اینترنتی

پرمالینک URL ثابت یک صفحه از سایت است و در هر پست یا صفحه دیگری از وبسایت استفاده می گردد. موتور های جستجو به طور مداوم در حال پیمایش پرمالینک ها برای بررسی محتوا وب سایت فروشگاهی شما هستند و استفاده از پرمالینک ها برای از این جهت امر ضروری تلقی می شود. به عنوان مثال در یک فروشگاه اینترنتی بزرگ پرمالینک های باید به صورت زیر ایجاد شوند:

صفحه دسته بندی محصول: https://www.webstore.com/category
صفحه زیر دسته های محصول: https://www.webstore.com/category/sub-category
صفحه محصول: https://www.webstore.com/category-sub-category/product-name

یک ساختار ناوبری بد می تواند به تجربه کاربری سایت فروشگاهی شما آسیب برساند، منجر به افزایش نرخ پرش بازدیدکنندگان بشود و در نهایت رتبه بندی پایین تر سایت شما را در پی داشته باشد.

هنگام ساخت و یا تغییر ساختار سایت خود، سؤال های زیر را بپرسید:

  • چه صفحاتی بیشترین ترافیک را دریافت می کنند؟
  • بازدیدکنندگان برای بازدید از وب سایت شما از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند؟
    به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند درک کنند و یا خودشان ناوبری سایت شما را پیدا کنند.

سئو سایت فروشگاهی

 



:: برچسب‌ها: بهترین روش سئو,روش سئو فروشگاه های اینترنتی,سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بی شک آنکه یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش اینترنتی، افزایش بازدید کنندگان از سایت است؛ البته وب سایت شما باید به درستی طراحی شده باشد و مشتری را متقاعد به خرید نماید. اما این کار چگوه انجام می پذیرد؟

خبر خوب آن است که خرده فروشان آنلاین اهرم هایی دارند که برای این راهبرد باید گرد هم بیایند. این یک راهنمای عملی است، که به ما کمک می کند که این اهرم ها را بشناسیم و بهینه سازی سایت را با کمک آنها عملی کنیم و در نهایت ترافیک فروش را بالا ببریم.

1- افزایش میزان دیده شدن در موتور های جستجو

این روزها موتورهای جستجو نخستین جایی است که بیشتر مردم زمانی که بدنبال خرید آنلاین یک کالا می گردند به آن سر می زنند و بدون شک این نخستین جایی است که باید بدنبال مشتریان آنلاین تازه خود باشید. اگر بازاریابی آن است که در زمان مناسب در جای مناسب باشیم بی شک موتورهای جستجو این توانایی را به شما می دهند که آن را انجام دهید.

در هرحال اگر برای تبلیغ خود با بهره گیری از کلمات کلیدی پولی پرداخت می کنید و یا فروشگاه اینترنتی خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید راه اشتباهی نرفته اید و بی شک پاسخ آن را دریافت می کنید.

2- ایجاد محتوای چشمگیر

یکی از راه های خوبی که می توانید تعداد بازدیدهای خود را با آن افزایش دهید و مشتریان تازه ای داشته باشید این است که آن ها را جذب محتوای موردپسندشان کنید که کالا یا خدمات شما را نیز دربر می گیرد. برای این کار باید تصور مناسبی از بازار هدف خود داشته باشید، بنابراین کمتر مانند یک خرده فروش بیاندیشید و بیشتر مانند یک عمده فروش فکر کنید.

درباره بازاری که می خواهید کالایتان را در آن بفروشید فکر کنید، مانند یک کارشناس بازار فکر کنید و قدرت کلمات را باور داشته باشید و به مکان مناسبی که باید در آن تبلیغ کنید فکر کنید و ببنید مردم چه می خواهند؟

3- نفوذ بیشتر در رسانه های اجتماعی

زمانی که محتوای چشمگیر خود را ایجاد کردید نیاز دارید تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و به آن ها نشان دهید که چه محتوای چشمگیری تولید کرده اید، بنابراین باید با مشتریان و مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. هیچ راهی بهتر و موثرتر از شبکه های اجتماعی و دنبال کنندگان آن ها پیدا نمی کنند، آن ها برای خواندن و به اشتراک گذاشتن محتوای شما پایه اند! شک نکنید.

Face Book, Twitter, You Tube, Stumble Upon شبکه هایی مانند  از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی اینترنتی ای هستند که در گوشی های هوشمند نیز جای گرفته اند، برپایه پژوهش های انجام شده شبکه اجتماعی فیسبوک برترین اجتماعی است که یک خرده فروش برای جذب مشتریان و افزایش آن ها در اختیار دارد. فیسبوک برای اشخاص حقوقی و برندها امکان ایجاد یک صفحه تجاری را فراهم کرده است. به فیسبوک به عنوان شعبه ای از فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

4- توسعه تبلیغات  چاپی و آن لاین

راه های آنلاین و آفلاین بسیاری برای تبلیغ کالای خود در اختیار دارید، راه هایی که برخی چنان توسعه ای را برای کسب و کار اینترنتی شما فراهم می کنند که شاید یک شبه ره صد ساله روید. پس بودجه ای را برای تبلیغات محیطی یا تبلیغات بنری یا نوشتاری آنلاین کنار بگذارید، اگر کسب و کار شما دندانگیر باشد پشیمان نمی شوید. Google Display Network آشنا شوید، GDN امکان این را به شما می دهد تا تبلیغات خود را در Google Adwords قرار دهید، آن را مدیریت کنید، بهینه اش کنید، هدفمند عمل کنید و بازخوردهای خود را ارزیابی کنید. 

5- عضو شدن در شبکه های معرفی

سایت هایی که با گرفتن مبالغی ترافیک فروشگاه اینترنتی شما را بالا می برند. این وب سایت ها برپایه قانون پرداخت به ازای بازدیدکننده (Cost Per Acquisition – CPA) کار می کنند، مزیت نسبی این روش ریسک پایین هزینه تبلیغ به ازای باخورد است، یعنی شما به ازای بازخوردی که دارید پول پرداخت می کنید هرچند نباید انتظار داشته باشید همه ترافیکی که به سمت وب سایت شما سرازیر می شود مشتریان شما باشند.

6- استخدام بازاریاب با مهارتهای لازم

برای مدیریت برند آنلاین خود یک بازاریاب اینترنتی استخدام کنید، بازاریاب هایی که دنیای مجازی را به خوبی می شناسند و به زبان وب سخن می گویند، شبکه های اجتماعی را به تسخیر خود در می آورند، توییت می کنند، استاتوس می گذارند یا وبلاگ می نویسند، در وب جستجو می کنند و با اصول بهینه سازی موتورهای جستجو به خوبی آشنا هستند.

منبع: سایت پیک پک

 



:: برچسب‌ها: جذب خریداران بیشتر,فروشگاه های اینترنتی,خریداران فروشگاه های اینترنتی,جذب فروشگاه های اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

رنگ یک عنصر اساسی در طراحی است که ما در همه جا زندگیمان مانند هر وبسایتی که بازدید میکنیم و یا برنامه ایی که استفاده می کنیم، آن را می بینیم. امروزه اغلب طراحان برای طراحی وب سایت ها از رنگ ها، جسورانه تر و با استراتژی بهتری استفاده می کنند. گاهی اوقات از رنگ ها استفاده می کنید تا یک عنصر خاص را بیشتر مورد توجه قرار دهید، گاهی اوقات به یک داستان بهتر می پردازید و گاهی اوقات به منظور دیده شدن بیشتر نام تجاری خود از آن ها بهره می گیرید. در ادامه به بعضی از این مثال ها خواهیم پرداخت:

یک پس زمینه قدرتمند طراحی کنید

طراحی سایت 

در یک طراحی خوب، پس زمینه رنگارنگ و قدرتمند می تواند حرکت خوبی برای ایجاد علاقه بازدید کنندگان وب سایت به یک بخش خاص باشد. به Root Studio شروع می کنیم و نحوه استفاده از پس زمینه زرد برای مطالعه موردی خود در باغ وحش چستر. علاوه بر سبک طراحی مینیمالیستی، رنگ پس زمینه یک عنصر طراحی مهم است. توجه کنید که لازم نیست از یک رنگ پر جنب و جوش استفاده کنید تا چیزی را برجسته تر کنید.

ساختن یک جمله مناسب

از رنگ ها می توانید برای ایجاد جملات برجسته نیز استفاده کنید. در تصویر زیر به صفحه فرود دقت کنید. پس زمینه گرادیان نارنجی قطعا توجه شما را جلب می کند. این یک استراتژی عالی برای طراحی سایت است؛ زیرا به خوبی بر روی نشانه های بصری تکیه می کند.

رنگ ها در طراحی 

مثال بعدی وب سایت نمونه کارهای استودیوی طراحی Kickpush است. همان طور که متن را می خوانیم متوجه می شویم که شخصیت های مختلفی دارند. Kickpush می خواهد نشان دهد که متفاوت است و طرح رنگ انتخاب شده به این کار کمک می کند.

طراحی وب سایت 

یک داستان بهتر بگویید

رنگ یک ابزار عالی برای کمک به داستان است. مثال خوبی از این مورد صفحه اصلی وب سایت بلوم است. در این طراحی رنگ آبی برای کمک به حرکت کاربر از هدر به پاورقی استفاده می شود. اگر تمام بخش های اصلی از رنگ های مختلفی تشکیل می شدند این طراحی شکست می خورد.

تاثیر رنگ در طراحی سایت 

بهبود نام تجاری برای محصول یا شرکت شما

در برخی از بخش های وب سایت، رنگ ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و این در حالی است که در دیگر قسمت ها شاهد این اتفاق نیستیم، این به معنی تعادل است. رنگ ها پر جنب و جوش و متفاوت هستند. رنگ ها هم به خوبی هم کار می کنند. در حال حاضر، Asana یکی از جدیدترین نام های تجاری است که از استراتژی مناسبی در طراحی سایت خود استفاده نموده است.

نام تجاری وب سایت 

در نتیجه امروزه ما شاهد استفاده استراتژیک بیشتری از رنگ ها در وب سایت ها هستیم. مهمتر از همه، رنگ به شخصیت و خصوصا هویت نام تجاری کمک می کند. استفاده از رنگ در طراحی وب سایت ها روز به روز در حال بهبود بهتر و قوی تر شدن است و طراحان نیز در حال رشد هستند و روش های بهتری را به وجود می آوردند.

ترجمه از designmodo



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , رنگ در طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 فروردين 1397 | نظرات ()