نوشته شده توسط : امامی

برای این که از اهادف یک شرکت طراحی سایت مطلع شویم ابتدا باید بدانیم که راه ­اندازی و ایجاد یک کسب و کار بدون تعیین اهداف در واقع مانند این است که بدون داشتن نقشه و مکان مشخص سوار یک ماشین شویم و شروع به رانندگی کنیم. البته شما ممکن در مسیر انتهای جاده یک جواهر قیمتی پیدا کنید، این باعث می­ شود که شما هدف تان را از دست داده و گم شوید، و همچنان بدون داشتن مقصد خاص رانندگی کنید.

اهمیت تعیین اهداف در شرکت طراحی سایت

این که سایت شما فقط به بازدید کنندگان شما یک تجربه خوب بدهد کافی نیست، اگر می­ خواهید سایتی که توسط شرکت شما طراحی شده است شما را به نتیجه برساند در ابتدا باید اهداف خود را از طراحی سایت تعیین کنید.

 دلیل اهمیت اهداف سایت چیست؟

احتمالا درهنگام طراحی یک سایت جدید یا اصلاح کردن آن، چندین هدف مانند نشان دادن نام تجاری شما، برجسته کردن کیفیت محصولات و خدمات و انتخاب آسان کاربران در ذهن دارید.

شما قبل از فکر کردن در مورد رنگ، طرح و محتوای سایت باید به آن­چه که قرار است از طراحی یک سایت به دست آوردید، بپردازید. اینجاست که اهداف طراحی سایت واقعا به شما در این موضوع کمک می­کنند.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

به این نکته توجه داشته باشید که اهداف شرکت طراحی سایت شما با اهداف کاربران تان متفاوت است. در خواست­ها شما میزان مکالمه­ ها، وارد کردن ایمیل یا دانلود می­ باشد، در حالی که کاربران شما احتمالا علاقه مند به دریافت اطلاعات ویژه در مورد شی خاصی هستند. ترفندی پیدا کنید که کاربران شما را به انجام یک عمل خاص ترغیب کند و همچنین به رونق و توسعه کسب کار شما هکمک کند.

تعیین اهداف شما در تصمیم گیری شما برای طراحی سایت ، ساخت آن و راه­های اندازه گیری موفقیت آن کمک کننده هستند.اهداف سایت شما باید از اهداف کسب و کار شما باشد، البته اگر کسب و کار شما آنلاین است بسیار به هم شبیه خواهند شد.

تعیین اهداف سایت به شما کمک می­ کند تا موارد زیر را انجام دهید:

  • چه کسانی مخاطب شما هستند؟

اگر شما به اسپانیا بروید بعید است که یک ایتالیایی رو ببینید، در مورد سایت هم این موضوع درست است، در طراحی سایت توجه به خواسته­ ها و علایق مخاطبان شما را به نتایج بهتری می ­رساند.

مقداری از زمان خود را صرف این کنید تا ببیند مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه چیزهایی برای آنها مهم است و چه چیزی در زندگی آنها مهم نیست.

چرا به بازدید سایت شما آمده ­اند، اکثر بازدید کنندگان به دنبال چیزهای خاص هستند، فکر کنید که آن چه هست و اطمینان حاصل کنید که سایت شما محل آسانی برای انتخاب آنها می­ باشد.

  • چگونگی ایجاد محتوای موثر

بعد از اینکه شما مخاطبان خود را مشخص کردید، زمانی برای ایجاد تعداد افراد آنلاین بگذارید . در اینجا یک تمایز مهم وجود دارد، مخاطبان مورد نظر شما براساس داده جغرافیایی و جمعیت شناختی، مانند جنسیت، درآمد و محل سکونت، تصمیم می­ گیرند. در حالی که شخصیت های آنلاین شما به رفتار های خود، از جمله چالش هایی که آنها با آن روبرو هستند و مسئله ای که می خواهند حل کنند، نگاه خواهند کرد. برای مثال بازدیدکنندگان یک سایت لباس زنان می­ توانند، زنانی باشند که قصد خرید لباس برای خود و یا دوست خود را دارند و یا مردانی که قصد خرید برای زن خود را دارند باشند.

با ایجاد شخصیت های آنلاین و تعین اهداف کلی خود برای سایت خود، می توانید محتوای موثری را ایجاد کنید که هم برای مخاطبان شما جذاب باشد و هم تاثیری را که می­خواهید بر آنها داشته باشد.

  • چگونه سایت خود را سازماندهی کنید

با تعیین کردن اهداف شرکت طراحی سایت خود، ابزاری لازم برای سازماندهی و اولویت بندی محتوای سایت و همچنین حداکثر اثر بخشی آن ایجاد کنید.
این اطمینان را حاصل کنید که سایت شما به طور واضح فعالیتی را که دنبال می کنید تعریف می کند و سازماندهی سایت خود را با استفاده از نویگیشن (navigation) در مقابل افراد آنلاین تست کنید. مشخص کنید چه چیزی باعث می­ شود که از سایت شما دیدن کنند و نویگیشن ایده آل برای رسیدن آنها به اطلاعاتی که در جست و جوی آن هستند کدام است.

  • چگونگه اثر بخشی سایت خود را اندازه­گیری کنید

در نهایت شما با تعیین اهداف سایت خود و دنبال کردن آنها، ابزارهایی برای اندازه گیری اثر بخشی سایت که به کسب و کار شما کمک می­کند را به دست می ­آورید. با اندازگیری موفقیت اهداف خود در فواصل زمانی مختلف می­توانید ببینید که آیا اهداف خود را به دست آورده اید یا از دست داده اید و یا از انتظارات شما فراتر رفته است.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

تعیین اهداف سایت

اهداف شرکت های طراحی سایت­ مختلف متفاوت است، به طوری که اهداف شما بسته به نوع کسب و کار شما متفاوت است. بنابراین هنگام تنظیم اهداف، باید اطمینان حاصل کنید که آنها SMART هستند:

 مشخص باشد: “افزایش ترافیک وب سایت”، یک هدف خاص نیست و اینکه چطور به آن برسید بی اهمیت است. اما افزایش ۶ ماهه ترافیک سایت با حجم ۵۰ درصد، به شما کمک می­کند که به آن چیزی که به دنبالش هستید برسید و نیز امکان اندازه گیری هدفتان را به شما می­دهد.

قابل اندازه گیری باشد: تنها راه ردیابی پیشرفت اهداف شما این است که آن را اندازه ­گیری کنید. مثلا شما با دیدن تعداد کیلک­ها می­توانید ببیند که مشتری­ها درگیر سایت شما هستند و یا در خبرنامه شما ثبت نام کرده اند. مقدار را برای رسیدن به هدف خود مشخص کنید برای مثال “دستیابی به ۲۰۰۰ ثبت نام جدید برای خبرنامه در ۱۲ ماه”.

قابل دست یابی باشد: هدف باید قابل دستیابی باشد  اما به این معنی نیست که رسیدن به هدف راحت باشد، بلکه هدف شما نیاز به توجه و تلاش شما دارد و این باعت می­شود مهارت شما توسعه یابد. اگر هدفتان بزرگ باشد آن را به بخش های کوچک و قابل کنترل تقسیم کنید.

مرتبط بودن: اهداف شما با رشد کسب و کار شما و همچنین استفاده از آنها مرتبط باشد، چرا که به شما و تیم شما در رسیدن به اهدافتان کمک می­کند.دارای زمان بندی باشد: در نهایت، شما باید یک زمان بندی برای هدف طراحی سایت خود ایجاد کنید، مثلا در ماه آینده فروش X را ۲۰٪ افزایش دهید تا بتوانید آن را دقیقا پیگیری کنید. و هدف شما باید در یک زمان مشخص مثلا در چند هفته، چند ماه یا سال قابل دست یابی باشد. این اصل را به یاد داشته باشید که قوانینی سخت و سریع برای ایجاد اهداف سایت شما وجود ندارد، هر سایت اهداف متفاوت خواهد داشت، بنابراین تنها شما و صاحب کسب و کار، می توانید اهداف درست برای سایت خود را تعیین نمایید و همچنین مشخص کنید که موفقیت شما در چه چیزی است.به یاد داشته باشید که بدون تعیین اهداف، سایت شما در رونق کسب و کار شما چندان موثر واقع نخواهد شد.

ما در شرکت طراحی سایت وب افرا آماده ارائه به روز ترین خدمات به مشتریان هستیم.

ترجمه از wholegraindigital



:: برچسب‌ها: اهداف شرکت طراحی سایت چیست , اهداف شرکت طراحی سایت , اهداف طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی وب سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی وب سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.

 



:: برچسب‌ها: بررسی مزایا طراحی مجدد وب سایت , استراتژی طراحی مجدد وب سایت , طراحی مجدد وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق العاده ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع یک کسب و کار اینترنتی می تواند سریع، آسان و تقریبا ارزان باشد. اما این را باید در نظر داشت که میانگین درصد شکست فروشگاه های اینترنتی 80 درصد می باشد که برخی تا 97 درصد هم تخمین زده اند. طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است اما با این میزان درصد شکست بالا می توان گفت که به موفقیت رسیدن در آن کار راحتی نیست.

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا قصد دارید آن را ایجاد کنید در این جا نکته های مهمی را برای موفقیت و کاهش خطر های شکست کسب و کار اینترنتی شما قرار داده ایم.

تصاویر و توضیحات نامطلوب محصولات

هنگام خرید به صورت اینترنتی، اغلب مشتریان قادر به لمس فیزیکی محصولات و بررسی آن ها نیستند. به همین جهت آن ها به تصاویر و توضیحاتی که فروشگاه شما ارائه داده است توجه می کنند. اگر تصاویر و توضیحات محصولات شما نامطلوب است، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد. 

همیشه تصاویری را ارائه دهید که محصولات شما را از جهات مختلف نمایش می دهند و از کیفیت کافی برخوردار هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی که از محصول خود ارائه می دهید منحصر به فرد می باشد. همیشه بر روی قیمت تکیه نکنید و سعی کنید با استفاده از تصاویر و توضیحات مناسب نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.

حذف اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی

شاید از نظر شما این مسئله کوچکی به نظر بیاید اما عدم دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس با فروشگاه اینترنتی مانع اصلی اعتماد آن ها به فروشگاه شما خواهد بود. قبل از انجام خرید آن ها به دنبال کسب این اطلاعات هستند زیرا آن ها گمان می کنند اگر بتوانند با شما تماس بگیرند، می توانند خرید خود را انجام دهند.

اگر شما از نمایش دادن اطلاعات تماس و موقعیت مکانی فروشگاه اینترنتی خودداری کنید، زمانی زیادی را باید برای کسب اعتماد مشتریان خود کنار بگذارید. 

پرداخت های پیچیده

آمازون شرکت پیشگام در انجام پردازش های ساده و آسان است و روند کاری آن ها انقلابی در فروشگاه های اینترنتی به وجود آورد. استفاده از یک روند پرداخت پیچیده و گیج کننده سبب می شود که آن ها قبل از تمام شدن فرآیند خرید فروشگاه شما را ترک کنند. 

ثبت نام برای پرداخت هزینه ها لازم نیست و اجازه دهید مشتری فرآیند خرید خود را تکمیل کند و اطلاعات خود را وارد کند. پس از تکمیل فرآیند خرید آن ها مجددا باز خواهند گشت. 

هزینه های پنهان فروشگاه اینترنتی

این مورد یکی از بزرگ ترین اشتباهات است. هزینه های حمل و نقل باید در ابتدا و هنگام انتخاب حصول نمایش داده شود. پنهان کردن آن می تواند سبب خشم همیشگی مشتریان شما شود. بهتر است این اطلاعات را به طور دقیق به آن ها ارائه دهید. این کار از نظر فنی بسیار آسان است و هیچ دلیل برای خودداری از انجام ان وجود ندارد.

استفاده از صفحه نمایش واکنش گرا

امروزه جامعه ما با سرعت بیشتری به سمت استفاده از تلفن های همراه پیش می رود. این موضوع درباره فروشگاه های اینترنتی اهمیت چند برابری ایجاد می کند. اگر فروشگاه اینترنتی شما به درستی برای نمایش در دستگاه های مختلف طراحی نشده باشد، تجربه کاربری بسیار سختی برای مخاطبان تلفن همراه ارائه خواهد شد. پس اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا طراحی شده است.

مشتریان فروشگاه نمی دانند چه کار بکنند

شما در فروشگاه اینترنتی خود باید مشخص کنید که چه کاری را باید مشتریان در فروشگاه شما انجام دهند. موفق ترین وب سایت های فروشگاهی مشخص می کنند که مشتریان دقیقا باید چه کاری را انجام دهند. هرگز مشتری را برای انتخاب گام بعدی رها نکنید. گام به گام آن ها را راهنمایی کنید و از عملکرد درست آن ها در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

بازاریابی آنلاین

شما ممکن است یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می هد. اما بدون ترافیک هدفمند شما نمیتوانید به نقاط مورد نظر خود برسید و یا شاید به اندازه کافی فروش نداشته باشید تا کسب و کار را حفظ کنید.

ایجاد شبکه های اجتماعی سبب افزایش ورودی های ارگانیک به وب سایت شما شده و تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی  

مشتریان خود را به کار نمی گیرید

سعی کنید مشتریان موثر و بالقوه فروشگاه اینترنتی خود را به کار بگرید. از طریق شبکه های اجتماعی از آن ها برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. مشتریان بالقوه شما از با ارزش ترین سرمایه های کسب و کار شما هستند، پس آن ها را نادیده نگیرید.

مخاطبان اشتباه را هدف قرار می دهید

شما ممکن است هزینه های زیادی را برای بازاریابی اینترنتی و مدیریت شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. با این حال اگر نتوانید مخاطبان خود را درست هدف قرار دهید، همه این کار ها بی فایده خواهد بود. برای انتخاب یک رویکرد مناسب نیاز به تحقیقات است. علاوه بر این بررسی و تست دائمی نیز نیاز است تا مشخص شود شما از بودجه خود به درستی استفاده می کنید.

قیمت گذاری غلط

قیمت گذاری یک فاکتور مهم در همه فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. با استفاده از فروشگاه های اینترنتی مردم می توانند قیمت های خود را در عرض چند ثانیه مقایسه کنند به جای آن ها به سراغ فروشگاه های فیزیکی بروند. اگر قیمت های شما خیلی پایین باشد مشتریان به کیفیت محصولات شما شک خواهند کرد و اگر قیمت های شما خیلی بالا باشد آن ها فکر می کنند که می خواهید سرشان را کلاه بگذارید.

قیمت گذاری فروشگاه 

صبر داشته باشید

یک فروشگاه اینترنتی برای رشد نیازمند زمان و صبر است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی انتظار دارند وب سایتشان سریعا به فروش برسد. اما این طور نیست و ممکن است حتی ماه ها طول بکشد تا شما به یک درآمد کمی دست پیدا کنید.

صبر در فروشگاه اینترنتی 

گسترش سریع کسب و کار

 یک فروشگاه کوچک لوازم ورزشی را در نظر بگرید. یکی از استراتژی هایی که می تواند سبب شکست این فروشگاه شود این است که تصمیم بگیرد یکباره به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی در کشور تبدیل شود. این فروشگاه به احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی نابود خواهد شد.

شما باید از نقاط کوچک شروع کنید، صبر داشته باشید و به تریج فضای کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید.

مدیریت مالی نادرست

مدیریت مالی نادرست می تواند به سرعت به نابودی فروشگاه اینترنتی شما منجر شود. یک مثال در این زمینه شرکت Ecomom بود که در سال 2007 تاسیس شد و تا سال 2013 ورشکسته شد. این شرکت توانست 1 میلیون دلار بودجه کسب کند. متاسفانه، این شرکت دارای یک حسابدار نبود. در حالی که تراکنش های مالی به گونه ای بود که شرکت واقعا پول را از دست داد. 

درسی که از این شرکت می توانیم بگریم این است که از تخصص های مدیریت مالی و حسابداری بهره بگرید، در غیر این صورت کار ها به درستی پیش نخواهند رفت.

طراحی بد فروشگاه اینترنتی

حتی بهترین کسب و کار ها هم نمی توانند بر یک فروشگاه اینترنتی که بد طراحی شده است غلبه کند. یک سایت فروشگاهی حرفه ای باید بتواند امینت کاربران را حفظ کرده، کاربردی باشد، جستجوی مناسبی داشته باشد، واکنش گرا بوده و بارگذاری آن سریع باشد. وجود هر مشکلی در این موارد قابل قبول نیست. 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای راه اندازی یک کسب و کار با کمترین هزینه ها است. با این حال اشتباهات ساده و در عین حال کشنده ای وجود دارد که نادیده گرفتن آن ها سبب نابودی کسب و کار شما خواهد شد. امیدوارم که به نکات بالا توجه کافی را داشته باشید و در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود موفق شوید. 

منتظر شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما در بخش نظرات درباره این موضوع داغ هستم.



:: برچسب‌ها: جلوگیری از شکست فروشگاه اینترنتی , شکست فروشگاه اینترنتی , فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی
بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
 
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز


:: برچسب‌ها: تجربه کاربری در طراحی سایت , تجربه کاربری چیست , طراحی سایت چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

آیا شما به دنبال راهی برای افزایش بازدید سایت از موتورهای جستو جو هستید؟ به این منظور در این مطلب شما برخی از مهمترین پارامترهای مورد نظر برای ارزیابی طراحی و کیفیت سایت را میتوانید پیدا کنید. قبل از این که ما روش­ های آنالیز و تجزیه تجلیل وب سایت را شروع کنیم، در ابتدا باید بدانیم که چرا طراحی وب سایتبا کیفیت خوب دارای اهمیت است.

۵ روش تحلیل طراحی وب سایت آن که در سال ۲۰۱۷ باید بدانید

چرا باید یک وب سایت عالی داشته باشیم؟

در واقع وب سایت هایی با کیفیت بالا به کسب و کار آنلاین کمک می­ کنند تا بتوانند رتبه خوب و بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند. علاوه بر این نیز باعث افزایش بازدیدکنندگان از سایت و به نوعی باعث افزایش سود آوری و کسب و کار از این طریق می­ شوند.

اکنون در این مطلب به برخی از نکات مهم که در تجزیه و تحلیل و طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۷ که باید بدانید اشاره می­کنیم:

  • دسترسی آسان

دسترسی آسان قطعا به عنوان یکی از مهمترین پارامترها برای اندازه گیری کیفیت یک وب سایت خوب در نظر گرفته شده است. و نقش مهمی در افزایش بازید از وب سایت دارد. یک شرکت طراحی سایت باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد. این مطلب را می­توان با نحوه دسترسی کاربران به وب سایت بیان کرد. برای این که اهمیت این پارامتر را در طراحی یک وب سایت نشان دهید باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا وب سایت شما با مرورگرهای مختلف سازگار است؟ اگر وب سایت شما این سازگاری را نداشته باشد پس دسترسی آسان به آن سایت ممکن نمی­ باشد.
  2. آیا وب سایت شما با استفاده از ابزارهای مختلف اندازه و رزولیشن صفحه نمایش کار می­ کند؟
  3. آیا وب سایت شما قادر به پشتیبانی از ویژگهایی که استفاده آن را برای دسترسی مخاطبین جهانی آسان می­کند، می­ باشد؟
  4. آیا وب سایت شما به موقع بارگذاری می­ شود؟ زیرا وب سایتهای بزرگ زمان زیادی را برای بارگذاری صرف می کنند. برای دسترسی آسان به سایت بزرگ باید زمان بارگذاری آن کمترین زمان ممکن باشد.
  5. آیا سایت شما با سرعت و پهنای باند در مکانهای مختلف سازگاری دارد؟
  6. آیا وب سایت شما در هنگام دانلود کردن تصاویر و متن به درستی کار می­ کند.

     

    طراحی وب سایت و 5 روش تحلیل آن

    طراحی وب سایت و ۵ روش تحلیل آن

  • کیفیت مطالب و تصاویر

اغلب شما باید این اصطلاح را شنیده باشید که مطالب و محتوا پادشاه هستند. در واقع بسیاری از ما این استراتژی مهم را فراموش کرده ایم و بیشتر از هر چیزی برکیفیت و طراحی وب سایت تمرکز میکنیم که در واقع یک اشتباه است. شما باید به طور مخصوص به نوع محتوا و تصاویر نمایش داده شده در وب سایت خود توجه داشته باشید. اگر تصاویر و محتوای سایت شما دارای کیفیت پایینی باشند باعث نارضایتی کاربران شما شده است. به همین دلیل شما باید در طراحی وب سایت و توجه به این پارامتر به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا مطالب وب سایت شما از لحاظ دستور زبان درست هستند؟ آیا مطالب و اطلاعات ضروری به درستی ارائه شده­ اند؟
  2. آیا رنگ­های مورد استفاده در تصاویر درست و منطقی هستند؟
  3. آیا تصاویر محصولات شما در وب سایت اندازه و کیفیت مناسبی دارند؟
  4. آیا سبک نوشتن و فونت مطالب درست است؟
  5. آیا مطالب به پاراگراف­های کوچک و مناسب تقسیم شده اند؟ زیرا توجه به این امر باعث سهولت در خواندن مطالب می­ باشد.
  6. آیا مطالب شما با مطالب دیگر صفحات وب سایت که مرتبط هستند دارای پیوند و سازگاری مطلوب هستند؟
  7. آیا اطلاعات ارائه شده در مورد مطالب شما در وب سایت به روز و معتبر هستند؟
  8. مطالب شما بدون سرقت ادبی است؟
  • کیفیت مطالب تصویری(visual)

در وب سایت یا هر چیزی زیبایی بسیار مهم است. این روز ها اعتقاد بر این است که همه کاربران و بازدیدکنندگان مطالب سایت شما را تصاویر مورد قضاوت قرار می ­دهند. به این خاطر تجزیه تحلیل و آنالیز مطالب تصویری وب سایت شما بسیار مهم می­باشد. در این مرحله توصیف های با معنی و مفهوم را برای تصاویر و ویدئوهای خود داشته باشید و در ادامه چک لیستی از سوالاتی را که برای آنالیز مطالب تصویری نیاز دارید را می­آوریم:

  1. آیا محتوای مطالب تصویری شما پیام دقیق را به کاربران منتقل می­کنند؟
  2. آیا مطالب تصویری شما زمان زیادی برای بارگیری لازم دارند؟
  3. آیا مطالب تصویری شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟
طراحی وب سایت و 5 روش تحلیل آن

طراحی وب سایت و ۵ روش تحلیل آن

  • ارزیابی فضاها و طراحی

تصاویر منحصر به فرد و جذاب در وب سایت­ها باعث جذب کاربران شده و همچنین مدت زمان زیادی آنها را در وب سایت نگه می­دارند. بنابراین ارزیابی فضاها و طراحی  یکی از پارامترهای مهمی است که باید برای بررسی کیفیت وب سایت شما مورد ارزیابی قرار بگیرد. وب سایت خود را براساس نکات زیر مورد بررسی قرار دهید:

  1. آیا وب سایت شما نوآورانه و جذاب است؟
  2. آیا رنگ متن و پس زمینه وب سایت شما مناسب است؟
  3. آیا اندازه تصاویر و ویدئو وب سایت شما مناسب است؟
  4. آیا وب سایت شما از سبک مناسبی برای کارابران خود برخوردار است؟
  5. ایا طراحی وب سایت شما دارای نظم و انسجام است؟
  6. آیا سبک وب سایت شما در تمامی صفحات آن سازگار است؟
  7. آیا در وب سایت نام تجاری شما از لحاظ رنگ واژه ها و گرافیک احساس خوبی ایجاد می­ کند؟
  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

سئو یک عنصر اصلی در تجزیه و تحلیل وب سایت است که بسیاری از شما آن را نادیده گرفته­ اید. بهینه سازی موتور جستجو و شبکه های اجتماعی برای شروع نیاز بهطراحی وب سایت قوی دارند. برای اطمینان از طراحی وب سایت بهینه شده باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا وب سایت شما به عنوان موتور جستجوگر بهینه شده است؟
  2. آیا صحفه فهرست شما باعث جذب بیشتر کاربران به دلیل سایت یا سبد خرید شما شده است؟
  3. آیا صفحات حداقل توسط یک لینک ساده HTML قابل دسترسی هستند؟
  4. آیا تصاویر وب سایت با برچسب ALT بهینه شده­­اند؟
  5. آیا کلمات کلیدی مرتبط در بر چسب عنوان، توضیحات متا (Meta) ، تگ های هدینگ (tags) و غیره وارد شده اند؟
  6. آیا نقشه سایت وجود دارد؟
  7. آیا صفحات شما دارای متن کافی در مورد مطالب هستند؟
  8. آیا صفحه شخصی شما با یک URL قابل دسترسی است؟

به طور خلاصه در طراحی وب سایت؛

شما به سادگی با ارائه این سوالات به خودتان می­ توانید طرح خود را مورد بررسی قرار داده و براساس نتایج به دست آمده آن را ایجاد کنید. شما باید این اطمینان را به دست آورید که ساید شما بتواند به خوبی کسب و کار، شرکت شما را معرفی کند. براساس نکات ذکر شده در بالا شما خودتان باید وب سایت خودتان را مورد ارزیابی قرار داده تا یک وب سایت مفید و عالی در اختیار داشته باشید. و برای طراحی مجدد و بهبود کیفیت و جذاب کردن بیشتر آن در تلاش باشید.

منبع: طراحی وب سایت



:: برچسب‌ها: روش تحلیل طراحی سایت,تحلیل طراحی وب سایت,طراحی وب سایت در سال ۲۰۱۷ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی
در طراحی سایت برای شروع کار ابتدا باید زبان برنامه نویسی مورد نیاز را انتخاب کنیم،زبان های برنامه نویسی معروفasp,php می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
php یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که برای طراحی وب سایت توسعه یافته هست،ولی زبان php را می توان یک زبان عمومی در نظر گرفت،کدهای php توسط یک سرور وب که نرم افزار php بر روی آن نصب می شود را می توان تفسیر کرد  و دستورهایی که در زبان پی اچ پی قرار می گیرد به صورت مستقیم درون Html قرار داده می شود.

 

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی php

php  قابلیت استفاده از پایگاه داده های متفاوت را دارا می باشد که از جمله:MySQL، SqlLite می باشد.
یک قابلیت بسیار مهم زبان php اوپن سورس بودنش هست که برای برنامه های تحت وب سرور هستند.
یک قابلیت دیگری که باعث شده زبان php محبوب شود امنیت و سرعت بالای این زبان می باشد .
یادگیری زبانphp خیلی سریع می باشد که به راحتی می توان این زبان را یاد گرفت و مورد استفاده قرار داد.
زبان php بسیار شبیه به زبان برنامه نویسی c می باشد.
aspکمپانی Microsofe که در زمینه کامپیوتر با شرکت های متفاوت آشنایی دارند در سال 2002 اقدام به گسترش برنامه ها نمود
و قابلیت کد باز بودن که همانند cms هستند را برای سایت های استفاده کننده این زبان قرار داد که امکانات مدیریتی را نیز فراهم نمود.

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی asp

زبان برنامه نویسیasp قابلیت این را دارد که دارای زبان های مشترک در حال اجرا را بسازد.
یکی از زبان های جدید ویژوال c# می باشد که aspقابلیت ایمن بودن و شی گرا بودن را دارد.
برای یادگیری زبان asp باید یکسری زبان های برنامه نویسی پیش نیاز را باید یاد بگیریم که از جمله:
Html:به معنای زبان نشانه گذاری می باشد،برای شروع طراحی سایت این زبان پیش نیاز می باشد که باید یاد گرفت.
css:عبارت Cascading Style Sheets مختصر شده و به css معروف می باشد،css در همه قسمت های وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی وب سایت چگونه سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها می شود؟
 
چون با استفاده ازcss می توانیم سایت بسیار زیبایی را ایجاد کنیم.
javascript:زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت یکی دیگر از زبان های معروف می باشد که کاربرد بسیار فراوانی دارد و می توان با استفاده از
 جاوااسکریپت قسمت های زیادی از سایت را طراحی نمود و جاوااسکریپت
جزو زبان های فرانت اند محسوب می شود چون با استفاده ازhtml,css نمی توانیم یک صفحه وب کاملی را طراحی کرد ولی با استفاده از این سه زبان صفحه وب کامل می شود.
پایتون: در سال1982 زمانی که Guido Van Rossum زبان برنامه نویسی پایتون را در مؤسسه ی تحقیقاتی مرکز ریاضیات
و علوم کامپیوتری CWI در آمستردام هلند آغاز کرد و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت.
زبان برنامه نویسی پایتون و کاربرد بسیار مهم این زبان در طراحی وب سایت:
یک زبان اسکریپتی محسوب می شود و در آینده همچون زبان های پی اچ پی و ای اس پی محبوبیت پیدا می کند.
زبان برنامه نویسی پایتون هم در وب مورد استفاده قرار می گیرد و هم اندروید که با استفاده از kivy میتوان توسط python یک توسعه دهنده اندروید ایجاد کرد،
استفاده آسان پایتون باعث شده که طرفداران خیلی زیادی را پیدا کند.
جاوا:زبان جاوا اولین بار توسط جیمز گاسلینگ ایجاد گردید و مدل شی گرائی بودن این زبان باعث شد که آسان تر شود و قابلیت های سطح پایین کمی را پشتیبانی می کند.
جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا می باشد که این زبان را با جاوااسکریپت نباید اشتباه گرفت،زبان جاوا یک قابلیت بسیار مهمی که دارد این هست که
مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام می دهد زبان برنامه‌نویسی جاوا یکی از زبان‌های اصلی توسعهٔ اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می شود.
منبع: طراحی سایت نوپرداز


:: برچسب‌ها: برنامه نویسی طراحی سایت,زبان های طراحی سایت,بررسی زبان های برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

رشد یک کسب و کار موفق در زمینه طراحی وب سایت کار آسانی نیست. یکی از بخش های مورد علاقه من ارائه مشاوره به دیگر صاحبان کسب و کار صراحی سایت است. اما گاهی اوقات نا امید می شوم وقتی می بینم که مردم یک اشتباه بسیار بد را بار های مرتکب می شوند. (اشتباهاتی که من آرزو دارم زودتر پایان یابند). هیچ کسی به ما آموزش نمی دهد که چگونه یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی کنیم و اکثر افراد از طریق تجربه و خطا به این مهم دست یافته اند.

در این مقاله قصد دارم با ارائه نکات مهمی در این زمینه، شما را از انجام برخی از این اشتباهات مهلک دور کنم. 

صاحبان موفق کسب و کار طراحی سایت می دانند که چه چیزی می خواهند

اجازه دهید بحث را با یک سوال بنیادی مرتبط با کسب و کار طراحی وب سایت، شرع کنیم. چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید؟ از راه های دیگری استفاده کنید. چرا برای کسی کار نمی کنید؟ 

همه ما دلایل مختلفی برای شروع یک کسب و کار طراحی سایت داریم. برخی از افراد می خواهند زمان بیشتری را با خانواده خود داشته باشند، برخی دیگر فکر و ایده اقتصادی بهتری دارند. پاسخ صحیح یا نادرستی وجود ندارد. اما باید انگیزه اصلی خود از این کار را مشخص نمایید. وقتی که شما درگیر کار های روزمره خود می شوید، از بین بردن این انگیزه می تواند به آسانی رخ دهد، و قبل از اینکه بفهمید بخت خود را از دست خواهید داد. به عنوان مثال شما به سختی در حال کار روی پروژه های کاری خود هستید در حالی که تصمیم داشتید وقت بیشتری را با خانواده خود صرف کنید.

توجه داشته باشید که بایستی با خودتان درباره انگیزه خود صداقت داشته باشید. اگر نیستید، یک مسیر اشتباه را برای کسب و کار خود به پایان خواهید رساند. 

طراحی سایت 

سرمایه کسب و کار خود را تحت کنترل داشته باشید

اگر شما قصد دارید که کسب و کار طراحی سایت را به درستی راه اندازی کنید، باید درک درستی از سرمایه خود در تمام زمان ها داشته باشید. فقط استخدام یک نیروی حسابدار برای انجام این امور کافی نیست. شما حداقل باید بدانید که چه هزینه هایی را باید بکنید. FreeAgent یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است که می توانید از آن برای کسب و کار تان استفاده نمایید.

هنگام راه اندازی کسب و کار طراحی وب سایت، روی افراد سرمایه گذاری کنید

در قسمت بعدی مشاوره ای که می توانم به شما بدهم، پیشنهاد می کنم که روی کارکنان خود سرمایه گذاری کنید (این شامل خود شما هم می شود). مهم ترین دارایی هر کسب و کار طراحی وب سایت افراد آن هستند. پس سعی کنید به اندازه کافی از آن ها حمایت کنید. وقت و هزینه خود را صرف کنید تا آن ها به مهارت کافی در زمینه مورد نظر خود برسند. به آن ها یک بودجه آموزشی اختصاص داده و زمان زیادی را برای یادگیری آن ها در نظر بگیرید. 

همچنین نگران سلامت جسمی و روحی آن ها نیز باشید. به کارکنان خود (حتی خودتان) نباید فشار های خیلی سنگینی را بیاورید. هنگامی که شما یک کسب و کار طراحی وب سایت را راه اندازی می کنید، طبیعی است که در سایت های غیر کاری و تعطیلات نیز کار کنید. شما باید سعی کنید تا پایه های قدرتمندی برای شرکت ایجاد نمایید. اما شما نمی توانید این کار را برای همیشه انجام دهید و این فشار های برای شروع کار است تا وقتی که به روند طبیعی نزدیک شود.

همچنین درباره مرخصی دادن نیز باید دقت داشته باشید. سعی کنید الگویی بد برای کارکنان خود نباشید. اگر شما دیر به شرکت وارد می شوید، تیم شما نیز در همین حد نسبت به شرکت احساس مسئولیت خواهد داشت. که این موضوع باعث کاهش کیفیت و بهره وری خواهد شد. شما باید سعی کنید از یک فرهنگ پایدار در محیط کاری خود استفاده کنید. 

ارائه راه حل های مناسب به مشتریان

طراحی وب سایت برای مشتریان 

موفقیت کسب و کار طراحی سایت شما به نحوه بازاریابی شما وابسته خواهد بود. یکی از اشتباهات رایجی که وجود دارد این است که صاحبان کسب و کار ها از مهارت های لازم در شرکت خود استفاده نمی کنند. آن ها فکر می کنند چون می توانند یک وب سایت با کیفیت تولید کنند پس همه چیز تمام است. اما در حقیقت بسیاری از مهارت های مورد نیاز دیگر، از جمله توانایی فروش و بازاریابی وجود دارند. 

البته منظور من استفاده از روش های قدیمی بازاریابی نیست. من هیچ نتیجه خوبی را از تبلیغات کلیکی دریافت نکردم. اما شما می توانید یک وبلاگ خوب برای دست یافتن به خواسته های خود استفاده کنید. هیچ فرمول جادویی برای بازاریابی وجود ندارد، زیرا کسب و کار ها با یک دیگر متفاوت هستند. 

مشکل اینجاست که اغلب صاحبان کسب و کار انتظار دارند نتایج بازاریابی محصولات خود را به سرعت دریافت کنند. در صورتی که بازاریابی معمولا مدتی طول می کشد تا تاثیرات خود را نشان دهد و اغلب این زمان بسیار اندک است.

آیا شما موفق به کسب درآمد دوره ای شده اید؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار های طراحی سایت فقط چند هفته فرصت تا پایان کار خود و حذف شدن دارند. این به آن دلیل است که آن ها امور مالی کنترل شده ای ندارند و فاقد پشتیبانی مالی هستند. این به این دلیل است که شرکت دارای درآمد مجدد نخواهد بود و نمی تواند آن را پیش بینی کند. البته گفتن این که شما باید درآمد دوره ای داشته باشید، آسان است اما انجام آن سخت است.

یکی از مواردی که می تواند به موفقیت شما کمک کند این است که مدیریت و بهینه سازی وب سایت های مشتریان خود را قبول کنید. اغلب مشتریان بعد از مدتی می فهمند که نمی توان یک وب سایت را ایجاد و رها کرد. اکثر آن ها نمی توانند یک فرد را به صورت تمام وقت برای این کار استخدام کنند. پس منتظر نباشید تا مشتریان برای بهبود وب سایت خود به شما رجوع کنند. 

تکرار چرخه کسب و کار با ارائه خدمات منحصر به فرد

مزیت قابل توجهی که درآمد دوره ای دارد این است که نیاز به هزینه های زیادی ندارد (هزینه بازاریابی و غیره). تکرار چرخه کسب و کار با استفاده از مشتریان موجود نیروی حیاتی کسب و کار شما خواهد بود. بسیاری از صاحبان کسب و کار طراحی وب سایت فکر می کنند که تشویق به تکرار چرخه کسب و کار کیفیت کار را کاهش خواهد داد، اما همه داستان این نیست. 

درست است که کیفیت کار شما یک بخش مهم است، اما تجربه در طولانی مدت مهم تر خواهد بود. مشتریان فقط یک وب سایت را از شما خریداری نمی کنند، بلکه آن ها یک سرویس را می خرند. این بدان معنی است که ما باید در ارتباط با اغلب مشتریان بهتر باشیم. ما باید مهارت های نرم افزاری خود را ارتقاء دهیم و به مشتریان در پروژه ها کمک کنیم. ما باید سعی کنیم مشتریان را بفهمیم و آن ها را دوست داشته باشیم.

رقابت بر سر قیمت طراحی وب سایت

قطعا اگر بودجه شرکت کم باشد، ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان شرکت کار آسانی نیست. شرکت های طراحی وب سایت زیادی بوده اند که بودجه خود را کاهش داده اند در حالی که مشتریان انتظارات زیادی از آن ها داشته اند.

آن ها به طور مرتب قیمت های خود را برای باقی ماندن در میدان رقابت کاهش می دهند، اما این یک اشتباه است. با پیشرفت تکنولوژی دیگر مردم کمتر به خاطر مهارت فنی شما به سراغتان می آیند و به دنبال کسی هستند که کار را ارزان تر برایشان انجام دهد. تعداد زیادی از این ابزار ها مانند wix نیز هستند که کار طراحی وب سایت را برای آن ها انجام می دهند. 

ابزار هایی مانند wix به این معنا هستند که آینده ما به عنوان شرکت های طراحی سایت در ارزان سازی سایت ها نخواهد بود. آینده ما برای کسب و کار های طراحی سایت در دانش و تخصص ما است که بتوانیم این وب سایت ها را به موفقیت برسانیم. 

در نتیجه اگر شما در پایین بازار کار می کنید، زمان شروع حرکت به سمت بالا فرا رسیده است. برای شروع سعی کنید مشتریان با ارزش بیشتری را هدف قرار دهید که نیاز به یک تخصص خاصی دارند که آن را از منابع رایگان به دست نخواهند آورد. برای انجام این کار نیاز به تخصص داریم.

اشباهات متداول شرکت های طراحی وب سایت 

یک مشکل دیگری که من زیاد با آن برخورد کرده ام شرکت هایی حاشیه دار هستند. به نظر نمی رسد در پروژه هایی که آن ها اجرا می کنند پولی وجود داشته باشد. بخشی از مشکل این است که آنها برای خدمات خود کم هزینه هستند. اما این تمام داستان نیست. آنها به شدت ناکارآمد هستند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در این زمینه انجام می دهند این است که آن ها همیشه به دنبال چیزهای جدید هستند. هر پروژه مانند یک چرخه نوآوری است، زیرا آنها می خواهند یک فریم ورک، سیستم مدیریت محتوا یا تکنیک جدیدی را امتحان کنند. ابزار های بسیار جدیدی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا وب سایت خود را به صورت موثر تر بسازیم و از هدر رفتن وقت ما جلوگیری می کنند. راه کار های زیادی وجود دارند که به بهبود کار ما کمک خواهند کرد. 

در آخر من از شما می خواهم که یک نیروی حمایتی پیدا کنید. به ثمر رساندن یک حرفه مثل طراحی وب سایت، کار آسانی نیست. سعی کنید ایده هایی را با افراد خارج از شرکت نیز داشته باشید. بدون این ها امکان شکست خوردن کار شما بسیار بالا است.



:: برچسب‌ها: کسب و کار طراحی وب سایت,کسب و کار طراحی سایت,کار طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

معرفی شهر اراک

اراک از جمله بزرگ ترین شهر های مرکزی ایران به شمار می آید. اراک جزء شهر های صنعتی مهم ایران محسوب می شود و یکی از قطب های صنعتی کشور است. از نظر گردشگری نیز بناهای تاریخی بسیاری در این استان واقع شده است. بیشتر مردم اراک مسلمان و شیعه می باشند. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند و کسب و کار های اینترنتی نیز فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند. از این رو طراحی سایت در اراک یکی از شغل های پر رونق محسوب می شود.

طراحی سایت در استان مرکزی

امروزه المان های برندسازی وب سایت ها یکی از روش های مورد توجه شرکت ها و موسسات مجرب قرار گرفته است و استان های دیگر در تلاش هستند که در این حوزه به رقابت بپردازند. شرکت طراحی سایت نوپرداز در تلاش است که در استان اراک بتواند کار فوق العاده ای را برای کاربران عزیز ارائه بدهد. آیا تاکنون در رابطه با بازار فروش بزرگ و حرفه ای طراحی سایت فکری داشته اید؟ امروزه شما باید در تلاش باشید که بتوانید در عرصه مهم و تکنولوژی روز افزون عقب نمانید. ما می توانیم از فضای مجازی کمک بگریم که به دستاورد های مهم دست پیدا کنیم.

شرکت طراحی سایت نوپرداز در استان مرکزی توانسته است که با کمک همکاران مجرب و حرفه ای و از همه مهم تر جوان به شهروندان تکنولوژی روز دنیا را ارائه بدهند. طی سال های اخیر این شرکت توانسته افراد خوبی را به سوی حرفه طراحی سایت هدایت کند. یکی از روش های مورد قبول شرکت نوپرداز پشتیبانی از کارهای خود می باشد که از جمله آن ها پشتیبانی تلفنی، تیکت و ایمیل هست که قیمت اولیه مناسب را برای ایده های مورد نظر کاربران گرامی ارائه بدهد.

چگونه یک وب سایت عالی و یکتا ایجاد کنیم؟

برای شروع به این کار می توانیم از شرکت طراحی سایت نوپرداز بهره ببریم. برای اینکه از طراحی وبسایت خود به صورت حرفه ای اطمینان حاصل نمایید، ما می توانیم تضمین کنیم که به صورتی کار می کنیم  که برای سابقه تیم خود هر روز بهتر از قبل عمل کنیم. با اطمینان شما و کار حرفه ای، ما می توانیم در شهر اراک طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن برای شما پیاده سازی نماییم.

با توجه به نکاتی که گفتیم تیم ما می توایم بهترین وب سایت های فروشگاهی یا اختصاصی و کلیه پشتیبانی مورد نیاز را ارائه دهیم. اما سوالاتی ممکن است که ذهن شما را درگیر کرده باشند از جمله:

قیمت سایت طراحی شده برای استفاده کنندگان به چه میزانی است؟

چه میزان امنیت سایت برای شما مهم به حساب می آید؟

استفاده از گرافیک در سایت خود را چه میزان قبول دارید؟

تکنولوژی های مهم نوپرداز جهت استفاده در طراحی سایت شهر اراک به چه میزان است؟

برای یافتن پاسخ همه این سوالات می توانید با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

فناوری های مهم در طراحی سایت

فناوری های مهم در طراحی سایت شرکت نوپرداز به صورت حرفه ای و با ترفندهای به روز ارائه شده است که از جمله، استفاده از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند Html ,css ,js ,payton می باشد.

اما چگونه شرکت نوپرداز توانسته است که با ارائه کارهای خود با دیگران فرق داشته باشد؟

  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا.
  • استفاده راحت کاربران(می توانند با دستگاه های متفاوت سایت را مشاهده نمایند.)
  • طراحی قالب اختصاصی برای شرکت طراحی سایت نوپرداز یکی از مهمترین اهداف محسوب می شود.
  • خلاقیت کاری که این روش میتواند یکی از مواردی باشد که باعث یکتا بودن کار شرکت باشد.
  • سرعت بارگزاری سایت هم باعث می شود که کاربران زیادی از شرکت نوپرداز استفاده کنند و شرکت هم به این قسمت توجه ویژه ای کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت در اراک با ما تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت اراک

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در شهر اراک,طراحی سایت در اراک,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

 

نویسنده: امامی
تاریخ: 2018-05-15
دسته بندی: توسعه وب سایت
معرفی سرویس های طراحی وب سایت که می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید4از 5براساس 11 رای
 

طراحی وب سایت می تواند برای شما یک حرفه عالی در نظر گرفته شود. وقتی شما کسب و کار خود را شروع می کنید در واقع فقط در چند مورد محدود حق انتخاب خواهید داشت:

  • شما می توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید.
  • شما می توانید مشتریانتان را خودتان انتخاب کنید.
  • ابزار های مورد نیاز در طراحی وب سایت را خودتان مشخص می کنید.
  • حتی شما میزان کاری که در یک هفته انجام می دهید را هم خودتان تعیین می کنید.

اما علاوه بر این موارد برخی محدودیت ها نیز وجود دارند. اغلب مدیران کسب و کار های مربوط به طراحی سایت خیلی انعطاف پذیری ندارند. شما فقط یک ساعت محدود در روز برای کار کردن دارید و مهم نیست که چقد تلاش کرده اید و در بعضی مواقع اصلا از سقف کاری خود نیز بیشتر کار کرده اید. بنابراین اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، اما نمی خواهید خود را به مرگ بکشید، اساسا دو راه حل دارید:

  • افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت
  • پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

افزایش قیمت و نرخ خدمات اصلی سرویس طراحی وب سایت

به عنوان طراحان سایت، ما اغلب در کنارمان افرادی وجود دارند که کار را با قیمت های پایین تری می خواهند و به طور کلی درک عمیقی از حرفه طراحی سایت در میان بیشتر مردم وجود ندارد (مثلا یک مشتری می گوید:“دوست من این پروژه را با نصف قیمت شما ارائه می دهد، پس چرا من باید هزینه بیشتری را به شما پرداخت کنم؟!”). 

همه این ها و تعداد انگشت شماری از موارد دیگر ما را متقاعد می کنند که در قیمت های خود دقت بیشتری داشته باشیم. این مورد می تواند اولین گام برای شکست شما باشد. اگر شما قیمت و نرخ پروژه های خود را افزایش ندهید، به آرامی شکست می خورید. افزایش قیمت مزایای زیادی برای شما دارد. اما مهمتر از همه این است که شما را در یک فضای رقابتی جدید قرار خواهد داد. اگر بتوانید از حق بیمه استفاده کنید، دیگر نیاز نیست تعداد زیادی مشتری برای ادامه زندگی خود داشته باشید.

راه های متعددی برای افزایش نرخ های طراحی وب سایت وجود دارند، بنابراین بحث روی آن ها را بگذارید برای زمان دیگری و در حال حاضر، اجازه دهید در مورد طرف دیگر سکه بحث کنیم:

طراحی وب سایت 

پیشنهاد خدمات و سرویس های اضافی به مشتریان

چیزی که ارزش اشاره دارد این است که طراحی وب سایت یک نوع بسیار پیچیده از یک سرویس است. در واقع، “پیچیده” کلمه درستی نیست. منظور من این است که همیشه چیزهای اضافی وجود دارد که باید با طراحی و یا در کنار آن مراقبت شود. مثلا هنگامی که شما سفارش غذایی را می دهید، از شما پرسیده می شود که آیا سالاد و نوشیدنی هم در کنار آن می خواهید. آن ها سعی می کنند یک پکیج کامل را به شما ارائه دهند. 

مثال بالا تا حدودی به طراحی سایت شباهت زیادی دارد. در بیشتر مواقع طراحی بیشترین چیزی است که مشتری شما می خواهد. اما در عین حال آن می توانند از سرویس های دیگری که شما ارائه می دهید نیز استفاده کنند. به همین جهت سعی کنید این خدمات را تحت عنوان بسته های پیشنهادی یا چیزی شبیه به آن به مشتریان معرفی کنید.

برخی از این امکانات عبارتند از:

پیشنهاد سرویس میزبانی به مشتریان

این اولین گزینه در لیست من است، زیرا میزبانی یک تجارت بزرگ به حساب می آید. اگر به عنوان چشم اندازی در طراحی وب سایت به آن نگاه کنید. در این جا دو گزینه برای شما ایجاد می شود:

  • پیشنهاد بسته های میزبانی به عنوان نماینده فروش
  • ارائه بسته های میزبانی به عنوان یک واسطه و وابسته

تجربه کافی به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را تا حدودی تنظیم کنید و همچنین یک برنامه میزبانی را پیشنهاد کنید که برای نیازهای مشتریان شما مناسب باشد. به این ترتیب، شما در آینده از هر مشکلی که ممکن است ناشی از راه اندازی میزبانی بد برای وب سایت مشتریان باشد، خودتان را نجات می دهید (حتی اگر این خطا شما نباشد، مشتریان ممکن است شما را سرزنش کنند).

همکاری به صوت واسطه ای فرصت های شما را کم تر می کند اما شما می توانید بدون انجام کار اضافی پول بیشتری را کسب کنید. همچنین شما می توانید مشتریان را تحت تاثیر قرار داده و آن ها را از کار با شرکت های بی کیفیت منصرف کنید.

توسعه و پیکربندی وب سایت برای مشتری

درست مانند میزبانی وب سایت، مشتریان شما در روز های اول نیاز به کمک در راه اندازی سایت و تنظیم آن دارند. بسته به میزان تجربه شما در توسعه وب شما می توانید خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه نمایید، اما به خاطر داشته باشید که حداقل باید مشتری خود را در یک نقطه بدون استرس قرار دهید. 

در تمامی مراحل تست و توسعه سایت در صورتی که مشکلی بر خوردید می توانید بدون این که حتی مشتری متوجه آن بشود، مشکل را رفع کنید.

کپی رایت وب سایت

بسته به این که مشتری شما چطور آماده بهره برداری از فضای آنلاین وب سایت خود شده است، ممکن است بخشی از فعالیت های کپی رایت را در اختیار شما قرار دهد. 

اغلب مشتریان حرفه ای ایده خوبی دارند و از نحوه عملکرد وب سایت خود آگاهی کاملی دارند. اغلب آن ها نیروی تولید محتوا خواهند داشت. برای اکثر مشتریان جدید، این که آن ها وب سایت می خواهند می تواند تنها چیزی باشد که آن ها می دانند. این که آیا شما این کمک را به آن ها می کنید یا خیر به شما بستگی خواهد داشت. با ارائه یک سرویس کپی رایت با این مسئله کنار بیایید. دو گزینه:

  • اگر شما در مورد مهارت های کپی رایتینگ خود مطمئن هستید و می خواهید برای خود کپی رایتینگ کنید، عالی است.
  • اگر نه، این را به سمت یک نیرو حرفه ای بفرستید. شخصی با مهارت و به توافق با آنها پیدا کنید. تعیین قیمت و اضافه کردن X درصد در بالای آن برای خودتان را فراموش نکنید.

ارائه یک پکیج آماده از مقالات

این مورد شبیه به کپی رایت است، اما دقیقا همان نیست. چیزی که من از پکیج مقالات مد نظرم است، چیزی شبیه مجموعه ای از مقالات وبلاگ است که برخی از مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند. 

استفاده از یک وبلاگ مناسب، برای کسب و کار های آنلاین ضروری است اما اغلب آن ها از مطالبی که باید منتشر شود اطلاعات کافی ندارند. این جایی است که می توانید سرویس مورد نظر را به عنوان یک پکیج آماده از مقالات ارائه دهید. با این حال اگر شما وقت این کار را ندارید می توانید از یک وبلاگ نویس یا شخص حرفه ای تری در این زمینه استفاده نمایید. 

پیشنهاد سئو و بهینه سازی وب سایت به مشریان

سئو وب سایت 

براساس منابع معتبر گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک جستجوی آلی جهانی را تشکیل می دهد. سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو واقعا یکی از محبوب ترین عناصری است که هر صاحب وب سایت نیاز دارد. در حقیقت، اگر وب سایت آنها در گوگل قابل مشاهده نباشد، می تواند به این معنا باشد که وب سایت اصلا وجود ندارد. 

بنابراین چیزی که شما می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید، سئو داخلی وب سایت آن ها است. امروزه سئو داخلی به اندازه لینک سازی برای وب سایت اهمیت دارد. پس وقت آن است که یک قدم جلوتر بگذارید و این بسته را هم به مشتریان خود ارائه دهید.

طراحی و راه اندازی خبرنامه

شما می توانید یک بسته طراحی خبرنامه سفارشی را ارائه دهید. (با استفاده از انواع ایمیل ها و قالب های استاندارد) به عنوان مثال: یک ایمیل فروش، یک ایمیل به روزرسانی وبلاگ، یک ایمیل عمومی و هر چیز دیگری که مشتری می تواند از آن استفاده کند (با آنها مشورت کنید).

همچنین پیشنهاد می کنیم نرم افزار ایمیل خبرنامه را برای آن ها تنظیم کنید و آن را به عنوان یک محصول رایگان به آن ها ارائه دهید.

طراحی و تنظیم آگهی

همانند خبرنامه، مشتریان شما ممکن است نیاز به تبلیغات سفارشی شده داشته باشند. اگر بتوانید یک پیشنهاد خوب ارائه دهید این می تواند یک شغل جانبی دیگری برای شما باشد. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که مشتری ممکن است نیاز داشته باشد، بنابراین این نوع سرویس می تواند بسیار گسترده باشد. شما با یک مدل قیمت گذاری خوب، می توانید این خدمات سودآور را ایجاد کنید.

همچنین به احتمال زیاد، مشتریان شما نیازی به تبلیغات فقط برای یک بار ندارند. در اغلب موارد، آن ها تبلیغاتی جاری می خواهند و به یک جریان ثابت از طرح های جدید نیاز دارند. هرچه بیشتر بر روی تبلیغات خاص مشتریان خود کار کنید، عناصر قابل استفاده مجدد بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به طوری که شما قادر خواهید بود تبلیغات جدیدتر را سریع تر انجام دهید.

پیشنهاد بسته تجزیه و تحلیل وب سایت

من فکر می کنم همه شما با این طرز فکر من موافق هستید که هر وب سایت موفقی نتیجه به اجرا درآمدن تجزیه و تحلیل های مناسب بوده است. اگر صاحبان وب سایت ها به ترافیک ورودی وب سایت خود توجهی نکنند و از نتایج حاصل شده از صفحات مختلف وب سایت اطلاعاتی نداسته باشند، چگونه می توانند به موارد مربوط به مخاطبان و مشتریان خود رسیدگی کنند؟!

چندین امکان وجود دارد که می توانید برای این مورد به مشتریان خود ارائه نمایید:

  • سایت خود را به یک سیستم تجزیه و تحلیل محبوب متصل کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست کار می کند.
  • گزارشات ماهیانه خود را به طور منظم در مورد عملکرد سایت، صفحات محبوب، محتوا و سایر اطلاعاتی که برای آنها ارزشمند است، ارائه دهید.

به روز رسانی رایگان طراحی سایت بعد از چند ماه

این ممکن است کمی خطرناک باشد. بنابراین بایستی مراقب باشید. ایده کلی این است که طراحی مجدد وب سایت مشتری خود را پس از 10-12 ماه به صورت رایگان انجام دهید. اگر مشتری شما بعد از یک سال انتظار طرح کاملا جدیدی را داشته باشد، این راه کار می تواند مشکل ساز باشد. پس بهتر است در صورت قرارداد معنی و مفهوم به روزرسانی مورد نظر خود را دقیقا مشخص کنید. 

این موضوع ارزش واقعی را برای مشتری شما ایجاد می کند، زیرا بعد از یک سال فعالیت آن ها می دانند که چه مسیری را می خواهند ادامه بدهند و برنامه های اصلی خود را ارزیابی می کنند. سپس آن ها می دانند که به روز رسانی وب سایت آن ها باید چطور باشد. 

به روز رسانی نرم افزار وب سایت بعد از چند ماه

اگر وب سایت مشتری شما از یک سیستم سرویس دهنده خارجی یا از هر ابزار مشابهی استفاده می کند، بسته به تکنولوزی استفاده شده معمولا هر 6 ماه یکبار نیاز به به روز رسانی دارد. ابتدا شما باید مشتریان را از اهمیت به روز رسانی نرم افزار ها آگاه کنید و سپس پیشنهاد خود را مطرح نمایید. این نوع کار معمولا زمان زیادی از شما نمی گیرد و می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود ولی می تواند درآمد خوبی را ایجاد نماید.

نظر شما چیست؟

به نظر شما چه راه های دیگری برای ارائه سرویس ها و خدمات مختلف طراحی وب سایت به مشتریان وجود دارد؟ منتظر دریافت نظرات شما در قسمت نظرات هستم.

ترجمه از سایت adobe



:: برچسب‌ها: معرفی سرویس های طراحی وب سایت,سرویس طراحی وب سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هنگامی که شما در حال طراحی وب سایت هستید، باید مخاطب، دستگاه، مرورگر، زیبایی شناسی و موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. همه ما می دانیم که طراحان وب می توانند وبسایتی زیبا، چشم نواز، و هوشمندانه ایجاد کنند اما خلاقیت و هوشمندانه بودن وب سایت شامل چه جیزی است وقتی که وب سایت بازدید کننده ای نداشته باشد؟

آیا سئو قسمتی از فرایند طراحی سایت است؟

به عنوان متخصص سئو ما باید به جامعه طراحی کمک کنیم تا درک کنند که سئو بخشی از طراحی وب سایت و فرایند توسعه آن است و نه چیزی که پس از کامل شدن وب سایت ثابت می ماند.

حقایقی در مورد طراحی و سئو

به عنوان یک طراح وب، شما احتمالا بر تجربه کاربر، زیبایی شناسی، اندازه مرورگر و محدودیت دستگاه تمرکز می کرده اید ولی الان وقت آن است که SEO را به این لیست اضافه کنید به چه دلیل؟ زیرا با توجه به این که ۸۰ درصد ترافیک وب سایت ها از موتورهای جستجو می آیند، بنابراین اگر شما برای آنها طراحی نکنید، وب سایت شما ترافیک و مشتری کمی خواهد داشت یا اصلا ترافیکی نخواهد داشت.

حقیقت آشکار در مورد نقش سئو در طراحی سایت این است:

اغلب مشاوران سئو باید بخش بزرگی از وب سایت را مجددا طراحی کنند تا اطمینان حاصل بشود که نیازهای موتور جستجو را در وب سایت برآورده می شود. تجربه کاربر در صورتی که وب سایت هیچ ترافیک  نداشته باشد، وجود نخواهد داشت.

سئو و مشتریان شما

مهم است که درک کنیم که اکثر مشتریان فرض می کنند که وب سایتشان با کلمات کلیدی که خود انتخاب کرده اند، رتبه بندی می شود. آنها سئو را می خواهند حتی اگر ندانند چه چیزی است!! مشتری به احتمال زیاد نمی داند که سئو یک سرویس اضافی در هنگام طراحی سایت است.

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

پیش فرض های مشتری در فرآیند طراحی وب سایت

مشتری در مورد طراحی وب سایت جدید برای کسب و کار، هدف جذب مشتری را دارد. بنابراین اگر یک وب سایت بدون توجه به سئو ایجاد کنید، مسلما رتبه بندی نخواهد شد و مشتری به هدفش نخواهد رسید و مهم نیست چقدر روی وب سایت زمان و هزینه صرف شده است. در پایان، وب سایت ها ابزار بازاریابی هستند که برای ایجاد کسب و کار استفاده می شوند. بنابراین اگر یک سایت ایجاد کنید که منجر به تولید نشود، شما به عنوان یک طراح وب موفق، شناخته نمی شوید.

طراحی وب سایت مبتنی بر سئو

طراحی یک وب سایت بزرگ که مطابق با الزامات SEO باشد گران تر و یا سخت تر نیست. این گونه طراحی مبتنی بر درک قوانین اساسی است و به راحت پیدا کردن وب سایت توسط موتورهای جستجو کمک می کند.

دستورالعمل های اساسی SEO برای طراحان وب

این روزها بهینه سازی موتورهای جستجو به دو قسمت اصلی تقسیم می شود:

Onpage SEO (30٪) – شامل : معماری وب، معناشناسی، محتوا و شیوه کدگذاری سایت؛
Offpage SEO (70٪)  گاهی اوقات به عنوان لینک بیلدینگ یا بازاریابی محتوا شناخته می شود.

طراحان وب باید مشتریان خود را بشناسند

اساسا سه نوع مشتری اصلی وجود دارد و نحوه طراحی و ساخت سایت شما بستگی به دسته ای دارد که مشتری شما در آن قرار می گیرد.

  • مشتری که می خواهد وب سایت اش در گوگل، یاهو و بینگ با کلمات کلیدی خاص نشان داده شود. (به عنوان مثال: برنامه ریزان عروسی، قفل ساز، لوله کش، عوامل املاک و مستغلات، شرکت های ارائه محصولات یا خدمات طاقچه، شرکت های با نام تجاری عمومی.)
  • مشتری یک سایت خلاق می خواهد و درخواست رتبه بندی نام تجاری اش را دارد. (به عنوان مثال: مارک هایی که از طریق رسانه های دیگر جایگاه خوبی دارند: Nike، Adidas، McDonalds، Coca Cola، و غیره)
  • مشتری که اکثر کسب و کاراش از ارجاع و بازاریابی آفلاین است. (به عنوان مثال: وکلا شناخته شده یا پزشکان شناخته شده و کسب و کارهای محلی را که قبلا “نام تجاری” روش سنتی را انجام داده اند، تأسیس کرده اند.)

نوع مشتری ۱: SEO و طراحی ترکیبی باید به کار برده شود.

ابزارهای سئو شامل موارد زیر:

برچسب های عنوان منحصر به فرد و متا توصیف برای هر صفحه با هدف قرار دادن کلمات کلیدی در نظر گرفته می شود
یک معماری کلید واژه گرا که به وب سایت های مختلفی کمک می کند؛
زمان بارگذاری سریع؛
یک آدرس ثابت در پایین صفحه؛
محتوای تازه در صفحه اصلی؛
یک وبلاگ غنی از محتوا.

نوع مشتری ۲: برخی از موارد سئو باید در نظر گرفته شوند

این سایت ها اغلب برای طراحی سخت تر هستند. آنها کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند و یک معماری سازگار با SEO دارند، همچنین زیبایی شناسی نیز در این نوع سایت ها مورد توجه قرار دارد.

نوع مشتری ۳: هیچ محدودیت طراحی از نظر سئو در این وب سایت ها وجود ندارد.

در سایت مرسدس بنز یک صفحه پیمایش وجود دارد که کمتر سئو دوستانه است. این نوع وب سایت که معمولا برنده جایزه می شود، اما از نظر رتبه بندی و کلمات کلیدی مناسب نیست، اما از آنجایی که نام تجاری اش به خوبی شناخته شده است، SEO واقعا در آن مهم نیست.

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

سئو بخشی از فرآیند طراحی است

دفعه بعد که شما در حال طراحی یک وب سایت هستید، سئو را به عنوان بخشی از فرایند در نظر بگیرید، نه فرآیندی پس از طراحی وب سایت. یک وب سایت با پایه قوی سئو ، ابزاری موفق در کسب و کار برای مشتریان شما است و مشتریان از این نوع طراحی با بازخورد بالا خوشحال خواهند شد.

آیا شما نیاز دارید وب سایت تان برای مخاطبان هدف در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد و شما نمی دانید که باید چه کاری انجام بدهید ؟ سئوی وب سایت اولین قدم برای ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین است که واقعا  اهمیت دارد و موفق عمل می کند.



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با سئو مرتبط است , طراحی وب سایت با سئو , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ما در 7 مرحله و بدون استفاده از هیچگونه دانش و مهارت خاصی به شما آموزش می دهیم که بتوانید وب سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را به آسانی طراحی کنید. گام های مشخص شده عبارتند از:

  • انتخاب یک دامنه مناسب برای وب سایت فروشگاه اینترنتی
  • انتخاب یک پلتفرم مناسب
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • تنظیمات پرداخت ها
  • اضافه کردن محصولات
  • تست و بررسی سبد خرید
  • بررسی و تجزیه و تحلیل سئو

ما کار های ساده ای انجام داده ایم که بتوانیم علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی، آن را به یک ماشین فروش مناسب تبدیل کنیم. برای این امر باید از مراحل زیر پیروی نمایید:

انتخاب یک دامنه مناسب برای وب سایت فروشگاه اینترنتی

آیا وب سایت فروشگاه اینترنتی شما به یک نام دامنه اختصاصی احتیاج دارد؟ اگر شما قصد فروش محصولات متعدد و ساخت یک نام تجاری را دارید، لازم است که یک دامنه سفارشی تهیه کنید. در غیر این صورت می توانید از زیردامنه های وب سایت های ارائه دهنده خدمات فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید. یک دامنه سفارشی مزایای زیر را برای کسب و کار شما دارد:

  • نام تجاری قابل تشخیص که متعلق به شما است.
  • استفاده از یک آدرس ایمیل حرفه ای مرتبط با دامنه خود که مردم می توانند با شما تماس بگیرند.
  • مزایای سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه سایت 

انتخاب یک پلتفرم مناسب

قطعا شما به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستید که انعطاف پذیر باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده نمود. اغلب کارفرمایان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی نیاز به یک پلت فرم دارند که به آسانی با سایت آن ها ادغام شود. در پلیتفرم انتخابی، می توانید به راحتی دکمه های خرید، ویدجت ها یا فروشگاه ساده را به هر صفحه ای در سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید با استفاده از ابزار وردپرس برای وب سایت خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

حال وقت آن رسیده است تا فروشگاه خود را طراحی کنید. یک پلتفرم فروشگاه ساز مناسب به شما این امکان را می دهد تا صفحات، محصولات، پست های وبلاگ، تصاویر، متن، فیلم ها و موارد دیگر را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید تا مشتریان شما احساس راحتی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که موضوعی را که انتخاب می کنید، نشان تجاری شما را نشان می دهد و به شما امکان می دهد که محصولات خود را در بهترین شرایط ممکن نمایش دهید.

تنظیمات پرداخت ها

دو جنبه کلیدی پرداخت برای وب سایت فروشگاه اینترنتی شما وجود دارد: چگونه مشتریان به شما پرداخت می کنند و چگونه می خواهید این پرداخت ها را به حساب بانکی خود انتقال دهید. معمولا فروشگاه شما باید امکانات زیر را برای پرداخت ها داشته باشد:

  • پردازش پرداخت امن
  • استفاده از SSL
  • قبول پرداخت از همه جا
  • پرداخت از طریق PayPal یا به حساب بانکی خود
  • ادغام با فروشگاه اینترنتی وردپرس

اضافه کردن محصولات

در مرحله بعدی شما باید محصولات مورد نظر خود را به فروشگاه اینترنتی اضافه کنید. برای منظور ابتدا بایستی نوع محصول (فیزیکی، دیجیتال یا خدماتی) را انتخاب کنید. سپس نام محصول و توضیحات آنرا اضافه کنید. قیمت و مقادیر موجود برای فروش را تنظیم کنید. همچنین شما باید یک پیش نمایش از محصول خود ایجاد کنید.

تست و بررسی سبد خرید

استفاده نکردن از سبد خرید یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است باید هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی خود از آن اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت فروشگاهی شما از جمله صفحه سبد خریدتان در انواع تلفن های همراه به خوبی نمایش داده می شود. به مردم اجازه دهید که بتوانند چندین آیتم را به صورت یکجا از فروشگاه اینترنتی شما خریداری کنند و اگر میتوانید خدمات ارسال کالا به صورت رایگان و یا با تخفیف ارائه دهید. امروزه یکی از گزینه های رایج پرداخت PayPal است که در بیشتر فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

بررسی و تجزیه و تحلیل سئو

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه ویژه داشت، سئو و بهینه سازی است. شما باید عملکرد فروشگاه اینترنتی خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید درک بهتری از بازاریابی محصولات خود داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد صفحات سایت و محصولات را نظارت کنید تا بتوانید آنها را برای فروش، دسترسی و کارآیی بیشتر بهبود دهید.

سئو وب سایت 

کتاب آموزش طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی 

با توجه به اهمیت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار های امروزی، در این قسمت یک راهنمای ساده برای طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی قرار داده ایم که می توانید آن را دانلود کرده و استفاده نمایید. این کتاب به زبان انگلیسی بوده و می تواند یک راهنمای مناسب برای شروع کسب و کار اینترنتی شما باشد.

دانلود کتاب: creating-ecommerce-website.pdf [2.57 MB]

طراحی فروشگاه اینترنتی

 



:: برچسب‌ها: 7 گام ساده در طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی سایت فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای بالا بردن ارزش یک صفحه وب سایت و اضافه کردن بازدیدکنندگان احتیاج به هیچ جادو و یا معجزه ای نیست اما مسائلی است که باید فرا بگیرید. همه طراحان وب سایت بر روی طراحی سایت با کاربری آسان و ظاهر عامه پسند تاکیید دارند اما این دو مورد در ظاهر ساده در واقع نتیجه بسیاری از راه کارها است که نتیجه آن موفقیت یک وب سایت است.

 ارزش سایت خود را برای بازدیدکنندگان بالا ببرید. برای بالا بردن ارزش یک صفحه وب سایت و اضافه کردن بازدیدکنندگان احتیاج به هیچ جادو و یا معجزه ای نیست اما مسائلی است که باید فرا بگیرید. همه طراحان وب سایت بر روی طراحی سایت با کاربری آسان و ظاهر عامه پسند تاکیید دارند اما این دو مورد در ظاهر ساده در واقع نتیجه بسیاری از راه کارها است که نتیجه آن موفقیت یک وب سایت است.

نکاتی که در ادامه مطلب عنوان میشوند به شما کمک میکنند تا صفحات وب سایت مناسب و کاربرپسندی طراحی کنید. صفحاتی که باعث شوند بازدیدکنندگان وب سایت شما را به دیگران هم پیشنهاد کنند.

1- بر روی ساخت صفحات با سرعت نمایش سریع تمرکز کنید

نمایش سریع صفحات وب سایت همیشه مهم هستند. مهم نیست که کاربران با چه سرعتی به اینترنت متصل هستند. هر چه قدر صفحات وب سایت شما اطلاعات بیشتری داشته باشند حتما دارای تصاویر و اطلاعات بیشتری برای دانلود هستند. اما همیشه دقت کنید که نمایش سریع صفحات وب سایت احساس خوبی در کاربران ایجاد میکند. پس اولین و مهمترین نکته ساختصفحات وب سایت با سرعت نمایش بالا است.

2- اطلاعات صفحه خود را خیلی زیاد نکنید اما اطلاعات خیلی هم کم نباشد

نوشتن مطالب برای وب سایت با نوشتن مطالب برای مجلات و یا روزنامه ها بسیار متفاوت است. کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان وب سایت ها معمولا آدم های کم حوصله ای هستند و دوست ندارند در صفحات وب سایت با مطالب خیلی طولانی روبرو شوند. شما همیشه باید سعی کنید با کوتاه ترین نوع ممکن بیشترین میزان اطلاعات را به کاربران سایت نمایش دهید. در ادامه با روش نگارش صحیح اطلاعات در وب سایت بیشتر آشنا خواهید شد.


3- ناوبری و استفاده صحیح از لینک ها در صفحات وب سایت

ناوبری و استفاده صحیح از کلیدها و منوهای اصلی در کاربری مناسب سایت بسیار موثر است. شما میتوانید با استفاده صحیح از منوها حتی سایت هایی با مطالب زیاد و صفحات فراوان را به درستی برای بازدیدکنندگان سایت قابل استفاده کنید.

4- استفاده از تصاویر با سایز کوچک و حجم کم

تصاویر مناسب نقش مهمی در سرعت نمایش سریع صفحات یک وب سایت دارند. اکثر طراحان سعی میکنند با استفاده از تصاویر زیبا و مناسب زیبایی بیشتری به سایت خود ببخشند اما دقت کنید که استفاده بیش از حد از تصاویر دقیقا تاثیر معکوس دارد. همیشه سعی کنید از استفاده تصاویر بزرگ در سایت تا حد امکان پرهیز کنید.

یادگیری و استفاده مناسب از CSS به شما در طراحی صفحات وب سایت مناسب بسیار کمک میکند. اگر شما در منوها و یا بخش های ثابتی از تمامی صفحات سایت خود استفاده میکنید بهتر است با استفاده از CSS کاری کنید که این تصاویر تنها یک بار لود شوند و در حافظه کش باقی بمانند و در صفحات بعدی سایت از روی حافظه کش با سرعت بالاتری خوانده شوند.


5- استفاده از رنگ های مناسب در طراحی صفحات وب سایت

دقت کنید در طراحی صفحات وب سایت نیز مانند هر هنر طراحی دیگری استفاده از رنگبندی مناسب بسیار مهم است. این مسئله تا این حد مهم است که اگر شما برای یک کشور و یا منطقه خاص سایتی را طراحی میکنید بهتر است با فرهنگ و سلیقه رنگ آن منطقه آشنا شوید و در سایت خود سعی کنید از آن نوع رنگبندی استفاده کنید.

6- در نگارش اطلاعات مربوط به صفحات وب سایت بروز عمل کنید

همانطور که قبلا اشاره شد وب سایت ها جهانی هستند پس بهتر است اطلاعاتی را در سایت خود ارائه نمایید که بروز و جهانی باشند. برای این که به بازدیدکننده سایت نشان دهید که سایت شما بروز است بهتر است اخبار و اطلاعات بروز را در قسمتی از وب سایت به کاربران نمایش دهید.

7- مطالب صفحات وب سایت خود را از نظر املایی و دستور نگارش بررسی کنید

معمولا بازدیدکنندگان سایت تحمل مشاهده غلط های املایی را ندارند. شما ممکن است در یک صفحه از وب سایت خود مشکل املایی داشته باشید اما نباید انتظار داشته باشید که کاربری با شما تماس بگیرد و مشکل املایی را به شما تذکر دهد. باز هم دقت کنید که مشکلات املایی از نظر بازدیدکنندگان بسیار مهم هستند پس آن را جدی بگیرید.

8- لینک های وب سایت خود را همیشه بررسی کنید که صحیح عمل کنند

لینک های اشتباه و خراب یکی دیگر از امتیازهای منفی بزرگ برای یک وب سایت بشمار میرود. چرا باید یک بازدیدکننده به وب سایتی اهمیت بدهد که از نظر او حتی برای صاحبش هم کم اهمیت است. برای بررسی و پیدا کردن لینک های خراب یک وب سایت این روزها روش های متفاوتی وجود دارد که به شما در این راه کمک میکنند.

9- استفاده از لینک های شفاف و صحیح در وب سایت

در انتخاب عناوین لینک وب سایت دقت کنید. سعی کنید از واژه ها و عبارات شفاف و درست استفاده کنید. برخی مواقع کاربران با عبارات نامشخصی در لینک منوهای یک وب سایت واجه میشوند و همین مسئله باعث گمراه شدن کاربر و نهایتا خروج او از وب سایت میشود.


10- اطلاعات تماس را در تمامی صفحات وب سایت در مکانی مناسب نمایش دهید

بسیاری از طراحان وب سایت با نمایش مشخصات تماس در تمامی صفحات وب سایت مشکل دارند اما حقیقت این است که هر چه قدر هم طراحی وب سایت شما مناسب باشد اما کاربر به درستی نتواند اطلاعات تماس با شما را در وب سایت پیدا نکند عملا وب سایت در جلب مشتری و برآورده کردن نیازهای بازدیدکنندگان وب سایت ناموفق عمل کرده است.

درج صحیح اطلاعات تماس در سایت همیشه به بازدیدکنندگان سایت این احساس را منتقل میکند که میتوانند به راحتی با مدیر و یا مسئولین سایت در تماس باشند. در واقع با انجام صحیح این کار آنها به شما اعتماد میکنند. اگر در سایت خود از ایمیل و یا شماره تماس تلفنی خود صحبتی نکنید کاربران سایت به شما اطمینان نخواهند کرد. در عین حال پاسخ به ایمیل های دریافتی در کوتاه ترین زمان ممکن نیز به افزایش حس اطمینان در کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما کمک فراوانی میکند.



:: برچسب‌ها: طراحی صفحات وب سایت مناسب,طراحی صفحات وب سایت,طراحی صفحات وب,طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

به دلیل این که وب یک جسم بصری است ، طراحی وب سایت شما بسیار مهم است زیرا چگونگی ارائه اطلاعات روی سایت مشخص می‌نماید. اگر طراحی شما آماتوری و مزاحم باشد ، بازدیدکنندگان آن را جدی نگرفته و یا سریعا روی دکمه back  مرورگر کلیک می کنند . در این مقاله ، اصل سادگی در طراحی وب سایت که بسیار مهم است را توضیح می دهیم . با ما همراه باشید .

در روزهای اولیه ، وب حاوی سایتهای بود که در آنها مقدار زیادی اطلاعات وجود داشت . این سایت ها مفید بودند و به خوبی کار می کردند ، اطلاعات در آنها به صورت فشرده ارائه شده بودند و تا جایی که امکان داشت اطلاعات درون یک صفحه نمایش داده می‌شدند. با این حال طراحان وب به سراغ این صفحات رفته و صفحات زشت وب را به صفحات هنری تبدیل کردند.

قبل از اینکه شروع به طراحی سایت خود کنید باید مقداری زمان صرف کنید تا بتوانید سایت های خوب طراحی شده در موضوع مشابه با سایت خود را تحلیل کنید. اگر چند سایت خوب پیدا کردید ، می‌توانید بین همه آنها اصول طراحی مشترکی را ببینید .

سادگی : کمتر بیشتر است

اگر قرن گذشته روی یک از تمرکز داشت ، آن اصل این بود که کمتر بیشتر است . به عنوان مثال جمله های همینگوی که سعی می کرد در کوتاهترین جمله بیشترین مطلب را ارائه کند ، نقاشی های مینی مالیستی ، و البته طراح مد رائول یک مثال خوب از چگونگی اعمال اصل سادگی روی صفحه خانه را نشان داده است .

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

یا وب سایت apple.com  را در نظر بگیرید . در حالی که اپل دارای محصولات مختلفی است که در فروشگاه های مختلفی آنها را به فروش می‌رساند ، صفحه ی خانه آن همیشه دارای یک پیغام ساده و واضح هست که تعیین می کند شرکت در یک زمان خاص چه کاری را انجام می دهد.

برخلاف آن سایت dell.com  است . در حالی که شاید به نظر برسد که این صفحه وب نسیبت به سایت apple.com   شلوغ تر است ، اما وقتی در نظر بگیرید چه تعداد مشتری به سایت شرکت دل مراجعه می‌کنند متوجه می‌شوید که این سایت نیز حتی از سایت اپل ساده‌تر است .

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ساده ولی حرفه ای

یکی از بهترین مثال ها برای سادگی طراحی ، وب سایت گوگل است . صفحه ی خانه این  موتور جستجو بسیار معروف است زیرا درون آن هیچ چیز اضافی وجود ندارد .

حتی سایت هایی که در آنها اطلاعات بسیار زیادی باید انتقال داده شوند نیز سادگی را رعایت می‌کنند. چند سال قبل بی بی سی نیوز و سی ان هر دو دارای سایت های پیچیده و شلوغ بودند که اخبار و تصاویر زیادی در صفحه ی خانه آنها قرار می‌گرفت . اما امروزه هر دو این سایت ها بسیار ساده تر شده اند . با اینکه طراحی ساده برای یک وب سایت خبری به نظر منطقی نمی رسد اما بی بی سی اطلاعات زیادی را از صفحه خانه خود حذف کرده تا این صفحه راحت تر خوانده شود .

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

اصل ساده نگه داشتن طراحی وب سایت

با این حال حقیقت این است که اغلب ما اپل ، گوگل یا بی‌بی‌سی نیستیم. شاید شما نمی توانید با قرار دادن چند کلمه در قسمتهای مختلف صفحه وب و استفاده از وضعیت حداقل و سادگی کار خود را راحت انجام دهید. اما نیازی نیست تا صفحه های وب خود را با محتویات منفجر کنید. بنابر این هدف باید برقرار کردن یک تعادل باشد .

چند نکته برای طراحی ساده را در اینجا می‌بینید:

  • یک مرکز توجه به خصوص برای صفحه خانه خود در نظر داشته باشید . تمرکز اصلی – یعنی اولین چیزی که چشم باز کننده های سایت شما را می‌گیرد- باید کاملا قابل دیدن باشد . آن را بزرگ ، واضح  و قدرتمند ایجاد کنید. اما دیگر عناصر صفحه می توانند دارای رنگ کمتر ، با تمرکز ملایم تر و کوچک تر باشند . به عبارت دیگر اغلب به صفحه شما باید دارای ظاهر ملایمی باشد تنها با یک استثناء .
  • فضای سفید زیادی را مورد استفاده قرار دهید و سعی کنید ساختار صفحه را ساده کنید .
  • تعداد کل لینک ها را محدود کنید .
  • از دو یا سه ستون استفاده کنید .
  • یک مسیر و روش ساده و مشخص برای حرکت درون صفحات سایت در اختیار کاربران قرار دهید . به کاربر اجازه ندهید تا به دلیل پیچیده بودن سایت شما دچار سرگیجه شود .
  • نماد اصلی خودتان را (چه یک تصویر و چه سر تیتر ) را با یک رنگ باطراوت نمایش دهید .

طراحی سایت مبتی بر اصل سادگی در شرکت طراحی وب افرا

شرکت طراحی وب افرا با تیمی مجرب و کارآزموده در خدمت شماست تا طراحی سایت کسب و کار شما را انجام دهد . ساده نگه داشتن طراحی وب سایت و در عین حال طراحی حرفه ای از جمله خدمات شرکت وب افرا می باشد .



:: برچسب‌ها: اصل ساده طراحی سایت,اصل طراحی وب سایت,اصل ساده طراحی وب,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی سایت اختصاصی پروژه مورد نظر نسبت به خواسته های مشتریان به صورت کدنویسی شده طراحی می گردد. در این مدل پروژه ها ابتدا مشتری جزئیاتی از پروژه مورد نظر خود را به شرکت طراحی سایت ارائه می دهد تا برآورد زمانی طراحی سایت و هزینه های مربوط به آن تعیین گردد. در این پروژه ها شرح پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت هر چقدر شرح پروژه کامل تر باشد، نتیجه نهایی طراحی سایت اختصاصی رضایت بیشتری را برای مشتریان در پی خواهد داشت. در شرکتطراحی سایت نوپرداز روال کاری به این صورت می باشد که ابتدا مشتری طرح گرافیکی مورد نظر خود را تایید می کند و پس از آن تیم برنامه نویسی شرکت شروع به پیاده سازی سایت اقدام می نماید.

طراحی سایت 

طراحی سایت اختصاصی چگونه است؟

در طراحی سایت های اختصاصی همه چیز از اول برنامه نویسی می شود و روند کاری آن با طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده متفاوت است. این مدل سایت ها توسط یک تیم قابل پیاده سازی است و هر چقدر پروژه گسترده تر باشد، به نسبت آن نیرو های بیشتری برای طراحی سایت مورد نظر نیاز است. این مدل پروژه ها چون کاملا بر اساس نیاز مشتری پیاده سازی می شوند، در صورتی که تجزیه و تحلیل های ایده اولیه به خوبی صورت گرفته باشد و شرح پروژه کامل باشد، سود زیادی را برای مشتریان خواهد داشت. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره گیری از تیمی حرفه ای و با تجربه پروژه های طراحی سایت اختصاصی را به صورت کاملا دقیق و مطابق با نیاز های مشتریان پیاده سازی می نماید. از جمله مهم ترین مواردی که مورد نظر شرکت است، کاربرپسند بودن وب سایت شما و امنیت آن می باشد که این مورد همواره جز اصلی ترین مواردی است که در شرکت طراحی سایت نوپرداز به آن ها پرداخته خواهد شد.

طراحی سایت با قالب های آماده

طراحی سایت با قالب های آماده، سایت هایی هستند که در گذشته طراحی شده اند و اکنون به صورت رایگان و یا با هزینه کمی فروخته می شوند. در طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده اغلب از قالب های آماده ای استفاده می شود که شباهت زیادی به سایت مورد نظر شما دارد. هزینه استفاده از این قالب ها نسبت به طراحی سایت اختصاصی کمتر بوده و در مواردی که مشتریان انتظارات ویژه ای از وب سایت خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. 

از مزایای مهم قالب های آماده بدون هزینه بودن یا کم هزینه بودن آن ها است و شما می توانید قبل از خرید قالب آن را به صورت کامل آنالیز کنید. اما معایب این وب سایت ها زیاد هستند که از جمله آن ها می توان به منعطف نبودن آن ها و عدم سازگاری این وب سایت ها با اصول سئو و بهینه سازی اشاره داشت. معمولا کار پنل های کاربری این سیستم ها آسان نبوده و نیاز به جلساتی برای آموزش آن به مشتریان می باشد.

زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی 

معروف ترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت به صورت اختصاصی php و asp هستند ولی از زبان های دیگری مانند جاوا و ruby نیز می توانیم برای طراحی وب سایت مورد نظر خود استفاده نماییم. زبان asp با استفاده از کتابخانه های دات نت و بستر ویندوز، برای انجام پروژه های وب  مورد استفاده قرار می گیرد. زبان برنامه نویسی php هم با بهره گیری از بستر قدرت مند لینوکس و یونیکس برای پیاده سازی پروژه های طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. مدیریت پایگاه داده در این زبان با استفاده از mysql می باشد. زبان طراحی سایت php به دلیل متن باز بودن آن قابلیت توسعه و رشد زیادی دارد و به همین دلیل پروژه های طراحی شده با استفاده از این زبان از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

در آخر این که اگر می خواهید مناسب ترین انتخاب را برای طراحی وب سایت مد نظر خود داشته باشید ابتدا به این موضوع فکر کنید که چقدر در کسب و کار خود جدی هستید. قالب های آماده اغلب وب سایت هایی هستند که مطالبق با نیاز شما طراحی نشده اند. شما می توانید برای شروع کار وب سایت خود از این قالب ها استفاده کنید اما پیاده سازی یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای اغلب با استفاده از طراحی سایت اختصاصیصورت می گیرد و باید لازم است که مراحل بعدی مورد توجه شما قرار گیرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اختصاصی چیست,طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت چیست,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

یکی از بخش های اصلی در طراحی وب سایت سطح بالا ، بدون شک داشتن یک تجربه کاربری عالی است.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند در رقابت با سایر شرکت ها پیروز شوند. در هنگام استفاده از وبسایت یا برنامه ، کاربر باید توسط شما هدایت و راهنمایی شود .

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

دریافت بازخورد کاربران در مورد رابط کاربری

سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران شما، توسط تیم پشتیبانی مشتریان امکان پذیر است.

تیم پشتیبانی بیشتر وقت خود را با صحبت کردن با مشتریان صرف می کند و آنها با آنچه که مشتریان می خواهند در سایت شما تجربه کنند و آنچه باید در سایتتان بهبود یابد ، بیشتر آشنایی دارند .

اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربری شما گیج کننده است یا نه ، شما فقط از کاربر برنامه بخواهید که نظر خودش را در مورد رابط کاربریتان اعلام کند .

به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید رو به جلو حرکت کنید و آن ایده را به فهرست کارهایتان اضافه کنید . صرف نظر از اینکه مشکلی خاص در تجربه کاربری وجود دارد یا خیر ، صحبت کردن با مشتریان  می تواند به شما کمک کند که انتظارات آنها برای حل مشکل را درک کنید .

کسب موفقیت در گرو جذب رضایت مشتری است

اگر می خواهید موفقیت کسب کنید باید به کاربران خود اجازه موفق شدن بدهید . تنها راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتری شما فکر می کند برایش موفقیت به ارمغان می آورد را بدانید و بدانید که چه چیزی آنها به سمت محصول یا وب سایت شما سوق می دهد و آنها از وب سایت یا محصول شما چه انتظاری دارند .

هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، به دنبال موفقیت و پیشرفت  است. آنچه که باید انجام دهید، این است که اطمینان حاصل کنید که آنها بدانند که در مسیر درستی برای دستیابی به موفقیت مد نظر شان قرار دارند .

در اینجا چند نکته و ترفند برای دستیابی به این امر وجود دارد:

  • درک نقش هایی که وبسایت یا محصول شما ایفا می کند .

     

    بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

    بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

به عنوان مثال، با یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و یا برای  بهبود کاربران در کار از راه دور استفاده شود.

  • درک اینکه کدام یک از نقش ها در موفقیت تاثیر دارند
بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

یک گام ساده می توانید از کاربران خود بخواهید آنچه را که آنها می خواهند با محصول شما به دست آورند را توضیح دهند. به این صورت شما راه حل هایی را پیدا خواهید کرد که در یک دوره ی کوتاه مدت به شما فرصتی برای ایجاد تغییرات بزرگ را می دهد.

  • کاربران را در چگونگی استفاده بهتر از آنچه که شما ارائه می دهید آموزش دهید .

شما باید مسیرهای خاصی داشته باشید که از طریق آن کاربران را هدایت کنید و این ویژگی ها باید به آنها کمک کند که به آنچه که آنها “موفقیت” می نامند ، دست یابند .

هنگامی که شما می دانید هدف کاربران چیست، شما می توانید جریان وب سایت یا محصول خود را برای رسیدن به هدفشان طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را می خواهند بدست آورند و چه چیزی را موفقیت در نظر می گیرند .

  • تعداد افرادی که از خرید در وب سایت شما پشیمان می شوند را کم کنید .

اکثر وبسایت ها صبر خواهند کرد تا مشتریان از دست بروند و سپس می پرسند چگونه مشتریان را برگردانیم . به جای این کار مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده ، با مشتری صحبت کنید و چگونگی بهبود خدمات خود را دریابید و انجام دهید .

  • بدانید مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را توصیف می کنند .

هنگامی که هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید، یا کسی می گوید که همه چیز عالی است، این می تواند به این معنی باشد که آنها زمان کافی برای پیدا کردن نقص را نداشته اند یا اینکه شما سوالات درست را نپرسیده اید .

موردی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ چیز کامل نیست. همیشه جایی برای بهبود وجود دارد و شما باید آن را به کار ببرید .

کاربر ممکن است درباره یک مشکل به شما چیزی نگوید زیرا فکر می کند مشکل کوچکی است، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی در مورد نحوه استفاده و تجربه کاربر نسبت به  وب سایت یا محصول خود را خواهید یافت .

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک

شما منبع طلایی تجربه کاربری  را پیش رو دارید

هر زمان که یک مشتری در مورد یک مشکل به شما می گوید، بدانید که این یک مشکل نیست، بلکه فرصتی است که می توانید رو به جلو حرکت کنید . البته اطلاعات خام  و گفتن مشکل همیشه مفید نیست و شما نمی توانید همیشه راه حل های جدیدی را برای هر مشکل ارائه کنید .

آنچه که باید به خاطر داشته باشید این است که کسی برنده است که کاربر او را پشتیبانی و کمک کند . بنابراین از پشتیبانی کاربر استفاده کنید تا محصول و وب سایت خود را ارتقا دهید و در بدترین حالت ، شما حداقل یک مشکل را در کوتاه مدت حل کرده اید .

در بهترین حالت، شما یک جهش بزرگ به جلو از نظر UI و UX، انجام داده اید و یا یک ویژگی با نام تجاری جدید ارائه خواهید کرد . در این صورت کاربران شما در واقع با محصول یا وب سایت شما مرتبط هستند.

تجربه کاربر

فرآیند ساخت تجربه کاربر عالی چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه به دست آورید، بلکه برای رسیدن یه آن زمان لازم است. با این حال بسیار مهم است که UX خود را ارزیابی کنید و به طور مداوم برای بهبود آن کار کنید. شما باید هر بار به آخرینآپدیت نگاه کنید و چند سوال را از خودتان بپرسید.

آیا شما نیاز به بهبود تعاملات دارید؟ ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و آن را حل کنید. آیا همه اهداف شما را درک می کنند ؟  آیا همه می دانند که محصول شما چگونه کار می کند؟

شرکت طراحی سایت وب افرا با تیمی مجرب در خدمت شماست تا در بهینه سازی سایت و تجربه کاربر سایت یا محصول شما را یاری سازد . با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهبود تجربه کاربر در وب سایت شما را راهنمایی کنند .



:: برچسب‌ها: بهبود تجربه کاربری بازدید کنندگان وب سایت های تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک , بهبود تجربه کاربری سایت , بهبود تجربه کاربری ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

شروع توسعه و طراحی وب سایت می تواند کمی دشوار و گیج کننده باشد. یادگیری آن بسیار وسیع بوده و گزینه های زیادی برای انتخاب مناسب ترین زبان برنامه نویسی، فریم ورک ها و ابزار های دیگر طراحی سایت وجود دارند. اما از کجا باید آغاز کنیم؟ هیچ پاسخ صحیحی در این زمینه وجود ندارد اما شما می توانید از مسیر پیشرفت بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای استفاده کنید. شروع کار با رعایت اصول اولیه بهتر است و به مرور به مطالعه زبان های برنامه نویسی دقیق تر تبدیل می شود. در ادامه به بررسی این زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت خواهیم پرداخت و ابزار های خوبی را به شما معرفی خواهیم نمود.

HTML و CSS

اگر شما تازه طراحی سایت را شروع کرده اید، HTML و CSS گزینه های مناسبی برای شما هستند. این دو در واقع زبان برنامه نویسی نیستند زیرا بر مبنای منطق کار نمی کنند. HTML یک زبان نشانه گذاری است و CSS یک زبان برای استایل پروژه است. HTML ساختار یک صفحه وب سایت را مشخص می کند و CSS تعریف می کند چگونه یک صفحه بر روی صفحه نمایش به نظر برسد. این دو زبان به عنوان زبان های فرانت اند در نظر گرفته می شوند زیرا در مرورگر کار می کنند. برخی از برنامه نویسان با زبان های کامل مانند پایتون یا جاوا اسکریپت شروع به کار می کنند. اما اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید و مطمئن نیستید برای شروع باید چه کاری را انجام دهید، HTML / CSS باید در اولویت فهرست شما باشد.

این دو زبان بسیار متفاوت هستند، اما آنها به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. یک صفحه با فقط HTML کار خواهد کرد، اما اینطور زیبا به نظر نخواهد رسید. به طور مشابه در صورتی که بخواهیم فقط از CSS استفاده کنیم باز هم موفق نخواهیم بود، زیرا HTML باید توسط مرورگر رندر شود تا CSS هم بارگذاری شود.

شما با یادگیری HTML و CSS می تواید یک وب سایت را ایجاد کنید. درست است که وب سایت هایی که فقط با HTML و CSS ایجاد می شوند پویا نیستند ولی به خوبی کار می کنند. هر چند وقت یکبار نسخه های جدیدی از آن ها ارائه می شود که فقط ویژگی های جدیدی را ایجاد کرده که با استفاده از آن ها کار وب سایت های در حال توسعه بسیار ساده تر می شود. توصیه من این است که سعی کنید پروژه های خود را خودتان انجام دهید و اگر به مشکل برخورد کردید آن را در گوگل و وب سایت Overflow جستجو نمایید. 

طراحی سایت 

وقتی صحبت از یادگیری HTML و CSS می شود، این سوال پیش می آید که آن ها را از چه منبعی یاد بگیریم؟ خوشبختانه منابع رایگان فراوانی برای یادگیری این زبان ها وجود دارند که از معروفترین این وب سایت ها می توان به سایت W3Schools اشاره داشت. بعضی افراد W3Schools را دوست ندارند، اما این یک سایت عالی برای مبتدیان است.

من همچنین می خواهم ارزش پیش پردازنده هایی مانند Sass و Less را ذکر کنم. این ها زبان هایی هستند که منطق پیشرفته تری را برای متغیرها، حلقه ها و توابع فرآهم می کنند. قبل از اینکه بتوانید به سراغ Sass بروید باید ابتدا CSS را درک کنید. اما اگر می خواهید به طور جدی کار خود را در طراحی وب سایت ها انجام دهید، در نهایت باید به سمت آن بروید. 

طراحی وب 

همچنین پیش پردازنده هایی برای HTML نیز وجود دارند اما آنها به طور گسترده ای استفاده نمی شوند. از جمله معروف ترین آن ها HAML و JADE می باشند. 

جاوا اسکریپت/ES6

زبان فرانت اند دیگری که بسیاری از طراحان وب سایت ها از آن استفاده می کنند جاوا اسکریپت است. این زبان نیز به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بتوانند افکت های پویایی را روی صفحات وب ایجاد کنند. با استفاده از جاوا اسکریپت، می توانید منوهای کشویی، اسلاید های کشویی، پنجره های مدال و بسیاری دیگر از رابط های وب را ایجاد نماید. پیشرفت ها در CSS3 اجازه می دهد که برخی تغییرات را بدون استفاده از جاوا اسکریپت انجام دهیم اما این به آن معنا نیست که جاوا اسکریپت یک زبان بی ارزش تلقی شود. در حال حاظر وب مستر های زیادی از جاوا اسکریپت برای ایجاد تصاویر پویا در وب سایت خود استفاده می کنند.

آخرین نسخه جاوا اسکریپت ES2015 نامیده می شود. اگر اصول اولیه جاواسکریپت را یاد بگیرید، ES2015 را درک خواهید کرد. ES2015 در نسخه فعلی JS و تمامی نسخه های آینده پشتیبانی می شود. بعضی ممکن است استدلال کنند که جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمل نمی کند. اما از آنجا که شما می توانید Node.js را بر روی سرور اجرا کنید، اکنون می توانید جاوا اسکریپت را به عنوان زبان فرانت اند و بک اند استفاده کنید.

برای شروع یادگیری با مبانی جاوا اسکریپت مانند تنظیم متغیرها، ایجاد حلقه ها، توابع و اپراتورهای منطقی شروع کنید. البته این دانش را می توان با هر زبان برنامه نویسی دیگری هم یاد گرفت. سعی کنید از روش پروژه محور که بهترین روش برای یادگیری جاوا اسکریپت است، استفاده کنید. در هنگام مطالعه جاوا اسکریپت و سایر کتابخانه ها مانند jQuery / TypeScript شما اغلب سوالاتی دارید که گوگل نمی تواند پاسخ دهد. توصیه می کنم سوالات خود را به انجمن های اینترنتی ارسال کنید.

پی اچ پی، Ruby یا پایتون

آخرین بخش طراحی وب سایت که به بک اند پروژه شما کمک خواهد کرد. در این قسمت زبان های مختلفی وجود دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. البته بعضی از این زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند. چندین سال پیش، Perl / CGI زبان مورد نظر برای توسعه بک اند وب سایت بودند. امروزه تقریبا این زبان ها وجود ندارند.

امروزه توسعه دهندگان جدید، بحث های بسیاری در مورد پی اچ پی دارند. پی اچ پی یکی از زبان های طراحی وب سایت قدیمی است و به طور خاص برای توسعه وب ساخته شده است. به طرز عجیبی خالق پی اچ پی هرگز نمی خواست که آن یک زبان برنامه نویسی باشد. اما در طول سال ها این زبان به سرعت رشد کرد. در حال حاضر پروژه هایی مانند وردپرس، جوملا و مگنتو همه بر روی پی اچ پی به خوبی کار می کنند. این به این معنی است که اکثریت قریب به اتفاق از توسعه دهندگان وب حداقل یکبار از پی اچ پی استفاده کرده اند.

دو زبان بسیار محبوب دیگر Ruby و پایتون هستند. این زبان ها نیز برای یادگیری جالب هستند زیرا آنها زبان های برنامه نویسی هستند که می توانید از آن ها برای طراحی وب سایت ها نیز استفاده کنید. تمام این زبان ها اوپن سورس و رایگان هستند و شما می توانید از آن ها در پروژه های خود استفاده کنید. از جمله فریم ورک های معروف برای طراحی سایت می توان به لاراول، سیمفونی، CodeIgniter و زند اشاره نمود. 

زبان طراحی وب سایت 

 زبان پرس و جو ساخت یافته (SQL)

اگر به دنبال توسعه بک اند وب سایت خود هستید لازم است تا SQL را فرا بگیرید. با استفاده از این زبان شما می توانید از موتورهای پایگاه داده مانند MySQL و PostgreSQL بهره بگیرید. خبر خوب این است که اکثر موتورهای دیتابیس با تمام کد های SQL سازگار هستند. بنابراین هنگامی که SQL یاد میگیرید، می توانید در هر پایگاه داده ای که با آن مواجه هستید کار کنید. محبوب ترین موتور پایگاه داده برای مبتدیان MySQL است. اما باید اشاره کنم که بسیاری از پایگاه های داده ها رابط هایی مانند PHPMyAdmin دارند. این ابزار به شما اجازه می دهد تا بدون نوشتن کوئری به درخواست های خود دسترسی داشته باشید. 

در نتیجه باید گفت که پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد زیرا همه چیز بستگی به نیاز های شما مشخص خواهد شد. توسعه دهندگان ظاهر وب سایت می توانند HTML و CSS و برخی قسمت های جاوا اسکریپت را یاد بگیرند. توسعه دهندگان بک اند نیز می توانند با HTML و CSS آشنایی داشته باشند اما باید تمرکز خود را روی یادگیری یک زبان برنامه نویسی بک اند و موتور پایگاه داده قرار دهند. 



:: برچسب‌ها: زبان برنامه نویسی طراحی وب سایت,طراحی وب سایت,برنامه نویسی طراحی سایت,برنامه نویسی طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در دو دهه گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه طراحی وب سایت انجام شده است. حتی برخی از منتقدین طراحی وب سایت به عنوان یک حرفه شناخته شده، هنوز هم نتیجه می گیرند که کار طراحان در دنیای ما ادامه خواهد یافت. طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها طرح های خود را با استفاده از فتوشاپ ایجاد می کنند و بعد آنها را به HTML تبدیل می کنند. با این وجود، من معتقد هستم که طراحان وب با دانش و تجارب وسیع، همچنان بسیار با ارزش هستند. در این جا شش دلیل وجود دارد که چرا ما هرگز نمی توانیم طراحی وب سایت را به عنوان یک حرفه ای در حال مرگ در نظر بگیریم:

طراحی سایت 

امنیت و نگهداری وب سایت

همانطور که می دانید داشتن وب سایت های امن برای حفظ شهرت هر شرکتی ضروری است. به طور مشابه، طراحی وب سایت، ساختار سایت و بهینه سازی موتور های جستجو (سئو) ضروری است. یک هکر همیشه به دنبال استفاده از وب سایت های آسیب پذیر است که جزئیات امنیتی منسوخ شده ای دارد. آسیب پذیری در امنیت می تواند اطلاعات حساس مشتریان را از بین ببرد یا کامپیوترهای بازدید کننده وبسایت را آزار دهد. بنابراین، یکی از الزاماتی که شرکت باید در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب در نظر بگیرد نگهداری وب سایت و به روزرسانی های امنیتی است. از آن جایی که بسیاری از مردم از لحاظ فنی حرفه ای نیستند تا امنیت وب سایت خود را بررسی کنند و فعالیت های تعمیر و نگهداری را انجام دهند، در نتیجه آن ها نیاز به خدمات یک طراح وب حرفه ای دارند. وب سایت های پیچیده نیازمند داشتن یک طراح وب با تجربه است که همیشه به روزرسانی می شود.

نام تجاری اختصاصی

نقش طراح وب در تسریع تحویل مطالب با کیفیت و پیام های تبلیغاتی ویژه به بازدیدکنندگان وبسایت بسیار حیاتی است. در بسیاری از شرکت های بزرگ طراحان وب علاوه بر فناوری اطلاعات، بخشی از تیم بازاریابی نیز هستند. نیکول بوئر، مدیر حرفه ای وب و طراح گرافیک در مقالات اخیرش در مورد روندهای طراحی وب در سال 2016، این نکته را مطرح کرد که توانایی یک طراح وب برای طراحی صفحه هایی که نام تجاری شرکت را استوار می کنند بسیار حیاتی است. بنابراین، این امر منجر به ادغام بازاریابی و طراحی وب سایت می شود. از آنجایی که دیوار بین بازاریابی و فن آوری، مدت ها است که شکسته شده است، طراحان وب باید با یادگیری در مورد محتوا، بازاریابی و نام تجاری، مهارت های خود را گسترش دهند.

کارکرد های تخصصی وب سایت

با تکامل سریع تکنولوژی، تقریبا هر چیزی که ما هر روز انجام می دهیم، مرتبط با طراحی و توسعه وب است. بنابراین، این بدان معنی است که مهارت ها و دانش هر توسعه دهنده وب باید تکامل یابد. توسعه دهندگان وب بایستی دانش خود را برای یادگیری مهارت های جدید مانند برنامه نویسی اندروید، وبلاگ نویسی سفارشی و برنامه های سفارشی دیگر گسترش دهند. طراحی وب یک حرفه ای در حال مرگ نیست بلکه یک تکامل است، درست مثل هر چیز دیگری.

تجربه بازاریابی آنلاین واینترنتی

داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در بودجه بندی کارآمد فعالیت های بازاریابی تاثیر به سزایی دارد و فعالیت های بازاریابی آنلاین و برنامه ریزی توزیع محتوای مناسب را تسهیل می کند. در این جا دانش و تجربه یک طراح وب است که می تواند به بازاریابی بهتر محصولات و خدمات شما کمک نماید.

طراحی وب سایت بعنوان یک هنر است

طراحی وب سایت هنوز به عنوان حرفه ای برای کسانی که مایل به یادگیری ایده های جدید هستند و آن ها را در طرح های خود در نظر می گیرند، در نظر گرفته می شود. امروزه مردم در مورد تجربه کاربری صحبت می کنند تا به احساس، نگاه و محتوایی که بازدید کننده هنگام بازدید از یک وب سایت خاص می پردازد، اشاره کنند. بنابراین عناصر مانند فونت ها، پس زمینه، تصاویر، طرح های رنگی، فیلم ها، و طرح بندی ها در طراحی وب همچنان اهمیت بیشتری می یابد. بنابراین، طراحی سایت برای کارکنانی که فرصت یادگیری را در اختیار دارند، یک حرفه قابل قبول است.

کیفیت و استاندارد وب سایت

بخش بزرگی از محتوا موجود در اینترنت امروزه توسط یک فریمورک مانند دروپال، وردپرس، بلاگر و هر چیز دیگری تولید می شود. این فریمورک ها به عنوان استاندارد وب سایت های با کیفیت ارائه می شوند که کلید های میانبری هستند که شما را قادر به صرفه جویی در وقت و پول می کنند. در حال حاضر تقریبا تم هایی برای هر نوع وب سایتی که شما می خواهید وجود دارد. با این وجود هنوز ویژگی هایی وجود دارند که دسترسی به آن ها با استفاده از قالب ها مشکل است. 

در نتیجه، حرفه طراحی وب سایت به خوبی ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانی که طراحان مایل به انطباق با صنعت جدیدی باشند.

آینده حرفه طراحی سایت 

ترجمه از سایت huffingtonpost



:: برچسب‌ها: آینده حرفه طراحی وب سایت , آینده حرفه طراحی وب سایت , آینده حرفه طراحی سایت , حرفه طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این مقاله تصمیم گرفتیم اشتباهاتی که در شرکت های طراحی وب سایت ممکن است روی دهند را بررسی کنیم و درس های ارزشمندی را که در شرکت طراحی سایت خودمان به دست آوردیم را برای شما شرح بدهیم.

کار کردن بدون قرارداد با شرکت طراحی سایت

ما برای سال ها بدون قرارداد کار کردیم و پس از چند بار شکست در پروژه های طراحی وب سایت بدون قرارداد ما دانستیم که ما باید از خودمان محافظت کنیم. پس قرارداد را برای هر پروژه و هر مشتری (هر زمان که لازم است)، تهیه کنید. قرارداد نوشتن می تواند یک کار وقت گیر باشد، بنابراین یک قالب قراردادی قوی ایجاد کنید که می توانید دوباره استفاده کنید و سفارشی کنید. یک برنامه کاری در قرارداد قرار دهید تا از سردرگمی درباره آنچه که برای قیمت توافق شده ارائه می کنید را از بین ببرد.

پرداخت کامل هنگام تکمیل پروژه

برای سال ها ما پرداخت های مرحله ای انجام ندادیم. این مربوط به زمانی بود که تمام کار انجام شده بود و ما بالاخره یک فاکتور ارسال کردیم. این جریان نقدی ما را نابود کرد و کسب و کار ما را در معرض خطر قرار داد. ما درخواست اولیه برای پرداخت اولیه نداشتیم، بنابراین زمانی که مدیر فناوری اطلاعات که این پروژه را آغاز کرده بود، اخراج شد، رئیس او گفت که نمیخواهد از آنچه که ما طراحی گرده ایم، استفاده کند. پس آژانس خود را در موقعیتی بهتر قرار دهید و جریان های نقدی و منابع را با استفاده از موافقتنامه های مقدماتی مبتنی بر تاریخ برای پرداخت، برنامه ریزی کنید. برای پروژه های کوچکتر پنجاه درصد را به عنوان پیش پرداخت دریافت کنید و در پروژه های بزرگ تر این مقدار را به نسبت تا سی درصد کاهش دهید.

تغییر قیمت ها

تغییر قیمت ها به ما اجازه داد تا پروژه هایی را که برای ما مناسب نبودند و یا اینکه برای شرکت طراحی سایت ما بیش از حد خطرناک بود را کنار بگذاریم. به زودی متوجه شدیم که کمتر کار می کنیم اما پروژه های سودآور بیشتری را جذب می کنیم. ما کمتر کار می کردیم، کار بهتری انجام می دادیم و پول بیشتری دریافت می کردیم. شما می توانید به مشتریان خود ایمیل ارسال کنید و توضیح بدهید که قیمت های ما به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.

پرداخت مالیات شرکت

در روزهای اول، زمانی که ما از یک مشتری پولی را دریافت کردیم، مالیات (مالیات بر ارزش افزوده) دولت حدود ۲۰٪ بود. از آنجایی که در آن زمان نقدینگی ما به نحوی بسیار ضعیف بود، ما اغلب این ۲۰% مصرف کردیم و سپس زمانی که نوبت پرداخت مالیات ها شد این بحث باعث ایجاد استرس شد. در نهایت ما یک حساب بانکی جداگانه برای این مالیات باز کردیم و به محض اینکه یک مشتری به ما پرداخت کرد، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را مستقیما به این حساب منتقل کردیم. این به مدیریت بهتر جریان نقدی منجر شد و به شرایط استرس زا پایان بخشید.

مدیریت ضعیف صورت حساب ها

ما میزبان بسیاری از وب سایت ها بودیم و صدها فاکتور را در ماه های مختلف در هر سال ارائه میدادیم. نظم نداشتن کار سبب شد پیگیری صورت حساب ها دشوار شود. این فقدان نظم و انضباط درباره صدور صورت حساب واقعا به جریان نقدی شرکت لطمه زد. در نتیجه ما فردی را استخدام کردیم که به بررسی صورت حساب ها بپردازد و بدهی های شرکت ما را مدیریت نماید. در نتیجه جریان نقدی ما بسیار عالی شد و ما می توانستیم روی کارمان تمرکز کنیم.

نادیده گرفتن وب سایت خودمان

ما خیلی درگیر کار با مشتری بودیم که باعث شد وب سایت خودمان در سال های اخیر به روز نشده و یا دوباره طراحی وب سایت انجام نشده است. در نتیجه ما هر چند ماه یکبار زمانی را برای به روز رسانی طراحی وب سایت خود اختصاص دادیم و این منجر به پیروزی بیشتر ما و بیشتر شدن قرارداد های شرکت ما شد.

ارزیابی نکردن سود آوری شرکت

ما یک نوع کد را دوباره در پروژه های مختلف بازسازی کردیم و ما هیچ تصوری از سرمایه گذاری پروژه هایمان نداشتیم. این مورد سبب شد ما دائما در حال بررسی پروژه طراحی وب سایت خود شویم تا ببینیم چه جایی ما زمان را از دست دادیم و چگونه می توانیم آنرا به دست آوریم. بنابراین ما شروع به کشف راه هایی برای کپی کردن بلوک های کد مفید کردیم.
هنگامی که ما یک روند ساده برای طراحی وب سایت ها داشتیم، شروع به اندازه گیری تلاش های خود نسبت به پاداش ها کردیم. تجزیه و تحلیل ها به ما این امکان را داد تا قسمت های مشکل اضافی را شناسایی کنیم، فرآیند ها را بهبود بخشیم، پروژه های بهتر را انتخاب کنیم و سودآوری را بهبود بخشیم.



:: برچسب‌ها: اشتباهات شرکت های طراحی وب سایت,اشتباهات شرکت های طراحی,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت چیزی است که اغلب مردم هنگام بالا آوردن یک سایت به آن فکر می کنند. آنها ممکن است ساعت ها، روزها یا حتی هفته ها را صرف قرار دادن یک لوگو یا رنگ هایی که با یکدیگر همخوانی دارند، کنند. وب سایت های بسیاری وجود دارد که دارای ویژگی های طراحی وب سایت بد هستند ولی مردم را مجبور به بازدید از سایت خود می کنند. سعی کنید وب سایت خود را برای یک تجربه کاربری منحصر به فرد آماده کنید. تاثیر طراحی وب سایت شما روی مردم بیشتر از آن چیزی هست که فکرش را می کنید. 

متن وب سایت

شما ممکن است فکر کنید طراحی سایت مربوط به گرافیک، رنگ، پیکسل و غیره است، اما متن بخش مهمی از آن است که همیشه نادیده گرفته می شود. متن اکثریت سایت شما را تشکیل می دهد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که در سایت شما به خوبی ارائه شود.

برخی از نمونه استفاده های نادرست از متن در وب سایت ها عبارتند از:

  • متن کوچک که خواندن آن دشوار است.
  • فونت های نامعتبر (به عنوان مثال فونت هایی که به نظر دست نوشته اند).
  • متن هایی که به نظر می رسند با هم شلوغ شده اند.
  • کنتراست رنگ، خواندن متن را دشوار می کند.
  • متن زیر خط دار لینک نیست.
  • متن رنگی که لینک نیست.
  • پاراگراف های برجسته.

اگر افراد دچار مشکلی در خواندن محتوا سایت شما شوند، آنها زیاد در وب سایت شما منتظر نخواهند ماند. همیشه، همیشه، همیشه روی خواندن و نوشتن متن در وب سایت خود تمرکز کنید.

متن وب سایت 

ناوبری بد وب سایت

ناوبری یکی از چیز هایی است که می تواند در ذهن مخاطب یک دید خوب یا بد نسبت به وب سایت شما ایجاد کند. هنگامی که شما به دنبال چیزی در سایت باشید و نتوانید آن را پیدا کنید بدون آن که دلیل آن را بدانید. ناوبری بد وب سایت شامل موارد زیر است:

  • ناوبری ضعیف
  • ناوبری ناشناس
  • ناوبری پیچیده
  • لینک های شکسته در ناوبری
  • پیشمایش بی پایان
  • ناوبری بدون نوار جستجو 

هر چند هفته (یا بیشتر)، در وب سایت خود بازی کنید و ببینید آیا می توانید همه چیز را پیدا کنید. با این حال بهتر است از دوستان و یا اعضای خانواده برای تست سایت خود یاری بگیرید. به نظرات آن ها احترام بگذارید و فقط از آن به عنوان یک راه برای بهبود سایت خود استفاده کنید.

استفاده از طرح کلی بد برای وب سایت

برخی از ویژگی های طراحی وب سایت وجود دارند که فریاد می زنند تا ثابت شوند، اما به هر دلیلی، برخی از صاحبان وب سایت ها تصمیم به نادیده گرفتن آن ها دارند. این نه تنها بازدید کنندگان بالقوه را به سایت شما کاهش می دهد، بلکه می تواند سبب محدود کردن تعداد افرادی شود که قصد یافتن وب سایت شما را دارند.

بعضی از این ویژگی های طراحی بد طراحی وب عبارتند از:

  • وب سایت هایی که در مرورگرهای خاص کار نمی کنند (یا دارای مسائل عمده ای هستند).
  • وب سایت هایی که در دستگاه های تلفن همراه یا تبلت ها کار نمی کنند یا نادرست به نظر می رسند.
  • استفاده بیش از حد از فریم ها
  • پیشمایش افقی سایت

مرور اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها در طی سال های گذشته با افزایش خارقالعاده ای مواجه شده است به همین جهت حتما سعی کنید از بابت واکنش گرا بود طراحی سایت خود اطمینان حاصل کنید. عدم انجام این کار فقط سبب محدود کردن تعداد افرادی است که می توانند به طور بالقوه شما را بصورت آنلاین پیدا کنند.

پس زمینه وب سایت

پس زمینه وب سایت 

درباره پس زمینه وب سایت ها نکات زیادی وجود دارند. برخی آن ها را دوست دارند و برخی دیگر از آن ها متنفر هستند. اما بدون شک روش های اشتباهی برای استفاده از آن ها وجود دارند که عبارتند از:

  • پس زمینه های شلوغ و منحرف کننده که سبب از بین رفتن تمرکز روی محتوا سایت می شوند.
  • پس زمینه های مورد استفاده در متن که خواندن را سخت می کنند.
  • پس زمینه هایی که موجب سرگیجه می شوند و مایل به استفراغ هستند (مانند تصویر بالا).

پس زمینه هنگامی که به درستی استفاده شود، می تواند یک طراحی عالی برای یک سایت را در پی داشته باشد.

لینک های وب سایت

همانطور که می دانید همه وب سایت ها دارای لینک هایی هستند. اما بعضی از صاحبان این وب سایت ها تصمیم می گیرند که مشاهده این لینک ها برای بینندگان دشوار باشد. سعی کنید از موارد زیر جلوگیری کنید:

  • لینک های شکسته و خراب
  • لینک هایی که به دلیل کنتراست کم رنگ مشاهده آن ها آسان نیست.
  • پیوندهایی که هم رنگ و شبیه همان متن شماست. (چطور مردم آنها را پیدا خواهند کرد؟)
  • لینک های غیر مرتبط

سعی کنید با ساخت لینک های خود دسترسی مردم را به نقاط مختلف وب سایتتان بهبود بخشید.

تصاویر

تصاویر، هنگامی که به درستی استفاده نمی شوند، می توانند مشکلات بیشتری را ایجاد کنند. بزرگترین عامل این است که افراد از تصاویری که واقعا بزرگ هستند (از لحاظ ابعاد و اندازه فایل) استفاده می کنند که باعث می شود بارگیری سایت شما بسیار کندتر شود. از جمله مواردی که در هنگام استفاده از تصاویر بایستی از آن ها بپرهیزید عبارتند از:

  • تصاویر بزرگ که بارگذاری آن ها طول می کشد.
  • تصاویری بزرگتر از صفحه نمایش کاربران.
  • تصاویر بدون برچسب های Alt.
  • تصاویر بند انگشتی بزرگ (از نظر اندازه فایل)

پس سعی کنید از تصاویر بهینه استفاده کنید. انجام کارها به صورت ساده و آسان می تواند سرعت سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

وب سایت خالی از محتوا و بی فایده

در زیر لیستی از مواردی را ذکر کرده ام که استفاده بیش از حد آن ها وبسایت شما را بیشتر شبیه به یک وب سایت بی فایده و خالی از محتوا خواهد کرد:

  • قرار دادن بیش از حد آگهی ها در وب سایت
  • جوایز و دعوت نامه های زیاد در وب سایت
  • قراردادن نادرست آمار بازدید صفحات
  • استفاده از هر چیزی که چشمک می زند
  • استفاده از لینک های زیاد در نوار کناری سایت
  • ویدیو یا صوتی خودکار که هنگام باز کردن یک صفحه شروع می شود.

اگر بازدیدکنندگان خود را با چیزهای بی شماری بمباران کنید، به خاطر داشته باشید این می تواند اولین و آخرین باری باشد که او از وب سایت شما بازدید می کند. به یاد داشته باشید که محتوای اصلی آن است که مردم را در سایت نگه می دارد، بنابراین سعی نکنید توجه خود را از آن دور کنید. 

طراحی بد

طراحی سایت بد 

نظرات مختلفی درباره چگونه طراحی وب سایت های خوب و بد وجود دارند، اما مواردی موجود دارند که همه در آن ها به توافق رسیده اند:

  • نمایش نادرست سایت در موبایل
  • استفاده بیش از حد از انیمیشن های فلش
  • پنجره های پاپ آپ
  • موسیقی یا ویدئو که به طور خودکار پخش می شود.
  • محتوا بیش از حد
  • تایپوگرافی نامناسب
  • بارگیری کند وب سایت
  • وجود نرم افزارهای تبلیغاتی و یا نرم افزارهای مخرب
  • استفاده بیش از حد از بسیاری از تبلیغات
  • کنتراست بصری ضعیف
  • ناوبری ضعیف
  • محتوای نامربوط 

طراحی خوب 

طراحی خوب سایت 

توصیف طراحی بد، قطعا این پرسش را مطرح می کند که طراحی خوب چیست؟ 

یکی از طراحان بزرگ دوران مدرن، طراح صنعتی آلمان، دیتر رامز، ده اصل اساسی طراحی خوب را معرفی کرد. درست است که رامز اشیای فیزیکی را به جای وب سایت ها طراحی کرده است، اما اصول طراحی محور کار او محسوب می شود، بنابراین می توان گفت که استدلال خوبی برای اعمال آنها به طراحی وب سایت همراه با مصنوعات دیگر وجود دارد. در زیر ده اصل مربوط به رامز را ذکر کرده ایم:

نوآوری

نوآوری، از روش های خسته کننده جلوگیری می کند و از فناوری های فعلی برای دستیابی به رابط کاربری و قابلیت های نوآورانه استفاده می کند.

سودمندی و قابلیت استفاده

کاربر نباید برای پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هست، دچار مشکل شود. محتوای مختصر، با کیفیت بالا و دقیق سبب می شود که کاربران و همچنین موتور های جستجو راحت تر بتوانند با وب سایت شما در ارتباط باشند.

زیبایی شناسی

تعادل هماهنگی بین فرم و عملکرد وجود دارد. ترتیب رنگ ها، فاصله ها و تایپ ها همه در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند تا کاربر هنگام استفاده از آن احساس خوبی داشته باشد.

درک آسان

سایت شما شامل توضیحات و عوامل بصری است. به این نکته توجه داشته باشید که طراحی کاملا به اهداف وب سایت وابسته است.

محبوبیت

سعی کنید فقط آن چیز هایی که ضروری هستند در وب سایت خود قرار دهید تا کاربر بتواند هر چیزی که مورد نیازش هست را سریع تر پیدا کند.

صداقت

تمام گزینه هایی که در وب سایت شما وجود دارد را در اختیار کاربران قرار دهید. این باعث می شود زمانی که آن ها به این موارد نیاز دارند به وب سایت شما رجوع کنند.

طول عمر

یک وب سایت خوب، قابل استفاده در طول زمان است، نه از طریق باقی ماندن، بلکه با تکامل و ماندن در عصر فعلی. این موضوع در مورد محتوا و طرح سایت نیز صادق است.

دقت

همه چیز هایی که باید وجود داشته باشند، هستند و چیز های اضافی نیز حذف شده اند.

محیط

یک وب سایت با کاهش داده هایی که بارگیری می شوند و بهینه سازی تصاویر می تواند کارآمد تر باشد. دست است که این موضوع در طراحی وب سایت ها تاثیر زیادی روی محیط ندارد، اما از اصول پیروی می کند.

شما چه ویژگی هایی از یک طراحی وب سایت بد را دارید؟

 به منظور ایجاد یک سایت خوب شما باید به عنوان یکی از خوانندگان خود فکر کنید. آیا می توانید چیزها را به آسانی پیدا کنید؟ آیا همه چیز به خوبی کار می کند؟ چگونه سایت خود را بارگذاری کنم؟ چه چیز توجه من را منحرف می کند؟ به این سوالات پاسخ دهید و در مسیر ایجاد یک وب سایت بسیار بهتر قدم بردارید. همیشه به یاد داشته باشید که طراحی وب یک فرآیند مداوم است. فناوری همیشه در حال تغییر است و کار شما این است که مطمئن شوید که سایت شما همیشه به روز است و به درستی کار می کند. 

شما فکر می کنید چه ویژگی های دیگری وجود دارد که می تواند طراحی وب سایت شما را بهبود بخشد؟ منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: روش های بد طراحی وب سایت,طراحی وب سایت,روش بد طراحی سایت,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

امروزه طراحی وب سایت ها پیچیده تر از گذشته شده است و معمولا طوری نیست که شخص بتواند بدون داشتن مهارت کافی در زمینه طراحی سایت این کار را انجام دهد. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که مطمئن شوید وب سایت شما متناسب با اهداف تجاری و کسب و کار شما طراحی شده است و تجربه کاربری مناسبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد خواهد نمود. 

یکی از راه های اطمینان از کار تیم در هنگام طراحی قسمت های مختلف وب سایت، ایجاد سبک طراحی وب سایت است. استفاده از مستندات طراحی برای یکپارچه سازی تجربه در صفحات مختلف وب سایت سودمند می باشد. همچنین به شما کمک می کند تا اطمینان پیدا کنید که آیا این طراحی از دستورالعمل های برند پیروی می کند و به عنوان بخشی از برند کلی شناخته می شود با خیر!

در ادامه می خواهم نگاه دقیق تری به چگونگی ایجاد سبک طراحی سایت برای پروژه های شما داشته باشم.

راهنمای سبک چیست؟

راهنمای سبک مجموعه ای از عناصر طراحی شده، گرافیک و قوانین است که طراحان و یا توسعه دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که قطعات جداگانه وب سایت سازگار و یک تجربه ی منسجم در انتها ایجاد گردیده است.

سبک طراحی وب سایت 

اهمیت ایجاد سبک طراحی در چیست؟

نکته ای که باید به ان توجه داشت این است که وقتی طراحان مختلفی بر روی وب سایت یا برنامه وب کار می کنند باید اطمینان حاصل شود که آن ها بیش از حد تفسیر نمی کنند و سبک ها را بر اساس اولویت شخصی خود تغییر نمی دهند یا اصلاح نمی کنند. در توسعه، با تعریف عناصر وب سایت، توسعه دهندگان برای استفاده مجدد از این عناصر راحت هستند. علاوه بر این، می توانند آن را ساده تر کنند، زیرا آن ها عناصری را که باید کد گذاری کنند، دریافت می کنند.

برای راحتی بیشتر کار برنامه نویسان، وظیفه طراحان این است که تمام حالت های احتمالی مانند کلیک، بازدید و غیره را برای دکمه ها، عناوین، لینک ها و غیره در نظر بگیرند.

ایجاد سبک طراحی

بررسی نام برند تجاری

در ابتدا، شما باید نام برند تجاری خود را بررسی کنید تا بدانید که چه چیزی برای آن تعریف می شود. مطلع شدن از داستان های پشت نام تجاری، مشاهده تیم، ماموریت و ارزش های شرکت، مهم است. پس باید به بررسی نام تجاری بپردازید تا راهنمای سبکی که تولید می کنید به خوبی نمایانگر برند تجاری شما باشد.

اگر شما یک طراحی هستید که از کدنویسی اطلاعاتی ندارید. به راحتی فتوشاپ خود را باز کرده و برای سند خود یک عنوان و یک توضیحات کوتاه از آن چه که انجام داده اید را ایجاد نمایید. اگر هم کدنویسی می کنید این کار را با استفاده از html انجام دهید.

تعریف تایپوگرافی

به گفته اولیور ریک اشتاینشتاین، تایپوگرافی 95 درصد از طراحی وب سایت است. 

شما باید تایپوگرافی خوبی را ایجاد کنید زیرا این یکی از مهمترین ابزار های ارتباطی بین بازدیدکنندگان و وب سایت شماست. در تعیین سلسله مراتب و شناسایی آن ها به مواردی مانند، انواع تگ های هدر: h1، h2، h3، h4، h5 و h6، تغییرات حرفه ای و کلاسیک برای سفارشی کردن طراحی لینک ها، متن شروع، ارائه خانواده فونت، وزن و رنگ و غیره فکر کنید.

طراحی سایت 

رنگ ها در طراحی

این باور نکردنی است که چگونه انسان رنگ و رنگ های مرتبط با مارک های معروف را درک می کند. مثلا کوکا کولا، مطمئن هستنم که شما الان ببینید قرمز است. 

رنگ های اولیه برای راهنمای سبک وب سایت خود را متناسب با قالب سایت تنظیم نمایید، رنگ های غالب باید شامل بیش از سه سایه باشد. با این حال، در برخی موارد، به منظور نشان دادن رابط کاربری نیاز به رنگ های ثانویه و حتی گرم تری دارید، همچنین مطمئن شوید که آنها را نیز تعریف می کنید. رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری و سیاه را بعنوان رنگ های اصلی نام تجاری برای برجسته سازی بیشتر انتخاب کنید.

رنگ ها در طراحی 

صدا ها در طراحی

در طراحی وب سایت شما صدا ها می توانند اثر بخشی خوبی داشته باشند. این می تواند یک صدای ساده برای استقبال از کاربران باشد یا یک هشدار برای خطای 404 سایت شما. مثلا به جای اعلام "خطای 404" شما می توانید بگویید: "متاسفانه شما با خطای 404 مواجه شده اید".

آیکون ها

آیکون ها از هزاران سال پیش وجود داشته و بزرگتر از متون و کلمات هستند. سعی کنید از آیکون ها در پروژه های خود استفاده نمایید زیرا آنها یک بازدید فوری برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند که چه اتفاقی می افتد و چه اتفاقی خواهد افتاد. انتخاب آیکون های مناسب، محتوای بیشتری نسبت به پالت های رنگ یا گرافیک ارائه می دهد. هنگام استفاده از آیکون، اطمینان حاصل کنید که در مورد مخاطب هدف، مذهب و تاریخ او فکر کرده اید. بنابراین از تصورات غلط و سوء تفاهم جلوگیری خواهد شد. یکی دیگر از موارد مهم این است که در مورد نام تجاری و ارزش آن فکر کنید.

آیکون در طراحی سایت 

Iconfinder یک ابزار عالی برای پیدا کردن آیکون بسیار جذاب برای پروژه های شما است.

تصاویر

تصاویر هزاران کلمه را بیان می کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شامل تصاویری باشد که سبک و جهت وبسایت شما را تعریف می نمایند. بار دیگر، در مورد ارزش های نام تجاری و وظایف آن فکر کنید. به عنوان مثال، یک سازمان خیریه از تصاویر قابل توجهی برخوردار است که دارای احساسات قوی و تماس با احساسات انسانی است تا آن ها بتوانند کالاهای ضروری زندگی مانند آب، غذا، برق و آموزش و پرورش را به دست آورند.

تصاویر در طراحی سایت 

فرم ها

فرم ها همان چیزی هستند که باعث می شوند وب سایت شما تعاملی تر و پویا شود، تا کاربر بتواند داده ها را وارد کند و پس از آن میتوانید آن را دستکاری کنید و کارهای مختلفی را انجام دهید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک سلسله مراتب را ایجاد کرده اید که شامل بازخورد احتمالی از فرم ها باشد. مثل خطا، پیام های هشدار دهنده و پیام موفقیت آمیز، مواردی نظیر رمز عبور بسیار ضعیف، ایمیل معتبر و پیغام های موفقیت ساده مانند "ایمیل فرستاده شد".

دکمه ها

دکمه ها ترکیبی از پالت رنگ، فرم ها و صدا ها هستند. با استفاده از این امکاناتی که قبلا ایجاد شده برای ساخت دکمه های ثابت و کاربردی با طرح های مختلف استفاده نمایید.

فاصله ها

چگونه می توان فاصله را در راهنمای سبک قرار داد؟ بسیار مهم است که فاصله را ذکر کنید. این می تواند به صورت یک شبکه برای طرح استفاده شود؛ می توان فاصله بین سرصفحه، دکمه ها، تصاویر، فرم ها و عناصر دیگر را تعریف کرد. استفاده منظم از فاصله ها باعث می شود کار شما ساختار یافته و حرفه ای باشد.

باید ها و نباید ها

یک بخشی از باید ها و نباید ها برای طراحی ایجاد کنید. این قسمت شبیه به یک FAQ می باشد. در این قسمت می توانید شایع ترین مشکلات را بررسی کنید و برای حل آن ها تصمیم درست را اتخاذ نمایید.

بهترین نمونه های سبک طراحی

در این جا برخی از بهترین نمونه های راهنمای سبک طراحی را قرار داده ایم. به یاد داشته باشید که این راهنمایی ها به شدت تحت تأثیر تنظیم سازمان، دید، مأموریت و ارزش ها قرار می گیرند و برخی از تصمیمات ممکن است در ارتباط با آنچه که انجام می دهید، بی اهمیت یا غیر منطقی باشد، بنابراین کورکورانه چیزهایی را که در آنجا انجام می شود دنبال نکنید.

Spotify 

Spotify

Dropbox

Dropbox

 راهنمای طراحی Kickstarter

 راهنمای طراحی  

نتیجه گیری

شما باید درباره برندی که قصد ایجاد راهنمای سبک طراحی مطالعه نمایید و اطمینان حاصل نمایید که قسمت های مختلف طراحی شما به درستی با هم ارتباط دارند، راهنمای سبک هماهنگ است و شامل تمام سناریوهای ممکن است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا نظر و پیشنهادی دارید در زیر برای ما نظر خود را ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: ایجاد راهنمای سبک طراحی وب سایت , ایجاد راهنمای سبک , سبک طراحی وب سایت , طراحی وب سایت , طراحی وب , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس توسط تیم حرفه ای وب افرا :

وردپرس در حال حاضر یکی از محبوب ترین  CMS موجود است که علاقه مندان زیادی در زمینه های مختلفی از جمله : طراحی سایت های فروشگاهی ، طراحی سایت های آژانس گردشگری و… دارد.

در ابتدا، وردپرس به طور عمده در وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گرفت ، زیرا قابلیت اصلی آن اجازه دسترسی آسانی به وبلاگ ها می داد . با این حال، با گذشت زمان، توسعه دهندگان وردپرس قابلیت های وردپرس را گسترش دادند تا بتوانند با استفاده از وردپرس سایت های حرفه ای مثل سایت فروشگاهی طراحی کنند .

وردپرس به عنوان ساده ترین راه برای استفاده از سیستم مدیریت محتوا به یک رابط کاربری بسیار کاربردی تبدیل شده است. همچنین وردپرس دارای تعدادی پلاگین شگفت انگیز است که امکان گسترش عملکرد آن را در امکانات مختلف ممکن می سازد.

ازجمله یکی از این پلاگین ها ، پلاگین ووکامرس ” WooCommerce ” است.  ما در این مطلب می خواهیم شما را با این پلاگین بسیار کاربردی در سایت های فروشگاهی آشنا کنیم.

برای اطلاع بیشتر در مورد وردپرس چیست و چه کاربردهای دارد بر روی لینک کلیک کنید.

WooCommerce چیست؟ شروع به کار با بهترین پلاگین رایگان تجارت الکترونیک !!

  WooCommerce یک پلاگین رایگان تجارت الکترونیک است که به شما اجازه می دهد که محصولات و خدمات خود را با استفاده از سایت های فروشگاهیوردپرسی به فروش برسانید و محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک در تمام وب سایت ها است.  WooCommerce  ساخته شده که با وردپرس یکپارچه شود و به صاحبان فروشگاه ها و توسعه دهندگان وردپرس کنترل کامل را بدهد.

شما می توانید ۱۰۰٪ کنترل تمام اطلاعات خود را، مثل : پشتیبانی از دستگاه های تلفن همراه و مقیاس پذیری برای سایت های خود را داشته باشید.

پلت فرم WooCommerce در حال حاضر قدرت ۳۰ درصد از تمام فروشگاه های آنلاین را به خود اختصاص داده است .

 (( اگر می خواهید هر چیزی را در سایت خود بفروشید، این بهترین گزینه است ))

 

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ، فروش هر محصولی در هر مکانی :

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

با استفاده طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و با پلاگین ووکامرس ، سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید . این پلاگین به شما این امکان را می دهد که کالاهای فیزیکی و دیجیتالی را در تمام اشکال و اندازه ها در هر زمان و مکانی در بازارهای آنلاین به فروش برسانید.

  شاید شما مایل به فروش اشتراک ماهانه برای کالاهای فیزیکی هستید یا برای اعضای خود تخفیف ویژه ای در صورت خرید اجناس دیجیتالی و … می خواهید اختصاص دهید .

شما در صورت داشتن یک سایت فروشگاهی می توانید در هر زمان و در هر مکانی جنس و یا محصول خود را در کشور و یا در جهان به فروش برسانید .

شما با استفاده از یک طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس علاوه بر امکاناتی که یک سایت شرکتی به شما می دهد امکانات بیشتری هم که مختص به یک سایت فروشگاهی است برای شما فراهم می کند.

امکانات سایت های فروشگاهی در پنل مدیریت  ::
  • مدیریت کامل پنل : (دسترس کامل به تمامی بخش ها در سطح مدیریت )
  • مدیرت کاربران : (ویرایش ، حذف ، فعال و غیر فعال کردن کاربر ، ارائه پنل کاربری برای هر کاربر و نمایش اطلاعات کاربر، مشاهده کامل محصولات خریداری شده کاربر ، مشاهده سوابق مالی کاربرو … )
  • مدیرت فاکتورها : (قابلیت مشاهده لیست تمامی فاکتورهای پرداخت شده و منتظر پرداخت ، قابلیت جست وجو در فاکتورها ، قابلیت مشاهده فاکتورهای هر کاربر ، قابلیت شناسه پیگیری برای هر فاکتور )
  • مدیرت کد تخفیف : ( قابلیت امکان ارائه کد تخفیف بصورت درصدی و قیمت ثابت ، قابلیت امکان درج تخفیف در بازه زمانی تعیین شده ، قابلیت ارائه تخفیف در دسته خاصی از کاربران )
  • مدیریت خبرنامه : ( قابلیت تعریف خبرنامه ، قابلیت مشاهده اعضای خبرنامه ، قابلیت ارسال ایمیل دسته جمعی به اعضای خبرنامه )
  •  و …

سایت فروشگاهی با وردپرس امکانات زیادی به خریداران ویا کاربران هم  می هد از جمله این مکانات ::

  • ایجاد پنل کاربری برای هر شخص
  •  سبد خرید
  • مدیریت فاکتور : (قابلیت مشاهده فاکتور های دریافتی کاربر ، جستجو در فاکتورها و… )
  • پرداخت آنلاین : ( قابلیت پرداخت با تمام کارت های عضو شتاب ، قابلیت ثبت فیش بانکی و… )

این همه امکانات در سایت های فروشگاهی وردپرس امکان پذیر !؟!

ممکن است شما به این فکر کنید که فروشگاه شما می خواهد جهانی و بزرگ شود یا اینکه فروشگاه شما یک فروشگاه کوچک است . در این جا یک سوال برای شما پیش می آید که آیا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به درد کار ما می خورد یا نه ؟!؟!؟

مهم نیست که اندازه فروشگاهی که میخواهید بسازید بزرگ یا کوچک باشد ، WooCommerce برای مقابله با نیازهای شما مقیاس پذیر و قابل انعطاف است.  شما می توانید ویژگی های هر فروشگاه را برای رفع نیازهای منحصر به فرد خود افزایش و یا ویرایش دهید یا حتی راه حل خود را ایجاد کنید.

همه این کارها را شما می توانید با ووکامرس انجام دهید.

سوالات زیادی در مورد امنیت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از ما می پرسند جواب ما به شما دوستان :

اگر نگران امنیت سایتتان هستید بهتر بدانید که  WooCommerce توسط یک تیم توسعه دهنده به صورت اختصاصی در هر زمان در حال به روز رسانی ، برای شناسایی و پاکسازی هر گونه مشکلات. تیم توسعه دهنده ووکامرس تمامی اشکالات را کشف می کنند و مورد بازبینی قرار میدهند.

پس دیگر نگران امنیت سایت تان نباشید علاوه بر پشتیبانی که از ووکامرس انجام میشود تیم قوی وب افرا از سایت شما به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397 | نظرات ()