نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت با توجه به افزایش کاربرانی که از اینترنت کالا و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می نمایند برای شرکت ها به موردی اجباری تبدیل شده است و در صورتی که شرکت ها از این حوزه غافل بمانند مشتریان بلقوه فراوانی را از دست خواهند داد. در این مقاله دلایل لزوم ساخت وب سایت را برای شرکت ها، موسسات و افراد برای شما بیان می نمایم.

مدت ها قبل وجود نام یک وب سایت هر چند غیر رسمی و تزئینی در کارت ویزیت ها جزو الزامات افراد بود. اما امروزه طراحی سایت معتبر و متفاوت به عنوان گواهی بر کیفیت و موفقیت یک تجارت محسوب می شود. دیری نپایید که اعتبار وب سایت ها از سمت مخاطبان و حتی رقیب ها به عنوان معیار و ملاکی برای قضاوت عملکرد و پیش بینی روند پیشرفت کاری دیگران در نظر گرفته شد.
با کمی تامل مشخص می شود که وب سایت هایی که با وجود قدمت بالای خود هنوز هم برجسته و موفق هستند بر روی بروزرسانی و حفظ ارتباطات تمرکز بالایی داشته اند. برخی شرکت ها با استناد به این اعتقاد که وب سایت مکانی فراهم می کند که در مورد حیطه کاری، سرویس ها، خدمات و محصولات خود مطالبی برای مخاطبان خود ارائه نمایید مالکیت یک وب سایت را در دست دارند. 
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چند نوع وب سایت وجود دارد .. ؟!
برخی معتقدند پایگاه های اینترنتی که پلت فرمی برای پشتیبانی کردن از تراکنش های مالی فراهم می کنند و یا امکانی برای انجام خرید و فروش دارند نوعی از وب سایت هستند. با این تصور اپلیکیشن هایی که بر پایه وب کار می کنند نوعی وب سایت هستند. در واقع به صورتی رسمی دسته بندی خاصی برای وب سایت ها وجود ندارد!
برخی بر این اساس وب سایت ها را دسته بندی و نامگذاری می کنند که اگر حرفه ی شما ارایه محصولات الکترونیکی است شما صاحب یک وب سایت الکترونیکی هستید. 
ما در این مقاله اصلاحاتی بر این روش دسته بندی انجام خواهیم داد. در این راستا د رمورد هدف اصلی مالکیت یک وب سایت و ابزارهای مورد استفاده برای توسعه وب سایت نیز صحبت می کنیم.
ابزارهای مورد استفاده برای طراحی یک وب سایت در واقع همان چارچوب یا فریم ورکی است که روند کاری طراحی وب سایت را به صورت سیستماتیک برای شما فراهم می کند. اما چرا وب سایت یک اصل برای موفقیت تجاری محسوب می شود ؟
اگر روند پیشرفت وب سایت ها را در نطر بگیریم، در گذشته وب سایت ها به صورتی استاتیک و با در برداشتن مقداری محتوا برای مخاطبان خود طراحی می شدند. بعدها استفاده از پلت فرم هایی برای وارد کردن ورودی ها از منابع مختلف، استفاده از دیتا بیس های وسیع تر و  به نوعی بروزرسانی و پویا کردن مداوم سایت ها نیز به روند کاری اضافه شد.
به زبان ساده تر، امروزه شما به یک وب سایت خوب و معتبر نیازمند هستید...
وب سایت بهترین و ساده ترین راه برای انجام ارتباطات سازنده را برای شما فراهم می کند. پس اگر شما مالک یک وب سایت قدیمی و حتی اپلیکیشنی مبتنی بر وب در حیطه کاری خود هستید، به معنای واقعی "مالک یک وب سایت هستید" و باید برای نگهداری آن برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

فریم ورک های رایج برای ایجاد و توسعه وب سایت به شرح زیر است :

  • Wordpress
  • Joomla
  • Drupal
  • Umbraco
  • Kentico
  • DotCMS
  • Bespoke

جمع بندی نکات کلیدی که برای مالکیت یک وب سایت موفق باید در نظر داشته باشید:

  • تعیین اهداف تجاری
  • تعیین اهداف شخصی
  • تصمیم گیری در مورد راه های ارتباطی
  • تصمیم گیری در مورد چارچوب پیام رسانی
  • در نظر گرفتن موقعیت نام تجاری کنونی و راه های بهبود آن
  • تعیین راهکار برای پیروزی در دنیای رقابت
  • برنامه ریزی برای افزایش کارآیی، پایداری و امنیت وب سایت
  • تعیین راهکارهایی برای افزایش فروش و سود دهی

منبع: سایت دارکوب



:: برچسب‌ها: ضرورت طراحی وب سایت , طراحی وب سایت , ضرورت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این قسمت از آموزش وردپرس به معرفی و بررسی نکاتی کاربردی در زمینه ی بهبود وضعیت سئو وردپرس میپردازیم که بی نهایت در افزایش رتبه سایت شما چه در موتورهای جستجو و چه در سرویس های رتبه بندی مانند Alexa تاثیرگذار خواهد بود.

روش تولید محتوای مناسب در وردپرس

هدف از تولید محتوا در وب سایت فقط ارائه مطلب و اطلاعات نیست بلکه باید این محتوا برای موتور های جستجو قابل پذیرش باشد.

یک محتوای ایده آل برای انتشار در وبسایت دارای دو ویژگی اصلی می باشد ۱) جذابیت برای کاربران ۲)نوشتن بر اساس استاندارد های سئو

مهمترین تکنیک های سئو وردپرس برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو

بنابراین اگر میخواهید محتوای تولید شده از سمت شما مورد توجه کاربران و همچنین موتورهای جستجو قرار بگیرد، باید حتما محتوای خود را طبق استانداردهای سئو منتشر کنید در غیر این صورت انتظار پیشرفت در وب سایت خود را نداشته باشید.

همانطور که میدانید هر اقدامی که باعث افزایش رتبه سایت شما شود، میتوان آن را یکی از تکنیک های سئو و بهینه سازی شمرد، حالا میتواند این تکنیک ها، تکنیک های On Page سئو باشد یا تکنیک های Off Page  سئو.
در ادامه این آموزش به شما نکاتی را ارائه خواهیم کرد که تاثیر بسیار بسیار زیادی در رتبه بندی سایت شما خواهد داشت. شما میتوانید از این نکات به عنوان چک لیست سئو وردپرس خود استفاده کنید.

تحقیق و بررسی سایت های رقیب

وارد صفحات رقبای تجاری خود شده و به آنالیز آن ها بپردازید.
هدف جستجوی خود را نقاط ضعف و نقاط قوت آن ها قرار دهید تا با پیدا کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات مشابه جلوگیری کرده و از نقاط قوت آن ها الگوبرداری صحیح کنید.
این کار میتواند در ایجاد و تولید یک محتوای جامع و بدون نقص شما را یاری دهد.

سئو وردپرس

تولید محتوای جامع با نگارش مناسب

با توجه به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، حالا دست شما برای نگارش مطلبی جامع و کامل باز تر می باشد. مقایسه های خود را بیشتر کنید. سایت ها و مطالب مشابه را با دقت بیشتری بازبینی کنید تا هر خلاء ممکن در آن ها را در کار خود پوشش دهید. مهم نیست که مطلب شما چه موضوعی دارد و در چه جایگاهی از جمله وبلاگ، صفحه اجتماعی، صفحه تجاری، صفحه محصولات و … منتشر می شود، مهم ترین نکته این است که محتوای متن شما آنقدر عالی و بی نقص باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای مشابه از سایت های دیگر مقایسه کرد. این مورد نه تنها برای کاربران بسیار مهم است، بلکه از نظر گوگل نیز امتیاز بالایی در پی دارد.

منبع: سایت مکانیک وردپرس



:: برچسب‌ها: روش های مهم سئو در وردپرس,روش سئو وردپرس,روش های مهم سئو,روش های سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اصفهان یکی از با باستانی ترین استان های ایران می باشد و اصفهان، سومین شهر پهناور و سومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران و مشهد بوده است. در زمان های قدیم بار ها این شهر به عنوان پایتخت ایرات انتخاب شده و به همین جهت نیز رونق فراوانی پیدا کرده است. این استان به دلیل وجود معماری های بسیار جالب و وجود پل ها و مساجد و کاخ های منحصر به فرد لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده است. شعار شهر اصفهان، "اصفهان برای همیشه، برای همه" بوده است.

وضعیت اقتصادی استان اصفهان

از جمله مهم ترین کسب و کار های پر رونق در استان اصفهان ایجاد مراکز گردشگری و توریستی می باشد. همه ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر نقاط جهان برای دیدن آثار زیبا و مکان های دیدنی موجود در استان اصفهان به ایران سفر می کنند. معروف ترین سوغات استان اصفهان گز می باشد و اقتصاد سنتی استان با تکیه بر صنایع دستی مانند قالی بافی، ابریشم بافی، قلمزنی، منبت کاری، زری بافی و غیره استوار بوده است. صنایع بزرگی مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان از مهم ترین علل رشد اقتصاد استان اصفهان محسوب می شوند.

اهمیت طراحی سایت استان اصفهان

با توجه به وجود مراکز توریستی و هتل ها و کارخانه جات بزرگ در استان اصفهان و همچنین مراجعه توریست ها از تمام مناطق جهان به این شهر، طراحی وب سایت یکی از مهم ترین نکات برای گسترش این مدل کسب و کار ها در این استان می باشد. طراحی وب سایتی که بتوان با استفاده از آن با بازدید کنندگان و مخاطبان خارج از کشور به خوبی ارتباط برقرار کرد کار آسانی نخواهد بود و نیازمند همکاری و دریافت مشاوره از شرکت های معتبر طراحی سایت و متخصصان در این زمینه می باشد.

با توجه به استقبال گسترده مردم از فروشگاه های اینترنتی ،این فروشگاه ها از دیگر خدمات اینترنتی قابل رشد در استان اصفهان می باشند که صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از آن به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

شرکت طراحی سایت در استان اصفهان

امروزه شرکت هایی که در زمینه طراحی وب سایت ها فعالیت دارند خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند و شما باید پس از بررسی نیاز ها و خواسته های خود از وب سایت مد نظرتان با شرکت مورد نظر قرارداد ثبت کنید. شرکت طراحی سایت نوپرداز با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو در استان اصفهان می باشد.

طراحی سایت اصفهان 

منبع: سایت نوپرداز



:: برچسب‌ها: طراحی سایت استان اصفهان,طراحی سایت اصفهان,معرفی طراحی سایت ,معرفی طراحی سایت استان اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وارنا یکی از مهم ترین شهرهای بلغارستان به لحاظ گردشگری می باشد، از این رو برای اقامت در این شهر لازم است اطلاعات مختصری راجع به هتل های این شهر داشته باشید. در مقاله پیش رو به معرفی دو هتل برتر وارنا، از زیباترین و پرگردشگرترین شهرهای بلغارستان خواهیم پرداخت.

هتل های برتر وارناهتل های برتر وارنا

هتل اینترنشنال (International Hotel Varna)

هتل اینترنشنال که در ۹۰ متری از ساحل و همچنین در کنار منطقه تفریحی ماسه‌های طلایی (Golden Sands) قرار گرفته، از بهترین هتل های ۵ ستاره وارنا است. منطقه ماسه های طلایی فاصله ای ۲۵ کیلومتری از فرودگاه و ۱۷ کیلومتری از شهر وارنا دارد. متوسط دمای هوای در این منطقه حدود ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در فصل تابستان و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در زمستان است.

هتل اینترنشنالهتل اینترنشنال

این هتل بسیار مجلل دارای ۳۲۵ اتاق و سوئیت با نمای فوق العاده زیبای باغ و دریا می باشد. همچنین اسپای “اینترنشنال” مجهز به چندین استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، حمام بخار و سونای مادون قرمز است. از امکانات تفریحی این هتل هم می توان به اتاق بازیهای کامپیوتری، سرویس نگهداری کودکان، زمین بازی کودکان و کاریوکی اشاره کرد. بی شک این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های وارنا می باشد.

هتل ملیا گرند هرمیتاژ (Melia Grand Hermitage)

هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا در فاصله ۳۲۵ متری از ساحل و در مرکز ساحل Golden Sands واقع شده است. این هتل که در سال ۲۰۰۵ مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفته، دارای امکانات رفاهی بسیار عالی و کاملی است و سطح بالایی از خدمات را به مهمانان خود ارائه می کند. هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا دارای ۷۲۸ اتاق است که با ذوق و سلیقه ای زیبا چیدمان شده و این اتاق های مدرن نیز شامل سالن مجزا و حمام با دوش و سشوار هستند. از امکانات دیگر اتاق های این هتل نیز می توان تلفن مستقیم شماره گیری، تلویزیون کابلی، استخر شنا و… را نام برد.

هتل ملیا گرند هرمیتاژهتل ملیا گرند هرمیتاژ

اما هتل لوکس هتل ملیا گرند هرمیتاژ دارای امکانات منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که شامل صرافی، دسترسی بدون محدودیت به اینترنت عمومی، آرایشگاه مو، قهوه خانه گرم، روزنامه، مغازه ها ، ۸ آسانسور و بالابر، رستوران سرو غذا، اتاق کنفرانس، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و شستشوی لباس  می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های برتر وارنا بلغارستان,هتل های برتر وارنا ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

ایده، خلاقیت و رعایت اصول گرافیکی مهمترین المان های تاثیرگذار در طراحی سایت هنری و طراحی برای هنرمندان و قشر هنری می باشند، ترکیب بندی و طراحی UX و UI سایت هنرمندان می بایست بسیار خاص و متفاوت از سایت های دیگر باشد و الزاما باید متناسب با زمینه فعالیت و هنر هنرمند طراحی شود.

با این وجود که غالبا هدف از داشتن سایت کمک به فروش محصولات به عنوان رسانه ای قدرتمند و رعایت اصول طراحی سایت می باشد اما در طراحی هنری الزاما سایت کارآمد بر اساس هماهنگی و هارمونی بصری و تاثیرگذاری احساسی و زیبایی شناختی طراحی می شود و استفاده از هنر در تاثیرگذاری نقش بسیار مهمی در موفقیت سایت هنری خواهد داشت، در سایت هنری، محصولی که صرفا جهت فروش باشد وجود ندارد همه چیز حتی محصولات هنرمند اگر به منظور فروش باشد در ابتدا به منظور بالابردن بینش و درک بهتر مسائل و فلسفه زندگی و ارتقاء درک زیبایی شناختی تولید شده است، با این تفاسیر جلوه های بصری و ایده پردازی و خلاقیت در سایت هنری، به عنوان مهمترین عوامل در اغوا گری و تاثیرگذاری، میبایست همچون اکسیری مدهوش گر عمل کرده و مخاطبان را برای مدتی مسحور خود نمایند.

طراحی سایت هنری برای هنرمندان

سایت هنری می بایست به دست هنرمندان و افرادی مسلط به امور و مبانی هنر طراحی شود زیرا که باید در بین قشر هنر دوست و مخاطبان هنرمندان تاثیر گذار بوده و ایفای نقش کند.

مواردی که الزاما باید در طراحی سایت هنری وجود داشته باشد:

شکستن تابوها و روتین ها در سایت هنری
استفاده از خلاقیت و ایده پردازی در سایت
کنار گذاشتن باید ها و نباید ها در طراحی
ترکیب بندی متفاوت با حفظ ساختار های اساسی و لازم سایت
شگفت زده نمودن مخاطبین با ایجاد نکات ریز در جزئیات طراحی
عکاسی آوانگارد و متفاوت از هنرمند و استفاده از آن در سایت
استفاده بهینه از قابلیت های مالتی مدیای وب سایت
استفاده از سبک های هنری و جنبش های هنری و تلفیق و یا استفاده از یکی از این سبکها متناسب با سبک هنرمند سفارش دهنده سایت
و در نهایت عبور از تمامی مرزهای تعریف شده که نشانه جسارت، اطمینان و درک بالای تیم ایده پرداز و سفارش دهنده دارد
طراحی سایت کارا با در اختیار داشتن هنرمندان گرافیست و ایده پردازان و دست اندرکار در جامعه هنری کشور توانسته قدمی کوچکی در طراحی های ابداعی و متفاوت برای هنرمندان و مشاهیر ایران زمین بردارد و سعی دارد تا همیشه بهترین و بالاترین خدمات را برای جامعه هنری کشور داشته باشد.

با توضیحات بالا به این تنیجه میرسیم که تنها قشری از جامعه که نباید از قالب های آماده و طراحی های از پیش تغیین شده استفاده نمایند هنرمندان هستند لارم به ذکر است ما برای طراحی هنری در گروه کارا برنامه ویژه داشته و سعی در پدید آوردن ظرافت ها و جلوه های تازه ای در این نوع طراحی داریم. البته این نکات به این معنی نیست که سایت هنری نباید به منظور جذب مخاطب بیشتر و افزایش ترافیک سایت به کار رود بلکه به این معناست که جامعه هدف این سایت کاملا با سایت های دیگر متفاوت می باشد.

ما افتخار داریم که در جمع مشتریان کارا بررگمردان و هنرمندان بزرگی هستند که به ایده ها و خدمات ما اعتماد نمودند و امروز تیم کوچک کارا را قابل دانسته و دیگر نه به عنوان مشتری بلکه به عنوان همراه در کنار ما هستند تا ما به وجودشان افتخار کنیم.



:: برچسب‌ها: موفقیت طراحی سایت هنری برای هنرمندان,رموز موفقیت طراحی سایت هنری,طراحی سایت هنری,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

وضعیت اقتصادی استان خراسان رضوی

اقتصاد استان خراسان رضوی، تا حدودی وابسته به درآمد ملی نفت است. وضعیت اقتصادی استان هم به دلیل عواملی مثل برداشت بی رویه آب و خشک سالی، با مشکل جدی روبرو شده است. البته در سال های اخیر بخش صنعت استان پیشرفت خوبی داشته است. وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) از جمله عوامل مهمی است که سبب رونق کسب و کار ها در این استان شده است.

طراحی وب سایت استان خراسان رضوی

طراحی وب سایت کی از مهم ترین عوامل رشد بسیاری از کسب و کار ها به صورت اینترنتی می باشد. استان خراسان رضوی نیز به سبب این که در زمینه های فرهنگی و مذهبی فعالیت های زیادی دارد می تواند یکی از بهترین بستر های گسترش وب سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف از قبیل: فرهنگی، آموزشی و زیارتی باشد. امروزه استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف طراحی سایت مانند php ،asp ، پایتون و جاوا به سبب امکانات بسیار زیادی که در اختیار برنامه نویسان قرار می دهند گسترش بسیاری پیدا کرده است.

شرکت طراحی سایت در استان خراسان رضوی

امروزه شرکت های مختلفی در سطح کشور در زمینه طراحی سایت مشغول فعالیت هستند که هر کدام خدمات مخصوصی را به مشتریان خود ارائه می دهند. مشتریان بایستی برای طراحی وب سایت خود حتما به شرکتی دارای سابقه و مهارت کافی رجوع نمایند، زیرا اهمیت دادن به وب سایت اینترنتی در واقع نوعی اهمیت به گسترش دادن خدمات و کسب و کار کاربران است. شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان خراسان رضوی می باشد.

منبع: سایت نوپرداز

طراحی سایت خراسان رضوی 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت استان خراسان رضوی,طراحی سایت خراسان رضوی,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد که استفاده از آن ها کمک بسیار زیادی به بهبود وضعیت سئو وب سایت شما خواهد کرد. با Seolize می توانید تشخیص دهید کدام قسمت از وب سایت شما نیاز به بهبود دارد. نرم افزار Seolize برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو مثل google - bing - yahoo شما را راهنمایی می کند. از دیگر مزایای این نرم افرار می توان به داشتن ظاهری زیبا و کاربر پسند بودن آن اشاره نمود. در زیر لیستی از امکانات مختلفی که این نرم افزار در اختیار ما قرار می دهد آمده است: 

  • بررسی و چک کردن کدهای Meta Keyword, Meta Description و عنوان وب سایت
  • بررسی کلمات کلیدی و نمایش محبوبترین کلمات کلیدی و محاسبه کلمات
  • محاسبه کلمات کلیدی صفحات
  • چک کردن پیوند های سایت
  • چک کردن کدهای وب سایت
  • نمایش کدهای HTML وب سایت
  • تولید خودکار کلمات کلیدی - Meta Keyword
  • گرفتن خروجی از کلمات کلیدی
  • گرفتن خروجی از لینک ها
  • گرفتن خروجی از تصاویر
  • ایجاد نقشه سایت XML Sitemap Generator
  • مانیتور کردن رنکینگ سایت در Google, Bing
  • مانیتورکردن Back Link ها ( لینک های داده شده به سایت)
  • نمایش چارت گرافیکی از تمامی آمارها

دانلود Seolize_v2_53.zip

منبع: سایت نوپرداز https://nopardazco.com/blog/software/2



:: برچسب‌ها: نرم افزار تجزیه تحلیل وب سایت SEOLIZE,نرم افزار تجزیه تحلیل وب سایت,نرم افزار SEOLIZE,نرم افزار تجزیه تحلیل SEOLIZE ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اهمیت طراحی سایت استان قم

با توجه به وجود جنبه های توریستی مختلف در شهر قم، استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت های اینترنتی از جمله ملزوماتی می باشند که می توانند به صاحبان کسب و کار های مختلف برای گسترش تبلیغات خود کمک نماید. بسیاری از زائران قبل از مسافرت کردن به شهر قم قصد دارند از مراکز خرید یا مراکز توریستی شهر قم اطلاعاتی پیدا کنند یا قصد رزرو و تهیه هتل یا مکانی برای سکونت خود را دارند که با استفاده از یک وب سایت مناسب می توان به آن ها در این زمینه کمک نموده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی در استان قم با بهره بردن از وب سایت های تجاری توانسته اند محدوده کسب و کار خود را گسترده تر نمایند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند.

عوامل موفقیت در طراحی سایت

می توان گفت مهم ترین عامل موفقیت در طراحی سایت در هر زمینه ای، هدفی است که بخاطر آن وب سایت ایجاد شده است. امروزه شاهد این هستیم که وب سایت های فراوانی بدون داشتن هدف خاصی شروع به فعالیت می کنند و پس از گذشت مدتی شروع به ایجاد دسته های مختلف و نامربوط می کنند. در واقع این کار نه تنها امتیاز منفی برای این مول وب سایت ها توسط موتور های جستجو به دنبال خواهد داشت بلکه سبب گمراهی موتور های جستجو از هدف و موضوع وب سایت شما می گردد.

منبع: سایت https://nopardazco.com/blog/company/71



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در استان قم,طراحی سایت,طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مقدمه :
وب سایت اینترنتی یک شرکت یا سازمان، در واقع هویت آن واحد حقوقی در دنیای مجازی محسوب می شود ، این بدان معناست که همانگونه که شناسنامه یک فرد مبین هویت فردی وی در دنیای واقعی است و او را به این نام می شناسند، در دنیای مجازی نیز وب سایت یک سازمان یا شرکت، مبین هویت مجازی ایشان است و آن شخصیت حقوقی را به آن نام می شناسند. همانطور که اگر نام یک شخصیت حقیقی در دنیای واقعی لکه دار شود و آبروی وی دستخوش تهدید گردد، به اعتبار فرد در بازار تجارت لطمه خواهد زد، به همان شکل نیز چنانچه وب سایت اینترنتی یک شخصیت حقوقی هک شود و مورد تهدید امنیتی واقع شود، تجارت الکترونیکی ایشان دچار مشکلات زیادی خواهد شد. به عنوان نمونه با نگاه به آمار و ارقام موجود، می بینیم که با هربار هک شدن یا انتشار ویروس بر روی وب سایت اینترنتی شرکتهای بزرگی همچون یاهو یا گوگل ، ارزش سهام ایشان در بازار جهانی به شدت کاهش خواهد یافت .
اما چرا این اتفاق می افتد ، علت این امر این است که دیگر آنچه از طریق این سایت ها به مشتریان خود ارائه می گردد از قابلیت اطمینان برخوردار نیست . به دیگر سخن کاربران و مشتریان تجارت الکترونیک نمی توانند به این سیستم اطمینان نمایند و مبالغی را در این عرصه هزینه کنند . فرض کنید که کسی به شما می گوید که در بانکی سرمایه گذاری کن که سود بسیاری دارد ولی احتمال دارد پول تو را بدزدند !!!! . هر چقدر هم که این سرمایه گذاری سود آور باشد باز هم شما در چنین بانکی سرمایه گذاری نخواهید کرد . تجربیات زیادی نشان می دهد که بیشتر افراد سرمایه گذاری های کم بازده و مطمئن را بر سرمایه گذاری های پربازده و خطرناک ترجیح می دهند . از این جهت است که اینقدر بر امنیت وب سایت اینترنتی تاکید می شود .
در این مجال قصد دارم تا راه های مختلف هک شدن سایت ها و راه های پیشگیری از آن را بررسی نمایم. برای اینکه بدانیم چگونه باید امنیت یک سایت را برای مقابله با حملات امنیتی بهبود ببخشیم، ابتدا باید بدانیم که چگونه یک وب سایت، هک می شود. چرا که اساسا سایتی هک می شود که باگ امنیتی داشته باشد. باگ در لغت به معنای حفره و در اصطلاح هکر ها یعنی راه نفوذ به وب سایت و هک کردن آن می باشد. www.ParsCms.com
انواع هک :
ابتدا انواع راهکارهای نفوذ در سایت های اینترنتی را بررسی می کنیم. زیرا هک کردن، انواع مختلفی دارد، اما می توانیم به دو دسته کلی هک سمت سرور (Server Side) و هک سمت کاربر (Client Side) تقسیم کرد.

هک سمت کاربر، یعنی از خود کاربر، برای هک کردن او استفاده کنیم. مثلا هنگام ورود به میل باکس، پسورد وی را به دست آوریم، یا هنگامی که در حال وارد کردن اطلاعات کارت بانکی اش برای خرید اینترنتی است، به طریقی اطلاعات وی را به دست آورده و ذخیره کنیم. اما چگونه!؟ رایج ترین این نوع هک فیشینگ می باشد. فیشینگ یعنی ساختن یک صفحه کاملا شبیه صفحه ورود به ایمیل یا بانک و ... و کشاندن کاربر با ترفندهای خاص به آن صفحه. کاربر که نمی داند آن صفحه صفحه بانک یا یاهو میل نیست، براحتی اطلاعات خود را در اختیار هکر قرار می دهد.
راهکار جلوگیری از این شیوه هک : می بایست آموزش های لازم را به کاربران ارائه کرد تا به سطحی از آگاهی و هوشمندی برسند که هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند ایمیل و یا اطلاعات بانکی، حتما آدرس بار را چک کرده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.
به عنوان نمونه، اگر می خواهید در https://mail.google.com لاگین نمایید، باید دقت کنید که اشتباها به سمت https://mail-google.com هدایت نشوید. این آدرس می تواند اطلاعات ایمیل و پسورد آن را براحتی به دست آورد!! چون این سایت هیچ ارتباطی به شرکت گوگل نداشته و صرفا در صدد به دست آوردن اطلاعات اشخاص می باشد.

هک سمت سرور که رایج ترین سبک هک سایت ها بوده و راهکارهای متعدد و انعطاف بیشتری دارد. این هک خود انواع مختلف دارد که مهمترینشان عبارتند از :
Xss
استفاده از شل
sql Injection
Lfi
Rfi

Xss :
طبق آمار 69 درصد سایت ها، به این باگ دچار می باشند و بنابراین یکی از مرسوم ترین باگ های موجود می باشد. البته باید گفت که از نظر امنیتی باگ مهمی به حساب نمی آید. اما کار این باگ این است که به کمک آن می توان بر روی کامپیوتر بازدیدکنندگان، کدهای JavaScript را اجرا کرد و کنترل برخی از اجزای کامپیوتر قربانی را در دست گرفت.

استفاده از شل :

Shell، یک فایل حاوی کدها و اسکریپت های مخرب است که هکر، آن را بر روی سرور یک سایت آپلود و اجرا می کند! آپلود این فایل از راه های مختلفی امکان پذیر است. مرسوم ترین راهکار آپلود شل در سایت ها، از طریق قسمت browse و آپلود فایل است که معمولا در سایت ها برنامه نویسی می شوند تا کاربران فایل ها یا تصاویر و عکس های شان را بارگزاری نمایند.
راهکار پیشگیری: یکی از کارهایی که می توانید جهت جلوگیری از اینگونه حملات انجام دهید، این است که فایل هایی که آپلود می شود را چک کرده و مثلا برای عکس ها فقط اجازه فایل های از نوع png,jpg,bmp,gif را بدهید.
روش دیگر آپلود فایل شل به این شکل است که : هکر با یک جستجوی ساده، نام هاست یا میزبان سایت را به دست آورده که مثلا شرکت X است. سپس بررسی می کند که علاوه بر سایت شما، چه سایت های دیگری بر روی سرور، میزبانی می شوند. هم اینک، عملیات هک آغاز می گردد، اما نه به وسیله سایت شما. بلکه سایت همسایه! چرا که برخی از سایت های موجود بر روی سرورهای هاست، بسیار غیر امن بوده و به راحتی نفوذپذیر است. نهایتا بعد از هک سایت همسایه ی شما، فایل شل را که از قضا کدگذاری شده (نا خوانا توسط آنتی ویروس) بر روی سرور آپلود کرده و دسترسی روت (کامل) اخذ می کند. (یعنی به تمام سایت های موجود بر روی سروری که میزبانی سایت شما را بر عهده دارد، دسترسی پیدا می کند) و آن ها را هک می کند.
شیوه پیشگیری : تنها راه قطعی پیشگیری از اینگونه حملات، استفاده از سرور اختصاصی می باشد که البته هزینه زیادی در بر خواهد داشت.

Sql Injection :

این نوع هک، عموما از طریق آدرس بار مرورگر انجام می شود. این نیز یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های نفوذ در وب سایت های اینترنتی است که با چند دستور ساده تمام اطلاعات پایگاه داده را به دست هکر خواهد انداخت. برای انجام این نفوذ، از تزریق کد های sql استفاده می شوند. این نوع هک، از طریق صفحاتی از سایت صورت می پذیرد که دارای query string هایی می باشند. انجام می شود. اکثر برنامه نویسان به این نوع هک آگاهی داشته و معمولا مانع از استفاده هکر ها از این راه های نفوذ می گردند. اما هنوز هم وب سایت های فراوانی هستند که از این حفره بزرگ امنیتی رنج می برند.

راه جلوگیری از این شیوه : برای ممانعت از این روش، از stored procedure استفاده می شود و یا تمامی query string ها با استفاده از الگوریتم های خاص برنامه نویسی سنجیده شده و از تزریق کدهای SQL ممانعت خواهد شد.

Lfi و Rfi :

این باگ با بی احطیاتی برنامه نویس در استفاده از توابع Include و ... به وجود میاد. در اصل این توابع (include , require ... ) فایل یا صفحه ای را فراخوانی می کنند که عدم اعمال صحیح کنترل های لازم بر روی این توابع موجب بروز باگ Rfi یا حتی Lfi می شود.
هک Lfi یا Local File Inclusion یک نوع دسترسی Local به هکر برای مشاهده ی فایل های سرور می دهد ( یعنی به همه چیز بر روی سایت و "نه سرور" دسترسی حاصل می گردد!). همانگونه که بیان گردید باگ Lfi ریشه در اشتباهات برنامه نویسان در استفاده از توابعی همچون (Include ,require) دارد.
با استفاده یا به عبارت بهتر، سوء استفاده از این باگ، می توان اقدامات زیر را انجام داد :
اجرای دستورات مختلف از راه دور، با استفاده از لوگ های Apache
خواندن فایل های مهم سیستمی و اطلاع از config های سرور
پیشنهاداتی برای افزایش سطح امنیتی سایت ها :
تغییر نام فولدر ادمین : فولدر ادمین بهتر است، با نام admin نامگذاری نشده باشد و یک نام منحصر به فرد داشته باشد که صرفا مدیر سایت از این آدرس اطلاع یابد.
استفاده از قابلیت فولدر امن در کنترل پنل هاست : با عنایت به امنیت لحاظ شده در قابلیت Protected Directories هاست ، فولدر ادمین به صورت Secure Folder تعریف گردد ، لذا برای دسترسی کاربران به آن می بایست ، نام کاربری . کلمه عبور ویژه وارد گردد .
تعریف نام کاربری و کلمه عبور با شرایط و ویژگیهای خاص : با عنایت به تعریف نام کاربری . کلمه عبور امن ، نامهای کاربری و کلمات عبور استفاده شده در نرم افزار از قواعد زیر تبعیت نماید :
عدم استفاده از نام کاربری و کلمه عبور قابل حدس در وب سایتها
استفاده از مجموع کاراکتر ، حروف بزرگ و کوچک ، علایم و خط فاصله در نام کاربری و کلمه عبور
عدم اعطای Write Permission ، به فولدرهای سایت : چنانچه یکی از فولدر های سایت مانند فولدر image نیاز به مجوز write داشته باشد ، باید ابتدا در کد این مجوز اعطا شود و بلافاصله پس از انجام کار ، مجوز گرفته شود .
استفاده از Error Handler : زمانی که خطاهای نرم افزار ، به شکل مناسبی مدیریت نشوند ، در صفحاتی از سایت که دچار خطا یا اشتباه شده ، اطلاعات مهمی نمایش داده می شود که امکان سوء استفاده از آنها وجود خواهد داشت . می توان علاوه بر از کار انداختن خطاهای نرم افزار ، با استفاده هوشمندانه از قابلیت ارور هندلینگ و با نمایش پیغام های خطای سوری (غیر واقعی) ، هکرها را گمراه و سردرگم نموده و از هک سایت جلوگیری گردد .
تست و بررسی درستی ورودی های کاربر : با عنایت به اینکه ، معمولا بیشترین حمله هکرها به برنامه های تحت وب از طریق فرم ها ی تعاملی برنامه و کاربران صورت می پذیرد ، کلیه مقادیر ورودی کابران در فرمها ، هم به صورت client Side و هم به صورت Server Side اعتبار سنجی و ولیدیت شود .
جلوگیری از Cross site scripting یا XSS: در کلیه مداخل ورودی سایت مانند باکس جستجو ... ، سعی شود تا از تزریق Script در سایت جلوگیری گردد .
محافظت در برابر SQL Injection: در کلیه دستورات برقراری ارتباط با پایگاه داده سایت ، از SQL Injection ، ممانعت شده و به هیچ عنوان از تک کوتیشن یا دابل کوتیشن غیر مجاز استفاده نگردد .
استفاده از Stored Procedure به جای دستورات مستقیم SQL در کدنویسی : با عنیات به اینکه استفاده از Stored Procedure به جای دستورات اس کیو ال می تواند به افزایش امنیت و البته کارایی سایت کمک نماید ، در تمامی بخشهای سایت از Stored Procedure به جای SQL استفاده شود .
ممانعت از Injection flaws : در تمامی مداخل ورودی ، آدرس ها و URL های نرم افزار سعی گردد تا صرفاً کاراکترها و فرمتهای مجاز وارد شود و از هرگونه ورود کاراکترها یا حروف یا فرمتهای غیر مجاز در URL یا InputBox های نرم افزار جلوگیری شود .
ممانعت از Malicious file execution : در تمامی بخشهایی که به هر نحوی قرار است ، فایلی آپلود گردد ، فرمت فایل به صورت دقیق بررسی شده و در صورت غیر مجاز بودن فایل ، هم به لحاظ فرمت ( ASP , PHP , … ) و هم به لحاظ حجم و ... بررسی و اعتبار سنجی گردد .
ممانعت از بروزBroken authentication and session management : در تمامی بخشهای سایت سعی شود تا با رمزنگاری و استفاده از SSL ، مانع از دست رفتن Session و کوکی و یا نیمه کاره رها شدن آنها گردید.
Secure cryptographic storage: سعی کنید تا کلیه اطلاعات مهم مانند نام کاربری و کلمه عبور در نرم افزار به صورت رمزنگاری و اینکریپت شده ، ذخیره و جابجا شود .
جلوگیری از دیتا اسنیفرینگ : با تغییر جاوا اسکریپت نام کاربری و کلمه عبور هنگام ارسال از باکس لاگین در سایت ، سعی کنید با تغییر کلاینت ساید آن از دیتا اسنیفرینگ ممانعت کنید.
جلوگری از دسترسی بدون مجوز کاربران به صفحات بخش ادمین بدون لاگین : برخی از صفحات سایت (مانند صفحات بخش مدیریت) تنها در اختیار کاربرانی با دسترسی خاص است و طبیعتاً با تایپ مجدد آدرس آنها در مرورگر ، حق دسترسی مجدد به آن ، بدون ورود مجدد نام کاربری و کلمه عبور وجود نداشته باشد .
عدم استفاده از متغیرهای از پیش تعریف نشده در کد : رعایت برخی موارد امنیتی ریز ، در کد نویسی امنیت سایت را بالا می برد. منجمله می توان به عدم استفاده از متغیرهای بدون تعریف در هیچ کجای نرم افزار اشاره نمود .
ثبت ردپای کاربران و نظارت بر آن : با ثبت ردپای کاربران و تحت نظر گرفتن IP ایشان و نحوه حرکت در سایت و پارامترهایی مانند میزان صفحات درخواست شده در هر ثانیه به وسیله یک آی پی مشخص ، سعی در جلوگیری از موتور گذاشتن روی سایت و تخریب آن نمایید.

منبع: سایت https://parscms.com/Web-Articles/Web-Security/%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1--%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C_35434.html



:: برچسب‌ها: امنیت هنگام طراحی سایت,امنیت طراحی سایت های اینترنتی,امنیت سایت های اینترنتی,امنیت سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اهمیت طراحی سایت استان تهران

با توجه به اینکه تهران پایتخت کشور ایران است، دارای جمعیت زیادی می باشد. مردم این شهر در زمینه های مختلفی مشغول کسب و کار هستند که استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و وب سایت اینترنتی می تواند به آن ها کمک بسیاری نماید.
بسیاری از مردم قبل از مسافرت کردن به تهران قصد دارند از مراکز توریستی و تفریحی و مراکز خرید شهر تهران اطلاعاتی کسب کنند و یا می خواهند برای سکونت خود هتل یا سوئت رزرو کنند و یا قصد سفارش آنلاین غذا دارند؛ بنابراین طراحی یک وب سایت مناسب می تواند به آن ها کمک زیادی نماید. بسیاری از افراد با استفاده از وب سایت برای کسب و کار خود توانسته اند کار خود را گسترش دهند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند.

شرکت طراحی سایت در استان تهران

شهر تهران به واسطه این که پایتخت کشور محسوب می شود و اغلب سرمایه داران بزرگ کشور در این شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنین از نظر تکنولوژی نیز نسبت به استان های دیگر پیشرفت بیشتری داشته، در آن زمینه سرمایه گزاری و کار برای بسیاری از شرکت های طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی فرآهم آمده است. توجه به سوابق کاری شرکت و بهره گیری از متخصصان در زمینه طراحی سایت از جمله موارد مهمی است که مشتریان بایستی به آن توجه داشته باشند. شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان تهران می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت استان تهران,طراحی سایت تهران,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()