نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت از جمله مهم ترین شغل های دنیا به به حساب می آید که نیاز به توانایی خلاقیت بالایی هم دارد. اغلب بسته به قدرت نمونه کار ها و تجربه کاری در حوزه طراحی، میزان حقوق یک طراح وب سایت مشخص می گردد، اما به طور کلی بیشتر طراحان وب سایت میزان درآمد خوبی دارند. طراحی سایت در هر منطقه ای بسته به پتانسیل های تجاری هر منطقه صورت می گیرد و در استان قم نیز طراحی وب سایت ها بسته به شرایط اقلیمی این استان است.

اهمیت طراحی سایت در قم

استان قم با توجه به این که یکی مراکز زیارتی ایران و جهان به محسوب می گردد، در زمینه طراحی وب سایت پتانسیل های زیادی را دارد. طراحی سایت های مذهبی و آموزشی و فرهنگی از جمله مواردی می باشد که در استان قم زمینه برای آن فرآهم آمده است. استان قم به دلیل این که یکی از کلان شهر های ایران محسوب می شود، در زمینه های طراحی فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل نیز زمینه گسترش و توسعه را دارا می باشد.

درآمد طراحی سایت در قم

طراحی وب سایت و صفحات اینترنتی با توجه به این که به سرمایه و بودجه خاصی نیازمند نیست می تواند یک آغاز بسیار خوب برای افرادی باشد که به دنبال انجام کاری بدون سرمایه زیاد هستند. در کشور های پیشرفته درآمد طراحان سایت بسیار بالا تر از کشور های دیگر است، اما این شغل در کشور ایران نیز بسته به میزان قدرت طراحی فرد و سوابق او درآمد خوبی را دارا می باشد. شهر قم هم به جهت وجود شرایط مناسب برای کسب و کار های اینترنتی فضای مناسبی برای درآمد از طریق طراحی وب سایت ها می باشد.

طراحی سایت قم

منبع : سایت نوپرداز



:: برچسب‌ها: شغل طراحی سایت در استان قم,طراحی سایت قم,شغل طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند.

این دو مفهوم گاهی از اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند و یا به جای یکدیگر به کار می روند.

در حالی که آموزش و یادگیری هر دو باعث کسب دانش و مهارت در فرد می شود اما روش هر کدام از این ها با هم متفاوت است.

 

آموزش ممکن است شامل یک برنامه آموزشی سازمان یافته با نتایج الزامی باشد، در حالی که یادگیری چنین محدودیت هایی ندارد.

در ادامه ی این مقاله امروز از وب سایت تفاوت ها به توضیحی جامع در باره ی هر دو واژه و شباهت ها و تفاوتهای بین آن دو می پردازیم.

آموزش:
آموزش فرد را در راه رسیدن به یک وضعیت مطلوب هدایت می کند.

وقتی فردی تحت آموزش قرار می گیرد، هدف اصلی نتایجی است که فرد باید به آن ها دست یابد. به محض این که برنامه ی آموزشی به پایان رسید فرد می توان پاسخگو و بر طرف کننده ی این نیاز ها باشد.

شرکت ها معمولا برای آموزش کارکنان خود و همچنین ایجاد یکنواختی بین آن ها ، از برنامه های آموزشی استفاده می کنند.

این کار برای شغل هایی که نیاز به مهارت های خاصی دارند ، بسیار مفید واقع می شود.گرچه از طرفی دیگر، آموزش معمولا کاملا محدود می باشد.

آموزش باعث می شود افراد در کار خود و چیزی که از آن ها خواسته می شود مهارت کسب کنند، اما به آن ها تفکر کردن را یاد نمی دهد.این ممکن است خلاقیت فرد را محدود و توانایی بهتر کردن مراحل و فرآیند ها را از او بگیرد.

یادگیری:
یادگیری فرآیندی است که در آن یک شخص در کارهایی که از کسب دانش و مهارت الهام گرفته اند ، فعالیت می کند.

تجربه انجام کارها تا حد زیادی بر یادگیری فرد موثر است . چیزهایی هستند که فقط از طریق تجربه می توان آن ها را آموزش داد و هیچ راه دیگری وجود ندارد.

آموزش مربوط به مفاهیم تفکر، درک، کشف، تجربه، خلاقیت، کنجکاوی، آموزش و پرورش، توسعه و رشد می باشد.

هنگامی که یک فرد می آموزد که چگونه کارها انجام می شوند، نه تنها دانش و مهارت کسب می کند، بلکه راه های جدید با استفاده از خلاقیت شخصی و درک خود برای انجام کارها پیدا می کند.

تفاوت بین آموزش و یادگیری چیست؟
شرکت ها، دانشگاه ها و دیگر سازمان های آموزشی همه اهمیت یادگیری بر آموزش را به اشتراک می گذارند.

به این دلیل که ماهیت آموزش بسیار محدود است و افراد تنها مهارت ها و دانشی که موسسه برای آن ها در نظر گرفته را به طور منحصر به فرد می آموزند اما یادگیری می تواند بسیار مفید تر واقع شود و افراد را با درک ، آزمایش و تجربه ی چیزهای جدید برای مواجهه با مشکلات و مسائل از پیش مشخص نشده نیز آماده کند .

از طرفی آموزش می تواند برای یک کمپانی که قصد آموزش یک روش و یا مهارت خاص به کارکنان خود را دارد مفید واقع شود. با این حال اقدام یادگیری با آموزش می تواند به عملکردی بهتر منجر شود.

پس بطور خلاصه:

– آموزش و یادگیری مفاهیمی هستند که به طور نزدیک با یکدیگر در ارتباط می باشند. این دو مفهوم گاهی از اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند و یا به جای یکدیگر به کار می روند.

– آموزش فرد را در راه رسیدن به یک وضعیت مطلوب هدایت می کند. وقتی فردی تحت آموزش قرار می گیرد، هدف اصلی نتایجی است که فرد باید به آن ها دست یابد.

– یادگیری فرآیندی است که در آن یک شخص در کارهایی که از کسب دانش و مهارت الهام گرفته اند ، فعالیت می کند.تجربه انجام کارها تا حد زیادی بر یادگیری فرد موثر است.

منبع : http://tafavotha.com/education/concepts/difference-between-training-and-learning/



:: برچسب‌ها: تفاوت آموزش و یادگیری در چیست,تفاوت آموزش و یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در میان همهء اصطلاحات فنی در ارتباط با اینترنت و طراحی سایت، یک کلمه وجود دارد که از همه مهم تر است و بقیه را تحت تأثیر خود قرار می دهد که البته برای هر کسی آشنا است. این کلمه "قابل استفاده" می باشد. برای انجام طراحی وب سایت"قابل استفاده" بودن به جهت بازگشت مشتریان به وب سایت شما، بسیار مهم می باشد.

اگر هیچ کس نتواند از وب سایت شما استفاده کند، مطمئن باشید زحمت ماندن در وب سایتی که مفید واقع نشده را نیز به خود نمیدهند. شما باید به گونه ای باشد که مورد پسند کاربر باشد. در غیر این صورت سرمایه گذاری شما بازگشتی نخواهد داشت. به زبان ساده تر باید بگویم اصلاً مهم نیست که مطالب و محتوای وب سایت از چه نوعی است و دربارهء چه چیزی می باشد، فقط کافی است شما به گونه ای باشد که کاربر و بازدیدکننده به عنوان محور اصلی وب سایت شما در نظر گرفته شود.

بهترین روش برای انجام این کار، داشتن رویکرد پیشگیرانه در فرآیند و در نظر گرفتن هرگونه مسائل بالقوه قبل از دیر شدن آن می باشد. در حالی که تعداد قابل توجهی پیشنهادات خاص در زمینهء وجود دارد اما در اینجا برخی از نکات کوچک برای طراحی سایتی که برای بازدیدکننده مفید باشد را می توانید استفاده نمایید.

Html: دارای نسخه ها و گونه های مختلفی است – که برخی از مشکلات بازدیدکنندگان وب سایت شما به دلیل عناصر خاص موجود در این نسخه های متنی Html می باشد. تنها راهی که برای انجام طراحی سایت شما آن هم به طور کامل کاربرپسند وجود دارد، محدود کردن طراحی سایت تان به Html 1.0 می باشد که البته استفاده از این برنامه چند سالی بیشتر طول نمی کشد؛ تا اکثر خوانندگان وب سایت ها قادر به دسترسی به فن آوری و تکنولوژی جدید به علت سخت افزارهای کامپیوتر های قدیمی و دیگر عوامل بشوند.

بهترین توصیه برای کاربرپسند بودن ، عدم استفاده از نرم افزارهای سطح Beta و فن آوری آنها است. البته تا زمانی که از انتشار این نرم افزارها حدوداً یک سال گذشته و استفاده از آن عمومی تر شود.

سرعت داونلود: تقریباً اکثر مردم دسترسی به اینترنت دارند اما این بدان معنی نیست که همهء آنها سرعت اتصال به اینترنت شان به خوبی مال شماست! بنابراین اقدام به ساخت و طراحی سایتی نکنید که بیش از حد بزرگ می باشد. طبق آخرین مطالعات، سرعت دریافت و بازشدن صفحات یک وب سایت مهمترین عامل برای افراد می باشد.

یک مشتری بالقوه بعد از حدود 10 ثانیه از صفحهء وب سایت شما خارج می شود و یا ممکن است به دلیل قطع شدن اینترنت باشد. البته مهم نیست که موضوع وب سایت دربارهء چیست و یا آن فرد علاقمند به آن می باشد یا خیر!

صفحه بندی صفحات سایت: اهمیت صفحه بندی در طراحی سایت شبیه اهمیت محتوای آن وب سایت می باشد. این دو مورد تقریباً به هم وصل می باشند. شما می توانید عالی ترین محتوا را برای وب سایت خود بنویسید، اما اگر صفحه بندی صفحات آن مطالب درست نبوده و درهم و برهم و بی ربط باشد، هیچ کس حتی تلاشی برای دیدن و خواندن آن نمی کند.

 

افراد اقدام به پیدا کردن وب سایت های دیگری کرده که حرکت در آن آسان باشد. بنابراین سعی کنید در ، صفحات منظم و ساده باشند. اگر صفحات شما به عناصر خاصی در آن نیاز ندارد پس ان را حذف نمایید. اگر عملکرد وب سایت مانند عملکرد بعد از حذف آن صفحه بود، همین کار را برای صفحات غیرضروری انجام دهید.

محتوا: همهء کارشناسان طراحی سایت براین توافق اند که محتوا حرف اول در طراحی وب سایت را میزند. چیزی که گوگل بعد از index کردن وب سایت شما، دائماً آن را بررسی و مشاهده می نماید. مهمتر از آن،محتوا چیزی است که بازدیدکنندگان وب سایت شما دائماً با آن مواجه می شوند.

 

وب سایت شما نیاز به محتوا و اطلاعاتی دارد که مربوط به شما و کارتان و همچنین بازدیدکنندگان باشد. در هر یک از صفحات وب سایت، هیجان و تمامی حس خود در مورد مطلب را بیان نمایید. زیرا اگر خواننده این هیجان و حس را از مطالب شما به همان شیوه دریافت نماید، اقدام به بازگشت مجدد به وب سایت شما می نماید.

رنگ: رنگها می توانند بخش مهمی از توانایی های وب سایت شما را نشان دهند؛ خیلی بیشتر از آنچه تصورش را می کنید! رنگها قابلیت های استفاده از وب سایت شما را بهتر نشان خواهند داد. در طراحی سایت استفادهء هم زمان از برخی رنگها ترکیب زیبا و خیره کننده ای را ایجاد می نماید. و البته رنگهای دیگری هم هستند که در تقریباً خیلی غم انگیز و دردناک به نظر می رسند! در این صورت شما مجبور می شوید قبل از کلیک کردن به دلیل احساس سوزش و فشار در چشم تان، آن وب سایت را ترک نمایید.

برگرفته از سایت پیک پک



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت کاربر پسند,طراحی سایت کاربر پسند,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی سایت یکی از فرآیندهای مهم انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتوا است. هر کسی ترجیح می دهد سیستم مدیریت محتوایی که دارد پاسخگوی نیازهای حال حاضر و آینده اش باشد. در این مقاله قصد داریم مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس را با هم مرور کنیم تا بتوانید راحت تر آن را انتخاب کنید.

سرآمد سیستم های مدیریت محتوا

جالب است بدانید که وردپرس را آیفون سیستم های مدیرت محتوا می گویند زیرا در بازار امروزه سهم زیادی را به خود اختصاص داده است و تقریبا 23% اینترنت را در دست دارد. تقریبا 27درصد از سایتهای معروف و رده بالای جهان از وردپرس استفاده می کنند. به جز ابزار وبلاگ نویسی رایگان گوگل یعنی بلاگر هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگری به 2 درصد هم نرسیده است. این یعنی وردپرس در بین سایت های پرترافیک حدود 99 برابر از سیستم های مدیریت محتوای دیگر محبوب تر است.

عامل محبوبیت وردپرس

وردپرس در ابتدا به عنوان نرم افزار وبلاگ نویسی شناخته شد اما قالب های وردپرس قابل استفاده برای هر نوع سایتی هستند از وبلاگهای سفارشی گرفته تا سایتهای بزرگ. سایتهای بزرگی همچون وال استریت ژورنال, نیویورک تایمز, CNN و eBay از این سیستم استفاده می کنند. در ادامه دو مزیت مهم این سیستم مدیریت محتوا را بررسی می کنیم؟

 

استفاده آسان

وردپرس با دارا بودن رابط کاربری ساده بروز رسانی سایت مانند ارسال مطالب وبلاگ و ارسال عکس و ویدیو را برای کاربر بسیار ساده کرده است. همچنین وردپرس امکانات زیادی برای سفارشی سازی در اختیار کاربر قرا می دهد. می توان آن را مطابق نیازهای کاری هر کاربر سفارشی سازی کرد.

سفارشی سازی

وردپرس تمامی استانداردهای سایت ها رو رعایت می کنه و چون یک سیستم بر اساس PHP است و کد باز و رایگان است می توان آن را ارتقا داد به همین دلیل به صرفه ترین و موثرترین راه ساخت سایت حساب می شود.

با وجود امکانات و افزونه های زیادی که دارد می تواند نیازهای هر تجارتی را پاسخگو باشد. ویژگی open source بودن وردپرس باعث می شود که همه ی توسعه دهنده های CMS در سراسر دنیا بتوانند آن را بهبود ببخشند.

سئو

همه ی دارندگان سایت می خواهند در رتبه های اول موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل باشند و سایتشان در صفحات اول نتایج گوگل نمایش داده شود. وردپرس طوری طراحی شده است که به صورت خودکار مواظب ویژگی های سئو باشد و فقط با تمرکز بر تولید محتوا می توان رتبه سایت را بهبود بخشید.

برگرفته از http://parisweb.ir/wordpress-benefits



:: برچسب‌ها: مزیت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

   مزایای فروشگاه اینترنتی چیست؟


سؤالی که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید این است: چرا باید شرکت سُنتی خودم را به شرکت اینترنتی تبدیل کنم؟ ابتدا، اجازه دهید مطلبی را روشن کنیم. در این مقاله، منظور ما از «شرکت سنتی»، شرکتی است که در مکانی فیزیکی واقع شده و فروشش یا از طریق حضور مشتریان صورت می‌گیرد یا از طریق ایمیل و تلفن. در کل، منظور ما شرکتی است که فروش اینترنتی ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد این شرکت‌ها کاسته شده و به شرکت‌های اینترنتی اضافه می‌شود. اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتما خیلی درباره‌ی مزایای تبدیل کسب‌و‌کار خود به کسب‌و‌کار الکترونیکی شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا فعالیت تجاری آنلاین وجود دارد. در ادامه‌ی مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

۱. حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکت‌تان ارائه می‌دهد
فقط همین دلیل می‌تواند برای راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. بدون داشتن وب‌سایت، وبلاگ یا هر نوع حضور اینترنتی، مشتریان نمی‌توانند متوجه شوند شما چقدر در کارتان جدی هستید. امروزه، شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی که باشند، سعی می‌کنند حضور پُررنگی در اینترنت داشته باشند.

۲. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود
با اینکه خیلی از فروشگاه‌ ها، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند، اما این کار برای خیلی از کسب‌و‌کارها غیرممکن است. البته، بهتر است بگوییم این کار بدون اینترنت غیرممکن است. یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی، سفارش‌های خود را ثبت کنند. تصور کنید این امر چقدر می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما سوددهی داشته باشد.
 
۳. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید
اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید. همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و سال‌ها مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع دهید. با این کار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه می‌دهید. مشتریان معمولا دنبال اطلاعات خاصی می‌گردند. معمولا اطلاعاتی که برای آنها مهم است به دو دسته تقسیم می‌شود:

- اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری قبل از خرید
- حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز می‌کند

شما می‌توانید با ایجاد وب‌سایت، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید. این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند.

۴. برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی، کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. نیازی به خرید ملک، خودرو و لوازم اداری نیست و فقط به تعداد محدودی کارمند احتیاج دارید. فقط کافی است سایت‌تان را آماده کرده و کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید. اگر قبلا شرکتی سنتی داشته‌اید، این تغییر می‌تواند خیلی راحت‌تر انجام شود. شما به فروش همان محصولات قبلی که به اندازه‌ی کافی هم از آن در اختیار دارید، ادامه می‌دهید و اینترنتی شدن فقط باعثِ افزایش تعداد مشتریان‌تان می‌شود.

شما می‌توانید با هزینه‌ی خیلی کمی وب‌سایتی طراحی و راه‌اندازی کنید. سکوهای آماده‌ای مانند وردپرس (self-hosted WordPress blog) در اینترنت وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند خودتان سایت‌تان را طراحی کنید.

۵. تمام فاصله‌ها از بین می‌روند
یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که فاصله‌‌ها را از میان برمی‌دارد. فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. از طریق اینترنت شما می‌توانید با مشتریان در تماس باشید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید.
 
۶. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید
دوست ندارید زمستان در هوای سرد یا به خاطر آلودگی هوا از خانه خارج شوید؟ آیا از گرما و رطوبت در شهر خود کلافه شده‌اید؟ کسب‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌و‌بند مکان آزاد می‌کند و این امکان را برای‌‌تان فراهم می‌آورد که هر جا راحت هستید کار کنید. تا زمانی که ارتباط اینترنتیِ خوبی دارید، می‌توانید هر جایی از دنیا که دوست دارید زندگی کرده و کسب‌و‌کارتان را مدیریت کنید. خیلی از مردم در یک قاره زندگی می‌کنند ولی انبار کالاهایشان در قاره‌ی دیگری است. یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد کسب‌و‌کارتان را با سبکِ زندگی‌تان هماهنگ کنید و نه برعکس. البته استثناهایی هم وجود دارند. بعضی از افراد مانند جراحان، معمارها و نقاش‌ها حتما برای انجام شغل‌شان به مکان خاصی نیاز دارند.

۷. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد
فقط انجام یک کار ساده می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد. به‌عنوان مثال، ثبت آنلاین سفارشات باعث می‌شود دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات مشتریان نداشته باشید. فروش آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد که هم سفارش‌ها و هم پرداخت‌ها را اینترنتی انجام دهید. با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینه‌های اداری و دفتری کاسته می‌شود.

به جز ثبت سفارش‌ها و پرداخت‌ها، بقیه‌ی فعالیت‌های تجاری‌تان را نیز می‌‌توانید به صورت اینترنتی مدیریت کنید. از این فعالیت‌‌ها می‌توان به پرداخت صورت‌حساب‌ها و قبوض، ردیابیِ سفارشات و فرستادن کالاها نام برد. از دیگر کاربردهای اینترنت، پاسخ‌دهی سریع و آسان به سؤالات و مشکلات مشتریان از طریق سؤالات رایج و انجمن‌های آنلاین است.
 
۸. می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید
شرکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی فقط می‌توانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمان‌های خاصی باشند، بگذریم از اینکه خیلی از افراد اصلا خیلی از این شرکت‌ها را نمی‌شناسند و از وجودشان بی‌اطلاع هستند. با داشتن یک وب‌سایت خوب، در هر لحظه صدها و حتی هزاران نفر می‌توانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. تصور کنید اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از افراد مشتاق معرفی کنید، تجارت شما می‌تواند چقدر رونق بگیرد!

البته توانایی برخوردار بودن از هزاران بازدیدکننده تفاوت زیادی با داشتن هزاران بازدید کننده دارد. برای برخوردار شدن از مزایای فروشگاه اینترنتی باید همان کارهایی را انجام دهید که شرکت‌های سنتی انجام می‌‌دهند: بازاریابی و تبلیغات. باید بیاموزید چطور می‌توانید ترافیک وب‌ سایت فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید. یکی از روش‌های مؤثر و کم‌هزینه در این راه، استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای معرفی و تبلیغ وب‌سایت‌تان است.

۹. سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد به سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در لحظه پاسخ دهید. فروشگاه‌های اینترنتی سفارش‌های مشتریان را ثبت و تأیید می‌کنند. در فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سنتی، ثبت سفارش‌ها معمولا از طریق تماس تلفنی انجام می‌گیرد و روند ثبت و پیگیری آن توسط کارمندان انجام می‌شود. بسته به میزان کارهای روزانه‌ی کارکنان، رسیدگی به سفارش ممکن است روزها طول بکشد. اما فروشگاه‌های اینترنتی با داشتن یک اپلیکیشن مناسب به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها سفارش‌‌ها، بلکه موجودی انبار، تعداد فروش روزانه و هر چیز دیگری را که لازم دارید، به سرعت چک کنید. پاسخ‌دهی سریع به نیازهای مشتریان، برای آنها رضایت به همراه دارد و برای شما کار اداری کمتر.
مطالب برگرفته از سایت فردا نیوز


:: برچسب‌ها: مزایای سایت فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از آغاز شناسايي ظرفيت هاي توليدي مناطق روستايي استان با هدف ايجاد زيرساخت هاي لازم براي توسعه توليدات و افزايش اشتغال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد در بازديد از نواحي صنعتي با اعلام اين خبر اظهارداشت:خوشبختانه ظرفيت هاي خوبي در سطح روستاهاي استان وجود دارد كه مي توان با حمايت و توسعه آنها از مقياس محصولات خانگي به توليد انبوه وصنعتي ضمن افزايش درآمد خانوارها موجبات رونق توليد و اشتغال را فراهم كرد.
وي با بيان اينكه مجموعه استان و استاندار قم بدنبال ايجاد رونق در مناطق روستايي هستند گفت: سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران برنامه حمايتي ويژه اي براي توسعه فضاي كسب وكار مناطق روستايي دارد و در بازديدهاي هفته دولت استاندار از مناطق روستايي استان نيز بر ضرورت ايجاد رونق توليد و اشتغال در اين مناطق تاكيد شد.
طيبي نژاد تصريح كرد: شركت شهرك هاي صنعتي قم طي چند ماه اخير به شناسايي پتانسيل هاي موجود روستايي در فضاي كسب وكار ورود كرده و مشخص شد در بخشهاي صنایع دستی و خیاطی، توليد پوشاك، فنرسازي، صنايع تبديلي در حوزه توليدات و محصولات باغي و دامي، بسته بندي مواد غذايي، خدماتي و قاليباقي، ظرفيت هاي خوبي وجود دارد كه با توسعه آن مي توان نسبت به افزايش اشتغال در استان گام برداشت.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نگاه واستفاده توانمندي هاي داخل براي مقابله با تحريم ها و ايجاد اقتصاد مقاومتي افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي يعني توجه به همين استعدادها و توانمندي هاي داخلي خودمان در تمام نقاط كشور از شهرها و شهرك هاي صنعتي گرفته تا روستا ها و نواحي صنعتي و ما بايد زيرساخت هاي لازم براي توسعه توانمندي هاي روستا هاي استان را فراهم كنيم.
وي توسعه صنعتي روستاها را متناسب با شرايط و ساختار هر منطقه برشمرد و با تاكيد بر پرهيز از ورود صنايع آلاينده به اين مناطق گفت: از ويژگي هاي توسعه صنايع تبديلي و محصولات روستايي پاك بودن واحدهاي صنعتي آنهاست كه ما بر ضرورت توسعه متوازن نواحي روستايي متناسب با صنايع پاك تاكيد داريم.
طيبي نژاد اضافه كرد: با شكل گيري و رونق توليدات و افزايش اشتغال در روستا هاي استان مي توان در همين مناطق از پتانسيل گردشگري استفاده كرد و نسبت به ايجاد بازارها و فروشگاه هاي فروش محصولات اقدام نمود.

در زیر لیست مراکز خرید و فروش استان قم آمده است:

مركز خريد

تلفن

آدرس

محیا

 

خ انقلاب- بین ک 51 و 53

پاسارگاد

2807073

شهر پردیسان - خ لاله-انتهای ک 9

بنیان

 

خیابان طالقانی- بین کوچه شماره 102 و 104

شرکت تعاونی مصرف روستاییان

 

خیابان 15خرداد- خیابان 20 متری تقوی

فروشگاه سامان

 

خیابان عطاران- مقابل خیابان مفتح

زرگر

 

ابتدای بلوار عماریاسر

مهرگان

 

میدان سپاه(جمهوری)

رضوان شعبه شماره 1

7775666

خیابان 15خرداد - انتهای کوچه 10

شاه حمزه

7750700

خیابان اذر - داخل کوچه شماره 12

سعدی

7726281

خیابان آذر- بین کوچه 67و 69

دلتا

 

خیابان صفاییه - نبش کوچه شماره 31

فرهنگیان

7754420

خ فرهنگیان- جنب مسجد امام صادق

بازرگانی

 

بلوار 15 خرداد- ک 59

پدیده

 

خیابان 20متری گلستان- بین کوچه شماره 25 و 27

بازار روز بنفشه

 

خیابان آذر - نبش کوچه 73

صدوق

 

45 متری صدوق

شرکت تعاونی مصرف خیریه ثاراله

2905781

خیابان 45متری صدوق - خیابان مالک اشتر

کوثر

 

خیابان لواسانی(ساحلی9- جنب گمرک

تعاونی مصرف کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه

7205616

خ طالقانی- ک 50

فروشگاه مرکزی اتکا

7724088

خ 19 دی- جنب بیمارستان کامکار

بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

خ سمیه- بین ک 6 و 8

جانبازان

 

م شهید محلاتی

بنیاد 15 خرداد

 

خ ارم- بعد از ک 11

فرهنگیان

 

خ ارم- چهار راه شهدا

نگين

7711264

خيابان آذر ، روبروي زايشگاه ايزدي، بین ک 15 و 15/1

شرکت تعاونی اعتبار کارکنان جهاد کشاورزی- شعبه استان قم

 

خ 15 خرداد- بین ک 13 و 15

جانبازان مرکزی

 

خیابان شهید فاطمی- بین کوچه 11 و 13

سبد

 

خیابان شهید فاطمی - بین کوچه 3 و 5

مجیدیه

 

بلوار شهید کبیری- میدان مجیدیه

انتخاب (شعبه 2)

2927080

میدان جمهوری

جانبازان مرکزی

 

خیابان شهید فاطمی- بین کوچه 11 و 13

رسالت

 

خیابان انقلاب - جنب قبرستان باغ بهشت

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

طلاب

 

خیابان 15خرداد- خ شهید قدوسی- نبش کوچه4

حافظ

 

خیابان 15خرداد- جنب امامزاده شاه سید علی

ایرانیان

 

خ جمهوری- ک 36 و 38

ستاره

 

خیابان صفاشهر

جانبازان

7502041

خ فرهنگیان- خ اطلس

یاس

7207603

خیابان آذر- بین کوچه 58 و 60

یاس

 

خ شهید منتظری- نبش ک 8

مرکزی

 

خیابان امامزاده ابراهیم- جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

مرکز خرید انصار

8754793

ابتدای خیابان هندیان

یاس

 

30 م کیوانفر- بین خ شهید مدنی و ک 5

فروشگاه بعثت

 

خیابان 45 متری کارگر- نبش کوچه شماره 9

رفاه

6612785

قم میدان سعیدی فروشگاه رفاه

شرکت تعاونی مصرف سنگبری های استان قم

 

خ20متری شهید رییس کریمی بین ک 21و23

توحید2

6625500

20 م شهید بهشتی- نبش خ چمران شمالی

آفتاب مهتاب

6663978

م زین الدین- بعد از ک9

توحيد

8821436

خيابان نيروگاه

جانبازان

6620201

خیابان امام خمینی(ره)

همشهری

 

خیابان امامزاده ابراهیم- نبش ک 31

انتخاب

8804441-2

خیابان توحید - روبروی کوچه 15

سجاد

 

خ امامزاده ابراهیم- جنب ک 46

تلالو جميل

 

ميدان ايران مرينوس، بعد از پل انقلاب

بعثت 2

 

میدان نبوت- ابتدای بلوار کشاورز

نبوت

8858585

خ توحید- نبش م نبوت

تعاونی مصرف فرهنگیان

 

45 متری کارگر - نبش کوچه 14

بسیجیان

 

30 م کیوانفر- بین ک 24 و 26

شاهد

8848584

خ توحید- خ شاهد- نبش ک 3

دهکده

 

خیابان 20متری شهید بهشتی- نرسیده به خیابان هفت تیر

فروشگاه تعاوني مصرف

 

ابتداي خيابان نوزده دي - جنب كلانتري 12

بنیاد شهید 2

 

بلوار شهید صدوقی- بعد از کوچه شماره 55

جانبازان 4

 

نبش میدان کشاورز

 

 

 



:: برچسب‌ها: نقش شهرک های صنعتی در خرید و فروش در استان قم ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی
طراحی وب سایت ها به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.
 
تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.
 
در آغاز، وب سایت‌ ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.
 
با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.
 
فناوری‌های یکپارچه سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آنرا پیشرفته تر کرده‌اند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.
 
همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.
مطالب برگرفته از ویکی پدیا


:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت چیست,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت دنیای اینترنت و فضای مجازی ، شرکت های مختلف به دنبال معرفی فضای کاری خود به شبکه های اجتماعی و در محل حضور مشتریان خود هستند . از این رو طراحی سایت شرکتی که توسط گروه فیس تری اجرا می گردد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله سعی می کنیم برخی مواردی که سبب موفقیت در طراحی سایت شرکتی می شوند ، را به صورت خلاصه بیان نماییم.

ارائه ی رزومه ی کاری در طراحی سایت شرکتی

از جمله مواردی که حتما می بایست در طراحی سایت شرکتی گنجانده شود ، ارائه ی رزومه ی کاری شرکت مورد نظر است . در واقع در طراحی وب سایت شرکتی باید فضایی وجود داشته باشد که بازدید کنندگان بتوانند به سادگی به تجربیات و سوابق شرکت مدنظر خود به سهولت دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید که وجود هر گونه نقص در طراحی سایت ، علاوه بر ترغیب بازدیدکنندگان به ترک طراحی وب سایت ، سبب تضعیف اعتبار شرکت نیز خواهد شد ، لذا دقت در طراحی سایت شرکتی از جمله فاکتورهایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد .

اطلاعات تماس طراحی سایت شرکتی

از جمله نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی مدنظر قرار گیرد ، ارائه ی درست اطلاعات تماس می باشد ، در صورتی که اطلاعات تماس به درستی موجود نباشد و یا این که فرم های تماس در برقراری ارتباط با شرکت ضعیف عمل کنند ، علاوه بر زیر سوال رفتن اعتبار شرکت ، ممکن است مشتری نتواند جذب شرکت گردد .

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی می بایست حتما به این نکته توجه داشت که حتی اگر قرار نیست بر روی یک طراحی سایت شرکتی ، بهینه سازی و سئو سایت انجام گیرد ، با این حال می بایست پتانسیل و پیش زمینه ی انجام خدمات سئو در آن موجود باشد. چرا که از موارد بسیار مهم در شرکت ها رقبا هستند و لذا وجود چنین پیش زمینه ای برای پیشی گرفتن از رقبا الزامی است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی روش های زیادی وجود دارند که در زیر برخی از آن ها ذکر شده اند:

  • یک کاتولوگ بر روی سایت فروشگاه اینترنتی برای صرفه جویی در وقت تهیه کنید که اطلاعات کامل راجع به محصولات و خدمات تجارت الکترونیک شما ، مثل قیمت گذاری ، خصوصیات محصولات ، و اطلاعات دیگر برای هر محصول یا خدمات را در بر داشته باشد.
  • یک بخش (FAQ) جهت پیش بینی و پاسخگویی مسائل و سوالات اساسی که ممکن است به ذهن خریدار برسد را در نظر بگیرید.                                
  • صحفه اصلی سایت شما ( Homepage)  مانند ویترین فروشگاه اینترنتی شماست . و باید برمخاطب شما اثر گذار باشد. مخاطب شما کودکانند ؟ افراد بازاری هستند ؟ عامه مردمند ؟ به این مسئله دقت کنید.
  • نام شرکت ، لوگو ( نشانه تصویری ) که تجارت اینترنتی شما را معرفی می کند را در صفحه اول قرار دهید.
  • صفحه ای که آدرس و شماره تلفن ، فاکس و آدرس پست الکترونیک سایت شما را در بر دارد به طرز مشخص در صفحه اول قرار دهید.
  • بهتر است یک قسمت جهت اخبار و معرفی محصولات داشته باشید که همیشه به روز شود این باعث می شود که خریدار اینترنتی زود به زود به سایتتان سر بزند
  • ساختار سایت فروشگاه اینترنتی شما به گونه ای باشد که مشترکی برای رسیدن به محصول مورد نظر خود مجبور نباشد کلیکهای زیادی بکند
  • تعداد کلیکها را به حداقل برسانید . 4 الی 6 کلیک بهترین کارآیی را دارند . سعی کنید که لینکها نظر مشتریان را جلب کنند تا بدانند کجا را باید برای چیزی که دنبالش هستند کلیک کنند .
  • مطمئن شوید که نوشته ها به آسانی قابل خواندن هستند ، ممکن است نوشته های سیاه بر روی زمینه سفید زیاد با کلاس به نظر نرسند اما آنها برای خوانده شدن مناسب تر از نوشته های نارنجی بر روی زمینه بنفش هستند.
  • صفحات نباید با تصاویر سنگین پر شده باشند چراکه زمان بار گذاری را افزایش میدهد . اکثر خریداران اینترنتی اگر بارگذاری یک صفحه بیش از 8 ثانیه طول بکشد ، جای دیگر کلیک می کنند و یا از اینترنت خراج می شوند .

رعایت همین نکات به‌ظاهر ساده اما کلیدی، نقش به سزایی در روند رو به رشد فروشگاه شما دارد.



:: برچسب‌ها: روش های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی,افزایش فروش فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بعد از پیدایش اینترنت (World Wide Web)، آن به یک رسانهٔ جمعی تغییر نمود و سیستم‌های خرید اینترنتی ایجاد و توسعه یافتند. این نوآوری نتیجهٔ راه‌اندازی مرورگر Mosaic در سال ۱۹۹۳ و Netscape در سال ۱۹۹۴ بود. این سیستم محیطی را به وجود آورد که در آن ساخت فروشگاه‌های تحت وب (فروشگاه اینترنتی) ممکن بود؛ بنابراین اینترنت و WWW به عنوان ابزارهای زیرساختی و کلیدی به انتشار و توسعه سریع تجارت الکتریکی کمک کردند. تجارت الکترنیکی (به عنوان زیر مجموعه‌ای از E-BUSINESS) به تمامی سیستم‌های کامپیوتری اطلاق می‌ گردد که از معاملات دادوستدی حمایت و پشتیبانی می‌کنند. در سال ۱۹۹۸ به طور عمومی ۱۱مدل تجارت الکتریکی وجود داشت که یکی از آن ها مدل تجارتی (B2C business to customer) E-SHOP یا همان فروشگاه اینترتی بود که فروشگاه آنلاین(ONLINE SHOPPING) نیز نامیده می‌شد.

دو واژهٔ E-SHOP و ONLINE SHOP مترادف هم هستند. واژهٔ خرید آنلاین خیلی قبل تر در سال ۱۹۹۴ اختراع شده بود (به عنوان مثال برای سیستم‌های تلویزیونی). امروزه این واژه در مورد مدل B2C از تجارت الکترونیکی بکار می‌رود. برای اینکه خرید اینترنی انجام شود، به یک سیستم نرم‌افزاری نیاز می باشد. به منظور ایجاد امکان خرید آنلاین برای تمامی مشتریان، فروشگاه های اینترنتی بر پایه www تکامل یافتند. برای این مدل از سیستم‌های خرید اینترنتی کلمهٔ اختصاری (web shop) استفاده می‌شود. هیچ واژهٔ یکنواخت و ثابتی برای این مدل از سیستم تجارت الکترونیکی بوجود نیامده مثلاً در مناطقی که به زبان آلمانی حرف می‌زنند واژگانی مانند web shop) software) یا ((online shop software مورد استفاده قرار می‌گیرد ویا در آمریکا واژهٔ (shopping cart software) ایجاد شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید اینترنتی کالا یکی از رایج ترین روش های خرید در دنیا محسوب میشود که در کشور ایران هم از سایت های زیادی میتوان استفاده کرد در این زمینه مانند : www.kharidehkala.ir



:: برچسب‌ها: تاریخچه فروشگاه اینترنتی ایران,تاریخچه فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1396 | نظرات ()