نوشته شده توسط : امامی

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تا بهمن ماه امسال آمار دقیقی از جرایم سایبری ايران اعلام خواهد شد، گفت: برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی، هتک حیثیت و نشر اكاذيب، دسترسی غیرمجاز، تهدید، اخاذی از طریق اینترنت و کلاهبرداری رایانه‌ای پنج جرم اصلی است که از ابتداي امسال تاكنون در كشور رخ داده است.
محسن میربهرسی با بيان اينكه 80 درصد جرم‌هاي سايبري در ايران با رويكرد اقتصادي و با انگيزه‌هاي مالي رخ مي‌دهد، گفت: متاسفانه سوءاستفاده از حوزه بانک ایران نسبت به دیگر جرایم، بیشتر است و هم‌اکنون جرایم در این حوزه تبدیل به تهدید شده است.
وي دليل زيادبودن اين جرم‌ها را عدم توسعه اجتماعي ايران متناسب با دنيا عنوان كرد و گفت: بيشترين ميزان جرايم در سال‌هاي اخير مربوط به برداشت‌هاي غيرمجاز از حساب‌هاي بانكي است.
به گفته وي، مجرمان اين فضا به دليل احساس امنيت زمان زيادي را صرف مي‌كنند حتي بيشترين پرونده‌هاي موجود در اين زمینه مربوط به هك ايميل يا سوءاستفاده از خطوط ADSL است كه از اين طريق فرد به اطلاعات شخصي نيز دسترسي پيدا مي‌كند.
ميربهرسي با بيان اينكه مردم نسبت به تهديدهاي فضاي مجازي آشنايي ندارند، گفت: وقتي مبلغي از حساب هموطنان كم مي‌شود اين را يك اختلال سيستم بانكي مي‌دانند و با اين نا‌آگاهي نمي‌دانند كه بايد به دادسراي جرايم رايانه‌اي مراجعه كنند. حتي رسانه‌ها با وجود اين شرايط به هيچ وجه به اين مقولات نمي‌پردازند.
بانك‌ها در برابر اين تهديدات عكس‌العمل جدي انجام نداده‌اند
ميربهرسي با بیان اینکه بانك‌ها در برابر اين تهديدات عكس‌العمل جدي انجام نداده‌اند، افزود: تا به حال تنها اقدام جدي كه در اين حوزه انجام شده اين است كه پليس فتا يك سري مذاكرات با مرکز فابا داشتند که از طریق آن تمام تهدیدات این حوزه به مدیران بانک‌ها اطلاع‌رسانی ‌شود.
آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی 
وی در مورد تهدیدات سايبري دیگر گفت: تهديدات ديگر در حوزه اجتماعي است و برای جلوگیری از آنها بايد به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اين گونه تهديدات بپردازيم و هدف اصلي ما قشر جوان و نوجوان جامعه هستند.
میربهرسی از آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی به نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: قرار است از طریق شبکه رشد و نیز مشارکت این وزارتخانه و کارشناسان فتا محتوای مورد نیاز در این حوزه تهیه و در مدارس سراسر کشور توزیع شود.
کلاهبرداری‌هاي رايانه‌اي بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا در مورد کلاهبرداری رایانه‌ای گفت: کلاهبرداری‌هاي رايانه‌اي يا كلاهبرداري نيجريه‌اي در ايران بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود. ميربهرسي افزود: در اين نوع كلاهبرداري برخي صفحه خود را شبيه سايت بانك طراحي مي‌كنند و با اخذ رمز كارت اعتباري حساب كاربر را تخليه و از اين طريق مبالغ زيادي را اخذ مي‌كنند كه اين اتفاق درنهايت منجر به بي‌اعتمادي مردم مي‌شود.
وي با بيان اينكه اكنون كلاهبرداري‌هاي كارت به كارت بانكي بسيار زياد شده است، گفت: يكي از جديدترين پرونده‌ها نيز فروش اطلاعات به مراكز رقيب طالب اطلاعات هستند.
تهران داراي بيشترين آمار جرايم سايبري است
وی در مورد اولویت جرایم در شهرهای کشور گفت: این جرایم بیشتر در شهر تهران انجام شده است و بعد از این شهر خراسان رضوی، اصفهان، البرز و آذربایجان شرقی و فارس دارای آمار بالایی از جرایم سایبری هستند.
پليس فتا آمار دقيقي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي در ايران دارد
 معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه جرایم در حوزه شبکه‌های اجتماعی هر روز در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بسياري از شبکه‌های اجتماعی ايران بستر داخلی ندارد و با پليس فتا استفاده از ابزارهاي جديد سعي دارد به شناسايي اين حوزه بپردازد. وی با بیان اینکه این حوزه، حوزه مجرمانه‌اي است و پليس فتا آمار دقيقي از كاربران اين حوزه دارد، افزود: این حوزه به امنیت اجتماعی مردم لطمه می‌زند امنیت اقتصادی و فرهنگی آنان را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.
اشراف کامل پلیس به فیس بوک 
ميربهرسي گفت: پلیس با تمام امکانات و مقدوراتش به مطالعه‌ عمیق در زمینه شبکه اجتماعی فیس‌بوک پرداخته و کارگروه‌هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده‌اند.
وي در پاسخ به این سوال که برخورد پلیس با شبکه‌های فساد تشکیل شده در فیس‌بوک چگونه است، گفت: پلیس فتا عمده‌ رویکرد فعالیتش موضوعات اجتماعی است. متاسفانه چند صباحی است افرادی با فریب‌کاری و با ایجاد هویتی کاذب و با استفاده از تصاویری اقدام به اخاذی از دیگران کردند که متاسفانه برخی از جوانان به دلیل ناآشنایی با این تهدیدات به سمت این افراد گرایش پیدا کرده و مورد اخاذی قرار می‌گیرند.
آسيب‌هاي فضاي مجازي 
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا آسيب‌هاي فضاي مجازي را كاهش احساس مسووليت اجتماعي، تغيير شكل كوچ و قماربازي‌هاي اينترنتي عنوان كرد و هشدار داد: كاربران ترجيحا بايد از كاراكترهاي تركيبي استفاده كنند و رمز عبور خود را ثابت نگه ندارند و همچنين هنگام پرداخت‌هاي اينترنتي توجه داشته باشند كه آدرس سايت اينترنتي بانك مورد نظر دقيقا آدرس اينترنتي اصلي خود بانك باشد و به ياد داشته باشند كه براي مجرمان هيچ اطلاعاتي ارزشمندتر از عكس‌ها و ويدیوهاي شخصي‌شان نيست.
ميربهرسي يكي ديگر از آسيب‌هاي فضاي مجازي را اعتياد كودكان به اين فضاها عنوان كرد و گفت: اعتياد به چت در شرايطي كه فرد بعد از قطع ارتباط دچار بيماري‌هاي روحي مي‌شود از ديگر آسيب‌هاي فضاي مجازي است.
ميربهرسي با بيان اينكه براي جلوگيري از برخي آسيب‌هاي اينترنتي وجود يك برنامه‌ امنيت اينترنتي و به روزكردن آن براي هر كاربري لازم است، گفت:  عكس و ويديوهاي شخصي و خانوادگي خود را در سايت‌ها به‌خصوص شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك نگذاريد چرا كه اين گونه محتواها به سرعت توسط مجرمان اخلاقي منتشر مي‌شوند و در پي آن سوء استفاده‌هاي بعدي صورت می‌گیرد.
نيازمند حمايت‌ دستگاه‌ها در اين حوزه هستيم
معاون اجتماعی فتای ناجا در مورد امنیت در فضای مجازی گفت: بحث حاکمیتی، پلیس فتا و مردم سه بخش مهمی هستند که امنیت را در این حوزه ایجاد می‌کنند، به همین منظور در بحث حاکمیتی نیازمند حمایت بیشتر از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با این حوزه هستیم.
وي افزود: تا به حال يك‌سري اقدامات با وزارت ICT  و صدا و سيما انجام داده‌ايم ولي نيازمند حمايت بيشتر در اين زمينه از سوي تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستيم.
قانون جرايم رايانه‌اي كامل نيست
معاون اجتماعي پليس فتاي ناجا با بيان اينكه قانون مبارزه با جرايم رايانه‌اي كامل نيست و بايد اين قانون به شكلي باشد كه بتواند جرايم را پيش‌بيني كند، گفت: بيشتر سايت‌ها در ايران از امنيت مناسبي برخوردار نيستند زیرا اقداماتي كه در اين زمینه صورت گرفته است، كافي نيست. به گفته وي، در ايران به سايت‌هايي كه هك مي‌شوند خسارت چنداني وارد نمي‌شود به طوري كه قصد عمده هكرها آن است كه توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارند و انگيزه اصلي آنان اعلام وجود است.
به گفته وي، بيشتر سايت‌هايي كه مورد هك قرار مي‌گيرند، هزينه‌اي را براي امنيت خود پرداخت نكرده‌اند و به همين دليل به امنيت آن نيز توجهي نمي‌كنند. وي افزود: با توجه به اينكه اكثر هكرها در ايران نوجوان هستند مي‌توان همچون ساير كشورها مسابقه‌ها  را برگزار كرد تا نيروهاي مستعد در اين زمينه نيز شناسايي و از پتانسيل آنان استفاده شود.



:: برچسب‌ها: فضای اینترنت عامل تهدید یا امنیت؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هر فردی ممکن است بخشی از روز خود را به فکر کردن راجب به ایده های مختلف اختصاص دهد. اگر شما صاحب یک آرایشگاه باشید، اغلب مشتریانتان به صورت تلفنی نسبت به گرفتن وقت اقدام می کنند و اینطوری ممکن است بیشتر وقت شما و مشتریانتان هدر برود و نارضایتی آن ها را نیز در پی داشته باشد. شما می توانید با استفاده از یک وب سایت آرایشگاهی مناسب یا اپلیکیشن آنلاین که در آن مشتریان بتوانند به راحتی وقت بگیرند، بسیاری از مشکلات خود را از بین ببرید. 

انجام تبلیغات مختلف و استفاده از منو های ویژه و مختلف که مشتری بتواند در آن تمام خواسته های مورد نیاز خود را قبل از ورود به آرایشگاه به شما بگوید شاید یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به شما در به دست آوردن رضایت مشتریان کمک کند. شاید استفاده از اینترنت برای کسب‌وکار‌های معمولی کمی عجیب باشد ولی انجام این کار می تواند به عنوان پلی برای پیشرفت کسب و کار شما به حساب بیاید.

 



:: برچسب‌ها: چرا طراحی سایت برای آرایشگاه ؟ , طراحی سایت آرایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

✨اولین و ساده ترین تعریفی که از کامپیوتر می توان کرد این است که:(کامپیوتر ماشینی است که قابلیت انجام برخی محاسبات ریاضی ومنطقی را دارد).

✨پس کامپیوتر یک وسیله محاسبه (پردازش) یا همان محاسبه گر (محاسبه + گر =comput + er) است .پس هر وسیله یا ابزاری را که قادر به انجام محاسبه ای باشد میتوان یک کامپیوتر در نظر گرفت از انگشتان دست یک کودک گرفته تا چرتکه و استرلاب ساعت خورشیدی و پیچیده ترین دستگاه های الکترونیکی محاسباتی و همچنین مغز انسان.

نسل های کامپیوتر

✨نسل اول(لامپ های خلا):در ساخت این کامپیوتر ها از لامپ خلا استفاده میشد و از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۵۵ مورد استفاده قرار میگرقتند .برای مثال کامپیوتر انیاک با ۳۰ تن وزن ۱۷۰ متر مربع مساحت و ۱۸۰۰ لامپ یکی از معروف ترین کامپیوتر این نسل است.دلایل اصلی کنار گذاشته شدن این نسل از کامپوتر ها عبارت اند از :

کامپیوترهایی بسیار بزرگ بوده و فضای زیادی اشغال میکردند
به دلیل استفاده از لامپ های خلا نیروی برق زیادی مصرف میکردند
به دلیل گرمای بیش از حد لامپ های خلا به وسایل خنک کننده ی قوی نیاز داشتند
احتمال سوختن لامپ های خلا به دلیل دمای زیادشان وجود داشت
قیمت لامپ های خلا بالا بود

✨نسل دوم(ترانزیستور ها) : اختراع ترانزیستور ها در سال ۱۹۵۰ تحول عظیمی در صنایع الکترونیکی بود و در ساخت کامپیوتر ها نیز از ترانزیستور ها به جای لامپ خلا استفاده شد.این نسل از کامپیوتر ها دارای حجمی کمتر , مصرف انرژی پایین تر و سرعتی بالاتر نسبت به نسل لامپ های خلا بودند.در این کامپیوتر ها برای اولین بار از حلقه های مغناطسیی به عنوان حافظه اصلی استفاده شده.این کامپیوتر ها در سال های ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۰ شمسی مورد استفاده قرار گرفت.
✨نسل سوم (مدارات مجتمع IC) : مدارهای مجتمع (integrated circuit) شامل بیش از صد عنصر منطقی هستند که هر عنصر منطقی خود شامل چندین عنصر الکترونیکی مانند دیود و ترانزیستور است که به روش خاصی روی صفحاتی از جنس سیلیکون در چند سانتی متر مربع کنار یکدیگر چیده شده اند.استفاده از مدارهای مجتمع در ساخت کامپیوتر ها باعث افزایش سرعت و کاهش حجم آن ها گردید.اولین کامپیوتر این نسل را شرکتIBM در سال ۱۹۶۰ با نام IBM360 به بازار فرستاد که تا سال ۱۹۷۰ نیز در مراکز تجاری مورد استفاده قرار میگرفت.
✨نسل چهارم(ریزپردازنده ها Microprocessors) : در سال ۱۹۷۰ با استفاده از فناوری VLSI و متراکم تر کردن مدارات مجتمع اقدام به تهیه ی ریز پردازنده ها کردند و کامپیوتر های خانگی به بازار عرضه شد.
✨نسل پنجم (کامپیوتر های هوشمند) : ایده استفاده از منطق فازی برای طراحی و تولید کامپیوتر هایی با قابلیت هایی همپون استدلال و استنباط توسط بسیاری ازمحققین در حال انجام است. این ایده در سال ۱۹۸۰ مطرح گردید ولی تا کنون در عمل موفق به ساخت چنین کامپیوتر هایی نشده ایم.
✨نسل ششم(کامپیوتر های انسان نما) : هدف این دسته از کامپیوتر ها شبیه سازی فعالیت های مغز انسلن است و دستیابی به قابلیت های ادراکی و رفتاری آن است.

انواع کامپیوتر 

✨ابر ، Super :
قدرت پردازشی بسیار بالا
کاربردهای نظامی ,هواشناسی و محاسبات حجیم یا پیچیده

✨بزرگ ، main:

کاربرد به عنوان ایسگاه های کاری در وزارتخانه ها و مراکز بزرگ

✨متوسط ، mini:

کاربرد در بانک ها و موسسات کوچک

✨ کوچک ، micro:

کامپیوتر های خانگی ,لپ تاپ ها



:: برچسب‌ها: کامپیوتر چیست, کامپیوتر,انواع کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خواهم درباره حرفه طراحی سایت کمی صحبت کنم. افرادی که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند معمولا با دو نوع پروژه مواجه می شوند که در زیر به بررسی آن پرداخته ایم:

طراحی سایت با ابزار های آماده

طراحی سایت با ابزار های آماده معمولا مربوط به پروژه هایی است که در آن مشتریان قصد طراحی وب سایتی ارزان و با امکانات ساده ای را دارند و می خواهند با استفاده از آن به کسب و کار خود رونق دهند. این گونه وب سایت ها اغلب توسط ابزار های اماده ای مانند ورد پرس و جولا طراحی می شوند و به زمان زیادی را هم نیاز ندارند. این گونه پروژه ها معمولا توسط افرادی درخواست می شود که کسب و کار کوچکی دارند و یا از توان پرداخت هزینه های مالی طراحی سایت اختصاصی بر نمی آیند. 

طراحی سایت اختصاصی 

در طراحی سایت های اختصاصی مشتریان تمام ویژگی های وب سایت مورد نظر خود را مطرح می کنند و پس از انجام مشاوره های مختلف و تحلیل خواسته های مشتری تیم برنامه نویس وب سایت نسبت به طراحی وب سایت مورد نظر اقدام می کنند. هزینه طراحی وب سایت های اختصاصی معمولا بیشتر بوده و این وب سایت ها در آینده قابلیت ارتقا نیز دارند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: کسب درآمد از طریق طراحی سایت,طراحی سایت,کسب درآمد طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

با سلام امروز قصد داریم درباره اهیمت طراحی سایت های زیارتی در استان قم صحبت کنیم. همانطور که می دانید استان قم یکی از شهر های زیارتی کشور می باشد که همه روزه با سیل زیادی از زائران شهر ها و کشور های مختلف رو به رو است. بسیار از افراد هستند که قبل از سف به استان قم قصد تهیه اسکانی برای خود هستند. از این رو هتل ها و مراکز اقامتی می توانند با استفاده از یک وب سایت زیارتی در استان قم نسبت به جذب بسیاری از زئران داخلی و خارجی اقدام کنند.

طراحی سایت قم
همچنین طراحی یک وب سایت زیارتی یکی از عواملی است که شما می توانید نسبت به معرفی کسب و کار خود اقدام کنید و با به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر با استفاده از روش های بازاریابی مناسب مشتریان زیادی را به دست آورید. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید موفق و بزرگ در استان قم از یک وب سایت مناسب برای انجام تبلیغات و معرفی محصولات بهره می برند.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت زیارتی قم,طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این پست قصد داریم درباره نیازهای مشتریان هنگام طراحی وب سایت صحبت کنیم. شاید اولین چیزی که بایستی هنگام طراحی وب سایت به آن توجه ویژه داشت این است که به نیاز های مشتریان خود توجه کنید. یکی از مهم ترین قسمت ها هنگام طراحی وب سایت، مرحله تحلیل نیاز های مشتریان است. در این زمان شما باید به درستی درک کنید که مشتریان شما از وب سایت مورد نظرشان چه توقعی دارند؟ 

برای رسیدن به این امر بایستی با برگزاری جلسات مشاوره مختلف و روشن کردن مباحث برای آن ها، تحلیل و درک مناسبی از خواسته های آن ها پیدا کنید. پس از این مرحله شما بایستی یک هدف گذاری مناسب را انجام داده و راه های رسیدن به آن ها را بررسی کنید و در این باره با مشتریان خود به توافق دست یابید. در بسیار از موارد پیش می آید که مشتریان شما قادر به پرداخت هزینه برای سایت اختصاصی نیستند و در این مواقع شما می توانید پیشنهاد های ارزان و استفاده از سیستم های  طراحی سایت آماده مثل ورد پرس و جولا را به ایشان پیشنهاد کنید.



:: برچسب‌ها: نیاز مشتریان هنگام طراحی وب سایت , نیاز مشتریان طراحی وب سایت , نیاز مشتریان طراحی وب سایت چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

تگ div از پر کاربردترین تگ ها در طراحی وب سایت میباشد، این تگ جایگزین بسیار خوبی برای تگ <table> میباشد. تگ table دارای تگ های اضافه زیادی از جمله تگ <td> و تگ <tr> میباشد.

⭕️نکته : استفاده از تگ table در طراحی سایت پیشنهاد نمیشود و بهتر است از چینش موزائیکی در طراحی سایت ، بوسیله ی تگ div ، استفاده شود.

✅کاربردهای تگ div
1- شما میتوانید یک سند HTML را به بخش یا بخشهای مختلفی تقسیم بندی کنید.

2- زمانیکه میخواهید به گروهی از تگ ها یک style در css اضافه کنید میتوانید تمام این تگ ها را در داخل تگ <div> قرار دهید ، سپس به آن تگ <div> ، استایل مورد نظر خود را اعمال کنید با این روش تمام تگ هایی که در داخل تگ <div> میباشند از این استایل ارث میبرند.



:: برچسب‌ها: تگ div در طراحی وب سایت,تگ div در طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 168

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

آیا من می توانم یک سایت اینترنتی داشته باشم؟

داشتن یک سایت اینترنتی حرفه ای شاید خواست شما هم باشد. باید بدانید که به مانند هر صفحۀ دیگری در شبکۀ مجازی اینترنت، شما هم می توانید یک سایت داشته باشید. داشتن یک سایت مزایایی دارد که دیگر صفحات مجازی ندارند. مثلاً پایداری بالا و همچنین قابلیت دسترسی پذیری یک سایت بسیار بیشتر از یک کانال یا صفحۀ شخصی در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک است. دلیل آن این است که یک سایت به صورت مستقیم از طریق یک مرورگر قابل دسترس است و توسط موتور جستجو مثل گوگل ذخیره می شود و قابلیت جستجو دارد.

پس این از مزایای داشتن یک سایت اینترنتی بود. اما در پاسخ به این سوال باید گفت هر کسی می تواند یک سایت داشته باشید. اما به سبب مزیت بیشتری که دارد، معمولاً زحمت و زمان بیشتری برای راه اندازی آن نیاز دارد. منظور این است که یک سایت مثل راه اندازی یک کانال در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نیست. بلکه ممکن است اندکی زمان بیشتری را صرف کند. اما نگران نباشید. این کار اصلاً سخت نیست!

با راه حل هایی که در ادامه به شما خواهیم داد، به سادگی قادرید وب سایت خود را بسازید و آن را مدیریت کنید و روز به روز به تعداد بازدید کنندگان آن اضافه کنید. پس همچنان با کانال آموزش طراحی سایت همراه باشید.



:: برچسب‌ها: مزایای داشتن یک وب سایت اینترنتی,طراحی سایت,طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

بهترین راه طراحی سایت چیست؟

روش های مختلفی برای ساخت و تاسیس سایت هست. یکی از این روش ها این است که تک تک صفحات سایت را با کد نویسی HTML و CSS بسازیم و روی فضای میزبانی بارگذاری کنید. این عمل ساده و شدنی است. اما باید گفت برای سایت های وسیع با صفحات بسیار این کار مقرون به صرفه نیست و هزینه زیادی را از طراح آن سایت خواهد گرفت. ولی برای سایت هایی با چند صفحۀ ساده بسیار مناسب است.

اما از سایر روش های طراحی سایت، به کارگیری سیستم های مدیریت محتوا ها هستند. این سیستم ها به ما امکان این را می دهند که یک سایت با چند ده هزار صفحه داشته باشیم و بدون اینکه دغدغۀ مدیریت آنها را داشته باشیم، به راحتی بتوانیم صفحات و محتوای جدیدی را به آن اضافه کنیم.

از جمله این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا هستند که نرم افزارهای رایگانی هستند که روی فضای میزبانی نصب می شوند و به ما امکان تاسیس ساده و تند سایت را می دهند. ما این روش را بهترین روش می دانیم. چون بیش از 90 درصد افرادی که منظور تاسیس و طراحی وب سایت خود را دارند، از این روش استفاده می کنند.

با این توضیحات چه بسا شما هم خواسته باشید با این روش سایت خویش را بسازید.

طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت,طراحی سایت,طراحی سایت قم ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی شرکت های زیادی فعالیت دارند. اما واقعا مشتریان بایستی به کدام شرکت ها اعتماد کنند؟ در زیر عواملی را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند که طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود را به کدام شرکت بسپارید:

بررسی رسمی بودن شرکت

قبل از این که قراردادی با شرکت مورد نظر برای طراحی وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی خود منعقد نمایید بایستی به نماد های اطمینان و رسمی بودن فعالیت شرکت ها توجه کنید. معمولا شرکت های معتبر دارای نشان اعتماد الکترونیکی هستند و استفاده از پروتکل https یکی دیگر از عواملی است که می تواند در انتخاب شرکت مورد نظر به شما کمک کند.

سابقه کاری شرکت

بررسی سوابق کاری شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی شما یک عامل مهم دیگر است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به توانایی های آن شرکت پی ببرید. معمولا شرکت های معتبر سوابق کاری خود را در سایت رسمی شرکت قرار می دهند تا مشتریان و بازدید کنندگان بتوانند تصمیم مناسبی را در مورد همکاری با آن شرکت ها اخذ نمایند.

بررسی قیمت ها و خدمات

یکی از مهم ترین قسمت هایی که شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی مد نظر شما چه خدماتی را با چه قیمتی به شما ارائه می دهد. بررسی این مورد اغلب نیاز به داشتن بعضی تخصص ها می باشد و به همین خاطر توصیه می شود برای این که بتوانید یک تصمیم مناسب را اخذ کنید سعی کنید با یک شخص مشاور در این زمینه مشورت نمایید.

طراحی فروشگاه اینترنتی



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه,شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()