نوشته شده توسط : امامی

اغلب شما ممکن است برخی اصطلاحات طراحی سایت را شنیده باشید، مانند طراحی سایت واکنش گرا، طراحی سایت ثابت و طراحی سایت روان. اما ممکن است شما بپرسید معنی این ها چیست و چه تفاوتی در کسب و کار ما ایجاد خواهند کرد؟ در واقع با افزایش پیچیدگی وب سایت میزان بازدید از سایت شما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در ادامه درباره این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد. 

طراحی سایت ثابت 

در طراحی سایت به صورت ثابت، سایت دارای یک عرض ثابتی بوده که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییر نخواهد کرد(فرقی ندارد که با چه دستگاهی آن را می بینید). اما در دستگاه های کوچکتر مانند گوشی های موبایل و تبلت ها محتوا به سختی قابل مشاهده بوده و لازم است تا برای بررسی تمام سایت پیمایش های افقی را نیز انجام بدهیم. همچنین تصاویر و متن ها به خوبی تلفن های همراه قابل مشاهده نیستند.

طراحی سایت روان

در این مدل طراحی سایت، هنگامی که عرض مرورگر شما تغییر نماید، محتوا صفحه به صورت خودکار گسترش یافته و در تمام عرض صفحه گسترش می یابد. از این رو به آن طراحی سایت روان می گویند که متناسب با عرض صفحه نمایش بزرگ خواهد شد. ستون های وجود در صفحات وب سایت متناسب با اندازه یکدیگر کاهش یا افزایش می یابند. طراحی سایت روان ممکن است معایبی هم داشته باشد زیرا برنامه نویس روی برخی موارد سایت تسلط کمتری دارد.

طراحی سایت ریسپانسیو

روش های طراحی سایت   

هدف از این رویکرد نمایش محتوا وب سایت ها به صورتی کاربرپسند در تمامی دستگاه های مختلف و صفحه نمایش هایی با اندازه های متفاوت می باشد. اصولا این مدل وب سایت ها در تمامی نمایشگر های رومیزی، تبلت ها و تلفن های همراه به خوبی قابل نمایش هستند. هنگام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، طراحان نیاز به طراحی چندین فرمت مختلف برای وب سایت ندارند.

کیفیت فیلم ها و تصاویر موجود در سایت شما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. به عنوان مثال یک ویدئو در سایت بایستی با کیفیت های مختلف قابل نمایش باشد تا وقتی که کاربر از سرعت اینترنت پایینی استفاده می کند بتواند ویدئو مورد نظر را هرچند با کیفیت کمتر ولی ببیند. 

کدام شیوه طراحی سایت برای شرکت شما مناسب است؟

شرکت ها بایستی ابتدا آنالیز های لازم را انجام دهند تا متوجه شوند مخطبان هدف آن ها، اغلب با چه دستگاه هایی به سراغ وب سایت آن ها خواهند رفت. سپس می توانند بهترین ساختار طراحی سایت خود را تعیین کنند. مثلا اگر مشتریان شما از طریق تلفن های همراه وب سایت شما را مشاهده نمی کنند، لازم نیست هزینه بیشتری را صرف طراحی سایت ریسپانسیو بکنید. اما باید این نکته را بدانید که با توجه به رشد حیرت آور استفاده از تلفن های همراه بهتر است سایت خود را برای نمایش در این دستگاه ها نیز آماده نمایید.

نتیجه گیری

در طراحی سایت ثابت در واقع تمام ابعاد صفحه نمایش مشخص است و تغییری نمی کند. اما در طراحی سایت روان عرض صفحه با درصد تعیین شده و بر اساس عرض صفحه نمایش تغییر می کند. در طراحی سایت ریسپانسیو نیز علارقم وقت هزینه بیشتری که به دنبال دارد اما به نظر می آید به صرفه تر از سایر روش ها باشد.

به نظر شما کدام یک از روش های طراحی سایت ذکر شده مناسب تر هستند؟



:: برچسب‌ها: بررسی روش های طراحی سایت ثابت , بررسی روش های طراحی سایت , طراحی سایت روان و ریسپانسیو , طراحی سایت ریسپانسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در این مقاله قصد داریم مشخصات برترین شرکت طراحی سایت را بررسی نماییم. وقتی می خواهید یک وب سایت طراحی شده داشته باشید، باید با بهترین نحو عمل کنید. به همین دلیل ما این لیست از برترین شرکت های طراحی سایت را گردآوری کردیم تا بتوانید از طریق آرم محصول جستجو کنید و آنچه را که برای شما مناسب است، پیدا کنید.

این آژانس ها بهترین زمان برای طراحی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و برخی از با استعداد ترین طراحان در جهان را دارند. آنها با شرکت شما کار می کنند تا وب سایتی را به شما عرضه کنند و برند شما را به گونه ای طراحی کنند که مشتریان آن را دوست داشته باشند و درک کنند.

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا تا ماه می ۲۰۱۸

همه این طراحان وب توانایی های استثنایی را از لحاظ نتایج، همکاری مشتری و معیارهای دیگر که ما برای قضاوت در کیفیت کلی آنها استفاده می کنیم را دارند. بهترین ها را در این مقاله گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

  • Intechnic  یک شرکت طراحی سایت در شیکاگو است، سازمان بازاریابی دیجیتال UX که در زمینه وب سایت ها هدایت می شود .
  • Lounge Lizard  شرکت طراحی وب  در نیویورک که از سال  ۱۹۹۸ شروع به کار کرده است. این شرکت شامل یک گروه از طراحان وب سایت NYC با رتبه بالا، بازاریابان دیجیتال و توسعه دهندگان برنامه های موبایل است.
  • WebpageFX یکی از محبوب ترین شرکت های طراحی وب سایت در پنسیلوانیا است. آنها در کار خود جایزه های متعددی را به دست آورده اند و به طور مداوم نتایجی را که مشتریان آنها نیاز دارند، بیان می کنند.  این شرکت از سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است و یکی از بازار یابان اینترنتی در جهان است .

معرفی برترین شرکت طراحی سایت دنیا

برترین شرکت های طراحی وب در سال ۲۰۱۸

در اینجا علاوه بر این سه مورد ، شرکت های طراحی سایت دیگری را به همراه آدرس رتبه بندی کرده ایم تا شما بهترین شرکت های طراحی وب سایت را مشاهده کنید.

 

شرکت وب سایت مکان تعداد کارمندان امتیاز شرکت
۱ . Intechnic http://www.intechnic.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizard http://www.loungelizard.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۸٫۷۳
۳ . WebpageFX https://www.webpagefx.com/ پنسیلوانیا ۱۰۰+ ۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Media http://www.bluefountainmedia.com/ نیویورک ۵۱-۱۰۰ ۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc. http://www.bizzuka.com/ لوئیزیانا ۲۶-۵۰ ۷٫۴۴
۶ . Mightybytes https://www.mightybytes.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۷٫۳۳
۷ . Taoti Creative http://www.taoti.com/ واشنگتون ۲۶-۵۰ ۷٫۱۰
۸ . MAXBURST http://www.maxburst.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۶٫۹۲
۹ . R2integrated http://www.r2integrated.com/ مریلند ۱۰۰+ ۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/ http://www.do.com/ نیوجرسی ۲۶-۵۰ ۶٫۲۶
۱۱ . Constructive https://constructive.co/ نیویروک ۲۶-۵۰ ۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Great http://www.brightbrightgreat.com/ ایلینوی ۱-۱۰ ۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Group http://www.unleadedsoftware.com/ کلرادو ۲۶-۵۰ ۵٫۶۴
۱۴ . Designzillas http://www.designzillas.com/ فلورایدا ۲۶-۵۰ ۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc. http://www.cdgi.com/ ماساچوست ۱-۱۰ ۵٫۳۶
۱۶ . ePageCity http://www.epagecity.com/ ایلینوی ۱۱-۲۵ ۵٫۲۵
۱۷ . Big Drop https://www.bigdropinc.com/ نیویوررک ۱۰۰+ ۴٫۷۷
۱۸ . Doejo http://www.doejo.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studios http://www.mpcstudios.com/ تگزاس ۱-۱۰ ۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIA http://www.eight25media.com/ کالیفرنیا ۲۶-۵۰ ۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversion http://www.leadtoconversion.com/ اوهایو ۲۶-۵۰ ۳٫۹۱
۲۲ . Kohactive http://www.kohactive.com/ ایلینوی ۵۱-۱۰۰ ۳٫۸۹
۲۳ . TP1 http://www.tp1.ca کانادا ۱۱-۲۵ ۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Design http://www.illusio.com/ اورگان ۱-۱۰ ۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSoft http://www.sumatosoft.com/ بلاروس ۲۶-۵۰ ۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smith http://www.forgeandsmith.com/ کانادا ۲۶-۵۰ ۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creative http://junction-creative.com/ جورجیا ۲۶-۵۰ ۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Design http://www.skubadesign.com/ لوئیزیانا ۵۱-۱۰۰ ۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactive https://www.oldcityinteractive.com/ واشنگتن ۱۱-۲۵ ۰٫۴۰
۳۰ . Cadre http://www.agencycadre.com/ جورجیا ۵۱-۱۰۰ ۰٫۳۹

 

اگر شما اهمیت طراحی وب  را مورد سوال قرار دهید، بد نیست بدانید که ما متوجه شده ایم که ۴۸ درصد از کاربران اینترنت، طراحی وب سایت را اولین عامل در تعیین اعتبار یک کسب و کار می دانند . به این معنا که اگر وب سایت شما فاقد یک طراحی عالی باشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان را از دست داده اید زیرا آنها معتقدند که وب سایت شما فاقد اعتبار است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

اکنون که مطمئن هستید که طراحی وب یکی از کلید های کسب و کار موفق آنلاین است، بهتر است آژانس و شرکت طراحی وبی را انتخاب کنید که شما را به مقصودتان نزدیک کند.

هنگامی که شما در جستجوی بهبود سایت کسب و کار خود هستید، انتخاب آژانس طراحی وب آسان نیست . تحقیق و صبر زیادی می طلبد و این مهم است که با یک شریک طراح وب بالقوه تماس بگیرید و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت کنید. با این شرکت های طراحی، شما حداقل می توانید یک نقطه شروع خوب داشته باشید .

نظرات دیگر مشتریان شرکت های طراحی وب می تواند شما را در انتخاب شرکت ها کمک کند .

همچنین باید نمونه کارهای شرکت ها  را بررسی کنید . آیا کار آنها برای رسیدن به استانداردهای شما مناسب است؟

برخی از طراحان وب فقط با کسب و کار با اندازه خاص کار می کنند. به عنوان مثال، برخی ممکن است خود را برای کسب و کارهای کوچک آماده کرده باشند و قادر به کسب و کار در اندازه های سازمانی نباشند.  بعضی ها ممکن است ترجیح دهند با شرکت های بزرگ کار کنند .  اطمینان حاصل کنید که این تحقیق را قبل از هر اقدام انجام دهید تا بتوانید تأیید کنید که آنها مناسب شما هستند یا خیر.

شما همچنین باید مقرون به صرفه بودن قیمت ها را نیز در نظر بگیرید بعضی از شرکت ها قیمت های زیادی را دریافت می کنند .

چه چیزی باعث طراحی وب سایت خوب  می شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب کار نکردید، ممکن است بپرسید  چه خصوصیاتی آنها را بزرگ می کند.؟ در اینجا چند ویژگی یک طراح وب فوق العاده را بیان می کنیم .

  1. پس زمینه قوی– بهترین طراحان وب در جهان دارای یک پس زمینه قوی طراحی وب هستند و همه چیز را از طرح های رنگی تا طراحی گرافیکی درک می کنند.
  2. ارتباطی – بهترین طراحان وب می دانند که چگونه ایده های خود را با هم ارتباط دهند تا دیگران بتوانند درک کنند. اغلب اوقات زمانی که دیدی در سر دارید، دشوار است که این دقت دقیق را به دیگران ببخشید. اما بهترین طراحان وب ، فقط می دانند چگونه این کار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات برای شنیدن، سخت است اما بهترین طراحان وب می دانند که منتقدان آنان کسانی هستند که آنها را بزرگ می کند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جای آن، به آنها به عنوان راهی برای رشد و یادگیری نگاه خواهند کرد.

اینها تنها چند ویژگی برتر هستند که طراح وب باید داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پیدا کردن یک شرکت طراحی وب

 هزینه طراحی وب سایت من چقدر است؟ 

الف: هر شرکت طراحی وب سایت متفاوت است و  هزینه وب سایت شما به چند مورد بستگی دارد. آیا شما ماهانه هزینه می کنید یا به صورت کلی و یکجا ؟ آیا یک متخصص، کار طراحی سایت شما را انجام می دهد یا یک فرد عادی؟ هر چه طراحی شما زمان بیشتری ببرد ، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت . آیا وب سایت شما در یک پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  این ها مواردی هستند که هزینه وب سایت شما را مشخش می کنند .

با این حال – میانگین هزینه طراحی یک وبسایت بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد .

طراحی وب سایت من چه مدت طول خواهد کشید ؟ 

طراحی وب سایت دارای چند مرحله است؛. شرکت طراحی ابتدا باید به تفصیل، اهداف و دیدگاه های شما را برای پروژه دریافت کند. سپس آنها مجبور به انجام تحقیقات، پیشنهاد فریم های سیم، اصلاح فریم های سیم، ساخت و توسعه وب سایت و البته اصلاح های نهایی می شوند در مجموع کار این مجموعه بین ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد کشید ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom



:: برچسب‌ها: معرفی برترین شرکت های طراحی سایت,طراحی سایت دنیا,برترین شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اگر تا به الان کالا های شرکت شما به صورت فیزیکی به فروش می رسید، اکنون زمانی است که شما می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی از فرصت درآمد آنلاین آن ها استفاده نمایید. آیا کسب و کار شما برای فروش محصولات به صورت اینترنتی آماده شده است؟ طراحی فروشگاه اینترنتی اغلب برای کسب و کار های کوچک که زمان، بودجه و کارکنان کمی دارند، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. اما فروشندگان وب سایت های فروشگاهی می توانند به شما در طراحی و نگهداری یک سایت فروشگاهی نسبتا ساده و مقرون به صرفه کمک کنند.

بررسی طراحی سایت فروشگاه  

در این جا سوالاتی درباره طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت شما قرار دارند که بسیار اهمیت بالایی دارند:

چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی خود را آغاز کنیم؟

اگر نتوانستید شخصی را برای طراحی سایت فروشگاه مورد نظر خود استخدام کنید، نگران نباشید. تعداد زیادی از فروشندگان تجارت الکترونیک وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا سریعا وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. در عرصه جهانی شرکت هایی مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امکان می دهند که ظاهر و عملکرد کلی فروشگاه آنلاین خود را پیاده سازی کنید.

قیمت های این خدمات، بسته به میزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه می شود.

چگونه می توانیم وب سایت فروشگاه خود را به بهترین شکل سفارشی سازی کنیم؟

اگر شرکت شما دارای یک سایت فروشگاهی باشد، تصاویر و رنگ بندی این وب سایت باید طوری سفارشی سازی شده باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن آن را به بازدیدکنندگان منتقل نماید. همچنین می توانید از اسلایدر ها و بنر ها برای نمایش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید. 

از چه نوع سیستم پرداختی استفاده کنیم؟

برای فروش بین المللی محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده از PayPal توصیه می شود. استفاده از این درگاه به طور گسترده ای در فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته است و یک سیستم پرداخت امن محسوب می شود.

با این حال، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند برای خرید آنلاین با کارت های اعتباری خود به جای استفاده از پی پال و یا دیگر سیستم های پرداخت آنلاین از کارت های اعتباری شخصی خودشان استفاده نمایند.

چگونه خدمات مشتریان را اداره کنیم؟

برای رفع نگرانی مشتریان، ممکن است بخواهید یک شرکت تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که به یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شما ایجاد خواهند کرد. اکثر فروشندگان اصلی محصولات تجارت الکترونیک گزینه های CRM را با قیمتی حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه می دهند.

ابزارهای CRM برای مستند سازی، ساده سازی و ساختار دادن به روابط آنلاین تجار با مشتریان استفاده می شوند. از جمله اطلاعاتی که می تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتری، خرید های اخیر، شکایت و سفارشات مشتریان و غیره.

چگونه باید هزینه های حمل و نقل را مشخص کنیم؟

اغلب محاسبات هزینه های حمل و نقل باید به صورت ساده و دقیق صورت گیرند. بسیاری از نرم افزار های وجود دارند که هزینه های حمل و نقل را برای شما به صورت رایگان محاسبه می کنند و اکثر فروشندگان در دنیای تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که این هزینه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اینترنتی اضافه کنید.

چگونه می توانم بهترین تصاویر و توضیحات محصولات را ایجاد کنم؟

خریداران آنلاین محصولات وب سایت شما نمی توانند محصول شما را ببینند، لمس کنند، احساس کنند یا بپوشند. بنابراین بهترین چیز استفاده از یک تصویر شفاف و واضح است. لازم نیست که شما از دوربین های فوق حرفه ای برای تصاویر سایت خود استفاده کنید اما باید تصاویر محصولات شما از کیفیت لازم برخوردار باشند.

همچنین توضیحات نوشته شده برای محصولات باید کوتاه باشد. سعی کنید از کلمات و عبارات قانع کننده ای استفاده کنید که وقتی کسی توضیح شما را می خواند احساساتش را تحریک می کند، بدون اینکه بیش از حد فریب داده شود یا متن شما فضای بیشتری را بگیرد.

آیا باید به مشتریان اجازه به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و نظر دادن را بدهیم؟

نظر دادن مشتریان و رای دادن به محصولات سایت فروشگاه اینترنتی شما می تواند به افزایش اعتبار شرکت شما کمک نماید. نظرات مثبت و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش فروش منجر شوند اما بایستی مراقب بود چون نظرات منفی می توانند ریسک زیادی داشته باشند. 

چگونه خریداران را به سمت سایت فروشگاه جذب کنیم؟

پس از طراحی فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان استفاده از روش های ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های شروع خوبی برای بازاریابی محصولات شما خواهد بود. همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، Pinterest می تواند ترافیک ورودی به سایت شما را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد. 

همچنین توصیه می شود از یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت نیز استفاده کنید. تکنیک های سئو می توانند رتبه شما را در نتایج جستجو در گوگل، بینگ و یاهو افزایش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه کار کنیم؟

هر فروشگاه اینترنتی بایستی آپشن هایی برای برگشت دادن محصولات توسط خریداران را مشخص نماید. بررسی کنید که آیا شرکت طراح سایت فروشگاه اینترنتی شما ابزار هایی را برای برگشت دادن محصولات ارائه داده است یا خیر!

چگونه مسیر موفقیت فروشگاه اینترنتی خود را پیش بگیریم؟

طراحی فروشگاه اینترنتی 

سعی کنید طراحی فروشگاه اینترنتی شما توسط شرکتی انجام بگیرد که خدمات تجزیه و تحلیل خودکار، اطلاعات گوگل آنالاتیک و سایر ابزار های گزارش دهی را ارائه می دهد. این می تواند به شما نشان دهد که بازدید مردم از سایت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پیدا کرده اند. این ابزار ها همچنین می توانند به شما نشان دهند که بیشترین ترافیک های ورودی به سایت شما از کدام وب سایت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتی دیگری را می توان هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پرسید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.



:: برچسب‌ها: سوالات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , سوالات طراحی سایت فروشگاه , سوالات طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

در حال حاظر توانایی جذب و افزایش مخاطب برای وب سایت شما از هر زمان دیگری بیشتر اهمیت دارد. اگر به دنبال یک راه حل خلاقانه و حرفه ای برای رقابت هستید، تولید ویدئو اختصاصی وب سایت یک راه عالی خواهد بود که مزایای بسیاری را برای سایت و شرکت شما ایجاد می کند. در ادامه به بررسی ده مزیت برتر تولید ویدئو اختصاصی برای وب سایت ها می پردازیم.

پیام خود را سریع تر منتقل می کنید

به استثناء برخی بازدیدکنندگان که توانایی خواندن مطالب با سرعت بالایی را دارند، اغلب بازدیدکنندگان اطلاعات شنیداری و دیداری را سریع تر درک می کنند. از این جهت، یک ویدیو سفارشی یک راه عالی برای انتقال پیام شما در یک فرمت است که بازدیدکنندگان به سرعت و به راحتی هضم می کنند. ما نمی گوییم که ویدیو باید محتوا مورد نظر را کاملا جایگزین کند، اما این یک مکمل عالی برای رساندن منظور شماست و پیام شما را به طور کلی تقویت می کند.

جذب بازدیدکنندگان وب سایت

ویدیو اختصاصی یک راه عالی برای آوردن بازدید کنندگان به وب سایت شما از طریق رتبه بندی موتورهای جستجو است. آن ها به پیام های مختلف به صورت متفاوتی (بصری، شنیداری و غیره) تمرکز می کنند و آنها زمان بیشتری در وب سایت صرف می کنند. همین موضوع می تواند باعث افزایش نرخ بازدید و جلب افزایش رتبه سایت شما باشد. در حقیقت ویدیو سفارشی مزیت منحصر به فردی را نسبت به سایر انواع محتوا ارائه می دهد، زیرا فقط به بازدیدکنندگان درباره شرکت، محصول یا سرویس شما نمی گوید. این تفاوت بین مشارکت فعال و غیر فعال است.

ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد

ترافیک وب سایت 

موتورهای جستجو محتوا جدید را دوست دارند، چه نسخه تازه ای باشد یا یک پست جدید وبلاگ و حتی ویدئو اختصاصی. هر بار که محتوا جدید اضافه می کنید رتبه بندی وب سایت شما در موتور های جستجو بهبود پیدا می کند. بنابراین چرا نباید یک ویدئو اختصاصی تولید کرد؟ شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند (محدود به یک یا دو کلمه) در عنوان ویدئو، برچسب ها و توضیحات، از موتورهای جستوجو امتیاز بالایی بگیرید.

فقط ویدیو را به وب سایت خود اضافه نکنید، یک کانال در YouTube ایجاد کنید (ما اشاره کردیم که گوگل به یوتیوب اهمیت می دهد) تا به طور موثر به نفع سئو سایت شما باشد. همچنین شما می توانید از کلمات کلیدی برای تبلیغ در YouTube استفاده کنید. به علاوه، شما می توانید با استفاده از اشتراک گذاری ویدئو از طریق شبکه های اجتماعی دیگر، مزایای بهبود سئو وب سایت خود را به حداکثر برسانید.

ویدئو تولید شده باید سرگرم کننده باشد

ویدئو های شما نباید فقط مباحث آموزنده را شامل شود. این ویدئو ها باید شامل موارد سرگرم کننده و جذاب نیز باشد. اگر شما بتوانید یک ویدئو سرگرم کننده و آموزنده را تولید کنید علاوه بر افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما این ویدئو می تواند به طور ویروسی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شود و چه چیزی از این شیرین تر است؟

به شرکت خود شخصیت بدهید

شخصیت دادن به شرکت 

شما می توانید ادعا کنید شرکتی هستید که حرفه ای کار می کند و زمان زیادی را صرف رفع نیاز های مشتریان خود می کند. اما چرا از یک ویدئو برای رساندن این پیام استفاده نکنیم؟ هر چند راه های مختلفی برای این کار وجود دارد اما استفاده از یک ویدئو مناسب یک راه عالی برای نمایش فرهنگ و شخصیت شرکت شما است. 

قوی تر کردن پیوند با بازدیدکنندگان سایت

یک راه عالی برای تقویت پیوند با بازدیدکنندگان سایت شما، انتشار ویدیوهای اختصاصی از کارکنان شما است. مردم دوست دارند از افرادی که می شناسند خرید کنند. پس چرا تیم خود را از طریق تولید ویدئو های سفارشی به بازدیدکنندگان معرفی نمی کنید؟ (ویدئو هایی از محصولات شما، تحویل زنده محصولات به مشتریان و معرفی کارکنان). ویدیو یک راه عالی برای جذب بازدید کنندگان به سایت شما و افزایش مخاطبان شرکت شما است.

افزایش دسترسی محتوا سایت شما

درست همانطور که می توانید با استفاده از یکپارچه سازی وبلاگ خود با شبکه های اجتماعی، میزان دسترسی خود را افزایش دهید، می توانید همین کار را با ویدئو های اختصاصی نیز انجام دهید. با به اشتراک گذاشتن ویدئو خود از طریق شبکه های اجتماعی خود و اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای به اشتراک گذاشتن آنها، شما فرصت خوبی برای انتشار ویروسی ویدئو خود پیدا می کنید. به یاد داشته باشید که این ویدیو را به کانال YouTube خود ارسال کنید (گوگل به فیلم های YouTube علاقه زیادی دارد) بنابراین شما می توانید مکان دیگری هم برای تبلیغ داشته باشید. به این ترتیب اگر ویدئو شما واقعا جذاب باشد، افزایش بازدیدکنندگان جدید وب سایت شما را در پی خواهد داشت.

جدا شدن از رقبای خود

تولید ویدئو اختصاصی یک راه عالی برای ایجاد تمایز خود از رقیبان است. حقیقت ساده این است که بسیاری از شرکت ها چشم انداز، خلاقیت و یا جسارت ندارند تا محیط خود را به نمایش بگذارند و محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود نمایش دهند. اما کسانی که این کار را انجام می دهند، مزیت عمده ای نسبت به سایر رقبای خود دارند. این که آیا صنعت شما بسیار عمومی یا بسیار تخصصی است، با استفاده از فیلم های سفارشی در وب سایت خود می توانید خود را از رقبای دیگر جدا کنید.

تشویق بازدیدکنندگانی که به طور منظم به وب سایت شما می آیند

پیدا کردن کسانی که یکبار از وب سایت شما بازدید کنند خیلی خوب است اما این که آن ها به طور منظم از وب سایت شما بازدید کنند مهم ترین چیز است. هر بار که فرد به وب سایت شما می آید، فرصتی است که آنها را تشویق کنید که اقدامات خاصی را انجام دهند.

 یک راه عالی برای به دست آوردن افرادی که به طور منظم از وبسایت شما دیدن نمایند این است که ویدیوهای هیجان انگیز، جذاب و مفید که پیام هدفمند شما را ارائه می دهند و برای بینندگان ارزش دارند، اضافه کنید. به طور مثال می توانید به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید که چگونه از محصول خود در خانه استفاده کنند؟

به اهداف خود فکر کنید

فکر کردن به اهداف وب سایت 

دلیل این که این مزیت را در آخر ذکر می کنیم این است که دربردارنده تمام مزایا قبلی بوده و نقش مهمی را ایفا می کند. زمانی که قصد طراحی سایت خود را دارید یا حتی بعد از آن درباره اهداف خود از انتشار ویدئو ها فکر کنید. این مورد با بازدیدکنندگان شما، تماس های دریافتی، فروش و... ارتباط نزدیکی دارد.

به نظر شما چیزی را فراموش کردیم؟ در بخش کامنت ها منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

برگرفته از سایت intechnic



:: برچسب‌ها: ویدئو اختصاصی برای وب سایت , مزایای تولید ویدئو اختصاصی , مزایای تولید ویدئو ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

جاوا اسکریپت زبانی است که نخستین بار توسط شرکت Netscape برای توسعه قابلیت های صفحات وب سایت ایجاد گردید و امروزه متداول ترین زبان اسکریپت نویسی در میان طراحان وب سایت است و همه مرورگرهای مطرح وب از آن پشتیبانی می کنند. آنچه باعث ایجاد و توسعه چنین زبانی در کنار HTML گردید این واقعیت بود که HTML صرفا یک زبان طراحی برای تعیین عناصر درون صفحه وب سایت و نحوه چینش آنها به شمار می رود و نمی تواند کارهایی مانند بررسی فرم جدا، پاسخ به رویدادهای صفحه با افزودن جلوه های تصویری به صفحه را برعهده بگیرد. اما کد های جاوا اسکریپت در طراحی وب سایت چه نقشی دارند؟Image result for coding
هنگامی که یک قطعه کد جاوا اسکریپت درون کدهای HTML گنجانیده می شود، مرورگر وب، این کدها را خط به خط تفسیر نموده و نتیجه را روی صفحه نمایش می دهد. گاهی اوقات هم اجرای کدهای جاوا اسکریپت مشروط به وقوع یک رویداد (برای نمونه کلیک شدن یک دکمه) است. در هر صورت، بر خلاف زبان های برنامه نویسی که در آنها ابتدا کدها باید اشکال زدایی، کامپایل و سپس اجرا شوند، کدهای جاوا اسکریپت، خط به خط توسط مرورگر تفسیر شده و به اجرا در می آیند.
پس از عرضه جاوا اسکریپت، تلاش هایی به خصوص از سوی شرکت مایکروسافت برای تفیلد از آن صورت گرفت که نهایتا منجر به ایجاد زبان اسکریپتی VBScript گردید اما هیچ گاه نتوانست محبوبیت و فراگیری جاوا اسکریپت را پیدا کنند. در نتیجه این شرکت بزرگ نرم افزاری با ارایه زبان Jscript، نسخه مایکروسافتی جاوا اسکریپت را تولید و روانه بازار نمود.
جاوا اسکریپت جزو زبان های سمت سرویس گیرنده محسوب می شود یعنی بر روی رایانه کاربر به اجرا درمی آید؛ برخلاف PHP ASP . NET یا JPS که در زمره زبان های سمت سرویس دهنده طبقه بندی می شوند برای آشنایی بهتر با این مفهوم مهم در طراحی وب سایت، مثال زیر را با دقت مطالعه نمایید.
فرض کنید وب سایت یک بانک قصد دارد صفحه ای را ایجاد نماید تا کاربران با انتخاب نوع سرمایه گذاری و مبلغ مورد نظر، میزان سود ماهیانه را محاسبه نمایند.

روش اول این است که با استفاده از یکی از زبان های برنامه نویسی سمت سرویس دهنده، صفحه مذکور پیاده سازی شود. در این حالت وفتی کاربر اطلاعات موردنیاز را وارد و روی دکمه محاسبه» کلیک می کند، این اطلاعات برای سرویس دهنده ارسال شده و پس از انجام محاسبات لازم، نتیجه برگشت داده می شود، طبیعت این کار مستلزم یک بار رفت و برگشت اطلاعات و اجرا عملیات روی سرویس دهنده و تاحدی زمان بر است
روش دوم پیاده سازی، استفاده از زبان های سمت سرویس دهنده مانند جاوا اسکریپت است. در این حالت، فرمول موردنیاز برای محاسبه سود بانکی در قالب یک قطعه کد) در هنگام درخواست نمایش اولیه صفحه برای رایانه کاربر فرستاده می شود. هنگامی که کاربر، اطلاعات موردنیاز را وارد و روی دکمه محاسبه» کلیک می کند، کد اجرا شده و نتیجه روی صفحه ظاهر می شود. در این حالت، رفت و برگشت اطلاعات وجود ندارد، عملیات روی سرویس دهنده کاهش می یابد و عملیات با سرعت فوق العاده بیشتری انجام می شود
فرض کنید همین کار برای اعتبارسنجی داده های وارد شده در یک فرم اینترنتی انجام گیرد. به جای این که فرم با اطلاعات ناقص چندین بار برای سرویس دهنده ارسال شود و پاسخ خطا از سمت سرویس دهنده برای رایانه کاربر ارسال گردد، می توان با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت، عمليات اعتبارسنجی را روی مرورگر کاربر انجام داد تا ضمن جلوگیری از رفت وبرگشت اطلاعات و افزایش بی مورد ترافیک شبکه، فشار کاری روی سرویس دهنده هم کاهش یابد. این کار در مواقعی که قرار است برنامه ای بزرگ با دهها هزار کاربر نوشته شود (مانند نرم افزار ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری) اهمیت خود را به خوبی نشان میدهد.
علاوه بر این ها امروزه با جستجو در اینترنت می توانید صدها قطعه کد جاوا اسکریپت بیاید که توسط برنامه نویسان خلاق برای ایجاد جلوه های بصری درون مرورگر نوشته شده اند و ظاهر و کارایی صفحات را به نحو خیره کننده ای افزایش می دهند، نمایش ساعت درون صفحه، تغيير ظاهر اشاره گر ماوس، ظاهر نمودن پیغام روی صفحه و تنها بخشی از قابلیتهای این زبان اسکریپت نویسی است.

Image result for coding

هنگام معرفی جاوا اسکرییت همواره این نکته هم مورد تأکید قرار می گیرد که علی رغم تشابه اسمی، رابطه ای میان جاوا اسکریپت و زبان جاوا وجود ندارد و حتی نگارش این زبان اسکریپتی به زبان C نزدیک تر است.
در مجموع می توان موارد زیر را به عنوان کاربردهای اصلی جاوا اسکریپت ذکر کرد:

  • خواندن عناصر صفحه و افزودن عناصر و اجزاء جدید به صفحه
  • دستکاری با جابجا کردن عناصر و نوشته ها
  • به اجرای محاسبات ریاضی روی داده ها
  • واکنش نسبت به وقوع رویدادهایی نظیر بارگذاری صفحه یا کلیک شدن دکمه
  • استخراج اطلاعاتی مانند نسخه مرورگر، زمان و تاریخ، ابعاد صفحه و … از مرورگر کاربر
  • اعتبارسنجی دادههای وارد شده درون فرم و نمایش پیغام های مناسب
    جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی شی گرا محسوب می شود که کاربرد آن در طراحی وب سایت روز به روز افزایش می یابد. امروزه عیاراتی مانند 4X (با تلفظ ای جکس) یا JQuery (با تلفظ جی کوئری) در میان طراحان وب سایت زیاد به گوش می خورد که هر دو منشاء جاوا اسکریپتی دارند.
    AJAX که از عبارت Asynchronous JavaScript and XML به معنی «ترکیب ناهمگام جاوا اسکریپت و XML» گرفته شده، به گونه ای قابلیت های جاوا اسکریپت و XML را ترکیب نموده تا لازم نباشد با وقوع جر رویدادی در صفحه وب سایت، یک بار عملیات رفت و برگشت صفحه به سرویس دهنده انجام شود
    برای نمونه احتمالا در موتورهای جستجوی معروف مانند Google با Yahoo مشاهده کرده اید که کاربر به محض وارد کردن عبارت موردنظر، با فهرستی از پیشنهادهای موتور جستجو مواجه می شود که پیش از این توسط سایر کاربران مورد جستجو قرار گرفته اند. در این حالت، صفحه بدون این که تازمازی (Refresh) شود عبارت وارد شده را برای موتور جستجو ارسال نموده و نتایج را به صورت پویا نمایش میدهد.
 
 


:: برچسب‌ها: جاوا اسکریپت و قابلیت های آن در وب , جاوا اسکریپت و قابلیت های آن , جاوا اسکریپت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

هتل ها نیز مانند همه کسب و کار های وابسته به اینترنت برای انجام رزرو و تبلیغات خدمات خود وابسته به دنیای اینترنت هستند. بنابراین طراحی سایت هتل باید به گونه ای باشد که همیشه بازدیدکنندگان فعالی را برای وبسایت به همراه داشته باشد. بنابراین یک وب سایت خیره کننده و حرفه ای می تواند آمار بازدید بیشتری را برای سایت شما به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از برترین وبسایت های هتل می پردازیم که طرح های کلاسیک و مدرن استفاده کرده اند.

طراحی مینیمالیستی سایت هتل

طراحی سایت هتل Wynn Las Vegas

طراحی سایت هتل 

طراحی مینیمالیستی این وب سایت به خوبی باعث نمایش معماری فوق العاده هتل شده است. همانطور که می بینید تصویری جذاب در صفحه اصلی قرار دارد و تمام آیتم های به طوری منظم در سایت قرار گرفته اند. شاید در نگاه اول طراحی سایت هتل ممکن است شما را به یاد کارت پستال بیاندازد.

طراحی سایت هتل Swissotel

طراحی سایت 

Swissotel مجموعه ای شامل هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا می باشد. این وب سایت دارای طراحی کلاسیک بوده و از رنگ ها در آن به خوبی استفاده شده است. تایپوگرافی متون به کار رفته نیز با همه سایت سازگاری داشته و احساس خوبی را ایجاد نموده است.

طراحی سایت گروه هتل داری Preferred

طراحی سایت گروه هتل داری 

گروه هتل داری Preferred برند های مختلفی را در نقاط مختلف دنیا پوشش می دهد. همه اطلاعات این وب سایت را می توانید ببینید و از آن لذت ببرید.

طراحی سایت شرکت Aria Hotel

طراحی سایت شرکت Aria Hotel 

در مقایسه با طراحی سایت سایر هتل ها این وبسایت کمی شلوغ به نظر می آید. با این وجود هنوز هم طراحی مینیمالیستی دارد. بخش پیشنهادات به طوری منظم در پایین و گوشه سایت قرار گرفته است.

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage

طراحی سایت هتل Hollmann Beletage 

این وب سایت پیچیدگی های جدیدی را به طراحی های سنتی وب سایت های هتل اضافه کرده است. البته ممکن است نمایشی مانند یک وب سایت لاکچری نداشته باشد ولی حس سرگرم کننده خوبی را برای مخاطبان ایجاد می کند.

طراحی سایت هتل Oxford

طراحی سایت هتل Oxford 

در حالی که بسیاری از وبسایت ها از تصاویر جذاب استفاده می کنند اما این سایت از رنگ های ساده بهره گرفته است. در این مورد از رنگ بژ برای ایجاد آرامش استفاده نموده است.

طراحی سایت هتل Faena 

طراحی سایت هتل Faena 

اینجا نه تنها یک وب سایت بلکه یک گالری هنری هم نمایش داده شده است. در این وب سایت کمتر از رنگ های سفید و کرم استفاده شده و با استفاده از رنگ های تیره فضای رمانتیکی را ایجاد کرده اند.

طراحی سایت هتل Peninsula

طراحی سایت هتل Peninsula 

در این وب سایت نیز شاهد استفاده از رنگ های تیره هستیم. نکته جالب توجه این است که اتاق های هتل نمایش داده نشده اند بلکه کارکنان آن در یک نور روشن نشان داده شده اند.

طراحی سایت هتل Cambell Gray

طراحی این سایت هتل شامل عکس هایی واضح و شفاف از هتل و محیط اطراف آن است. از رنگ های سیاه و سفید برای نمایش متون استفاده شده است. بازدیدکنندگان می توانند تصاویر هتل و محیط اطراف آن که گزینه های مهمی برای رزرو کردن محسوب می شوند را ببینند.

طراحی سایت هتل Hoxton 

 

در نمونه طراحی سایت هتل از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است. وجود عناصر جذاب و سرگرم کننده اکثریت محیط سایت را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین گزینه هایی برای رزرو و مشاهده اتاق های هتل در بالای صفحه قرار دارد که کاربری سایت را بسیار مناسب کرده است.

نظر شما درباره طراحی این سایت ها چیست؟ بی صبرانه منتظر دریافت نقطه نظرات شما عزیزان هستم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت هتل خیره کننده , نمونه طراحی سایت هتل , 10 نمونه طراحی سایت هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

برای این که از اهادف یک شرکت طراحی سایت مطلع شویم ابتدا باید بدانیم که راه ­اندازی و ایجاد یک کسب و کار بدون تعیین اهداف در واقع مانند این است که بدون داشتن نقشه و مکان مشخص سوار یک ماشین شویم و شروع به رانندگی کنیم. البته شما ممکن در مسیر انتهای جاده یک جواهر قیمتی پیدا کنید، این باعث می­ شود که شما هدف تان را از دست داده و گم شوید، و همچنان بدون داشتن مقصد خاص رانندگی کنید.

اهمیت تعیین اهداف در شرکت طراحی سایت

این که سایت شما فقط به بازدید کنندگان شما یک تجربه خوب بدهد کافی نیست، اگر می­ خواهید سایتی که توسط شرکت شما طراحی شده است شما را به نتیجه برساند در ابتدا باید اهداف خود را از طراحی سایت تعیین کنید.

 دلیل اهمیت اهداف سایت چیست؟

احتمالا درهنگام طراحی یک سایت جدید یا اصلاح کردن آن، چندین هدف مانند نشان دادن نام تجاری شما، برجسته کردن کیفیت محصولات و خدمات و انتخاب آسان کاربران در ذهن دارید.

شما قبل از فکر کردن در مورد رنگ، طرح و محتوای سایت باید به آن­چه که قرار است از طراحی یک سایت به دست آوردید، بپردازید. اینجاست که اهداف طراحی سایت واقعا به شما در این موضوع کمک می­کنند.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

به این نکته توجه داشته باشید که اهداف شرکت طراحی سایت شما با اهداف کاربران تان متفاوت است. در خواست­ها شما میزان مکالمه­ ها، وارد کردن ایمیل یا دانلود می­ باشد، در حالی که کاربران شما احتمالا علاقه مند به دریافت اطلاعات ویژه در مورد شی خاصی هستند. ترفندی پیدا کنید که کاربران شما را به انجام یک عمل خاص ترغیب کند و همچنین به رونق و توسعه کسب کار شما هکمک کند.

تعیین اهداف شما در تصمیم گیری شما برای طراحی سایت ، ساخت آن و راه­های اندازه گیری موفقیت آن کمک کننده هستند.اهداف سایت شما باید از اهداف کسب و کار شما باشد، البته اگر کسب و کار شما آنلاین است بسیار به هم شبیه خواهند شد.

تعیین اهداف سایت به شما کمک می­ کند تا موارد زیر را انجام دهید:

  • چه کسانی مخاطب شما هستند؟

اگر شما به اسپانیا بروید بعید است که یک ایتالیایی رو ببینید، در مورد سایت هم این موضوع درست است، در طراحی سایت توجه به خواسته­ ها و علایق مخاطبان شما را به نتایج بهتری می ­رساند.

مقداری از زمان خود را صرف این کنید تا ببیند مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه چیزهایی برای آنها مهم است و چه چیزی در زندگی آنها مهم نیست.

چرا به بازدید سایت شما آمده ­اند، اکثر بازدید کنندگان به دنبال چیزهای خاص هستند، فکر کنید که آن چه هست و اطمینان حاصل کنید که سایت شما محل آسانی برای انتخاب آنها می­ باشد.

  • چگونگی ایجاد محتوای موثر

بعد از اینکه شما مخاطبان خود را مشخص کردید، زمانی برای ایجاد تعداد افراد آنلاین بگذارید . در اینجا یک تمایز مهم وجود دارد، مخاطبان مورد نظر شما براساس داده جغرافیایی و جمعیت شناختی، مانند جنسیت، درآمد و محل سکونت، تصمیم می­ گیرند. در حالی که شخصیت های آنلاین شما به رفتار های خود، از جمله چالش هایی که آنها با آن روبرو هستند و مسئله ای که می خواهند حل کنند، نگاه خواهند کرد. برای مثال بازدیدکنندگان یک سایت لباس زنان می­ توانند، زنانی باشند که قصد خرید لباس برای خود و یا دوست خود را دارند و یا مردانی که قصد خرید برای زن خود را دارند باشند.

با ایجاد شخصیت های آنلاین و تعین اهداف کلی خود برای سایت خود، می توانید محتوای موثری را ایجاد کنید که هم برای مخاطبان شما جذاب باشد و هم تاثیری را که می­خواهید بر آنها داشته باشد.

  • چگونه سایت خود را سازماندهی کنید

با تعیین کردن اهداف شرکت طراحی سایت خود، ابزاری لازم برای سازماندهی و اولویت بندی محتوای سایت و همچنین حداکثر اثر بخشی آن ایجاد کنید.
این اطمینان را حاصل کنید که سایت شما به طور واضح فعالیتی را که دنبال می کنید تعریف می کند و سازماندهی سایت خود را با استفاده از نویگیشن (navigation) در مقابل افراد آنلاین تست کنید. مشخص کنید چه چیزی باعث می­ شود که از سایت شما دیدن کنند و نویگیشن ایده آل برای رسیدن آنها به اطلاعاتی که در جست و جوی آن هستند کدام است.

  • چگونگه اثر بخشی سایت خود را اندازه­گیری کنید

در نهایت شما با تعیین اهداف سایت خود و دنبال کردن آنها، ابزارهایی برای اندازه گیری اثر بخشی سایت که به کسب و کار شما کمک می­کند را به دست می ­آورید. با اندازگیری موفقیت اهداف خود در فواصل زمانی مختلف می­توانید ببینید که آیا اهداف خود را به دست آورده اید یا از دست داده اید و یا از انتظارات شما فراتر رفته است.

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

اهداف شرکت طراحی سایت چیست

تعیین اهداف سایت

اهداف شرکت های طراحی سایت­ مختلف متفاوت است، به طوری که اهداف شما بسته به نوع کسب و کار شما متفاوت است. بنابراین هنگام تنظیم اهداف، باید اطمینان حاصل کنید که آنها SMART هستند:

 مشخص باشد: “افزایش ترافیک وب سایت”، یک هدف خاص نیست و اینکه چطور به آن برسید بی اهمیت است. اما افزایش ۶ ماهه ترافیک سایت با حجم ۵۰ درصد، به شما کمک می­کند که به آن چیزی که به دنبالش هستید برسید و نیز امکان اندازه گیری هدفتان را به شما می­دهد.

قابل اندازه گیری باشد: تنها راه ردیابی پیشرفت اهداف شما این است که آن را اندازه ­گیری کنید. مثلا شما با دیدن تعداد کیلک­ها می­توانید ببیند که مشتری­ها درگیر سایت شما هستند و یا در خبرنامه شما ثبت نام کرده اند. مقدار را برای رسیدن به هدف خود مشخص کنید برای مثال “دستیابی به ۲۰۰۰ ثبت نام جدید برای خبرنامه در ۱۲ ماه”.

قابل دست یابی باشد: هدف باید قابل دستیابی باشد  اما به این معنی نیست که رسیدن به هدف راحت باشد، بلکه هدف شما نیاز به توجه و تلاش شما دارد و این باعت می­شود مهارت شما توسعه یابد. اگر هدفتان بزرگ باشد آن را به بخش های کوچک و قابل کنترل تقسیم کنید.

مرتبط بودن: اهداف شما با رشد کسب و کار شما و همچنین استفاده از آنها مرتبط باشد، چرا که به شما و تیم شما در رسیدن به اهدافتان کمک می­کند.دارای زمان بندی باشد: در نهایت، شما باید یک زمان بندی برای هدف طراحی سایت خود ایجاد کنید، مثلا در ماه آینده فروش X را ۲۰٪ افزایش دهید تا بتوانید آن را دقیقا پیگیری کنید. و هدف شما باید در یک زمان مشخص مثلا در چند هفته، چند ماه یا سال قابل دست یابی باشد. این اصل را به یاد داشته باشید که قوانینی سخت و سریع برای ایجاد اهداف سایت شما وجود ندارد، هر سایت اهداف متفاوت خواهد داشت، بنابراین تنها شما و صاحب کسب و کار، می توانید اهداف درست برای سایت خود را تعیین نمایید و همچنین مشخص کنید که موفقیت شما در چه چیزی است.به یاد داشته باشید که بدون تعیین اهداف، سایت شما در رونق کسب و کار شما چندان موثر واقع نخواهد شد.

ما در شرکت طراحی سایت وب افرا آماده ارائه به روز ترین خدمات به مشتریان هستیم.

ترجمه از wholegraindigital



:: برچسب‌ها: اهداف شرکت طراحی سایت چیست , اهداف شرکت طراحی سایت , اهداف طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی وب سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی وب سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.

 



:: برچسب‌ها: بررسی مزایا طراحی مجدد وب سایت , استراتژی طراحی مجدد وب سایت , طراحی مجدد وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند فرصت فوق العاده ای را برای افزایش درآمد شما ایجاد نماید. شروع یک کسب و کار اینترنتی می تواند سریع، آسان و تقریبا ارزان باشد. اما این را باید در نظر داشت که میانگین درصد شکست فروشگاه های اینترنتی 80 درصد می باشد که برخی تا 97 درصد هم تخمین زده اند. طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است اما با این میزان درصد شکست بالا می توان گفت که به موفقیت رسیدن در آن کار راحتی نیست.

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا قصد دارید آن را ایجاد کنید در این جا نکته های مهمی را برای موفقیت و کاهش خطر های شکست کسب و کار اینترنتی شما قرار داده ایم.

تصاویر و توضیحات نامطلوب محصولات

هنگام خرید به صورت اینترنتی، اغلب مشتریان قادر به لمس فیزیکی محصولات و بررسی آن ها نیستند. به همین جهت آن ها به تصاویر و توضیحاتی که فروشگاه شما ارائه داده است توجه می کنند. اگر تصاویر و توضیحات محصولات شما نامطلوب است، به احتمال زیاد مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد. 

همیشه تصاویری را ارائه دهید که محصولات شما را از جهات مختلف نمایش می دهند و از کیفیت کافی برخوردار هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که توضیحاتی که از محصول خود ارائه می دهید منحصر به فرد می باشد. همیشه بر روی قیمت تکیه نکنید و سعی کنید با استفاده از تصاویر و توضیحات مناسب نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.

حذف اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی

شاید از نظر شما این مسئله کوچکی به نظر بیاید اما عدم دسترسی مشتریان به اطلاعات تماس با فروشگاه اینترنتی مانع اصلی اعتماد آن ها به فروشگاه شما خواهد بود. قبل از انجام خرید آن ها به دنبال کسب این اطلاعات هستند زیرا آن ها گمان می کنند اگر بتوانند با شما تماس بگیرند، می توانند خرید خود را انجام دهند.

اگر شما از نمایش دادن اطلاعات تماس و موقعیت مکانی فروشگاه اینترنتی خودداری کنید، زمانی زیادی را باید برای کسب اعتماد مشتریان خود کنار بگذارید. 

پرداخت های پیچیده

آمازون شرکت پیشگام در انجام پردازش های ساده و آسان است و روند کاری آن ها انقلابی در فروشگاه های اینترنتی به وجود آورد. استفاده از یک روند پرداخت پیچیده و گیج کننده سبب می شود که آن ها قبل از تمام شدن فرآیند خرید فروشگاه شما را ترک کنند. 

ثبت نام برای پرداخت هزینه ها لازم نیست و اجازه دهید مشتری فرآیند خرید خود را تکمیل کند و اطلاعات خود را وارد کند. پس از تکمیل فرآیند خرید آن ها مجددا باز خواهند گشت. 

هزینه های پنهان فروشگاه اینترنتی

این مورد یکی از بزرگ ترین اشتباهات است. هزینه های حمل و نقل باید در ابتدا و هنگام انتخاب حصول نمایش داده شود. پنهان کردن آن می تواند سبب خشم همیشگی مشتریان شما شود. بهتر است این اطلاعات را به طور دقیق به آن ها ارائه دهید. این کار از نظر فنی بسیار آسان است و هیچ دلیل برای خودداری از انجام ان وجود ندارد.

استفاده از صفحه نمایش واکنش گرا

امروزه جامعه ما با سرعت بیشتری به سمت استفاده از تلفن های همراه پیش می رود. این موضوع درباره فروشگاه های اینترنتی اهمیت چند برابری ایجاد می کند. اگر فروشگاه اینترنتی شما به درستی برای نمایش در دستگاه های مختلف طراحی نشده باشد، تجربه کاربری بسیار سختی برای مخاطبان تلفن همراه ارائه خواهد شد. پس اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا طراحی شده است.

مشتریان فروشگاه نمی دانند چه کار بکنند

شما در فروشگاه اینترنتی خود باید مشخص کنید که چه کاری را باید مشتریان در فروشگاه شما انجام دهند. موفق ترین وب سایت های فروشگاهی مشخص می کنند که مشتریان دقیقا باید چه کاری را انجام دهند. هرگز مشتری را برای انتخاب گام بعدی رها نکنید. گام به گام آن ها را راهنمایی کنید و از عملکرد درست آن ها در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

بازاریابی آنلاین

شما ممکن است یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می هد. اما بدون ترافیک هدفمند شما نمیتوانید به نقاط مورد نظر خود برسید و یا شاید به اندازه کافی فروش نداشته باشید تا کسب و کار را حفظ کنید.

ایجاد شبکه های اجتماعی سبب افزایش ورودی های ارگانیک به وب سایت شما شده و تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی  

مشتریان خود را به کار نمی گیرید

سعی کنید مشتریان موثر و بالقوه فروشگاه اینترنتی خود را به کار بگرید. از طریق شبکه های اجتماعی از آن ها برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. مشتریان بالقوه شما از با ارزش ترین سرمایه های کسب و کار شما هستند، پس آن ها را نادیده نگیرید.

مخاطبان اشتباه را هدف قرار می دهید

شما ممکن است هزینه های زیادی را برای بازاریابی اینترنتی و مدیریت شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. با این حال اگر نتوانید مخاطبان خود را درست هدف قرار دهید، همه این کار ها بی فایده خواهد بود. برای انتخاب یک رویکرد مناسب نیاز به تحقیقات است. علاوه بر این بررسی و تست دائمی نیز نیاز است تا مشخص شود شما از بودجه خود به درستی استفاده می کنید.

قیمت گذاری غلط

قیمت گذاری یک فاکتور مهم در همه فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. با استفاده از فروشگاه های اینترنتی مردم می توانند قیمت های خود را در عرض چند ثانیه مقایسه کنند به جای آن ها به سراغ فروشگاه های فیزیکی بروند. اگر قیمت های شما خیلی پایین باشد مشتریان به کیفیت محصولات شما شک خواهند کرد و اگر قیمت های شما خیلی بالا باشد آن ها فکر می کنند که می خواهید سرشان را کلاه بگذارید.

قیمت گذاری فروشگاه 

صبر داشته باشید

یک فروشگاه اینترنتی برای رشد نیازمند زمان و صبر است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی انتظار دارند وب سایتشان سریعا به فروش برسد. اما این طور نیست و ممکن است حتی ماه ها طول بکشد تا شما به یک درآمد کمی دست پیدا کنید.

صبر در فروشگاه اینترنتی 

گسترش سریع کسب و کار

 یک فروشگاه کوچک لوازم ورزشی را در نظر بگرید. یکی از استراتژی هایی که می تواند سبب شکست این فروشگاه شود این است که تصمیم بگیرد یکباره به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی در کشور تبدیل شود. این فروشگاه به احتمال زیاد در مدت زمان کوتاهی نابود خواهد شد.

شما باید از نقاط کوچک شروع کنید، صبر داشته باشید و به تریج فضای کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید.

مدیریت مالی نادرست

مدیریت مالی نادرست می تواند به سرعت به نابودی فروشگاه اینترنتی شما منجر شود. یک مثال در این زمینه شرکت Ecomom بود که در سال 2007 تاسیس شد و تا سال 2013 ورشکسته شد. این شرکت توانست 1 میلیون دلار بودجه کسب کند. متاسفانه، این شرکت دارای یک حسابدار نبود. در حالی که تراکنش های مالی به گونه ای بود که شرکت واقعا پول را از دست داد. 

درسی که از این شرکت می توانیم بگریم این است که از تخصص های مدیریت مالی و حسابداری بهره بگرید، در غیر این صورت کار ها به درستی پیش نخواهند رفت.

طراحی بد فروشگاه اینترنتی

حتی بهترین کسب و کار ها هم نمی توانند بر یک فروشگاه اینترنتی که بد طراحی شده است غلبه کند. یک سایت فروشگاهی حرفه ای باید بتواند امینت کاربران را حفظ کرده، کاربردی باشد، جستجوی مناسبی داشته باشد، واکنش گرا بوده و بارگذاری آن سریع باشد. وجود هر مشکلی در این موارد قابل قبول نیست. 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی یک راه عالی برای راه اندازی یک کسب و کار با کمترین هزینه ها است. با این حال اشتباهات ساده و در عین حال کشنده ای وجود دارد که نادیده گرفتن آن ها سبب نابودی کسب و کار شما خواهد شد. امیدوارم که به نکات بالا توجه کافی را داشته باشید و در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود موفق شوید. 

منتظر شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما در بخش نظرات درباره این موضوع داغ هستم.



:: برچسب‌ها: جلوگیری از شکست فروشگاه اینترنتی , شکست فروشگاه اینترنتی , فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امامی
بحث ux یا تجربه کاربری یک اصل خیلی مهمی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در طراحی وب سایت ها دارد.
تعریفی که در مورد تجربه کاربری می توان به صورت کلی بیان کرد این چنین می باشد:رعایت اصول در بخش های مختلف طراحی باعث می شود که کاربران به راحتی از این بخش استفاده کنند.
وقتی کاربران بخواهند از سایت ها بازدید کنند طبیعتا در یک نگاه اول ظاهر سایت که به نظرشان جالب باشد یازدید می کنند که به محتویات توجه می کنند پس در این مرحله تجربه کاربری هست که به موفقیت کمک زیادی می کند.
وقتی محتویات سایت را با رعایت قوانین رابط کاربری ایجاد کنیم باعث می شود که محصولات و مطالب در سایت خیلی زیبا نمایش داده شود و کاربران را جلب سایت کند.
 
راه اندازی کسب و کار موفق طراحی وب سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری:وقتی یک طرح را میخواهیم شروع کنیم باید به موضوع دقت کنیم و بر اساس موضوع شروع به کار کنیم در این مورد گرافیست ها با وجود ترفند های زیادی طراحی را شروع می کنند به صورتی که طرحی که ارائه می شود مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا نه؟

رابط کاربری

در این زمینه با استفاده از کدنویسی صورت می گیرد که باید طرحی را داشته باشیم تا بتوانیم کدنویسی را آغاز کنیم و بر روی وب سایت ها بتوانیم پیاده سازی کنیم،برنامه نویسی هایی که در این زمینه صورت میگیرد ابتدایی ترین آن ها که خیلی مهم هست اچ تی ام ال و سی اس اس می باشد البته اگر بخواهیم یک قالب خوب و حرفه ای طراحی کنیم باید از کدنویسی های پیشرفته که جاوااسکریپت و کتابخانه های جاوااسکریپت می باشد استفاده کنیم.
بعد از طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری یک اصل مهمی که باید توجه زیادی کرد ریسپانسیو بودن هست که باید توجه کرد برای ریسپانسیو کردن قالب ها در گذشته با اچ تی ام ال و سی اس اس این کار را انجام می دادند ولی بوت استرپ کار را در این مورد خیلی راحت کرده هست در ضمن در کد نوبسی یوت استرپ هم باید اچ تی ام ال و سی اس اس را بلد باشیم تا بتوانیم با کمک این سه مورد یک سایت ریسپانسیو خوبی ارائه بدهیم.
یا رعایت کردن رابط کاربری و تجربه کاربری و بوت استرپ می توان یک قالب بسیار زیبایی را ایجاد کرد.
برگرفته از طراحی سایت نوپرداز


:: برچسب‌ها: تجربه کاربری در طراحی سایت , تجربه کاربری چیست , طراحی سایت چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()