مزیت طراحی سایت چیست
نوشته شده توسط : امامی

در طراحی سایت یکی از فرآیندهای مهم انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتوا است. هر کسی ترجیح می دهد سیستم مدیریت محتوایی که دارد پاسخگوی نیازهای حال حاضر و آینده اش باشد. در این مقاله قصد داریم مزایای سیستم مدیریت محتوای وردپرس را با هم مرور کنیم تا بتوانید راحت تر آن را انتخاب کنید.

سرآمد سیستم های مدیریت محتوا

جالب است بدانید که وردپرس را آیفون سیستم های مدیرت محتوا می گویند زیرا در بازار امروزه سهم زیادی را به خود اختصاص داده است و تقریبا 23% اینترنت را در دست دارد. تقریبا 27درصد از سایتهای معروف و رده بالای جهان از وردپرس استفاده می کنند. به جز ابزار وبلاگ نویسی رایگان گوگل یعنی بلاگر هیچ سیستم مدیریت محتوای دیگری به 2 درصد هم نرسیده است. این یعنی وردپرس در بین سایت های پرترافیک حدود 99 برابر از سیستم های مدیریت محتوای دیگر محبوب تر است.

عامل محبوبیت وردپرس

وردپرس در ابتدا به عنوان نرم افزار وبلاگ نویسی شناخته شد اما قالب های وردپرس قابل استفاده برای هر نوع سایتی هستند از وبلاگهای سفارشی گرفته تا سایتهای بزرگ. سایتهای بزرگی همچون وال استریت ژورنال, نیویورک تایمز, CNN و eBay از این سیستم استفاده می کنند. در ادامه دو مزیت مهم این سیستم مدیریت محتوا را بررسی می کنیم؟

 

استفاده آسان

وردپرس با دارا بودن رابط کاربری ساده بروز رسانی سایت مانند ارسال مطالب وبلاگ و ارسال عکس و ویدیو را برای کاربر بسیار ساده کرده است. همچنین وردپرس امکانات زیادی برای سفارشی سازی در اختیار کاربر قرا می دهد. می توان آن را مطابق نیازهای کاری هر کاربر سفارشی سازی کرد.

سفارشی سازی

وردپرس تمامی استانداردهای سایت ها رو رعایت می کنه و چون یک سیستم بر اساس PHP است و کد باز و رایگان است می توان آن را ارتقا داد به همین دلیل به صرفه ترین و موثرترین راه ساخت سایت حساب می شود.

با وجود امکانات و افزونه های زیادی که دارد می تواند نیازهای هر تجارتی را پاسخگو باشد. ویژگی open source بودن وردپرس باعث می شود که همه ی توسعه دهنده های CMS در سراسر دنیا بتوانند آن را بهبود ببخشند.

سئو

همه ی دارندگان سایت می خواهند در رتبه های اول موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل باشند و سایتشان در صفحات اول نتایج گوگل نمایش داده شود. وردپرس طوری طراحی شده است که به صورت خودکار مواظب ویژگی های سئو باشد و فقط با تمرکز بر تولید محتوا می توان رتبه سایت را بهبود بخشید.

برگرفته از http://parisweb.ir/wordpress-benefits





:: برچسب‌ها: مزیت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: